-
Καλή χρονιά σε όλους! Δυστυχώς, για εμένα δεν ξεκίνησε & τόσο καλά... Έχω ένα Fabia 1,4 101 PS, του 2003, μαμά. Σήμερα, το κρύο αυτό απόγευμα, γυρίζοντας από δουλειά, είπα να το βάλω μπροστά, μιας & δεν το πολυχρησιμοποιούμε (κακώς), το έχουμε κυρίως για ταξίδια (άρα δεν είναι μπουκωμένο), ενώ για πόλη & δουλειές έχουμε άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια. Με το που το έβαλα μπροστά, ο κινητήρας άρχισε να τρέμει, σα να 'βήχει' ρυθμικά, & ταυτόχρονα να αναβοσβήνει στο καντράν η κίτρινη ένδειξη που μοιάζει με μοτέρ (για έλεγχο καυσαερίων είναι, νομίζω). Το έκανα & μια μικρή γύρα, μπας & του περάσει, αλλά δεν κατάφερα τπτ, το τρέμουλο παραμένει έντονο.
Σημειώνω ότι την τελευταία φορά που το αυτοκίνητο κινήθηκε ήταν στις 26/12..., ενώ δεν έχει περάσει ούτε 1 μήνας & 200χλμ (σε εθνική οδό) από τότε που του έκανα το μεγάλο service των 60.000χλμ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (ιμάντες, μπουζί, όλα τα φίλτρα, λάδια, καθαρισμός πεταλούδας, κτλ).
Μήπως φταίει το ότι η μπαταρία του είναι παλιά & έχει μαυρίσει το ματάκι της (έχω ακόμη την πρώτης τοποθέτησης), ή ότι έχει μείνει λίγη βενζίνη στο ρεζερβουάρ (όπου να'ναι θα ανάψει το λαμπάκι ανεφοδιασμού); Α, & η βενζίνη είναι η ίδια, έχω να βάλω πριν από το service, άρα αποκλείεται να μιλάμε για νοθευμένο καύσιμο.
Πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές (έχω τραγικές εμπειρίες από το Opel Astra που οδηγώ καθημερινά). Εάν ισχύει αυτό, είναι ακριβή η επισκευή; Και μήπως γίνεται να μου καλύψουν τη βλάβη στο συνεργείο που έκανα πρόσφατα service, αφού έχω εγγύηση εργασιών & έως τώρα το αμαξάκι ήταν άψογο παντού;
Κρίμα, γιατί νομίζω ότι για τα 4 χρόνια που το έχω, τη γλίτωσα μόνο με ένα σπασμένο γρύλλο παραθύρου. Φανταστείτε, ούτε λάδια καίει. Μήπως άρχισε να το παίρνει η κάτω βόλτα; Την Τρίτη θα ξέρω.
Κάθε συμβουλή σας είναι πολύτιμη.
Ευχαριστώ! -
Καλή χρονιά σε όλους! Δυστυχώς, για εμένα δεν ξεκίνησε & τόσο καλά... Έχω ένα Fabia 1,4 101 PS, του 2003, μαμά. Σήμερα, το κρύο αυτό απόγευμα, γυρίζοντας από δουλειά, είπα να το βάλω μπροστά, μιας & δεν το πολυχρησιμοποιούμε (κακώς), το έχουμε κυρίως για ταξίδια (άρα δεν είναι μπουκωμένο), ενώ για πόλη & δουλειές έχουμε άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια. Με το που το έβαλα μπροστά, ο κινητήρας άρχισε να τρέμει, σα να 'βήχει' ρυθμικά, & ταυτόχρονα να αναβοσβήνει στο καντράν η κίτρινη ένδειξη που μοιάζει με μοτέρ (για έλεγχο καυσαερίων είναι, νομίζω). Το έκανα & μια μικρή γύρα, μπας & του περάσει, αλλά δεν κατάφερα τπτ, το τρέμουλο παραμένει έντονο.
Σημειώνω ότι την τελευταία φορά που το αυτοκίνητο κινήθηκε ήταν στις 26/12..., ενώ δεν έχει περάσει ούτε 1 μήνας & 200χλμ (σε εθνική οδό) από τότε που του έκανα το μεγάλο service των 60.000χλμ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (ιμάντες, μπουζί, όλα τα φίλτρα, λάδια, καθαρισμός πεταλούδας, κτλ).
