-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το σκέφτομαι να πάω για τεστ. Ετσι από περιέργεια. Είναι γεγονός ότι στην Εθνική σε βοηθά πολύ το κατέβασμα στο προσπέρασμα καθώς οι περισσότεροι από εμάς προσπερνάμε με 6η... Που σημαίνει κακές επιδόσεις σχετικά.μη πας για test drive...
-
Eimai katoxos enos clio 1.4 extreme mont. 05. , k skeftomai na anevw ligo se kyvika k yfos. Moy aresei poly to civic type s , alla den to xw odhghsei.An kapoios to xei odhghsei as voithisei ligo...
-
Το έχει ο varkon από το forum. Δεν ξέρω πόσο συχνά μπαίνει, αλλά αν κάνεις κάποιες πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις μπορεί να σου απαντήσει. Αλλά πήγαινε ούτως η άλλως να κάνεις ένα test drive (υπάρχουν type-s για test drive?)...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
(υπάρχουν type-s για test drive?)...υπάρχουν.
Εγώ πάντως που το οδήγησα αρνητική εντύπωση μου έκανε η καθυστέρηση του ηλεκτρονικού γκαζιού, κατ' τα άλλα είναι ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο και ευχάριστο οδηγικά αρκεί ο δρόμος να μην έχει λακκούβες. -
-
Καλησπέρα σε ολους! Αυτη την περιοδο θα αγορασω καινουριο αυτοκινητο και πρωτη επιλογη ειναι το honda civic το 4θυρο. Μου ειπαν ομως στην αντιπροσωπεια οτι καθε 10.000 η 6 μηνες ειναι η αλλαγη λαδιων κ καθε 20.000 τα κανονικα σερβις. Δεν ειναι πολυ μικρο το διαστημα αυτο?? Μπορειτε να με βοηθησετε λεγοντας μου, αν ξερετε, τι κοστος πανω-κατω εχουν τα σερβις? Τhanx
-
Thanx , gia tis arxikes plhrofories. Ayto poy m endiaferei einai na pataei kala sto dromo k fysika na exei k ligo gazi, oxi gia kanena logo alla gia na prospernw pio aneta apo oti me to clio , pithana empodia...Den m endiaferei o tomeas ths aneshs, epeidh exw akoysei oti einai kapws sklhro. Ayta
p.s: an apantoyse k o varkon h opoios allos to exei , tha me voithoyse poly
-
Χαιρετώ και εγώ.
Λοιπόν, σχεδόν όσα έχεις ακούσει είναι σωστά, το θέμα είναι αν σε απασχολούν . Το γκάζι - όπως όλα τα νέα civic (για type R δεν ξέρω) - είναι λίγο ντροπαλό στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις ανοίξεις, τα ξεχνάς όλα. Προσπεράσεις; Μια χαρά. Άν δεν σε πειράζει ο θόρυβος στις ψηλές στροφές. Εγώ τις 2α, 3η τις πάω συνήθως στα REV.
Ελιγμοί: Το VSA είναι αρκετά παρεμβατικό, αλλά μ'εχει σώσει αρκετές φορές. Συνήθως το απενεργοποιώ σε εκκινήσεις (εχμ κατάλαβες) και ανηφόρες με μεγάλη κλίση. Αν μάθεις όμως να το χρησιμοποιείς μπορείς να κάνεις ωραία πραγματάκια.
Άνεση: Λες οτι δεν σ'ενδιαφέρει (ούτε και εμένα) αλλά μην ξεχνάς οτι το type S είναι ακόμα πιο σκληρό απο το 5θ. Και για τους μπροστά είναι σχετικά ok, αλλά οι πίσω ίσως ενοχληθούν. Μένω και σε περιοχή με άπειρες λακούβες και κακοτεχνίες του δρόμου.
Μμμ... αυτά θαρρώ.
-
τόσο λίγο σου καίει?
-
Λίγο ειναι αυτό!? Μήν σου πώ πως είναι και πολύ... πάντως στο spritmonitor είμαι ελαφρώς πάνω του μέσου όρου...
panagiotis87:
Η αλλαγή λαδιού(+φίλτρο) στα 10.000 μου 'απόσπασε' 85 -
εγώ πάντως στην αθήνα με το ζόρι πιάνω μονοψήφιο...
άμα βγω σε ανοικτό δρόμο για πλάκα 8 ακόμα και 7 αν πηγαίνω μέχρι 120 και cc -
μια λεπτομέρεια φίλε varkon.. τα λαδια τους τα πήγες εσυ ή της αντιπροσωπειας ηταν? ηταν συνθετικα ή όχι?
