-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
O Massa ανανεωσε με την Φεραρι μεχρι το 2010, ο Τοντ πλεον θεωρειται και επισημα επταψυχοςNAI!!!!
(όχι επειδή μένει ο Massa φυσικά )
-
ο Ρος Μπρον θα γυρισει τελικα; Αιντε μηπως δουμε κανα πρωταθλημα
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
O Massa ανανεωσε με την Φεραρι μεχρι το 2010, ο Τοντ πλεον θεωρειται και επισημα επταψυχος
NAI!!!!
(όχι επειδή μένει ο Massa φυσικά )
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!!
ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ...ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑΣΣΣΣΣΣ.......
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
ο Ρος Μπρον θα γυρισει τελικα;Θα πρεπει να κανει μια πολυ θεαματικη κωλοτουμπα πρωτα γιατι εχει δηλωσει οτι δε γυρναει κατω απο τον Τοντ.
-
Mια χαρα.Δηλαδη του χρονου δε θα χουμε αντιπαλους Κιμι και Αλονσο στην ιδια ομαδα,και αν καπαρωσουμε και Νιco τρελα Ελπιζω αν φυγει ο Ναντο μη μεινουμε με De la Rosa για δευτερο...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ε, ναι βρε παίδες, μπορείς να το τρέξεις 100 στροφές πάνω χωρίς το ίδιο ρίσκο.Νομιζα οτι εννοουσες πιο γρηγορο κινητηρα λογω μικροτερης διαρκειας ζωης
τωρα ειναι ξεκαθαρο ότι θα κλεισει ο Αλόνσο συμβολαιο με τη Ρενώ για 2+ χρονια
Οτι θα κλεισει ή μηπως οτι εχει ηδη κλεισει?
Εγω πιστευω το δευτερο -
Tι λετε ρε παιδια; Αφου υπαρχει περιοριστης στροφων ετσι κι αλλιως! Θα τρεξουν με 19.100 δηλαδη;;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ο Ρος Μπρον θα γυρισει τελικα;
Θα πρεπει να κανει μια πολυ θεαματικη κωλοτουμπα πρωτα γιατι εχει δηλωσει οτι δε γυρναει κατω απο τον Τοντ.
Τον βλεπω να πηγαίνει σε κανέναν Ιάπωνα και να ψαχνόμαστε στο τέλος...
Όσο για το Felipe, τι να κάνουμε? Άλλα 3 χρόνια υπομονή... -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Tι λετε ρε παιδια; Αφου υπαρχει περιοριστης στροφων ετσι κι αλλιως! Θα τρεξουν με 19.100 δηλαδη;;Οχι δε θα τρεχει με 19.100 αλλα εχοντας και εναν αγωνα στη πλατη δε ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι,και ποσο ρισκο εχει, να κινηθει συνεχως με 19.000 τη στιγμη που οι αλλοι δυο μπορουν για το συνολο των γυρων(απο τις ελαχιστες φορες που λογικα θα χρειαστουν να πιεζουν το μοτερ απο την αρχη μεχρι το τελος) να πιεζουν.Τωρα βεβαια δε μπορει να μαστε και σιγουροι για ολα αυτα Παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι ο Symonds ειχε πει πριν τη Κινα του 2005 οτι ο κινητηρας του Ραικονεν εχει καταπονεθει πολυ απο τη Σουζουκα και αυτο θα ηταν μειονεκτημα(Βεβαια η Ρενο ειχε φερει και καινουργιο μοτερ για εναν μονο αγωνα στη Κινα,και δεν ειχαμε και περιοριστη...)