Μήπως φταίει το ότι η μπαταρία του είναι παλιά & έχει μαυρίσει το ματάκι της (έχω ακόμη την πρώτης τοποθέτησης), ή ότι έχει μείνει λίγη βενζίνη στο ρεζερβουάρ (όπου να'ναι θα ανάψει το λαμπάκι ανεφοδιασμού); Α, & η βενζίνη είναι η ίδια, έχω να βάλω πριν από το service, άρα αποκλείεται να μιλάμε για νοθευμένο καύσιμο.
Πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές (έχω τραγικές εμπειρίες από το Opel Astra που οδηγώ καθημερινά). Εάν ισχύει αυτό, είναι ακριβή η επισκευή; Και μήπως γίνεται να μου καλύψουν τη βλάβη στο συνεργείο που έκανα πρόσφατα service, αφού έχω εγγύηση εργασιών & έως τώρα το αμαξάκι ήταν άψογο παντού;
Κρίμα, γιατί νομίζω ότι για τα 4 χρόνια που το έχω, τη γλίτωσα μόνο με ένα σπασμένο γρύλλο παραθύρου. Φανταστείτε, ούτε λάδια καίει. Μήπως άρχισε να το παίρνει η κάτω βόλτα; Την Τρίτη θα ξέρω.
Κάθε συμβουλή σας είναι πολύτιμη.
Ευχαριστώ! -
Καλή χρονιά σε όλους! Δυστυχώς, για εμένα δεν ξεκίνησε & τόσο καλά... Έχω ένα Fabia 1,4 101 PS, του 2003, μαμά. Σήμερα, το κρύο αυτό απόγευμα, γυρίζοντας από δουλειά, είπα να το βάλω μπροστά, μιας & δεν το πολυχρησιμοποιούμε (κακώς), το έχουμε κυρίως για ταξίδια (άρα δεν είναι μπουκωμένο), ενώ για πόλη & δουλειές έχουμε άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια. Με το που το έβαλα μπροστά, ο κινητήρας άρχισε να τρέμει, σα να 'βήχει' ρυθμικά, & ταυτόχρονα να αναβοσβήνει στο καντράν η κίτρινη ένδειξη που μοιάζει με μοτέρ (για έλεγχο καυσαερίων είναι, νομίζω). Το έκανα & μια μικρή γύρα, μπας & του περάσει, αλλά δεν κατάφερα τπτ, το τρέμουλο παραμένει έντονο.
Σημειώνω ότι την τελευταία φορά που το αυτοκίνητο κινήθηκε ήταν στις 26/12..., ενώ δεν έχει περάσει ούτε 1 μήνας & 200χλμ (σε εθνική οδό) από τότε που του έκανα το μεγάλο service των 60.000χλμ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (ιμάντες, μπουζί, όλα τα φίλτρα, λάδια, καθαρισμός πεταλούδας, κτλ).
Μήπως φταίει το ότι η μπαταρία του είναι παλιά & έχει μαυρίσει το ματάκι της (έχω ακόμη την πρώτης τοποθέτησης), ή ότι έχει μείνει λίγη βενζίνη στο ρεζερβουάρ (όπου να'ναι θα ανάψει το λαμπάκι ανεφοδιασμού); Α, & η βενζίνη είναι η ίδια, έχω να βάλω πριν από το service, άρα αποκλείεται να μιλάμε για νοθευμένο καύσιμο.
Πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές (έχω τραγικές εμπειρίες από το Opel Astra που οδηγώ καθημερινά). Εάν ισχύει αυτό, είναι ακριβή η επισκευή; Και μήπως γίνεται να μου καλύψουν τη βλάβη στο συνεργείο που έκανα πρόσφατα service, αφού έχω εγγύηση εργασιών & έως τώρα το αμαξάκι ήταν άψογο παντού;
Κρίμα, γιατί νομίζω ότι για τα 4 χρόνια που το έχω, τη γλίτωσα μόνο με ένα σπασμένο γρύλλο παραθύρου. Φανταστείτε, ούτε λάδια καίει. Μήπως άρχισε να το παίρνει η κάτω βόλτα; Την Τρίτη θα ξέρω.
Κάθε συμβουλή σας είναι πολύτιμη.
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές
Ευχαριστώ!+1 και πολύ φοβάμαι οτι τη ζημιά σου την κάνανε στο συνεργείο.
Εμένα μου είχαν σπάσει το καπάκι του πολλαπλασιαστή και με τυραννούσαν για 2 εβδομάδες αφού δεν μπορούσαν να βρούν τι φταίει (δες παρακάτω).
