-
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΘΕΣ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΦΙΛΟ ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GRAVEL CAR TOY MARCUS,ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΑ ΜΜΕ.
ΦΡΕΝΑΡΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ,ΕΣΒΗΣΕ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗ ¨'ΞΕΡΑ'.
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ.
ΦΙΛΙΚΑ,'EL-EM'
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ξενέρωσα!
κι εγώ, κλείνω. Θα δω το βράδυ τι έγινε.
Καθίστε, όπου να 'ναι βγαίνει κι ο κοντός
Πώς το 'λεγε ο γιαντζόγλου; 'τίποτα δεν έχει τελειώσει, μέχρι να τραγουδήσει η χοντρή'
Δεν γίνονται κάθε μέρα θαύματα... Δεν άντεξε στην πίεση ο Marcus και θυμήθηκε τον παλιό κακό του εαυτό βγαίνοντας από το δρόμο για δεύτερο συνεχή αγώνα...
Δεν θα ξανακάνει λάθος ο Loeb, δεν θα ξαναδιαβάσει λάθος ο Elena, δεν θα πάθει κάτι η ανάρτηση της C4. Θα κερδίσει ο κοντός και θα είναι μια ανάσα από τον τίτλο. Κρίμα για τον ψηλό που χάνει τον τίτλο από δικά του λάθη...
Έχασε το ενδιαφέρον του ο αγώνας... -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Ο Latvala, πιστευω οτι σημερα, πειθει ακομα και τον Χαρη, οτι μολις ανεβηκε ενα σκαλι στις επιδοσεις του στην ασφαλτο!Δεν αμφισβήτησα ποτέ τις επιδόσεις του Latvala στην άσφαλτο... Αμφισβήτησα το γεγονός ότι κάποιοι τον θεωρούσαν πρωτάρη σε τέτοια επιφάνεια ή άπειρο. Την ταχύτητα του στην άσφαλτο την έχει δείξει ο Φινλανδός από πέρυσι. Δεν είναι τυχαίο πως έτρεξε με Focus σε όλους τους ασφάλτινους αγώνες πέρυσι. Μιλώντας με αριθμούς, ο μικρός (ή πρώην μικρός...) είναι σχεδόν το ίδιο ταχύς σε άσφαλτο και χώμα (στο χώμα χάνει 0,55 στο χιλιόμετρο από τον Loeb, ενώ στην άσφαλτο 0,70). Τα λάθη του βέβαια πέρυσι, δεν επέτρεψαν να μεταφραστούν οι επιδόσεις του σε βαθμούς. Φέτος τα έχει περιορίσει και ανεβαίνει μέχρι και στο podium. Συνοψίζοντας, είναι το ίδιο βελτιωμένος στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα (0,2 δευτερόλεπτα στο χιλιόμετρο) σε σχέση με πέρυσι, αν και δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης για το χώμα αφού πέρυσι έτρεχε με Ν εκεί.
Δεν έφτασε ακόμη όμως τον Hirvonen, παρά το γεγονός πως δείχνει να τον ξεπερνάει στην Ιρλανδία, αφού ο Mikko οδηγεί μόνο για τους 3 βαθμούς του πρωταθλήματος κατασκευαστών, και θα υποχωρήσει λογικά και απέναντι στον Petter. Έτσι, θα έχει το δικαίωμα ο Hirvonen να ορμήξει στην Ουαλία, χωρίς κανένα άγχος!
-
Δεν άντεξε στην πίεση ο Marcus και θυμήθηκε τον παλιό κακό του εαυτό βγαίνοντας από το δρόμο για δεύτερο συνεχή αγώνα...
Δεν θα ξανακάνει λάθος ο Loeb, δεν θα ξαναδιαβάσει λάθος ο Elena, δεν θα πάθει κάτι η ανάρτηση της C4. Θα κερδίσει ο κοντός και θα είναι μια ανάσα από τον τίτλο. Κρίμα για τον ψηλό που χάνει τον τίτλο από δικά του λάθη...
Έχασε το ενδιαφέρον του ο αγώνας...[/quote]ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΘΕΣΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΑΡΗ..Ο ΨΗΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ..
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΚΑΤΙ..ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ACROPOLIS Ο ΚΥΡΙΟΣ WILSON EIXE ΔΗΛΩΣΗ ' ΤΟ 07 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΟΥ Ο LOEB ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ..'