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Tι λετε ρε παιδια; Αφου υπαρχει περιοριστης στροφων ετσι κι αλλιως! Θα τρεξουν με 19.100 δηλαδη;;
Οχι δε θα τρεχει με 19.100 αλλα εχοντας και εναν αγωνα στη πλατη δε ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι,και ποσο ρισκο εχει, να κινηθει συνεχως με 19.000 τη στιγμη που οι αλλοι δυο μπορουν για το συνολο των γυρων(απο τις ελαχιστες φορες που λογικα θα χρειαστουν να πιεζουν το μοτερ απο την αρχη μεχρι το τελος) να πιεζουν.Τωρα βεβεα δε μπορει να μαστε και σιγουροι για ολα αυτα Παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι ο Symonds ειχε πει πριν τη Κινα του 2005 οτι ο κινητηρας του Ραικονεν εχει καταπονεθει πολυ απο τη Σουζουκα και αυτο θα ηταν μειονεκτημα(Βεβεα η Ρενο ειχε φερει και καινουργιο μοτερ για εναν μονο αγωνα στη Κινα...)
Για τον Αλονσο μιλαμε; Θα αστειευεσαι βεβαια! Στο απολυτο οριο θα το πηγαινει και ετσι και σκασει, ποιος τον μαζευει μετα.
Αντε να αποδειξει ο φωτοτυπάς οτι δεν ειναι ελεφαντας -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Tι λετε ρε παιδια; Αφου υπαρχει περιοριστης στροφων ετσι κι αλλιως! Θα τρεξουν με 19.100 δηλαδη;;
Οχι δε θα τρεχει με 19.100 αλλα εχοντας και εναν αγωνα στη πλατη δε ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι,και ποσο ρισκο εχει, να κινηθει συνεχως με 19.000 τη στιγμη που οι αλλοι δυο μπορουν για το συνολο των γυρων(απο τις ελαχιστες φορες που λογικα θα χρειαστουν να πιεζουν το μοτερ απο την αρχη μεχρι το τελος) να πιεζουν.Τωρα βεβεα δε μπορει να μαστε και σιγουροι για ολα αυτα Παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι ο Symonds ειχε πει πριν τη Κινα του 2005 οτι ο κινητηρας του Ραικονεν εχει καταπονεθει πολυ απο τη Σουζουκα και αυτο θα ηταν μειονεκτημα(Βεβεα η Ρενο ειχε φερει και καινουργιο μοτερ για εναν μονο αγωνα στη Κινα...)
Για τον Αλονσο μιλαμε; Θα αστειευεσαι βεβαια! Στο απολυτο οριο θα το πηγαινει και ετσι και σκασει, ποιος τον μαζευει μετα.
Αντε να αποδειξει ο φωτοτυπάς οτι δεν ειναι ελεφανταςΑυτος μπορει να το παει στο οριο αλλα αν δουν κανα προβλημα του κοβουν 500 στροφες και ας τον να παει περα απο το απολυτο οριο μετα
-
Your fat ass mustn't forget what we've planned. Alonso must go down in the 30th round when the D.A's assistant will take a shit and won't be in the paddock...
Here, see for yourself Fernando, we'll give you as much power as in Lewis's car...
Meanwhile...
It's ok chico... I'll have Fissico crash the niger when he will try to lap him... You'll be No1 again... Fantastico!!!
All the above lead to the unavoidable...
-
**Τα μυστικά του τίτλου **
«Όλα τα λεφτά» ο τελευταίος αγώνας στην Βραζιλία, που θα αναδείξει τον φετινό πρωταθλητή στη Formula 1
Όταν άρχιζε το πρωτάθλημα της F1 τον Μάρτιο στην Αυστραλία, κανένας δεν φανταζόταν το τι θα γινόταν. Είμαστε τώρα στον τελευταίο αγώνα, με 3 διεκδικητές, με το μεγαλύτερο σκάνδαλο κατασκοπίας και με κοκορομαχίες ανάμεσα στους οδηγούς της McLaren που πάνε και για τον τίτλο.
Το τι έχουμε να δούμε τις μέρες που μας απομένουν, ένας Θεός το ξέρει. Η αποθέωση ήταν ότι τοποθετήθηκε και «μπαμπούλας» της FIA στα pit της McLaren για να τηρηθεί η ισοτιμία ανάμεσα στους δυο οδηγούς. Ο Alonso διαμαρτυρήθηκε ότι η ομάδα του παραφούσκωσε τα ελαστικά του στο τελευταίο μέρος των κατατακτήριων στην Κίνα και αντί να του βάλει 0,2 psi του έβαλε 1,5 psi, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι δυσκολοδήγητο. «Παραφουσκωμένα» ήταν και τα δημοσιεύματα του Ισπανικού Τύπου που προσπαθούν να βοηθήσουν από την πλευρά τους τον δικό τους, Fernando Alonso, σε μια μάχη ΜΜΕ που βρίσκεται σε εξέλιξη λέγοντας ότι η McLaren βρίσκεται υπό έλεγχο για το συμβάν αυτό. Από τη μια έχουμε τους Ισπανούς να παίρνουν το μέρος του Alonso και από την άλλη τους Γερμανούς και Βρετανούς να δίνουν στήριγμα στους υπόλοιπους της McLaren.
Τα δημοσιεύματα φέρνουν τον Alonso με το ένα πόδι έξω από τη McLaren. Αυτό όμως που πρέπει να καταστεί σαφές είναι ότι ο Alonso δεν έχει τον έλεγχο της μοίρας του. Αυτόν τον έχει ο Dennis. Καμία από τις πηγές μου δεν επιβεβαιώνει το γεγονός ότι ο Alonso έχει υπογράψει «πρόθεση συνεργασίας» με την Renault. Ακόμα και να έχει υπογράψει, πρέπει να βρει κάποιον τρόπο να φύγει. Το περίεργο στην ιστορία είναι ότι τόσο η Renault όσο και η Toyota, που φαίνεται ότι τον διεκδικούν, αναφέρουν στις δηλώσεις τους ότι «εάν μπορεί να φύγει». Εάν μπορεί να φύγει από μόνος του δηλαδή. Τα 30 με 40 εκ δολ που πρέπει να πληρώσουν στη McLaren είναι ένα μεγάλο ποσό, αλλά πρέπει να περιμένουμε ακόμα για να έχουμε εξελίξεις στο σήριαλ αυτό.
Αυτό που καίει τον Dennis θα είναι ο αντικαταστάτης του Alonso, εάν αυτός φύγει. Μην ξεχνάμε ότι ο Alonso μόλις ήρθε στην ομάδα έφερε και χορηγούς μαζί του. Παίζει και αυτό ρόλο. Ο αντικαταστάτης λοιπόν έχει βρεθεί αναφέρουν οι πηγές μου. Δεν ακούει στο όνομα Rosberg μιας και δεν τον αφήνει ο Williams. Εκτός αυτού, ο Dennis πρέπει να πληρώσει για να τον πάρει. Ακούει στο όνομα Kovalainen. Αυτό που συζητείται τη στιγμή αυτήν είναι ότι εάν ο Dennis αναγκαστεί να δώσει τον Alonso στη Renault, τότε θα ζητήσει τον Kovalainen. Ο Alonso είχε ζητήσει πριν από κάποιες εβδομάδες από τους ανθρώπους της Renault να έχει teammate τον Fisichella (μην του πετύχει κανένας οδηγός τύπου Hamilton πάλι). Ο Fisico δεν θα είναι του χρόνου στην Renault. Ο Alonso ζήτησε να μην έχει και τον Kovalainen δίπλα του. Με την απόφαση της Renault να έχει στο δεύτερο κοκπιτ τον Nelson Piquet Jnr έγινε δεκτό και αυτό το αίτημα του Fernando. Τα πάντα όμως αλλάζουν στην F1 από στιγμή σε στιγμή.
Από την άλλη ο Hamilton προετοιμάζεται για τον αγώνα. Έκπληξη είναι και μέχρι στιγμής το γεγονός ότι ο Hamilton, ο οποίος δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στην πίστα του Interlagos, αντί να κάνει δοκιμές στον υπερσύγχρονο εξομοιωτή της McLaren, σε αυτό που ο Hakkinen χτύπησε τα χέρια του όταν για πλάκα έπεσε πάνω σε τοίχο, μάθαινε την πίστα από το Playstation.
