Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 488
    • 489
    • 7 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karabouzouklis last edited by

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      Μεντεσέδες δεν είναι πιο κλασσικό να θέλουν λίπανση αν τρίζουν οι πόρτες;

      3θυρος είσαι;

      Μεντεσεδες εννοουσα thanx!! αρα δοκιμαζω με WD40 ε... 5πορτος ειμαι! Εχω καμμια ελπιδα με λιπανση η κουδουνιστρα θα μεινει?

      ειμαι αρκετα δυσαρεστημενος

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        funkyreverend last edited by

        Nαι ρε, μην αγχώνεσαι! Δουλειά ενός λεπτού και λιγότερο είναι. Αν θέλεις να είσαι σίγουρος, πέρνα από έναν μάστορα (Πεζάκια καλύτερα) να πιάσει όλα τα πιθανά σημεία.

        Το πρόβλημα είναι ότι πιθανότατα θα επιστρέψει το τρίξιμο σε λίγο καιρό, ειδικά αν ήσουν 3θυρος. Αλλά η θεραπεία είναι πανεύκολη, οπότε no worries!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanix last edited by

          Οι aftermarket σκάστρες, που τοποθετούνται για να κάνουν απλώς το θόρυβο, χωρίς να προσφέρουν καμία διαφορά στην απόδοση, δεν είναι καγκουριά; Θα βελτιωθεί κάτι στο αυτοκίνητο με την σκάστρα; Ή απλά θα φυσάει και θα ξεφυσάει για να 'ακούγεται';

          Γιατί δεν έβαλε και η BMW σκάστρα; Γιατί κανένα εργοστασιακό μοτέρ δεν 'σφυρίζει' και δεν 'σκάει';

          Αν μου πεις τους ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ λόγους για να μπει μια σκάστρα μαζί σου! Αλλά αν την βάλεις για ν'ακουν οι άλλοι, συγνώμη, σε μένα είναι καγκουριά!
          (με τον ίδιο τρόπο που καγκουριά είναι ένα τερατώδες ICE που αναστατώνει την γειτονιά... )

          Απλα ειχα ακουσει ενα με σκαστρα και ρωτησα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
            Δεν υπάρχει περίπτωση σε αυτοκίνητο με τούρμπο να μην υπάρχει σκάστρα, στα εργοστασιακά προτιμούν την κλειστού τύπου που κάνει ανακύκλωση του συμπιεσμένου αέρα από την έξοδο της τουρμπίνας στην είσοδο της για μείωση του lag, στις ανοιχτού τύπου ο παραπανήσιος συμπιεσμένος αέρας , αυτός που περισσεύει όταν απότομα κλείνει η πεταλούδα, πηγαίνει στην ατμόσφαιρα, το κέρδος είναι η μείωση του back pressure στην είσοδο της τουρμπίνας που προστατεύει το άξονα της τουρμπίνας και το trhrust του άξονα, επίσης η τουρμπίνα περιστρέφεται ελεύθερα οπότε επιταχύνει και ευκολότερα.

            Αν όμως ο κινητήρας είχε από το εργοστάσιο κλειστού τύπου χρειάζεται αλλαγή στο πρόγραμμα για τον έλεγχο της σκάστρας, για το λόγο αυτό βγήκαν και οι σκάστρες διπλού εμβόλου που μέρος του αέρα επανακυκλώνεται για να μην υπάρχει πρόβλημα με την ομαλή λειτουργία του κινητήρα και μέρος του αέρα εκτονώνεται στην ατμόσφαιρα προς τέρψη του ευτυχούς ιδιοκτήτη.

            Για να το θέσω σωστότερα, όπως κάθε κύκλωμα, έτσι και αυτό του τούρμπο θα έχει μια βαλβίδα ανακούφισης, κοινώς σκάστρα! Απλά η εργοστασιακή , ως κλειστού τύπου, ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ, ενώ ο ευτυχής-κάγκ ιδιοκτήτης, θέλει ν' ακούγεται, οπότε πάει να βρει την ευτυχία με μια aftermarket και τέλος καλό όλα καλά, αυτός βρίσκει την ευτυχία, κι εμείς οι υπόλοιποι δεν βρίσκουμε πλέον ησυχία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              mario-boni last edited by

              Αν σε αμάξι ξαφνικά δεν έχει πλέον κόφτη υπάρχει κανένα πρόβλημα?
              Δηλαδή μπορεί να οφείλεται κάπου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                με τον ίδιο τρόπο που καγκουριά είναι ένα τερατώδες ICE που αναστατώνει την γειτονιά...

                Πάντως για να λέμε και του κάγκουρα το δίκιο θα διαφωνήσω εδώ. Άλλο να ακούς σκάστρα και άλλο Τερλέγκα.
                Χτες άκουσα στην Αλεξάνδρας ένα υπόκωφο ΤΣΑΦ από ένα A4 και ναι μεν ηχητικά ήταν έντονο αλλά ...ενδιαφέρον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Χτες άκουσα στην Αλεξάνδρας ένα υπόκωφο ΤΣΑΦ από ένα A4 και ναι μεν ηχητικά ήταν έντονο αλλά ...ενδιαφέρον

                  Κάτσε να σκάσει δίπλα σου σκάστρα που θα βουίζουν τ' αυτιά σου για ώρες μετά και θα το ξανασκεφτείς.

                  Να 'ναι καλά το ζώο προ 3ετίας στη Λούτσα εξαιτίας του οποίου δεν άκουσα για πολύ ώρα αφού πέρασε από δίπλα μου
                  Μιλάμε για ΤΟ θόρυβο η κωλοσκάστρα του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aserf last edited by

                    Ο χρήστης mario boni έγραψε:
                    Αν σε αμάξι ξαφνικά δεν έχει πλέον κόφτη υπάρχει κανένα πρόβλημα?
                    Δηλαδή μπορεί να οφείλεται κάπου?

                    Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά και έπαψε να επεμβαίνει.

                    Από κει και πέρα βέβαια το πρόβλημα έγκειται στα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από ενδεχόμενες υπερβάσεις των στροφών του κόφτη και όχι στην ίδια την απουσία του κόφτη. Αν η υπέρβαση είναι μικρή και σύντομη μάλλον δε θα συμβεί τίποτα κακό, αν είναι όμως μεγάλη ή μικρή αλλά με διάρκεια παίζει σοβαρά το ενδεχόμενο να πάρεις το μοτέρ στο χέρι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Αν είχε κόφτη και τώρα δεν έχει, πρόκειται μάλλον για κινητήρα με πλατίνες. Αν είναι έτσι, επειδή δεν μας είπες τι αυτοκίνητο είναι, η πιθανότερη βλάβη είναι στο ράουλο του διανομέα, εκεί υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό μπρούτζινο εμβολάκι με ένα ελατήριο το οποίο μετά απο το προκαθορισμένο όριο στροφών εκτείνεται και βραχυκυκλώνει το ρεύμα που διαρρέει τις πλατίνες γειώνοντας το, κόβοντας έτσι την ανάφλεξη. Αν είναι αυτοκίνητο με ECU πρέπει να το πάς για έλεγχο, αν όμως δεν το στροφάρεις εκεί ψηλά δεν υπάρχει φόβος όπως είπε και ο άλλος φίλος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        karabouzouklis last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        Nαι ρε, μην αγχώνεσαι! Δουλειά ενός λεπτού και λιγότερο είναι. Αν θέλεις να είσαι σίγουρος, πέρνα από έναν μάστορα (Πεζάκια καλύτερα) να πιάσει όλα τα πιθανά σημεία.

                        Το πρόβλημα είναι ότι πιθανότατα θα επιστρέψει το τρίξιμο σε λίγο καιρό, ειδικά αν ήσουν 3θυρος. Αλλά η θεραπεία είναι πανεύκολη, οπότε no worries!

                        Thanx δε με πειραζει να το κανω καθε τοσο αλλα δεν μπορω αλλο να το ακουω οποτε βγαινω κυριως απο το γκαραζ με τερμα στριμενο το τιμονι ακουγεται κρακ κρακ κρακ νομιζω οτι οδηγω φροκαλο, 2 ετων αμαξι!