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ...ΠΟΥ Η C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ WRC ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ... -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
...ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΚΑΤΙ..ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ACROPOLIS Ο ΚΥΡΙΟΣ WILSON EIXE ΔΗΛΩΣΗ ' ΤΟ 07 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΟΥ Ο LOEB ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ..'
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ...ΠΟΥ Η C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ WRC ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ... -
o S.Loeb έχει ενα δικιο , υπηρξαν πολλες τετοιες δηλωσεις απο τη φορντ , αλλα τελικα τιποτα δεν αλλαξε. το διδυμο σεμπ-c4 σαρωσε στην ασφαλτο σχετικα ευκολα. η μονη απορια ειναι αν ο σεμπ ή το αμαξι εχουν μεγαλυτερο βαρος στην επιδοση.
-
- Seb
- Sordo
- Latvala
Tέλος αγώνα
-
δίκαιος πρωταθλητής !
(έχει από ότι βλέπω και με διαφορά τις περισσότερες νίκες σε αυτό το πρωτάθλημα, 8 έναντι 5 του Γκρονχολμ και 2 του Χιρβόνεν)
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
δίκαιος πρωταθλητής !(έχει από ότι βλέπω και με διαφορά τις περισσότερες νίκες σε αυτό το πρωτάθλημα, 8 έναντι 5 του Γκρονχολμ και 2 του Χιρβόνεν)
spike ΠΡΩΤΟΥ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΗ ΜΑΚΑΡΙΖΕ...ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΡΗΤΟ...ΑΛΛΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΛΙ Ο SEB ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ..ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΜΦΙΡΟΠΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...
ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΦΕΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ( ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ) 3 ΛΑΘΗ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ...ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ..
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΦΙΛΛΑΝΔΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΟΝΟ 2...
ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ 5 ΤΟΥ ΦΙΛΛΑΝΔΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο SEB EXEI ΠΕΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟ..ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.?? -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΚΑΤΙ..ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ACROPOLIS Ο ΚΥΡΙΟΣ WILSON EIXE ΔΗΛΩΣΗ ' ΤΟ 07 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΟΥ Ο LOEB ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ..'
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ...ΠΟΥ Η C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ WRC ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ...Δεν νομίζεις ότι παίζει ρόλο και ο οδηγός?
-
Κατα γενικη ομολογία ολοι τρομαξαν με αυτον τον αγώνα, παρα πολύ δύσκολος με τον καιρο να παιζει τα δικα του, αν ειδατε την SSS της Κυριακής ειπαν πως είχε βρεξει το πρωι όμως ακόμα η ασφαλτος ήταν βρεμένει, και οσι παρατηρισατε ειχε άρκετο αερα για να στεγνωση γρήγορα, αυτο εγεινε και τις τρεις μέρες του αγωνα και ετσι βαθμός δυσκολίας μεγάλωνε. Μου άρεσε ο Latvala που για ακομη μια φωρα απέδειξε οτι αξίζει ναπαρει εργοστασιακό τιμόνι. Πολύ καλός αν ήταν και ο Wilks, και πρόσφερε και θέαμα σε αυτες τις συνθήκες δεν το φοβήθεικε και του βγείκε. Τωρα για τον Πετρο ρωτηστε τον πως καταφερε να τον περάσει ο Latvala με το ιδιωτικό. Οι ντόπιοι το πάλεψαν οσο δεν έπερνε στις αρχές αλλα όταν ειδαν τους μεγάλους να φέυγουν το γύρισαν στη πλάκα.
-
Παραλειπετε το γεγονος οτι Λατβαλα και Γουιλσον εχουν κανει 2-3 αγγλικα πρωταθληματα,οπου αν δεν κανω λαθος ο ενας γυρος περναει απο τις εκει περιοχες,(και να μην περναει οι ασφαλτινες ειδικες του αγγλικου πρωταθληματος ειναι πανω κατω σχεδον ολες αναλογου υφους!
Για αυτο και η φαινομενικα καλυτερη αποδοση -
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία από τον οποιοδήποτε θεωρώ για την ταχύτητα του Λεμπ στην άσφαλτο και ότι overall είναι ο ταχύτερος...
Ωστόσο,ο βασικός του αντίπαλος προσπάθησε πολύ,στην όχι ταχύτερη περίοδο της καριέρας του,βελτιώθηκε στην άσφαλτο και το πάλεψε όσο μπορούσε.Αν μάλιστα είχε κρατήσει την ψυχραιμία και τη συγκέντρωση του,ίσως άλλα πράγματα να λέγαμε τώρα...Όποιος και να το πάρει θα το αξίζει!