Ευτυχώς ήμουν τυχερός επειδή μετά από δυο εβδομάδες η αντιπροσωπεία δόθηκε σε άλλον έμπορο που είχε σωστό συνεργείο και το βρήκαν αμέσως. Μάλιστα ο μηχανικός αρνήθηκε να το περάσει στην εγγύηση επειδή όπως μου είπε σε εκείνο το σημείο μόνο επίτηδες μπορούσε να σπάσει. Τέλος μου έκανε μια τιμή στα 10 χιλιάρικα και του είπα και ευχαριστώ αφού οι άλλοι με τυραννούσαν άδικα.
Το πιθανότερο πάντως είναι μπουζοκαλώδιο.
Κάτι έλεγε ο quadra για μηχανικούς και κατάρες... -
Ναι, αλλά εάν κάνανε 'πατατιά' στο συνεργείο, δε θα ήταν το πιθανότερο να μου βγάλει τη βλάβη άμεσα, & όχι μετά από 200 χλμ; Υποθέτω πάντα, δε γνωρίζω...
Και φαντάσου ότι το συγκεκριμένο συνεργείο έως τώρα πάντα με εξυπηρετούσε άριστα, σωστή δουλειά, λογικές τιμές & άμεση διάγνωση βλαβών (σε Seat Leon, που επίσης έχουμε, & το πάμε εκεί για service, αν & Skoda συνεργείο).
Πάντως, εάν είναι όντως πολλ/στές ή μπουζοκαλώδια, θα μας κλαίνε & οι ρέγγες, θα μου τον πιάσουν κανονικά, όπως συνέβη με το Astra... Τουλάχιστον, θα προσπαθήσω να δω μήπως είναι από δική τους ευθύνη, μπας & γλιτώσουμε κάνα λεφτό...[/img] -
Τα μπουζοκαλώδια είναι φτηνά .
-
σημερα μου ανεφερε φιλος παρομοιο προβλημα με Αστρα.
το αποτελεσμα? Βουλωμενα μπουζι απο αλθια 'βενζινη'.
επισης τα vag βγαζουν και πολλαπλασιαστες.
-
Άρα, δε μου έφτανε το πρόβλημα των πολλ/στών του Astra, την πάτησασ μάλλον τώρα & με το vag... Τι να πω, θα μάθω από Τρίτη (εκτός & αν βρω ανοικτό κάνα ηλεκτρολογείο αύριο & ρίξει μια ματιά). Τέλος πάντων. Ευχαριστώ!
-
Σήμερα μου έτυχε ακριβώς το ίδιο περιστατικό, αλλά σε πόλο 9Ν με τον 1,4 με τα 75. Τρικύλινδρο, έσβηνε κιόλας, άναμε και το check engine. Πολλαπλασιαστές είναι μάλλον, με λιγότερο πιθανό το βουλωμένο μπεκ λόγω νοθευμένης.
-
Μηπως σου εχουν σκισει καποιο μπουζοκαλωδιο κατα την αλλαγη των μπουζι και με την υγρασια κανει διακοπες ή δεν το εχουν κουμπωσει καλα;
-
Πολύ πιθανό να έχουν κάνει τη ζημιά που ανέφερες, δηλ να έσκισαν κάποιο μπουζοκαλώδιο. Το θέμα είναι ότι εγώ δε μπορώ να το δω αυτό, καθώς υπάρχει ένα μεγάλο κάλυμμα προστασίας στο πάνω μέρος του κινητήρα, δε φαίνεται τπτ & δε μπορώ να το βγάλω για να ρίξω μια ματιά.
Κάτι ακόμη: Να το οδηγήσω το αυτοκίνητο μέχρι το συνεργείο ή μήπως καλύτερα να το φορτώσω στην οδική βοήθεια, για να μην πάθει τπτ περισσότερο με τη βλάβη αυτή;[/img] -
To πρόβλημα σου είναι ηλεκτρικό στην υψηλά τάση, πολλαπλασιαστές, μπουζοκαλώδια, μπουζί, αν έχει ντιστριμπυτέρ δες ράουλο, καπάκι, αν δεν έχει και είναι το μάτι δεν θα έπαιρνε μπροστά, οπότε το ξεχνάς.
