Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EΣΠΑΣΕ ΤΕΛΙΚΑ.....((((
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. EΣΠΑΣΕ ΤΕΛΙΚΑ.....((((
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    31
    42
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rxristos last edited by

      Πολλά 8αρια είχανε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές που οδηγούσε σε μείωση της συμπίεσης λόγο κακής καύσης με όποια αποτελέσματα, ένα πρόβλημα που δεν το έπερνες χαμπάρι εκτός και αν το έψαχνες. Καμία σχέση με την φύση του Renesis.

      Άμα αρχίσουμε να λέμε για αναξιοπιστίες ευρωπαϊκών η γενικότερα αυτοκινήτων θα βαρεθούμε να γράφουμε.

      Η ΕΛΜΑ οτι είναι αντιπρόσωπος του κ@@ου είναι γνωστό!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        H oυσία είναι ότι ακόμα και με πρόβλημα στην ανάφλεξη τα μοτερ σπάνε.
        Συμβαίνει το ίδιο και με τους συμβατικούς εμβολοφόρους κινητήρες?

        Επίσης δεν γνωρίζω ευρωπαικό αυτοκίνητο που στο σκιάδιο του οδηγού να διαθέτει πτυσόμενο χάρτη με οδηγίες ειδικής χρήσης.
        Τα 'μην' μόνο είναι δυό σελίδες.

        Εχετε αγοράσει ενα ειδικό αμάξι του οποίου γνωρίζατε από πριν τις ιδιαιτερότητές του,όπως αδυναμία επισκευής κινητήρων,υπερβολική κατανάλωση καυσίμου και λιπαντικού,ευαισθησία του κινητήρα ακόμα και σε βλάβες περιφερειακών,μηδενική σχεδόν διαθεσιμότητα αντ/κων εκτός απ την αντ/πεία με ότι αυτό συνεπάγετε σε κόστος και υπομονή κλπ.

        Γιατί πρέπει λοιπόν να λυπηθώ κάποιον που έπαθε τέτοια ζημιά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rxristos last edited by

          Δεν γνωρίζεις γιατι κανένα δεν έχει έναν μοναδικό κινητήρα όπως ο wankel. Επίσης το μόνο που έχει στο σκιάδιο είναι ένα αυτοκόλλητο που σου υπενθυμίζει οτι πρέπει να ΄ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ' την στάθμη λαδιού κάθε 2 γεμίσματα. Προσωπικά και όχι μόνο μου παίρνει πολλά γεμίσματα παραπάνω μέχρι να συμπληρώσω λάδι. 2 γεμίσματα κανιβαλισμού σημαίνει 600 περίπου χλμ και λιγότερο... για κανένα μα κανένα λόγo το 8αρι δεν χρειάζεται συμπλήρωμα λαδιού κάθε 600 χλμ!!! Ας μην μιλήσουμε για ευπάθεια κινητήρων καλύτερα. Δεν συμφέρει πολλά γαλλικά/ιταλικά/γερμανικά (τουρμποκομπρεσοράτα και μη) αυτοκίνητα. Για την μεγάλη κατανάλωση καυσίμου θα συμφωνήσω αλλά πολλά τουρμπάτα GTi πλησιάζουν την κατανάλωση του 8αριού όταν πιεστούν, για του λαδιού επίσης υπάρχουν πολλά πολύστροφα και μή αμάξια που έχουν την ίδια και μεγαλύτερη κατανάλωση απο το 8αρι. Τουλάχιστον η Μαζντα μας προειδοποιεί.

          Αρα ένα προβληματικό περιφερειακό όπως οι πολλαπλασιαστές δεν μπορεί να παίρνει μπάλα όλα τα 8αρια και τους renesis. Ούτε η ανικανότητα της εδώ αντιπροσωπείας μπορεί να μειώσει την ικανότητα των σχιστομάτιδων στην Χιροσίμα.

          Δεν ξέρω αλλά δεν είδα κανέναν κάτοχο (συνειδητοποιημένο τουλάχιστον) 8αριού να ζητάει λύπηση. Μόνο για λύπηση δεν είμαστε, πίστεψέμε.
          με.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 3
          • 3 / 3
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr