-
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
-
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
-
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
-
Υπήρχε φίλε μου αυτό το μέτρο το 2000 και την επόμενη χρονιά καταργήθηκε. Οι νέοι οδηγοί πλήρωναν 50% σε παράβολα και άδειες ενώ αν θυμάμαι σωστά υπήρχε και κατάταξη νέων οδηγών που ο πρώτος την επόμενη χρονιά δεν ΘΑ πληρωνε καθόλου παράβολα κλπ......
Κάποιος που μάλλον καταλαβαίνει πιο πολλά από την κοινή λογική κατάργησε αυτό το ενθαρρυντικό μέτρο.
(σημ. ο σύνδεσμος οδηγών Β.Ε. νομίζω πριμοδοτεί με κάποιο τρόπο τους νέους οδηγούς .... glf ? )Eπίσης θέλω να αναφέρω το νταβατζιλίκι τότε εν ψυχρώ του προέδρου της ΠΑΛΑΣ που δεν έκανε την έκπτωση αυτή ως όφειλε σε φίλο μου νέο αγωνιζόμενο, 'γιατί έτσι' με αποτέλεσμα αυτός να μην τρέξει στο Παλάδιο.
-
Ο Σ.Ο.Α.Β.Β.Ε. προκυρήσει κάθε χρόνο κύπελλο νέου οδηγού και συνοδηγού. Είναι ευγενική χορηγία του κ. Παπαδόπουλου σε μνήμη του αδελφού του.
Πέρυσι στο τέλος της χρονιάς είχαμε πάρει 600 ΕΥΡΩ. -
ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΥΖΗΤΑΤΕ , ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΑΠ'ΤΗΝ ΕΛΠΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ,ΕΞΟΔΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ,ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΒΕΛΠΑ ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠ'ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΡΓΑΝΩΤΗ , ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ 45 ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ , Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΓΩΝΟΔΑΝΙΟ ( ΔΕΝ ΛΕΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ,ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ Π.Λ.Ο.Λ.) ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΧΟΣ ΠΛΗΝ ΤΙΜΙΟΣ ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ , ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΣ !
-
Τελικά μιλάμε για επαγγελματίες ερασιτέχνες ή για ερασιτέχνες επαγγελματίες ρε παιδιά?
Προσωπικά.όπως το καταλαβαίνω,οι διοικούντες είναι επαγγελματίες ερασιτέχνες και οι αγωνιζόμενοι/μηχανικοί ερασιτέχνες επαγγελματίες!Πέφτω πολύ εξω APR,Platis?
-
ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΟΥΚΟΥΣ , ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΟΥΚΟΥΣ , ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣQuo vadis domine,τότε?!!
Αν εγω,ο άσχετος με τα εσωτερικά των αγώνων,μπορώ να το καταλάβω, τότε ποιός είναι ο λόγος που εσεις οι εμπλεκόμενοι και άμεσα ενδιαφερόμενοι ανέχεστε μια τέτοια κατάσταση APR?
Για την Κρήτη,το έχω ακούσει κι εγω!Αλήθεια?Ψέματα?Ποιός ξέρει?Το θέμα είναι,οτι υπάρχει ενας πακτωλός χρημάτων που διακινείται γύρω απο το θέμα Ελληνικοί Αγώνες,και εμείς καθόμαστε και συζητάμε για χαμηλώτερα παράβολα κλπ κλπ!!
Μα δεν νομίζω οτι κάποιος που θα ξοδέψει 60000 ευρώ για να φέρει ενα αυτοκίνητο πίστας θα εχει πρόβλημα με τα 300 της συμμετοχής!
Και ο πιτσιρικάς που δεν έχει ακόμα λεφτά,πάλι γύρω στα 30000 ευρώ θα τα χαλάσει.Μάλιστα,ο πιτσιρικάς αφορά στην δημιουργία φυτωρίου οδηγών!
Εδω ακόμα δεν έχουμε κατασταλάξει στην δημιουργία μιας κατηγορίας- κράχτη...στο φυτώριο πάμε?!! -
ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΜΑΞ ΜΟΣΛΕΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΠΕΞΕ ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΥΛΑΤΟΣ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
-
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΙΤ ΚΑΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 'ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ'.ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΕΘ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.30000 ΕΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΑ.
ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΣΤΗΖΕΙ 5000 ΕΥΡΟ.(ΠΑΛΙΟ Α/5 Η Ε)
ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 3-4 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Η ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΗΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.ΠΕΡΙΠΟΥ 1500 ΕΥΡΟ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΝΖΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΤΗΡΙΣΟΥΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5000 ΕΥΡΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΟΠΟΤΕ ΜΕ 10000 ΕΥΡΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΥΤΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.(ΕΚΤΟΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ.ΤΟΤΕ ΠΑΩ ΠΑΣΟ)
-
Μ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΕΑΡΕ ΦΙΛΕ el matador , ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΟΜΠΥ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ , ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ !
-
Μ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΕΑΡΕ ΦΙΛΕ el matador , ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΟΜΠΥ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ , ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ !
-
Ο χρήστης alexdim έγραψε:
Ο Σ.Ο.Α.Β.Β.Ε. προκυρήσει κάθε χρόνο κύπελλο νέου οδηγού και συνοδηγού. Είναι ευγενική χορηγία του κ. Παπαδόπουλου σε μνήμη του αδελφού του.
Πέρυσι στο τέλος της χρονιάς είχαμε πάρει 600 ΕΥΡΩ.αυτό όμολογώ πως δεν το ήξερα!
-
Ψήφισα για το μισό. Δωρεάν δεν λέει και τόσο.. αλλά το μισό θα ήταν πολύ καλή βοήθεια. Βασικά γι'αυτό και δεν δοκίμασα ανάβαση.. αν βγάλω την αναλογία χλμ/ευρώ δε λέει γι'αυτο και έχω πάρει παραμάζωμα τα ράλι φέτος..
Τα έξοδα που έχω σε κάθε αγώνα είναι οι βενζίνες και το παράβολο. Λάστιχα πήραμε στην αρχή και φτηνά και με αυτά θα τη βγάλω φέτος. Το ποσό για τα παράβολα πράγματι μου βγαίνει αρκετό με 250 ευρώ το κάθε ράλι (340 στο ΔΕΘ).
APR, εγώ τη βγάζω με λιγότερα από αυτά που λέει ο calibrator ! αλλά βέβαια είμαι και τουρίστας μπαίνω πληρώντας προυποθέσεις ασφάλειας και όχι ανταγωνισμού.
-
ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ , ΕΧΕΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Μ'ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3500000 ΔΡΧ .
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟΥ 1500000 , ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΑΕΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ , ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ ....... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Μ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΕΑΡΕ ΦΙΛΕ el matador , ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΟΜΠΥ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ , ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ !kalaaaa....
pantos o iaveris kai o xatzitsopanis me tetia xrepia ksekinisan
emis me 6000 euro pirame mikra me xioulant 110 ps kai prikoyla.to mono poy toy lipi einai kathismata kai zones.imaste 2 atoma kai valame apo 3000.
ena kalo foyskoto gia psarema exi 30000 eyro
-
el matador,ίσως δεν το είπα καλά!
30.000 ευρώ κοστίζει να φτιάξεις ενα αυτοκίνητο,να το συντηρήσεις και να πληρώσεις όλα τα απαιτούμενα (μηχανικούς,βλάβες,λάστιχα,παράβολα, έξοδα διαμονής/διατροφής/μετάβασης) για την συμμετοχή σου,έστω και στο κύπελλο σπριντ ασφάλτου.Ηδη για το δικο σας εχουν 'φύγει' 6000 ευρώ και έρχονται άλλα 1500 για ζώνες.καθίσματα!
Κάνουμε κι εμείς ενα ανάλογο προϋπολογισμό για την Toutatis Racing Team (αχ βρε APR,μας το κόλλησες το Λατινικό! )και το κόστος φτάνει στα 13.000 ευρώ για να ξεκινήσεις,συν άλλα 5000 ευρώ για προσωπικό εξοπλισμό και έξοδα!και μιλάμε για Ν1 ή Ε αυτοκίνητο,με κόστος αγοράς [ελπίζουμε] κοντά στα 4000 ευρώ!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ , ΕΧΕΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Μ'ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3500000 ΔΡΧ .
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟΥ 1500000 , ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΑΕΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ , ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ .......α ναι, εδώ συμφωνω. και σιγά σιγά βλέπω ότι έχω αρχίσει να το βάζω πιο συχνα στο συνεργείο.... στο ΔΕΘ μετά από ένα ανάποδο που είδα ότι κάπνισαν και τα 4 λάστιχα (θα φεύγαμε) άρχισα να ακούω κάτι τσικ-τσικ από το πίσω μέρος και να μην κρατάει το ίδιο.. Στο συνεργείο μετά τον αγώνα, είδαμε ότι οι πίσω τροχοί παίζουν και θα το λύσουμε αύριο για αλλαγή ρουλεμάν από τη ράβδο στρέψης αν κατάλαβα καλά.
Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο μέρος είχε προδιάθεση να το πάθει από τα πολλά χειρόφρενα ή το έπαθε από το ζόρι στο σύρσιμο με τα τέσσερα, αλλά... το έβγαλε !! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
el matador,ίσως δεν το είπα καλά!
30.000 ευρώ κοστίζει να φτιάξεις ενα αυτοκίνητο,να το συντηρήσεις και να πληρώσεις όλα τα απαιτούμενα (μηχανικούς,βλάβες,λάστιχα,παράβολα, έξοδα διαμονής/διατροφής/μετάβασης) για την συμμετοχή σου,έστω και στο κύπελλο σπριντ ασφάλτου.Ηδη για το δικο σας εχουν 'φύγει' 6000 ευρώ και έρχονται άλλα 1500 για ζώνες.καθίσματα!
Κάνουμε κι εμείς ενα ανάλογο προϋπολογισμό για την Toutatis Racing Team (αχ βρε APR,μας το κόλλησες το Λατινικό! )και το κόστος φτάνει στα 13.000 ευρώ για να ξεκινήσεις,συν άλλα 5000 ευρώ για προσωπικό εξοπλισμό και έξοδα!και μιλάμε για Ν1 ή Ε αυτοκίνητο,με κόστος αγοράς [ελπίζουμε] κοντά στα 4000 ευρώ!
diladi 7500.formes krani exoyme.ara imaste etimoi.
exoyme lastixa apo tin prika ala pernoyme kai mia tetrada 500 eyro.
menoyme thesaloniki kai leme pos pame se agones vorioy ellados.amesos vgenoyn oi diamones.exoyme 6-7 filoys poy mporoyn na erxonte gia servis.(tha kername soyvlakia kai benzines)ekso kai ta eksoda gia 'mixanikoys'.
vale ala 500 eyro gia na to pigenoyme mesa mesa se mixaniko na mas to 'stinei'.ta vasika ta kseroyme ki emeis.
mas menoyne venzines kai symetoxes.
oi venzines pes pos einai 1000 eyro.(dokimes-agonas-servis)
sinolo 9500.ama exoyme eksodo alazi to prama.
kai enoite oti exoyme agorasi to aytokinito opote tin epomenh xronia tha exoyme ta misa eksoda.
kai trexoyme thermaikoy-deth-minirali beroias - mini rali seres-kai 2-3 sprint.
pes moy ti ksexasa.tha pame na mazepsoyme empiries me aytokinito A oyte kan N.
meta mporis na vris kai kana xorigo na soy dosi p.x. 1000 eyro gia mia xronia kai meta mpori na mpis se kana kap,ama exi dimioyrgithei mexri tote kai kai kai.(meta ksipnises)
ala ksefigame.o kathenas kani ta koymanta toy analoga me to ti theli.oti plironis pernis.epimeno oti mporis na kanis merikoys agones ftina.einai empiria zois.to spor to kanane akrivo aytoi poy den mporoyn na xonepsoyn oti xanoyn.den exoyn omos to dikeoma na to steroyn apo sinanthropoys toys poy theloyn esto na dokimasoyn.
oso gia ayton poy psifise 'olokliri' as vgi na mas pi me pia kritiria psifise.
diladi toso kako einai na exi kathe agonas kai 5-6 akoma neoys?
70 na ine oi simetoxes,am dosoyn kai oi palioi agonizomenoi apo ena 20ariko mazeyonte ta lefta.
dosto to rimadi to 20riko ,kai tha piasi kai topo!telos panton...den m aresi na zitianeyo.
ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