-
Παιδιά ήταν τρομερή η κίνηση που έγινε!!! Μακάρι να την επαναλαμβάνουν σε κάθε τεύχος με διαφορετικά αυτοκίνητα και πρόσωπα και να ξεσκεπάζουν κάθε μήνα διαφορετικούς απατεώνες!!! Μπράβο τους!!!
Σήμερις θα πάρω το τεύχος οποτε θα μάθω ποια Οδική Βοήθεια είχαν, αλλά παλιότερα που είχα Express Service και είχα μείνει, ο άνθρωπος και καπώ άνοιξε και την βλάβη σωστά μου διέγνωσε (υπερχείλιση καρμπυρατερ). Και μιλάμε για ένα σαραβαλάκι που είχα τότε (suzuki alto του 80). Ισως τελικά είναι σε ποιον θα πέσεις.
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Παιδιά ήταν τρομερή η κίνηση που έγινε!!! Μακάρι να την επαναλαμβάνουν σε κάθε τεύχος με διαφορετικά αυτοκίνητα και πρόσωπα και να ξεσκεπάζουν κάθε μήνα διαφορετικούς απατεώνες!!! Μπράβο τους!!!δεν νομίζω πως πρόκεται για απατεωνιά ή αλητεία, αλλα για καθαρόαιμη βλακεία!!!
τα αυτοκίνητα ήταν εντός εγγύησης οπότε δεν υπήρχε το κίνητρο του κέρδους Βέβαια, αυτή η αντιμετώπιση, σε αν δεν υπήρχε εγγύηση...Σήμερις θα πάρω το τεύχος οποτε θα μάθω ποια Οδική Βοήθεια είχαν..
οι τύποι της οδικής δεν ασχολήθηκαν γιατι τα αμάξια ήταν εντός εγγύησης!! Προφανώς σκεπτόμενοι πως και στον ιδιοκτήτη δεν κοστίζει τίποτα να πάει στην αντιπροσωπία
Υ.Γ πιο παλιά οι 4Τ είχαν γράψει πως δεν μπορούνε να πηγαίνουν ινκόγκνιτο στα συνεργεία γιατί τους 'βρίσκουν'. Προφανώς αυτό δεν ισχύει, και όπως λέει και η μαίρη, καλό είναι να συνεχίσουν. Αλλιώς χαίρω πολύ, όταν στα συνεργεία βλέπουν ότι είναι από το περιοδικό, λογικό να δίνουν το καλύτερο των υπηρεσιών τους -
Εύγε!
Η άγνοια και η έλλειψη ενημέρωσης των 'κοινών θνητών' σε τέτοια θέματα είναι που επιτρέπει αντιπροσωπείες, συνεργεία κ.α. να κερδοσκοπούν εκουσίως ή να φορτώνουν τους ιδιοκτήτες με περιττά έξοδα ακουσίως.Η επανάλειψη παρόμοιων ερευνών θα είναι προς όφελος όλων μας. Τώρα που το σκέφτομαι μπορούν και να επεκταθούν και σε άλλους τομείς (π.χ. αγορά αυτοκινήτων και συμπεριφορές αντιπροσωπειών, έρευνες αγοράς σε after market)
-
σχετικα με την ποιοτητα των υπηρεσιων των δικτυων των αντιπροσωπειων ειχα μια συζητηση με φιλο σημερα ο οποιος την τελευταια δεκαετια εχει εργασθει ως υπευθυνος προγραμματισμου εργασιων σε συνεργεια ford-peugeot-suzuki-nissan.
η εμπειρια του σχετικα ειναι οτι η κατασταση ειναι απογοητευτικη.
πολυ χαμηλη ποιοτητα υπηρεσιων λογω μη ειδικευμενου και καλα αμειβομενου προσωπικου.
αδυναμια αντιμετωπισης προβληματων που απαιτουν χρονο για να εντοπισθουν λογω πιεσης των ιδιοκτητων [οπου οι περισσοτεροι διατηρουν νοοοτροπια ''μπακαλη''] για γρηγορο ''ξεπεταγμα'' των εισερχομενων αυτοκινητων.το αποτελεσμα της συζητησης ηταν οτι εαν καποιος εχει αναγκη απο εξειδικευμενες εργασιες μηχανικου εγκυρα και υπευθυνα και οχι το τυπικο σερβις η μονη του επιλογη ειναι η κεντρικη αντιπροσωπεια [εαν φυσικα διαθετει συνεργειο] οπου εκει μπορει να αντιμετωπισθει καθε προβλημα χωρις να τιθεται θεμα ευρεσης ανταλλακτικων κατα την προσπαθεια διαγνωσης του προβληματος ή περιορισμος του χρονου που απαιτειται γιαυτο.
φυσικα μιλαμε για νεα αυτοκινητα που εκ των πραγματων ειτε λογω εγγυησης ειτε λογω αδυναμιας αντιμετωπισης πιθανων προβληματων [κυριως ηλεκτρονικων] δεν μπορει να απευθυνθει καποιος σε ιδιωτικο συνεργειο εκτος του δικτυου.
αραγε με την εφαρμογη του νεου τροπου λειτουργιας των συνεργειων και της διαθεσης των ανταλλακτικων οπου και εκτος δικτυου και εφ'οσον υπαρχουν οι προυποθεσεις που εχουν τεθει θα μπορουν συνεργεια καταλληλα οργανωμενα να επισκευαζουν ή να συντηρουν τα αυτοκινητα εντος εγυησης θα αλλαξει τιποτα;;;;;;
ποιος ξερει αραγε...............
-
Παιδιά συγνώμη που παρεμβαίνω .... αλλά νομίζω οτι ξεφύγατε ΤΕΛΕΙΩΣ απο το θέμα !
Το θέμα δεν είναι αν πρέπει ή όχι να αναφερθούν οι Εταιρίες. Αλλά το γεγονός ότι το κακό με τις αντιπροσωπείες έχει παραγίνει.
Χρεώνουν τρελές τιμές στην εργατώρα και σε τελική ανάλυση για πιον λόγο ? Για να βάζουν τον κάθε άσχετο να δουλέθει πάνω στο αμάξι του κάθε κακοποίμιρη, και στο τέλος εκτός απο το γδύσιμο σου κάνουν και ζημιά .......Και μετά άντε εσύ να βρείς το δίκιο σου στην Ελλαδίτσα.....
-
Και συγχαρητήρια στους 4Τ που προέβησαν σε μια τέτοια ενέργεια που κλόνησε την πελατειακή τους σχέση (δεν την σχολιάζω, δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχει ) με τις συγκεκριμένες εταιρίες.
Δυστυχώς πολλές φορές αμφιβάλω για αυτά που διαβάζω στα ελληνικά περιοδικά. Αυτό τουλάχιστον δείχνει κατά κάποιο τρόπο την 'αξιοπιστία' του περιοδικού των 4Τ.
Για ακόμη φορά λοιπόν μπράβο σας !!!
-
Και τα δικά μου συγχαρητήρια στο περιοδικό μας για τη πανέξυπνη κίνηση. Πάντως είναι κοινό μυστικό ότι στα συνεργεία των αντιπροσωπιών είναι ελάχιστοι οι πραγματικοί μηχανικοί. Οι περισσότεροι το μόνο που ξέρουν είναι αντικαταστάσεις εξαρτημάτων και τίποτε άλλο. Όσο για τις τιμές, άστα βράστα.
"Σαμποτάζ" (με την ευγενική σύμπραξη των 4ΤΡ)