-
Καλα τα λεει ο 21Quadra.Το θεμα ειναι βεβαια ,οτι το προβλημα με τα λαδια ειναι υπαρκτο και απροβλεπτο.Σε αλλους τυχαινει ,σε αλλους οχι.Απο οτι εχω καταλαβει συμβαινει περισσοτερο στους FSI και λιγοτερο στους TFSI-TSI.
Γνωμη μου να μην παρεις το FSI.Παρε ΤSI.Και δε το λεω μονο για τα λαδια ...
Παντως μην περιμενεις την αξιοπιστια της NISSAN απο το VAG.Και για να μην παρεξηγηθω μιλαω απο προσωπικη εμπειρια ... -
αν ζουσατε στην ολλανδια,Βελγιο,γαλλια κτλ,
χωρες δηλ.οπου τα χιλιομετρα που θα διανυατε τον χρονο ειναι πανω απο 20000km ευκολα γινεται αντιληπτο για ποιο λογο οι εταιρειες συνιστουν τοσο αραια διαστηματα αλλαγων..στο ελλαντα που κανουν μεσο οσο 15000km το χρονο τα μοτερ,καλο θα ειναι η αλλαγη να γινεται καθε 8000km περιπου με νορμαλ ρυθμους...
απο εκει και περα αν ζεις σε εντονο μποτιλιαρισμα ή αν νομιζεις οτι ζοριζεις το αμαξι σου,προσαρμοζεις και τις αλλαγες σου...
απαγορευτικο ομως σε ελληνικο καλοκαιρι ανω των 40κελσιου να εχεις μεσα λαδι 0/30 με οχι καλο σημειος βρασμου και δεικτη φθορας....και να το σχιζεις....
το 0/20 που ειδα προσφατα σε εταιρεια λιπαντικων και το 0/30 ειναι για ψυχρα κλιματα...ενα 0/40 ή 5/40 το καταλληλο για ελλαδα...
απορω ακομα η αντιπροσωπεια της VW/audi γιατι δεν το κανει? -
Νομίζεις ξέρουν οι αντιπροσωπείες τι τους γίνεται; Εδώ αντιπροσωπεία πεζό στην αθήνα συνέστησε 10-60 για το καινούριο τούρμπο 1,6, όταν ο κατασκευαστής λέει μόνο 0-30 ή 5-30.
-
καλα αμα τους το ζητησεις ομως γραπτως αυτο,να δεις για ποτε θα σου γραψουν το συνιστομενο....
-
Δεν διαφωνώ (και εγώ αυτό θα έκανα αν μου πετούσαν τέτοιο μαργαριτάρι) αλλά σκέψου ότι ο μη υποψιασμένος θα το καταπιεί αμάσητο μάλλον. Και μετά θα παραπονιέται...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
καλα αμα τους το ζητησεις ομως γραπτως αυτο,να δεις για ποτε θα σου γραψουν το συνιστομενο....τι να το κανεις, το θεμα ειναι μη το πας για σερβις και σου βαλουν μεσα οτι να'ναι...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το θεμα ειναι βεβαια ,οτι το προβλημα με τα λαδια ειναι υπαρκτο και απροβλεπτο.Σε αλλους τυχαινει ,σε αλλους οχι.Απο οτι εχω καταλαβει συμβαινει περισσοτερο στους FSI και λιγοτερο στους TFSI-TSI.Ο TFSI πάντως στο δικό μου (Α4) χρειάστηκε ένα συμπλήρωμα περίπου στις 7500 χλμ. μισό λίτρο, τώρα που το πάω για πρώτη αλλαγή (15.000) είναι πάλι στο min.
Οπότε αν δεν μειωθεί καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν θα χρειάζεται ένα συμπλήρωμα κάθε 7500 χλμ... -
Εγραψα οτι η καταναλωση λαδιου ,εμφανιζεται λιγοτερο οχι καθολου στους TFSI.Δεν εχω καμια αποδειξη για αυτο.
droemmen
Το δικο σου ειναι καινουριο.Το πιθανοτερο ειναι να σταματησει σε λιγο η καταναλωση λαδιου.Στα επομενα χμ,πρεπει να σταματησει.
Εδω το RS4 ,που ηταν στο fast fleet του EVO εμφανιζε καταναλωση λαδιου.Το ψιλοσκιζανε βεβαια...Αλλα τους χαλαγε το γεγονος. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εγραψα οτι η καταναλωση λαδιου ,εμφανιζεται λιγοτερο οχι καθολου στους TFSI.Δεν εχω καμια αποδειξη για αυτο.droemmen
Το δικο σου ειναι καινουριο.Το πιθανοτερο ειναι να σταματησει σε λιγο η καταναλωση λαδιου.Στα επομενα χμ,πρεπει να σταματησει.
Εδω το RS4 ,που ηταν στο fast fleet του EVO εμφανιζε καταναλωση λαδιου.Το ψιλοσκιζανε βεβαια...Αλλα τους χαλαγε το γεγονος.Συμφωνώ μαζί σου, άλλωστε το ίδιο συμβαίνει και με άλλα TFSI που γνωρίζω.
Έχουν μια κατανάλωση μεν, αυτή όμως δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένη δε...Ίσως πάντως έχει να κάνει και με το λάδι όπως γράφτηκε παραπάνω 5-30 ίσως για το δικό μας καλοκαίρι είναι πολύ λεπτά...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλα αμα τους το ζητησεις ομως γραπτως αυτο,να δεις για ποτε θα σου γραψουν το συνιστομενο....
τι να το κανεις, το θεμα ειναι μη το πας για σερβις και σου βαλουν μεσα οτι να'ναι...
ΠΟΛΥ απλα πας εσυ το λαδι που θες το οποιο εφ οσον πληρει τις προδιαγραφες που πρεπει ειναι υποχρεωμενοι να στο βαλουν...
αυτο τουλαχιστον κανω εγω με ολα τα αναλωσιμα στο εξουσιοδοτημενο opel service.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
καλα αμα τους το ζητησεις ομως γραπτως αυτο,να δεις για ποτε θα σου γραψουν το συνιστομενο....
τι να το κανεις, το θεμα ειναι μη το πας για σερβις και σου βαλουν μεσα οτι να'ναι...
ΠΟΛΥ απλα πας εσυ το λαδι που θες το οποιο εφ οσον πληρει τις προδιαγραφες που πρεπει ειναι υποχρεωμενοι να στο βαλουν...
αυτο τουλαχιστον κανω εγω με ολα τα αναλωσιμα στο εξουσιοδοτημενο opel service.
καμια αντιρηση, αυτο το κανει λιγοτερο απο το 1% των πελατων. Και στο κατω κατω πηγαινοντας εκει, πας σε ανθρωπους που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι ξερουν, αλλιως τα αλλαζεις και μονος σου.
-
Καλησπέρα σε όλους. Τελικά να πάρω passat με tsi και να προσευχηθώ να μην καιει λάδια ή προτείνετε κάποιο άλλο; Το εσωτερικό του πάντως καθώς και τα καλούδια του sportline είναι άπεχτα.
-
Nα το πάρεις να σου αρέσει.
-
Ο χρήστης MILTOSTAMMY έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Τελικά να πάρω passat με tsi και να προσευχηθώ να μην καιει λάδια ή προτείνετε κάποιο άλλο; Το εσωτερικό του πάντως καθώς και τα καλούδια του sportline είναι άπεχτα.Εγώ πάντως θα το έπαιρνα...
_
-
audi 1.6 με τα 102Hp με 3.000χλμ καίει μισό λτ ανα 1000χλμ. η VAG λέει του΄φίλου ότι είναι μεσα στα όρια ....
-
Ο χρήστης MILTOSTAMMY έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Τελικά να πάρω passat με tsi και να προσευχηθώ να μην καιει λάδια ή προτείνετε κάποιο άλλο; Το εσωτερικό του πάντως καθώς και τα καλούδια του sportline είναι άπεχτα.Σε κανένα απ' τα δύο μοτέρ δεν έχει αναφερθεί κατανάλωση λαδιού 'α λα FSI'.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
audi 1.6 με τα 102Hp με 3.000χλμ καίει μισό λτ ανα 1000χλμ. η VAG λέει του΄φίλου ότι είναι μεσα στα όρια ....Αφού το γράφει το βιβλιαράκι....
Δηλαδή στα 10.000 χλμ θα έχει κάψει....5 λίτρα αν συνεχίσει έτσι. Ούτε RX-8 να ήταν. -
Καλησπέρα σε όλους.Επειδή είμαι κολλημένος με το νέο passat και θέλω να το αγοράσω προσπαθώ να βρω άκρη με το καίει και δεν καίει λάδι ή καίει λάδι αλλά σε λογικά όρια. Καθώς γύριζα από την δουλειά είδα δύο στενά από το σπίτι μου να αράζει κάποια με το AUDI A4 1.6. Χωρίς να την ξέρω την ρώτησα εάν καίει λάδια και μου είπε: ' Στο service που έκανα μου πρόσθεσαν 1/2 κιλό λάδια. Δεν το περίμενα να καίει λάδια. Η εξήγηση είναι οπως μου είπαν στο service ότι έτσι είναι τα καινούργια αυτοκίνητα.'' Επίσης μου είπε ότι κάνει φοβερό θόρυβο και έβαλαν εxtra ηχομόνωση στο καπό. Παρεπιπτόντως ήταν γυναίκα η οδηγός οπότε δεν πρέπει να τα έβγαλε από το μυαλό της και δεν νομίζω να το σπάει το moter. Αυτά για την δική μου εμπειρία για τον 1.6 FSI του AUDI A4. παρόλα αυτά το παλεύω για να μην αλλάξω γνώμη για την αγορά του passat .
-
Αν ήταν το πρώτο ετήσιο service, το μισό λίτρο είναι λογική κατανάλωση. Αλλά μόνο ως εκεί, όχι μισό λίτρο ανά 1000 χλμ.
-
δεν μου κοψε να την ρωτήσω φίλε manosk.
Group VAG FSI. Καίει λάδια;