Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 33
    • 34
    • 24 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    6138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Γιατι ρε κουρσαρε, τι δεν υπαρχει; Δεν εχουν ροπαρα τα τουρμπιγιον;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Γιατι ρε κουρσαρε, τι δεν υπαρχει; Δεν εχουν ροπαρα τα τουρμπιγιον;

        Ροπη εχουν... εκρηξεις δεν εχουν για να σε διωξουν ευθεια. Απο εκει και περα αμα το επιδιωκεις, ειτε ατμοσφαιρα ειτε τουρμπιγιον τα βγαζεις στο χαντακι αμα θες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Εγω δεν καταλαβα οτι ο σκυλος εννοουσε οτι φευγουν ευθεια αλλα οτι ανοιγουν γρηγοροτερα στις εξοδους λογω της ροπης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              οκ... εχουμε θεμα κατανοησης του σκυλιου... παω να τον βρισω στο MSN

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                corsair εχεις προβλημα κατανοησης, φυσικαι και εννοω οτι λογο ροπης φευγουν (ξεκολανε, επιταχυνουν πως σκατα να στο πω) πολυ καλητερα. Με ενα ατμοδαφιρικο πρεπει να εισαι σε συγκεκριμενο φασμα στροφων στην εξοδο για να πατησεις και να φυγει.

                Α ρε drdino
                εμεις οι γαλλοι καταλαβαινομαστε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  Nα μπορούσε να βάλει και κάτω τη δύναμη που λέτε το 207 μουφοRallye και όλα θα ήταν διαφορετικά...
                  Προχειρότητα στο μεγαλείο της είναι το 207, το γνωρίζουμε μήνες τώρα απο το GT. Ανοίγει το μπροστινό μέρος πιο γρήγορα απο το 106 λόγω και της επιπλέον ροπής και στο άφημα γυρνάει πιο απότομα χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Άν δεν είχε τo ESP θα είχε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα, τώρα απλώς δε μπορέι να οδηγηθεί με τρόπο «Rallye».

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Το οδηγησες Παύλο;

                    Και ενταξει,συγκρινόμενο με το ραλύ που οδηγειται με 'τρόπο ραλύ' το 207 δεν μπορει να αποδωσει (το ξερει και η κουτση Μαρια)
                    Συγκρινόμενο όμως με αλλα τουρμπάκια (που αποτελούν την αναπόφευκτη πραγματικότητα της συγχρονης κατηγορίας),πώς σου φανηκε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      ατμόσφαιρα VS turbo

                      στη συγκεκριμενη περίπτωση

                      Fiesta ST vs 207 GT

                      http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... a36454a6a9

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Συγκρινόμενο δε με το κόρσα το gsi,εχει ίδιο γυρολόγιο παρότι είναι ενα δευτερόλεπτο ταχύτερο στο 0-100

                        http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... f2931aec0c

                        Ενω ριχνει 1' στο polo gti

                        http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... c9a3c18c45

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Αν και δεν ειδα τα βιντεακια (ακομα) εγω πιστευω (παροτι δεν θελω να βγει αληθινο καθως ειμαι 106κιας ) οτι ενα στοκ 106 με ενα στοκ 207 βγαινουν ισοπαλια....το 106 θα ειναι πιο φαν του ντράιβ που λενε κα ιστο σωριο μου, ενω το 207 θα ειναι πιο αποτελεσματικο-γρηγορο. Τορα μην παμε σε πολυ στενο στροφιλικη που το 106 εινα ιστο στοιχειο του ούτε σε καμπες των 200χλμ που το 106 δεν ειναι όχι φαν....αλλα η ταν η επι τας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                            φαν του ντράιβ που λενε κα ιστο σωριο μου

                            Κορακίστηκα τα λένε εκει στο χωριό σου μου φαίνεται

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Οχι ρε συ απλα ειναι αγγλομαθεις... φαν του ντράιβ, τερν ιν, τρέιλ βρέικινκ κλπ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsadi last edited by

                                Εχω την εντυπωση,βασιζομενος στο 0-100 κ την τελικη,οτι αναφερεται στο παλιο corsa Gsi(1.8 125 αλογα)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pavlos23 last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  Το οδηγησες Παύλο;

                                  Ναι Αντρέα, το οδήγησα και προφανώς απογοητεύτηκα που έχει το όνομα Rallye. Σε σύγκριση με Fiesta ST μένει αρκετά πίσω καθώς δεν έχει ούτε τη ρυθμισημότητα ούτε το feedback. Αρχίζεις να στρίβεις και μόλις δείς οτι η ροπή ανοίγει το εμπρός μέρος αφήνεις και γυρνά σχετικά απότομα με μόνο σκοπό να επέμβει το ESP. Το ESP δεν παρεμβαίνει γιατί είναι ευαίσθητο αλλά γιατί το πίσω μέρος ( η ανάρτηση γενικότερα) δε φαίνεται να μπορεί να διαχειριστεί τις δυνάμεις που αναπτύσονται.
                                  Πέρα απο αυτά συμφωνώ και εγώ πως είναι ένα αξιόλογο και γρήγορο αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης για τις 17άρες που φοράει, καλή ηχομόνωση, καλή ποιότητα κ.α. αλλά τι να τα κάνεις αυτά σε ένα Rallye όταν λείπουν τα «βασικά»;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Ημουνα που ήμουνα αρνητικός απέναντί του,λόγω της περσυνης εμφανισής του στην πίστα (σαν GT βεβαια,αλλα ποια η διαφορα; ) μου φαίνεται οτι τωρα αρχιζω να μην το γουσταρω καθόλου.

                                    Με το φιέστα,την ειδες τη συγκριση παραπάνω που δινω σε λίνκ.Φαίνεται πολύ αποτελεσματικότερο το φιέστα,και αν ειναι και πιό ευχαριστο στο οδηγημα,τοτε...αντε γεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavlos23 last edited by

                                      Ανδρέα το τελευταίο που θέλω να κάνω είναι να σε επηρεάσω...
                                      Εμένα έτσι μου φάνηκε οδηγώντας το σε διαδρομή που κάνω συχνά με το 106 μου. Η ακρίβεια στο turn in αλλά και ισορροπεία του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του στριψίματος δε συγκρίνεται.

                                      Θέλω Mazda 2 Rallye...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Δεν συγκρίνεται σε σχέση με τι ρε συ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                                          με μόνο σκοπό να επέμβει το ESP. Το ESP δεν παρεμβαίνει γιατί είναι ευαίσθητο αλλά γιατί το πίσω μέρος ( η ανάρτηση γενικότερα) δε φαίνεται να μπορεί να διαχειριστεί τις δυνάμεις που αναπτύσονται.

                                          Στα bold κάτι δεν καταλαβαίνω!
                                          Για το όνομα Rallye κλπ. συμφωνώ 100%, οι τρίχρωμες γραμμές και η επωνυμία μου μυρίζουν από μακριά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ότι ο λόγος που παρεμβαίνει το esp είναι το ελλιπές στήσιμο του πίσω μέρους, όχι ότι αυτό έχει δυνατότητες και το κόβει το esp. Αυτό εννοεί ο Παύλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 24 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr