-
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
Τελευταία ΝέαM Sport Ford WRC
Yποψήφιοι:
Francois Duval, Gianluigi Galli και Jari Matti Latvala.
Ο Malcolm Wilson δήλωσε ήδη : „Jari Matti είναι σε πολύ καλή θέση. «
Ο Francois Duval θα ήταν για τα ασφάλτινα μια καλή επιλογή αλλά ο Βέλγος θα έπρεπε να φέρει χρημάτα σύμφωνα με τον Wilson όπως και ο Gigi Galli.
Ο οποίος τηλεφώνησε τον Wilson στην Koρσική, προκειμένου να του προσφερει τις υπηρεσίες του.Αν ήμουν ο Wilson θα έπαιρνα τον Duval με μονοετές συμβόλαιο για να διατηρήσω το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Latvala θα ήταν αυτός που θα αντικαθιστούσε τον Βέλγο το 2009, αν ο τελευταίος δεν ήταν σοβαρός, κάτι πολύ πιθανό.
Πιστεύω πως τα χρόνια του Galli στο WRC τελείωσαν, δυστυχώς για τους περισσότερους... -
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
Ο Gigi Galli θα ήταν επίσης υποψήφιος στην Suzuki, αλλά σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του κύριου Tajima ο μελλοντικός οδηγός του πρέπει σε κάθε περίπτωση να φέρει την Ευρω- προίκα των 2 εκατομμυρίων!Η λογική επιλογή για την Suzuki θα ήταν ο Francois Duval ή ο Toni Gardemeister.
Ο τελευταίος έκανε εντυπωσιακά χαλαρά βόλτες στην Κορσική.
Κάτι που σημαίνει ότι ίσως ο μάνατζερ του, Timo Jouhki κατέθεσε ήδη την βαλίτσα με τα χρημάτα!Ο Jouhki αρνήθηκε ότι πρέπει να πληρώσει,για να τρέξει ο Garde κάτι που άφησε έκληκτο τον Manfred Stohl!
Για τον Galli έγραψα και πιο πάνω, δεν έχει πλέον να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε μια ομάδα... Ο Stohl μπορεί να κάνει τη δουλειά που κάνει και ο Gardemeister χωρίς ωστόσο να έχει την ίδια επιτυχία... Σίγουρους τερματισμούς (με τη Suzuki θα είναι επιτυχία η 8αδα) αλλά μέχρι εκεί. Ο Tajima θα πρέπει να επιλέξει τον Gardemeister για να έχει αυτή τη σιγουριά (δεν είμαι σίγουρος ότι πλέον ο Gardemeister θα επιλέξει την ομάδα του Tajima) για πρώτο οδηγό, και για το 2ο bucket να διαλέξει έναν από τους Juniors που θα μπορέσει με τους αγώνες να ξεπεράσει τον Toni και να γίνει ο no1 οδηγός της ομάδας τα επόμενα χρόνια. Αποδείχτηκε τα τελευταία χρόνια, με τελευταίο παράδειγμα τη Skoda, ότι η εναλλαγή του 2ου οδηγού σε κάθε αγώνα δεν κάνει καλό ούτε στην ομάδα αλλά ούτε και στους οδηγούς. Νομίζω πως ο Aava, που και χρήματα μπορεί να φέρει και εμπειρία από WRC απέκτησε φέτος, είναι η καλύτερη επιλογή.
-
Συμφωνώ με την λογική σου Χάρη αλλά αντί για Aava θα επέλεγα P G Andersson
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Συμφωνώ με την λογική σου Χάρη αλλά αντί για Aava θα επέλεγα P G AnderssonΚαλός και αυτός!
Υπάρχει μία νέα σειρά καλών οδηγών αλλά λείπει ο Στάρ!
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Συμφωνώ με την λογική σου Χάρη αλλά αντί για Aava θα επέλεγα P G AnderssonTo πλεονέκτημα του Εσθονού είναι πως έχει εξασφαλισμένο budget για αγώνες με wrc. Ο PG δεν το έχει και όλοι ξέρουμε πως η κατάσταση με τους χορηγούς στη Σουηδία δεν είναι τόσο εύκολη...
-
Εγώ βλέπω οτι η SUZUKI θα μείνει με τα παληκάρια της που την εχουν κανεις τρεις φωρες πρωταθλήτρια στα Junior, ουτως ή άλλως τιποτα δεν μας δείχνει το μέλλον της Suzuki (2009 και μετα). Αρα πιστέυω οτι θα αρκεστει στους 'μικρούς'.
O Gigi του χρόνου θα κάνει αγώνες θελω να πιστέυω ολους τους Ευρωπαϊκους σπονσορας ποιος αλλως καλήτερος απο την Pirelli, αλλωστε ενας Ιταλος πρέπει να συμμετέχει στη μεγαλη κατηγορία.
Οσο για την πορεια του Solberg αν απομονόσουμε την φετινη χρονια ανα ειδικές μπορει να ανακαλήψουμε οτι ο Atkinson ηταν ταχύτερος απο τον Πετραν. Το ιδιο ριμαδι ειχαν, σχεδον ίδιες συμμειώσεις, τι εγεινε και ο Πετραν δεν... .
Για το μέλλον του πολλά ακούγωντε αλλα ελαχιστα πραγματοποιούντε.
Αν φύγει ο Loeb απο την Citroen πιθανόν, να πάει στη Subaru , Για να στηθεί μια ΝΕΑ ομαδα , ο Loeb ξέρει να εξελίσει και να δουλεύει σκληρα, αυτο το εχω δει με τα ματια μου. Μην ξεχάσω να πω οτι ο Solberg μου φερνει ψιλο τεμπελακος και αυτο θα ειναι ενα μεγάλο μειον για όπου καταλήξει.
Εώ θέλω το 2008 να μας φέρει νέο αιμα, ετσι και αλλιώς δυο ομαδες θα πολε΄μάνε και του χρόνου για το πρωταθλημα και οι 2 απο τις 3 θέσεις του βάθρου θα ειναι κατηλλημένες. Αρα οι αλλες 6 θέσεις πρεπει να αλλαζουν χερια καθε φωρα, και οχι καθε αγωνα πανω κατω τα ίδια. Μακαρι. -
Αυτό με την διάλυση της Citroen το διάβασα σε γαλλικό φόρουμ, με τον Loeb να πηγαίνει όμως στην Ford. Το βρίσκω πολύ τραβηγμένο το σενάριο. Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αυτό με την διάλυση της Citroen το διάβασα σε γαλλικό φόρουμ, με τον Loeb να πηγαίνει όμως στην Ford. Το βρίσκω πολύ τραβηγμένο το σενάριο. Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις....βρε παιδια αφου η citroen ανακοινωσε οτι θα παραμεινει εως το 09 πως θα φυγει ο loeb????
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Αυτό με την διάλυση της Citroen το διάβασα σε γαλλικό φόρουμ, με τον Loeb να πηγαίνει όμως στην Ford. Το βρίσκω πολύ τραβηγμένο το σενάριο. Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις....
βρε παιδια αφου η citroen ανακοινωσε οτι θα παραμεινει εως το 09 πως θα φυγει ο loeb????
kala filarako mou den einai kai apartito epidi meni i citroen na mini kai o loeb..
-
μπα δυσκολα θα φυγει ο κοντος πιστευω.
-
βρε παιδια αφου η citroen ανακοινωσε οτι θα παραμεινει εως το 09 πως θα φυγει ο loeb????[/quote]
kala filarako mou den einai kai apartito epidi meni i citroen na mini kai o loeb..[/quote]
CYPRUS ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ε??
ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΖΟΣ ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ..
ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΒΟΛΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ C4...ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
βρε παιδια αφου η citroen ανακοινωσε οτι θα παραμεινει εως το 09 πως θα φυγει ο loeb????kala filarako mou den einai kai apartito epidi meni i citroen na mini kai o loeb..[/quote]
CYPRUS ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ε??
ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΖΟΣ ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ..
ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΒΟΛΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ C4...ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!![/quote]GIA NA EIMAI ILIKRINIS DEN ME POLLY ENDIAFEREI AFTO TO THEMA FILARAKO MOU OPOU KAI NA PAEI O LOEB PALY THA PROTAGONISTISI...
-
Βρε παιδια,με τον solberg θα γινει τιποτα,κοντεβει να σαπισει στην subaru,εχει ακουστει κατι τελευτεα??καμια πιθανη μεταγραφη??απορω..
-
Το τελευταίο σενάριο για το line-up της Suzuki περιλαμβάνει:
1ος οδηγός Gardemeister (15 αγώνες)
2ος οδηγός Aava (10 αγώνες)- Wilks (5 αγώνες)Δεν είναι κακές οι επιλογές!
-
Δεν ειναι κακες αλλα θα μπορουσαν και καλυτερα
gigi gali ας πουμε . λατβαλα...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Δεν ειναι κακες αλλα θα μπορουσαν και καλυτεραgigi gali ας πουμε . λατβαλα...
E όχι και να αφήσει ο Latvala τη σιγουριά της Ford για να πάει στην πρωτάρα Suzuki...Όσο για τον Galli...Ας ελπίσουμε ότι θα βρει ένα καλύτερο πρόγραμμα από το να τρέξει με το SX4.
-
Όσο για τον Galli...καλυτερα IRC και Peugeot s-2000 παρα sx-4...
-
παιδια και εγω μαζι σας ,συμφωνω .
απλα σχολιασα την επιλογη της σουζουκι και οχι αν θα ηταν καλυτερα στην σουζουκι για τον γκαλι παρα στην φορντ πχ.
γενικα ο τροπος που κινειται η σουζουκι δειχνει....
η σιτροεν , η πεζω οταν ξεκινησαν θυμαστε τα διδυμα των οδηγων? -
Κατα 99% του χρονου θα εχουμε..
-Τον Galli με C4 tis Astra η τις PH sport..
-Tον Gardemeister εως πρωτου με την Suzuki..kai wilks με Βernadi.. εναλασομενους....
-Στην Citroen δεν αλαζει τιποτα..
-Στην Subaru το διδιμο των ωδηγων παραμενει εως εχει... -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Κατα 99% του χρονου θα εχουμε..-Τον Galli με C4 tis Astra η τις PH sport..
-Tον Gardemeister εως πρωτου με την Suzuki..kai wilks με Βernadi.. εναλασομενους....
-Στην Citroen δεν αλαζει τιποτα..
-Στην Subaru το διδιμο των ωδηγων παραμενει εως εχει...Μ' αρέσει η σιγουριά σου...Ας τα πάρουμε ένα ένα...Τίποτα δεν είναι σίγουρο για τον Galli. Το ότι η Pirelli επιστρέφει στο wrc του δίνει πολλές ελπίδες ότι θα έχει κάποιο πρόγραμμα του χρόνου. Μπορεί με Focus, μπορεί με C4...
Δεν έχει κλείσει το roster της Suzuki για τη νέα χρονιά. Αναζητούνται νέοι με χορηγούς για να πλαισιώσουν τον Gardemeister. H ομάδα προσέφερε πρόγραμμα 10 αγώνων στον Aava, ο οποίος το σκέφτεται, ενώ και ο Wilks φέρεται να συζητάει με την ομάδα για τους αγώνες που θα μείνουν. Bernardi και Andersson απομακρύνονται σαν επιλογές, αφού δεν έχουν χορηγούς που θα πληρώσουν για τη θέση.Φήμες φέρνουν να αποχωρεί ένας από τους οδηγούς της Subaru... Αυτός είναι ο Pons, του οποίου οι χορηγοί θα αναζητήσουν μια καλύτερη επιλογή από το κακό Impreza.
O Latvala πλεόν φαίνεται να είναι το απόλυτο φαβορί για να οδηγήσει το 2ο Focus της BP Ford, δίπλα στον Hirvonen ενώ και ο Al Qassimi θα κάνει σχέδόν πλήρες πρόγραμμα με την ομάδα.
Για τη 2η και τρίτη ομάδα της Ford υποψήφιοι είναι οι Galli, Henning, Mikkelsen, Villagra, Wilson, Pons ενώ ο Perez Companc θα κάνει ελάχιστους αγώνες για να αφοσιωθεί στις επιχειρήσεις του.
Ο Ostberg θα οδηγήσει ιδιωτικό Impreza σε περίπου 10 αγώνες του χρόνου, ενώ αρνήθηκε να είναι μέλος της επίσημης SWRT για να μπορεί να κάνει tests και να διαλέγει το δικό του setup.
Μεταγραφές 2008