Επίσης ο καθένας που παρακολουθεί, ξέρει πόσο γρήγορο είναι το κάθε αυτοκίνητο ή ο κάθε οδηγός αναλόγως επιφάνειας...Και για να μην αφήνουμε αναπάντητα κάποια πράγματα, ο Σεμπ τον τελευταίο μήνα και κάτι τον έχασε στα σίγουρα τον ύπνο του...Off topic 1:Γιατί κάποιοι εξαιρούνται της υποχρέωσης να γράφουν με μικρά και όχι κεφαλαία?
Off topic 2:Λίγος σεβασμός στην ελληνική γλώσσα είναι επιβεβλημένος θεωρώ,επίσης! -
[quote='VATANEN']Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία από τον οποιοδήποτε θεωρώ για την ταχύτητα του Λεμπ στην άσφαλτο και ότι overall είναι ο ταχύτερος...
Ωστόσο,ο βασικός του αντίπαλος προσπάθησε πολύ,στην όχι ταχύτερη περίοδο της καριέρας του,βελτιώθηκε στην άσφαλτο και το πάλεψε όσο μπορούσε.Αν μάλιστα είχε κρατήσει την ψυχραιμία και τη συγκέντρωση του,ίσως άλλα πράγματα να λέγαμε τώρα...Όποιος και να το πάρει θα το αξίζει!
Επίσης ο καθένας που παρακολουθεί, ξέρει πόσο γρήγορο είναι το κάθε αυτοκίνητο ή ο κάθε οδηγός αναλόγως επιφάνειας...Και για να μην αφήνουμε αναπάντητα κάποια πράγματα, ο Σεμπ τον τελευταίο μήνα και κάτι τον έχασε στα σίγουρα τον ύπνο του...Aγαπητε Vatanen..επειδη το Πρωταθλημα ακομα εχει ενα αγωνα, μετα το Rac θα σου απαντησω εκτενεστερα σε οτι αναφερεις πιο πανω..
-
Συγχαρητήρια πρώτα από όλα στη Ford για το Παγκόσμιο Τίτλο Κατασκευαστών που κατέκτησε πανάξια για δεύτερη συνεχή χρονιά!!!
Δεν είχε αντίπαλο ο Loeb σε ακόμα έναν ασφάλτινο αγώνα, εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο το λάθος του Gronholm για δεύτερο συνεχή αγώνα και πλέον είναι μια ανάσα από το πρωτάθλημα. Δεν έπρεπε να κυνηγήσει ο ψηλός... Με 2η ή 3η θέση θα έπρεπε να κερδίσει στο RAC για να το πάρει...Κι εκεί έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες...Κρίμα. Τώρα ελπίζει μόνο σε θαύμα. Ας ελπίσουμε να τελειώσει τουλάχιστον με νίκη την τεράστια καριέρα του.
Πρώτο podium για τον Latvala που για ακόμη έναν αγώνα έδειξε πως του είναι αδιάφορο σε ποιά επιφάνεια αγωνίζεται για να πάει γρήγορα. Θα τον πάρει ο Wilson στην 1η ομάδα; Με τέτοιες εμφανίσεις πείθει πως μπορεί να κάνει τη δουλειά καλύτερα από τους άλλους υποψήφιους.
Απογοήτευση για τους 'τοπικούς' που περιμέναμε λόγω της γνώσης των συνθηκων πως θα μπορούσαν να κάνουν την έκπληξη. Κινήθηκαν τελικά σε 'ρηχά νερά' και δεν απείλησαν τους wrc-regulars.
Ωραία μάχη είχαμε και στο N, με πολλούς διεκδικητές για τη νίκη, και τελικό νικητή τον πρωταθλητή παραγωγής του 2004, Niall Mcshea. Μαθηματικές ελπίδες να κλέψει τον τίτλο από τον Arai στην Ουαλία διατηρεί ο Pozzo, που θα έχει όμως εξαιρετικά δύσκολο έργο...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
....Απογοήτευση για τους 'τοπικούς' που περιμέναμε λόγω της γνώσης των συνθηκων πως θα μπορούσαν να κάνουν την έκπληξη. Κινήθηκαν τελικά σε 'ρηχά νερά' και δεν απείλησαν τους wrc-regulars.
...
Mήπως είμαστε πολύ απόλυτοι ?
Η διαφορά δυναμικού (εξέλιξη αυτοκινήτων, τεχνογνωσία, οργάνωση, πληροφόρηση κλπ) των εργοστασίων είναι τεράστια σε σύγκριση με τους καλύτερους ιδιώτες.Δεν έχει να κάνει μόνον με την οδήγηση.
Είναι δυνατόν τα εργοστάσια να επιτρέψουν στους ιδιώτες να ανταγωνίζονται επί ίσοις όροις ?
Ας το θυμόμαστε αυτό το παράδειγμα στο Ακρόπολις όταν ζητάμε απο τον Βωβό να είναι στην πεντάδα..
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Ας το θυμόμαστε αυτό το παράδειγμα στο Ακρόπολις όταν ζητάμε απο τον Βωβό να είναι στην πεντάδα..
ΕΧΟΥΜΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΤΕ GF ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΛΟΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
....Απογοήτευση για τους 'τοπικούς' που περιμέναμε λόγω της γνώσης των συνθηκων πως θα μπορούσαν να κάνουν την έκπληξη. Κινήθηκαν τελικά σε 'ρηχά νερά' και δεν απείλησαν τους wrc-regulars.
...
Mήπως είμαστε πολύ απόλυτοι ?
Η διαφορά δυναμικού (εξέλιξη αυτοκινήτων, τεχνογνωσία, οργάνωση, πληροφόρηση κλπ) των εργοστασίων είναι τεράστια σε σύγκριση με τους καλύτερους ιδιώτες.Δεν έχει να κάνει μόνον με την οδήγηση.
Είναι δυνατόν τα εργοστάσια να επιτρέψουν στους ιδιώτες να ανταγωνίζονται επί ίσοις όροις ?
Ας το θυμόμαστε αυτό το παράδειγμα στο Ακρόπολις όταν ζητάμε απο τον Βωβό να είναι στην πεντάδα..
H αλήθεια είναι πως περιμέναμε περισσότερα από τους Ιρλανδούς ιδιώτες παρά από τους ιδιώτες άλλων χωρών. Λίγο οι ιδιαίτερες συνθήκες στην Ιρλανδία, λίγο το ότι ήταν νέος αγώνας, λίγο το πρωτάθλημα με τα πολλά wrcars στην περιοχή, λίγο η δυσκολία προσαρμογής των Loeb και Gronholm στις δοκιμαστικές επισκέψεις τους στην περιοχή, ανέβασαν τις απαιτήσεις...
Και στο κάτω κάτω δεν περίμενε κανένας να απειλήσουν τους Loeb και Gronholm...Περιμέναμε να βρίσκονται κοντά σε οδηγούς όπως ο Stohl ή ο Pons...Τελικά περισσότερο κοντά στα αυτοκίνητα κατηγορίας Ν βρέθηκαν παρά κοντά στους παραπάνω... -
Oπωσδήποτε και περιμέναμε περισσότερα απο τους προπονημένους και εξοικιωμένους σε WRC Ιρλανδούς , αλλά για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι η ψαλίδα είναι τεράστια. Μόνον εξωτερικά τα αυτοκίνητα είναι ίδια.
Οι διαφορές σε προγράμματα, ελαστικά, αναρτήσεις κα, είναι πολύ μεγάλες. Κανένα εργοστάσιο που σέβεται την προσπάθειά του δεν θα παραχωρήσει τις τελευταίες εξελίξεις σε ιδιώτες. (Ισως μόνον η Ford στην Αγγλία το κάνει αλλά για συγκεκριμένο σκοπό).Απο εκεί και πέρα οι καλές επιδόσεις των τοπικών ταίριαζαν στην προηγούμενη μορφή των αγώνων WRC όπου χρειάζοταν μεγαλύτερη διάρκεια και αντοχή και οι εργοστασιακοί επέλεγαν ένα πιο συντηρητικό ρυθμό ενώ οι τοπικοί 'σπρίνταραν' απο την αρχή.Αν τους έβγαινε είχαν ένα καλό αποτέλεσμα.
Τώρα που όλοι σπριντάρουν απο την αρχή έως το τέλος , δεν υπάρχει ελπίδα καμμιά.Οσο για την ιδιομορφία των δρόμων , με τις εξομοιώσεις σε υπολογιστές, τους δεκάδες ανθρώπους στις ειδικές να παίρνουν θερμοκρασίες, τα έμπειρα πληρώματα αναγνωρίσεων που διπλοτσεκάρουν και διορθώνουν έως το παρα πέντε τις σημειώσεις και η συνεχής προπόνηση αντισταθμίζουν πλήρως την εξοικίωση των τοπικών με το περιβάλον.
WRC 15ος Γύρος- Ράλλυ Ιρλανδίας