                        Να ψεκασω μονο εκει που πιανει η κλειδαρια (το πυρακι ας πουμε που ειναι πανω στην πορτα ) η και μεσα εκει στο μηχανισμο που κανει τη δουλεια??? (καταλαβενει κανεις τι ρωταω? )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Να ψεκάσεις παντού, και μέσα και έξω και στους μεντεσέδες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-1970 last edited by

                            Μια απορία σχετικά με την ποιότητα της λαμαρίνας ανάμεσα σε ευρωπαϊκά και ιαπωνικά αυτοκίνητα

                            Κάποτε λέγανε παλιότερα πριν αρκετά χρόνια ότι η λαμαρίνα των ιαπωνικών υστερούσε κατά πολύ των ευρωπαϊκών σε αντοχή

                            Ισχύει κάτι αντίστοιχο τώρα ή έχουν εξισωθεί τα πράγματα ??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Σήμερα όλα τα αυτοκίνητα Ευρωπαϊκά / Ιαπωνικά έχουν λεπτότερες λαμαρίνες απο τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια, είναι όμως καλύτερης ποιότητας, πιο καθαρά κράματα, και σε ορισμένα κρίσιμα σημεία έχουν λαμαρίνες ειδικού κράματος high grade steel για υψηλότερη αντοχή.

                              Ενα αυτοκίνητο που μοιάζει πιο δεμένο και με λιγότερους ή καθόλου τριγμούς δεν έχει να κάνει με την ποιότητα των λαμαρίνων του, αλλά με την ποιότητα των συγκολλήσεων και την συναρμολόγησης του εσωτερικού του από ένα άλλο με πιο πρόχειρη κατασκευή, και υπάρχουν αρκετά τέτοια.

                              Τα Κορεάτικα, Κινέζικα κλπ δεν γνωρίζω να σου πώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas-1970 last edited by

                                Άρα από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει σήμερα διαφορά ή για να το πω μάλλον καλύτερα αυτό που ίσχυε στο παρελθόν δεν ισχύει τώρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Tα αυτοκίνητα του ΄90 δεν μοιάζουν πουθενά στα αυτοκίνητα του ΄70, τα αυτοκίνητα του 2008 δεν έχουν καμμία σχέση με τα αυτοκίνητα του΄90.

                                  Τα πρώτα ήταν λαμαρίνες με μηχανικά μέρη που ακόμα ήταν στην δεκαετία του ΄50 και είχαν τις υποτυπώδεις ηλεκτρικές ευκολίες, την δεκαετία του ΄90 τα αυτοκίνητα απέκτησαν αξιόλογα μηχανικά μέρη, μπήκαν και τα πρώτα ηλεκτρονικά για το managment του κινητήρα, σήμερα τα αυτοκίνητα είναι φορτωμένα με ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές ευκολίες, οι καλωδιώσεις είναι multiplex και can-bus για ελαχιστοποίηση του βάρους και της ποσότητας του χαλκού, έχουν ισχυρότερο ηλεκτρικό σύστημα για την αντιμετώπιση των μεγάλων πια καταναλώσεων, έχουν παθητική προστασία άρματος με συνέπεια να εκτοξεύτεί το βάρος, αναγκαστικά λόγω βάρους ισχυρότερα φρένα που και αυτά έχουν μεγαλύτερο βάρος κλπ.

                                  Η νέα μόδα είναι το Down Sizing των κινητήρων με την εφαρμογή Light Turbo για την διατήρηση των ίδιων ιπποδυνάμεων και ροπών με χαμηλότερη κατανάλωση. Άντε να δούμε τι άλλο λαγό θα βγάλουν απο το καπέλο τους οι μάγοι της αυτοκινητοβιομηχανίας την επόμενη πενταετία.

                                  Τα παραπάνω αναφέρονται στις γενικές τάσεις που επικράτησαν και επικρατούν και όχι στις ειδικές κατασκευές ή στα ακριβά nice αυτοκίνητα που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν και που δεν υπόκεινται στους περιορισμούς των κοστολογίων των αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karabouzouklis last edited by

                                    Πληρης απουσια τριγμων!!

                                    Απλα δεν το πιστευω! Τοση στεναχωρια για το τιποτα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Μπράβο ρε!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dmitspan last edited by

                                        τι υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες να βάζω στο νέο μου τουτούνι να μη ταλαιπωρώ την αντλία? καθαρό αποσταγμένο νεράκι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          μεχρι να χαλασει η αντλια, θα εχεις αλλαξει αυτοκινητο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                            τι υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες να βάζω στο νέο μου τουτούνι να μη ταλαιπωρώ την αντλία? καθαρό αποσταγμένο νεράκι?

                                            Απεσταγμένο για να μην βουλώσουν τα μπέκ και φυσικά υγρό πλυστικής για να καθαρίζει σωστά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 7 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr