-
Χαίρεται,
Αγοράσαμε το suzuki ignis για δεύτερη φορά (είχαμε του 2016 παλαιότερα) με όλα τα extra, μεταξύ των άλλων: καμερα οπισθοπορείας, οθόνη αφης και usb θύρα ενσωματομενη.Δυστυχώς όμως όλα τα παραπάνω είναι κακής ποιότητας και πληροφορηθήκαμε ότι η ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ έφερε αυτοκίνητα "γυμνα" απο το εργοστάσιο και με εναν εξωτερικό συνεργάτη έβαλαν τον extra εξοπλισμό. Έχουμε μιλησει με service, πωλητές, εισαγωγική και καμία βοήθεια.
Ξέροντας ότι και άλλοι έχουν το ίδιο θέμα, ξέρει κάποιος που πρέπει να απευθυνθούμε? Ιδανικά θα θέλαμε να μας αλλάξουν το σύστημα για το παλαιότερο ή εστω να μας επιστρεψουν καποια απο τα χρηματα!
Ευχαριστω εκ των προτέρων.
-
Και εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα.
Αν και η έκδοση του IGNIS που επέλεξα είναι η πλουσιότερη (GL+), με απογοήτευση διαπίστωσα πως το καινούργιο μου αυτοκίνητο είναι κατά πολύ υποδεέστερο των παλαιότερων σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση και λειτουργία των ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών συστημάτων.
Συγκεκριμένα το tablet είναι ιδιαίτερα δύσχρηστο, χάνει τακτικά και χωρίς λόγο τις ρυθμίσεις του και η ενεργοποίηση του είναι ιδιαίτερα αργή, η camera οπισθοπορείας είναι περιορισμένων δυνατοτήτων (δείχνει μόνο κοντά ή μακριά), η θύρα USB "κρέμεται" στην άκρη καλωδίου κρυμμένου στο πορτάκι του συνοδηγού, η ποιότητα του ήχου κατά τη χρήση του Bluetooth είναι τόσο κακή που είναι αδύνατο να συνομιλήσεις.
Η απάντηση της εταιρείας στα παράπονά μου απαράδεκτη "αυτός είναι ο εξοπλισμός και έτσι δουλεύει". Θλιβερό για μια εταιρεία σαν τη suzuki. Κρίμα γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά όταν αγοράζεις την ακριβή έκδοση έχεις την απαίτηση τα extra να λειτουργούν ικανοποιητικά. -
@m-angel said in suzuki ignis 2021 - πρόβλημα με infotainment:
Και εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα.
Αν και η έκδοση του IGNIS που επέλεξα είναι η πλουσιότερη (GL+), με απογοήτευση διαπίστωσα πως το καινούργιο μου αυτοκίνητο είναι κατά πολύ υποδεέστερο των παλαιότερων σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση και λειτουργία των ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών συστημάτων.
Συγκεκριμένα το tablet είναι ιδιαίτερα δύσχρηστο, χάνει τακτικά και χωρίς λόγο τις ρυθμίσεις του και η ενεργοποίηση του είναι ιδιαίτερα αργή, η camera οπισθοπορείας είναι περιορισμένων δυνατοτήτων (δείχνει μόνο κοντά ή μακριά), η θύρα USB "κρέμεται" στην άκρη καλωδίου κρυμμένου στο πορτάκι του συνοδηγού, η ποιότητα του ήχου κατά τη χρήση του Bluetooth είναι τόσο κακή που είναι αδύνατο να συνομιλήσεις.
Η απάντηση της εταιρείας στα παράπονά μου απαράδεκτη "αυτός είναι ο εξοπλισμός και έτσι δουλεύει". Θλιβερό για μια εταιρεία σαν τη suzuki. Κρίμα γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά όταν αγοράζεις την ακριβή έκδοση έχεις την απαίτηση τα extra να λειτουργούν ικανοποιητικά.εισαστε σιγουροι για την εκδοση?
η gl+ που περαλαβαμε πριν κανενα μηνα στο γραφειο ειναι τον κανονικο εξοπλισμο, με το bosch κτλ. -
https://digitaliq.gr/product/iq-an-x4932_gps-9inc/
Kαι καθαρισες....
-
@m-angel said in suzuki ignis 2021 - πρόβλημα με infotainment:
Και εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα.
Αν και η έκδοση του IGNIS που επέλεξα είναι η πλουσιότερη (GL+), με απογοήτευση διαπίστωσα πως το καινούργιο μου αυτοκίνητο είναι κατά πολύ υποδεέστερο των παλαιότερων σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση και λειτουργία των ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών συστημάτων.
Συγκεκριμένα το tablet είναι ιδιαίτερα δύσχρηστο, χάνει τακτικά και χωρίς λόγο τις ρυθμίσεις του και η ενεργοποίηση του είναι ιδιαίτερα αργή, η camera οπισθοπορείας είναι περιορισμένων δυνατοτήτων (δείχνει μόνο κοντά ή μακριά), η θύρα USB "κρέμεται" στην άκρη καλωδίου κρυμμένου στο πορτάκι του συνοδηγού, η ποιότητα του ήχου κατά τη χρήση του Bluetooth είναι τόσο κακή που είναι αδύνατο να συνομιλήσεις.
Η απάντηση της εταιρείας στα παράπονά μου απαράδεκτη "αυτός είναι ο εξοπλισμός και έτσι δουλεύει". Θλιβερό για μια εταιρεία σαν τη suzuki. Κρίμα γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά όταν αγοράζεις την ακριβή έκδοση έχεις την απαίτηση τα extra να λειτουργούν ικανοποιητικά.Δεν φταίει η Suzuki που ο Έλληνας εισαγωγέας είναι μαϊμουδιαρης. Στείλε μέιλ στην Ιαπωνία και ανέφερε αναλυτικά τα προβλήματα και τις διαπιστώσεις.
suzuki ignis 2021 - πρόβλημα με infotainment