Θα ρωτησω σχετικα με τα service κ στην αντιπροσωπεια, σκοπευω να κανω και test drive και το 4θυρο κ το5θυρο γιατι δεν εχω καταληξει, απλα ρωταω για να χω μια ιδεα... -
Όλα ήταν της αντιπροσωπείας (Shell Helix 5W40). Θαρρώ πως είναι full synthetic. Την επόμενη φορά θα τους πάω δικά μου λάδια...
-
Και καλα θα κάνεις.. Δεν αξίζει να παιρνουμε τα λαδια απο τις αντιπροσωπειες.
Σ'ευχαριστω για τις απαντησεις! -
Anytime
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αναρωτιέμαι ...
Το αυτοκίνητο δηλαδή πως συμπεριφέρεται στους χάλια δρόμους της Αττικής;Π.χ. στους δρόμους του Αμαρουσίου με τις πέτρες (δολοφόνους) πως συμπεριφέρεται το αμάξωμα; Τρίζει; αναπηδάει; διαλύεται;Εγώ αν κρίνω από τα παραπάνω από άνεση δεν τα πάει και πολύ καλά και ίσως να είναι και κουραστικό μέσα στην Αθήνα ...
Από την άλλη ακούγονται 'μικροτριγμοί' από την χρήση του κλιματιστικού. Που σημαίνει ότι κάποιο πλαστικό συντονίζει με την χρήση του κλιματιστικού. Περίεργο.
Και οι γρατζουνιές στον πίνακα οργάνων; Που μπορεί να οφείλονται;
υ.γ.Στο συνεργείο μου είχαν πει ότι ελαστικά και ζάντες μεγάλων διαστάσεων συνήθως δεν παίρνουν αλυσίδες γιατί υπάρχει περίπτωση (με το βάρος) να ακουμπούν τα ελαστικά σε θόλο και φτερά κατά το στρίψιμο. Το ίδιο είχα και εγώ με το ASTRA με ελαστικά 205/50/16. Μου απαγόρευε τις αλυσίδες.
Μάλλον κάτι δεν έχεις αντιληφθεί σωστά. Δεν είπα ότι το αυτοκίνητο έχει χάλια ανάρτηση απλά ότι δεν προσφέρει άνεση λόγω που είναι σκληρή. Αυτό δεν την κάνει ανυπόφορη απλά ενοχλητική. Πολλά αυτοκίνητα με σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια που ικανοποιούν τους ιδιοκτήτες τους για την οδική τους συμπεριφορά υμνούνται και δεν κριτικάρονται. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάσχει διότι είναι σκληρό για οικογενειακό χωρίς να είναι απόλυτα σπορ. Αυτό για άλλους είναι υπερ για μένα είναι ακτά και το παραθέτω. Κάνε τεστ ντραιβ για να καταλάβεις
Τώρα για το θέμα των τριγμών, τρίζει όσο κάθε αυτοκίνητο...αυξανόμενα με τον καιρό...Μη περιμένεις να μην εμφανίσει τριγμούς στο 'λακουβισταν' ειδικά αυτό που έχει ημιάκαμπτο και 225 με 45αρι προφίλ. Για μένα ως τώρα τρίζει λιγότερο από τα υπόλοιπα μικρομεσαία που έχω μπει. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με άλλους παράγοντες, όπως περιοχή διαμονής, διανυθέντα χιλιόμετρα κλπ. Αν πάντως έχει νόημα για σένα το δικό μου δεν τρίζει στους αεραγωγούς, αλλά μικροτριγμούς έχω εντοπίσει μετά από 10 μήνες χρήση. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι κουδουνίστρα αλλά ούτε και μερσεντές.
Τώρα για τον πίνακα οργάνων αναφέρεται στις γρατσουνιές που μπορεί να πάθει το μαύρο υλικό που περιβάλει τον πίνακα οργάνων...εγώ πλέον δεν ασχολούμαι με αυτό...στην τελική αν με τσατίσει θα βάλω από ταπερ που δεν έχει πρόβλημα το υλικό του... Το έχει κάνει ήδη κάποιος με 150 περίπου ευρώ σε άλλο φόρουμ και έχει ανεβάσει φωτογραφίες. Πταίσμα...
Τώρα για το χαλάζι δεν ξέρω...θα φανεί όταν το πλύνω...από βδομάδα αν φτιάξει ο καιρός...
Συμφωνώ απόλυτα με τον ''spyros.s''. Επιμένω στην ερώτηση μου για τις χιονοαλυσίδες. Όποιος ξέρει κάτι και έχει την καλωσύνη ας απαντήσει. -
Ο χρήστης jpatak έγραψε:
... Πολλά αυτοκίνητα με σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια που ικανοποιούν τους ιδιοκτήτες τους για την οδική τους συμπεριφορά υμνούνται και δεν κριτικάρονται. ....
Καταλαβαίνω την συμπεριφορά που περιγράφεις.
Έχω το Pinin και έχει ιδαίτερα σφιχτή ανάρτηση αλλά με έχει αφήσει ιδιαίτερα ικανοποιημένο... -
Ο χρήστης jpatak έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τον ''spyros.s''. Επιμένω στην ερώτηση μου για τις χιονοαλυσίδες. Όποιος ξέρει κάτι και έχει την καλωσύνη ας απαντήσει.
με civic 5θ, ψωνισα autosock κι ειμαι οκ, από ότι μου ειπανε. Θα κανω τεστ βαλσιματος το ΣΚ και θα ενημερωσω.
-
Mια που ειμαι κατοχος Type S και εγω να συνεισφερω στον υποψηφιο οτι :
-καταναλωση κυμαινεται γυρω στα 7.5 πηγαινοντας το νορμαλ ~4.000rpm.
-τριγμους δεν εχω κανεναν προς το παρον αφου δεν πατησα εδω και 6 μηνες χωμα
-απο επιδοσεις μια χαρα απο τις 5000rpm και πανω.Απο κει και κατω πολυ καλη ροπη αλλα δεν ανεβαζει τοσο γρηγορα στροφες.
-αναρτηση σκληρη.Πονας και συ μαζι με το καμαρι σου σε καθε λακουβα.Κρατηματα κορυφαια ομως.
-ηχος σπορτιφ μελωδια απο τις 4.500 rpm.
-χωροι απλετοι εμπρος και πισω.
-λαδι δεν μου εκαψε.
-το mp3 player ειναι λιγο σπασαρχιδικο αλλα με καλα ηχεια και αποδοση εντασης.
-μου φαινεται τα χρωματα της honda(κοκκινο το δικο μου) γενικα ειναι λιγο προχειροδουλεια σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
-καλη στιβαροτητα και συναρμολογηση οχι και τοσο καλη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης εξαιτιας της σκληρης αναρτησης.
-δεν ειναι και τοσο-σχεδον καθολου-ενοχλητικο το διαχωριστικο στο κρυσταλλο του πορτ μπαγκαζ.
-πολυ καλη-κορυφαια-η ποιοτητα της ταπετσαριας και ειδικοτερα των καθισματων.Αυτα προς το παρον.
-
Mια που ειμαι κατοχος Type S και εγω να συνεισφερω στον υποψηφιο οτι :
-καταναλωση κυμαινεται γυρω στα 7.5 πηγαινοντας το νορμαλ ~4.000rpm.
-τριγμους δεν εχω κανεναν προς το παρον αφου δεν πατησα εδω και 6 μηνες χωμα
-απο επιδοσεις μια χαρα απο τις 5000rpm και πανω.Απο κει και κατω πολυ καλη ροπη αλλα δεν ανεβαζει τοσο γρηγορα στροφες.
-αναρτηση σκληρη.Πονας και συ μαζι με το καμαρι σου σε καθε λακουβα.Κρατηματα κορυφαια ομως.
-ηχος σπορτιφ μελωδια απο τις 4.500 rpm.
-χωροι απλετοι εμπρος και πισω.
-λαδι δεν μου εκαψε.
-το mp3 player ειναι λιγο σπασαρχιδικο αλλα με καλα ηχεια και αποδοση εντασης.
-μου φαινεται τα χρωματα της honda(κοκκινο το δικο μου) γενικα ειναι λιγο προχειροδουλεια σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
-καλη στιβαροτητα και συναρμολογηση οχι και τοσο καλη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης εξαιτιας της σκληρης αναρτησης.
-δεν ειναι και τοσο-σχεδον καθολου-ενοχλητικο το διαχωριστικο στο κρυσταλλο του πορτ μπαγκαζ.
-πολυ καλη-κορυφαια-η ποιοτητα της ταπετσαριας και ειδικοτερα των καθισματων.Αυτα προς το παρον.
Ηonda Civic 2005