Παρατήρηση που ίσως βγει καθοριστική. Φρέσκους κινητήρες θα έχουν στον αγώνα της Κυριακής οι Hamilton και Raikkonen και αυτόν της Κίνας θα φοράει ο Alonso.
16/10/2007 | MSFREE.GR - Δημήτρης Παπαδόπουλος
-
Χαμιλτον και Κόβα...ωχ θα πέσει γέλιο... ...εάν πραγματοποιηθεί...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Χαμιλτον και Κόβα...ωχ θα πέσει γέλιο... ...εάν πραγματοποιηθεί...Το γέλιο έπεσε ήδη, όταν ο Αλόνσο ζήτησε να μην έχει ομόσταυλο τον Κόβα... αν πραγματοποιήθκε
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Χαμιλτον και Κόβα...ωχ θα πέσει γέλιο... ...εάν πραγματοποιηθεί...
Το γέλιο έπεσε ήδη, όταν ο Αλόνσο ζήτησε να μην έχει ομόσταυλο τον Κόβα... αν πραγματοποιήθκε
γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος ...μπαμπά του Χάμιλτον is that you?
-
Αυτόν χρειάζεστε
Ο Emerson Fittipaldi συμβουλεύει τη Ferrari να πάρει τον AlonsoΤουλάχιστον μέχρι την Κυριακή το απόγευμα, ο Fernado Alonso θα βρίσκεται στη λίστα των οδηγών που έχουν στο ενεργητικό τους, δύο παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών στη Formula 1. Μία λίστα στην οποία βρίσκεται και ο Βραζιλιάνος, Emerson Fittipaldi, που ενόψει του αγώνα της πατρίδας του, μίλησε σχετικά με όσα συμβαίνουν αυτή την περίοδο στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού. «Ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι μπορούμε να κατανοήσουμε όλα όσα συμβαίνουν παρακολουθώντας τα απ’ έξω. Για παράδειγμα, ο Fernando παραπονέθηκε ότι η πίεση των ελαστικών του ήταν λάθος στην Ιαπωνία και την Κίνα. Και νομίζω ότι η διαφορά ήταν μεγάλη για τα δεδομένα της Formula 1 όπου όλα κινούνται στην ακρίβεια. Άρα για να είπε κάτι τέτοιο, θα είχε τους λόγους του», δήλωσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1972 και του 1974. Όμως ο Fittipaldi δεν παρέλειψε να πάρει θέση και στη μεταγραφολογία των ημερών, δίδοντας μία συμβουλή στη Ferrari… «Αν ο Alonso πήγαινε εκεί, η Ferrari θα ανακτούσε ό,τι έχασε όταν αποχώρησε ο Michael Schumacher. Ο Γερμανός μπορούσε να βελτιώσει τα μονοθέσιά του και νομίζω ότι και ο Ισπανός μπορεί να κάνει το ίδιο. Χωρίς τον Schumacher, έχω την αίσθηση ότι η Ferrari βρίσκεται σε πτώση. Ενώ με τον Fernando στις τάξεις της, είμαι σίγουρος ότι θα έχει το καλύτερο μονοθέσιο», ολοκλήρωσε ο Fittipaldi. 15/10/2007 | MSFREE.GR - Πάνος Σεϊτανίδης
Εχουν Κίμι και ...πλέον Μάσα...από τον 2ο ιδίως σωθκαν...
-
μήπως εκαναν συμβολαιο με το Μασσα για να τον κρατησουν ως 2ο οδηγό και....παρουν τον Αλόνσο στη θέση του Ράικκονεν?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
μήπως εκαναν συμβολαιο με το Μασσα για να τον κρατησουν ως 2ο οδηγό και....παρουν τον Αλόνσο στη θέση του Ράικκονεν?Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση...
-
Αιντε μπραβο να τον αφησουν να φυγει
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 1920.shtml
F1 Διάφορα νέα - Οκτώβριος 2007