Υπάρχει περίπτωση που είναι πολύ πιθανή αφού δεν το κινείς συνέχεια να έχεις κάποιο βουλωμένο μπέκ, όταν στεγνώνει η βενζίνη αφήνει κεραμικά κατάλοιπα που είναι πολύ σκληρά και δεν διαλύονται εύκολα, και οι τρύπες στα μπέκ είναι πολύ μικρές και βουλώνουν εύκολα, πάρε κάποιο καθαριστικό για μπέκ από το βενζινάδικο ή από Σούπερ Μάρκετ και ρίχτο στο ρεζερβουάρ, ακόμα και ηλεκτρικό να είναι το πρόβλημα το καθαριστικό καλό θα του κάνει. Μετά πήγαινε μια καλή βόλτα, μάλλον θα συνέρθει, μην πετάτε εύκολα τα λεφτά σας στους μαστόρους, μακάρι να μπορούσες να έβγαζες το καπάκι, θα το έβαζες μπροστά και θα άκουγες τον θόρυβο που κάνουν τα μπέκ στο ρελαντί, σαν αδύνατος θόρυβος ραπτομηχανής, αν κάποιο δεν χτυπάει είναι κολλημένο. Θα μπορούσες να ελέγξεις και τα μποζοκαλώδια για κόψιμο ή ακόμα και για κακό κούμπωμα και να έχει πεταχτεί κάποιο. Άνοιξε το βιβλιαράκι του αμαξιού και δες πως βγαίνει το καπάκι. Απλά πράγματα είναι, ας λερωθείς και λίγο, με την οικονομία που θα κάνεις βγάλε ένα βράδυ την κοπέλα σου έξω σε καλό εστιατόριο. Καλή επιτυχία.
-
21 Quadra, σ'ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές!
Όμως, έχω νεότερα. Το αμαξάκι μάλλον έχει... προσωπικότητα:
Σήμερα το πρωί το ξανάβαλα μπροστά & το τρέμουλο, ο βήχας του, είχε εξαφανιστεί!!! Μόνο το κίτρινο λαμπάκι παρέμενε αναμμένο. Αποφάσισα να το πάω μια βόλτα, το έβγαλα Αττική Οδό, άνοιξα μέχρι 150 χαω για πολύ λίγο, κανένα πρόβλημα. Στην επιστροφή σταμάτησα να του βάλω & λίγη βενζίνη σε μία ΕΚΟ στο Γέρακα, & αμέσως μετά, μόλις το ξανάβαλα μπροστά έσβησε στο καντράν & το κίτρινο λαμπάκι που μοιάζει με μοτέρ! Τώρα είναι ok!
Φυσικά, την Τρίτη θα το πάω έτσι & αλλιώς συνεργείο, για να δει το διαγνωστικό τι βλάβη κατέγραψε ο εγκέφαλος. Ξέχασα να πω ότι το μόνο που του έκανα ήταν απλώς να ρίξω μια γερή φάπα πάνω στο πλαστικό καπάκι που σκεπάζει τον κινητήρα...
Κι ο Άγιος φοβέρα θέλει!
Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον & τις συμβουλές! Όταν μάθω & τι είχε συμβεί, θα σας ενημερώσω εκ νέου!
Καλό Σ/Κ![/list] -
Πολλαπλασιαστής, ήταν, τελικά. Αυτό έδειξε η διάγνωση (ήταν ο 1ος δίπλα στην τάπα του λαδιού). Αν & είχε σταματήσει το πρόβλημα (μάλλον από κωλοφαρδία), αυτό ήταν προσωρινό, οπότε τον άλλαξα προληπτικά, για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, γιατί όντως θα μου το ξαναέκανε 100%. Εκεί πάσχει το συγκεκριμένο μοντέλο, μου είπαν, & χαλάνε δίχως συγκεκριμένη αιτία ή προειδοποίηση.. Μου έβαλαν έναν πιο ενισχυμένο, κόστος 56 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο. Επίσης, έκαναν & update στο λογισμικό του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, δωρεάν. Τι έγινε, ρε παιδιά, Windows Vista έχει το αμαξάκι;
Ευχαριστώ & πάλι! -
με γεια το service pack !!!!
-
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Πολλαπλασιαστής, ήταν, τελικά. Αυτό έδειξε η διάγνωση (ήταν ο 1ος δίπλα στην τάπα του λαδιού). Αν & είχε σταματήσει το πρόβλημα (μάλλον από κωλοφαρδία), αυτό ήταν προσωρινό, οπότε τον άλλαξα προληπτικά, για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, γιατί όντως θα μου το ξαναέκανε 100%.** Εκεί πάσχει το συγκεκριμένο μοντέλο, μου είπαν**, & χαλάνε δίχως συγκεκριμένη αιτία ή προειδοποίηση.. Μου έβαλαν έναν πιο ενισχυμένο, κόστος 56 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο. Επίσης, έκαναν & update στο λογισμικό του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, δωρεάν. Τι έγινε, ρε παιδιά, Windows Vista έχει το αμαξάκι;
Ευχαριστώ & πάλι!'Εκεί πάσχει το αυτοκίνητο...', που σημαίνει οι υπεύθυνοι το γνωρίζουν ... και τι κάνουν? Περιμένουν να χαλάσουν και να πάει ο πελατης σ'αυτούς για να δώσει 56 ευρώ? Το ότι πάσχει στο συγκεκριμένο σημαίνει ότι 'δεν είναι καλό' εν γνώση τους. Δυστυχώς αυτό το έχω συναντήσει ή το έχω ακούσει σε πολλές εταιρίες και δεν κάνουν τίποτα. Το πιο απλό είναι να αλλάξεις προμηθευτή, να ενημερώσεις τους πελάτες για το ελλάτωμα και να αναλάβεις την ευθύνη και τα έξοδα, και όχι 'το ξέρουμε ότι χαλάει και κοστίζει 56 ευρώ'.
Κάποτε πρέπει να υπάρξει μια λίστα με τις σοβαρες εταιρίες (γερμανικές, γαλλικές, ιαπωνικές ή ιταλικές) που όταν θα πουλάνε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία να υπάρχει και ένα ερωτηματικό δίπλα για να γνωρίζει ο κόσμος ... Γιατί έχει καταντήσει αηδία να έχουμε αυτοκίνητα που 'πάσχουν' απο εξαρτήματα απο 56 ευρώ έως 1056 ευρώ.
Δεν χρωστάς ουτε εσύ φίλε Αλέφαντε ούτε και εμείς να κάνουμε διαγνώσεις συν το αγχος, για να δούμε απο τι 'πάσχουν τα αυτοκίνητα μας' που τα ακριβοπληρώνουμε!!! -
Cosneo, πολύ καλά τα λες. Χαρακτηριστικά, μου είπαν ότι έτσι & αλλιώς κάποια στιγμή θα έκαιγε πολλαπλασιαστές, είτε στα 10.000 ή στα 100.000χλμ...
Θεωρώ &'γώ απαράδεκτο το να γνωρίζουν κάποιο ελάττωμα, & αντί να προχωρήσουν σε κάποια ανάκληση (λίγοι το κάνουν, & για κάτι πολύ χοντρό), μας αφήνουν να ταλαιπωρούμαστε άδικα. Προφανώς, δεν τους ενδιαφέρει το κύρος & η αξιοπιστία της φίρμας που πρεσβεύουν, αλλά, τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα (δεν ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό), το 'τυράκι', ή αλλιώς, πώς θα μας δουν σαν τσέπη...
Τέλος πάντων. Ας ελπίσουμε τα προβληματάκια να τελειώσουν εδώ, για όλους.
Καλή χρονιά! -
Απλώς ο καθένας κάνει 'νοητά' μια λίστα after sales και τραβάει Χ.
Δεν δίστασα να πω σε κάποιους ότι ΔΕΝ θα γίνω πελάτης γι'αυτούς και αυτούς τους λόγους ... και θα προστατέψω όσους μπορώ απο την λάθος επιλογή ... Αυτή η διαφήμιση τους αξίζει ...
Να σου πω έχω πικρή γεύση απο καναδυο και παρατηρώ ότι οι πωλήσεις τους 'συμπτωματικά' κατηφορίζουν ... ένα μικρό, πολύ μικρό έστω σπρωξιματάκι, νιώθω ότι το έχω δώσει και εγώ ...
Καλή χρονιά και άλλη ταλαιπωρία να μην τύχει σε κανέναν ... -
Αυτό το τρέμουλο του κινητήρα μου το έκανε και το polo μοντέλο 95. Μάλιστα έτρεμε και το κιβώτιο ταχυτήτων . Δύο φορές ακινητοποιήθηκα κιόλας. Πολλαπλασιαστής και στις 2 φορές. Επωλήθη και ηρέμησα...
-
Συνήθως οι πολλαπλασιαστές SAGEM παρουσιάζουν πρόβλημα, την άλλη φορά να βάλεις DENSO ή BERU, τα ίδια περίπου κοστίζουν.
ΤΡΕΜΕΙ...