-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΕΡΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΩΤΙΑ..ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΩ..ΟΤΙ Ο LΟΕΒ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ....
Mε τέτοιο nickname δεν περιμέναμε να πιστεύεις και κάτι διαφορετικό...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΗ..
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΣΤHΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ LOEB?
ΓΙΑΤΙ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ 10 ΚΑΙ ΒΑΛΕ..
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ...ΚΑΙ ΜΠΟΡΙΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ..
ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ARI VATANEN ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ LOEB...
' ΤΙΣ ΔΙΑΔΟΡΕΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΑΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΦΡΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...'
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...Εδω θα διαφωνησω.Ο Loeb ειναι ενας εξαιρετικος οδηγος,αλλα δυστυχως για τον ιδιο δεν προλαβε να μας αποδειξει οτι θα επαιρνε πρωταθλημα με ολους μεσα.Το 2003 που το πηρε ο θεοτρελος και οδηγαρα Peter με τσαμπουκα και θρασσος ειχε απεναντι του:Citroen-Sainz,McRae,Loeb.Peugeot-Gronholm,Burns,Panizzi,Rovanpera.Ford (με το Focus πυραυλο του 2003 και μετα)-Martin,Duval.Subaru- Makinen (στην ιδια ομαδα αλλα δεν σημαινει κατι).Επισης ειχαμε και αλλες συμμετοχες που μπορουσανν να κλεψουν βαθμους οπως η Hyundai και η Skoda με Loix,Schwarz,Gardemaister.Ο Solberg δηλαδη το πηρε,απο το Loeb βεβαια που εκανε και αυτος τοτε εξαιρετικη χρονια,με ολα αυτα τα ιερα τερατα μεσα και ισως με λιγο υποδιεστερο αυτοκινητο (απο το Focus και το Xsara του 2003 σιγουρα ηταν χειροτερο το Subaru).
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το 2003 που το πηρε ο θεοτρελος και οδηγαρα Peter με τσαμπουκα και θρασσοςΓι'αυτό γουστάρουμε τρελά Petter...
_
-
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΡΣΙΚΗ..ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒ ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Η ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ..ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ (- ΦΙΛΑΝΔΩΝ)
ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΠΟΤΕ ΠΟΛΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ SET-UP Η ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ..ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ..ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ Ο ΣΕΒ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΙ...ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ...
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ....ΟΤΙ Ο ΨΗΛΟΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ...
ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ..'99 ΟΠΟΥ Ο SAINZ ΠΡΩΗΓΟΥΤΑΝΕ ΣΤΑ 2/3 ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΕ... Ο ΜΕΓΑΛΟΣ TOMMY -
Πως ειδατε τη 10η θεση γενικης του Σολα?
Εντυπωσιακο αν μη τι αλλο! -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΡΣΙΚΗ..ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒ ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Η ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ..ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ (- ΦΙΛΑΝΔΩΝ)Tελείως αυθαίρετο σχόλιο. Κανείς (περιλαμβανομένων των 'Φινλανδών' - αλήθεια, ποιους ακριβώς εννοείς; ) δεν ισχυρίστηκε ότι ο Γάλλος δεν είναι μεγάλος οδηγός.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ....ΟΤΙ Ο ΨΗΛΟΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ...
Έτσι λες;
-
Εγώ πιστεύω οτι ο Γκρόνχολμ έχει ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι του Λεμπ για τη κατάκτηση του τίτλου καθώς χρειάζεται μία νίκη και 2 2ες θέσεις.Τη νίκη πιστεύω πως μπορεί να την πάρει στην Ιαπωνα,είδαμε και πέρυσι πως έχασε μόνο για 5+δλ πράγμα που δε θα γινόταν εαν δεν έκανε δυο λάθη τη 2η μέρα.Στην Ιρλανδία μάλλον θα δυσκολευτεί και θα πρέπει να παλέψει με το Σόρντο......
Σε περίπτωση ισοβαθμίας πάλι πλεονεκτεί ο Λεμπ λόγω περισσότερων νικών!Δείχνει να το θέλει πολύ αυτό τον τίτλο πάντως ο Φιλανδός και δύσκολα θα τα παρατήσει.........
Οσον αφορά τον Λάτβαλα όντως πάρα πολύ καλή εμφάνση όπως και η προηγούμενη.Εξελλίσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς στην άσφαλτο και στο χώμα,αντίθετα με τον Γουίλσον που για άλλη μια χρονιά τα ίδια!!!Ο Σόλμπεγκ δε μπόρεσε να κερδίσει ούτε αυτή τη μάχη..
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΕΡΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΩΤΙΑ..ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΩ..ΟΤΙ Ο LΟΕΒ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ....
Mε τέτοιο nickname δεν περιμέναμε να πιστεύεις και κάτι διαφορετικό...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΗ..
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΣΤHΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ LOEB?
ΓΙΑΤΙ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ 10 ΚΑΙ ΒΑΛΕ..
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ...ΚΑΙ ΜΠΟΡΙΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ..
ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ARI VATANEN ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ LOEB...
' ΤΙΣ ΔΙΑΔΟΡΕΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΑΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΦΡΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...'
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο Loeb είναι ο καλύτερος οδηγός της εποχής του, κι ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών!
Διαφωνώ με αυτούς που υποστηρίζουν ότι τα πρωταθλήματα που πήρε ήταν εύκολα ή χωρίς σοβαρούς ανταγωνιστές...Στην πρώτη του πλήρη χρονιά έβαλε από κάτω οδηγούς παγκόσμιους πρωταθλητές όπως οι Sainz, Burns, Gronholm, Mcrae, Makinen, τους 2 από αυτούς μάλιστα, ίσως τους καλύτερους από τους προαναφερομένους, με ίδιο όπλο. Στη δεύτερη του χρονιά πάλι με πολλούς μεγάλους μέσα κατέκτησε με άνεση τον τίτλο και η συνέχεια είναι γνωστή σταματώντας μέχρι τώρα το κοντέρ στις 35 νίκες.
Γνωρίζω ότι οι εποχές είναι διαφορετικές, τα ράλλυ έχουν αλλάξει. Γιατί όμως να θεωρήσουμε καλύτερο τον Waldegaard ή τον Vatanen που κατέκτησαν τους τίτλους τους συμμετέχοντας σε περισσότερους αγώνες από όλους τους άλλους; Ή τον Mikkola που έτρεχε στην ουσία μόνος του με το πανίσχυρο Audi κάτι που έκανε αντίστοιχα και ο Salonen με το 205 Τ16; Για να μην μιλήσω για τον Biasion και τον πιο εύκολο τίτλο όλων των εποχών του 1989 με τη Lancia. Κι όμως, όλοι οι παραπάνω έχουν περάσει στην ιστορία του αθλήματος ως θρύλοι! Έτσι θα μείνει στην ιστορία και ο Γάλλος όταν κάποια στιγμή αποφασίσει να κρεμάσει τα γάντια.Να σου πω όμως γιατί οι περισσότεροι από δω δεν συμπαθούμε ιδιαίτερα τον Γάλλο; Γιατί είναι αυτός που δίδαξε στο wrc τον αντιθεαματικό τρόπο οδήγησης! Κερδίζει χρόνο, ναι, αλλά δεν προσφέρει το κάτι παραπάνω στους θεατές, που προσφέρουν ο Gronholm, o Solberg και οι λοιποί βόρειοι.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Aν ο Duval ηθελε και μπορουσε να ξεκινησει σημερα με super rally, τι ποινη θα ειχε;10 λεπτών... Που θα τον έφερνε πολύ μακρυά από τους βαθμούς... Πόσο μάλλον από το podium, που ήταν και ο λόγος που πλήρωσε η Citroen Sport για να συμμετάσχει...Έτσι δεν υπήρχε κανένας λόγος να ξαναμπεί στον αγώνα...
Μακάρι πάντως να τον ξαναδούμε στην Ιρλανδία και γιατί όχι και στην Ουαλία. Και μακάρι να τον δούμε με διαφορετικό αυτοκίνητο... -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ SET-UP Η ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ..ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ..ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ Ο ΣΕΒ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΙ...ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ...
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ....ΟΤΙ Ο ΨΗΛΟΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ...
ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ..'99 ΟΠΟΥ Ο SAINZ ΠΡΩΗΓΟΥΤΑΝΕ ΣΤΑ 2/3 ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΕ... Ο ΜΕΓΑΛΟΣ TOMMYΟ Seb θα πλεονεκτούσε σε ψυχολογία αν ο Sordo ήταν ταχύτερος και έκοβε βαθμούς από τον Gronholm. Από τη στιγμή που ο ψηλός πέτυχε το στόχο του στη Γαλλία κατακτώντας τη 2η θέση, έχει το πάνω χέρι στην υπόθεση τίτλος και βέβαια στην ψυχολογία. Το άγχος συνεχίζει να βρίσκεται στον Γάλλο που συνεχίζει να κυνηγάει... Μια νίκη σε έναν από τους 2 χωμάτινους (όχι και τόσο δύσκολο...) και 2 δεύτερες θέσεις δίνουν το πρωτάθλημα στον Φινλανδό... Αντίθετα ο Loeb για να πάρει τον τίτλο μάλλον θα χρειαστεί να κερδίσει σε όλους τους αγώνες που απομένουν. Αυτό είναι πιο δύσκολο...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Πως ειδατε τη 10η θεση γενικης του Σολα?
Εντυπωσιακο αν μη τι αλλο!Πολύ μπροστά από οποιοδήποτε συμβατικό Ν, πολύ πίσω από τα WRCars... Ωραία κατηγορία τα S2000 για το ΕΠΡ, το IRC ή το PWRC, λίγη όμως για να αντικαταστήσει στο μέλλον τα WRC... Κάπως έτσι βέβαια ήταν παλαιότερα και η διαφορά ανάμεσα στα Gr B με τα Gr A, όμως η εξέλιξη των τελευταίων στη συνέχεια έδειξε ότι μπορούν να σταθούν μια χαρά σαν πρωταγωνιστές του WRC.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Να σου πω όμως γιατί οι περισσότεροι από δω δεν συμπαθούμε ιδιαίτερα τον Γάλλο; Γιατί είναι αυτός που δίδαξε στο wrc τον αντιθεαματικό τρόπο οδήγησης! Κερδίζει χρόνο, ναι, αλλά δεν προσφέρει το κάτι παραπάνω στους θεατές, που προσφέρουν ο Gronholm, o Solberg και οι λοιποί βόρειοι.
το θεμα ειναι , πως θα πας γρηγορα , αν με τα σημερινα αυτοκινητα αυτος ειναι ο τροπος δε φταιει ο λεμπ , ετσι κιαλλιως τα περασματα του ειναι θεαματικα καθως με τις μπαντες ή οχι ειναι στο οριο.
-
Κερδισμένος στην Κορσική ο Loeb που για ακόμη έναν αγώνα δεν αμφισβητήθηκε στην άσφαλτο, ο Gronholm που κατέκτησε την καλύτερη θέση που θα μπορούσε και διατηρεί το προβάδισμα στο πρωτάθλημα, ο Latvala που συνέχισε τις καταπληκτικές του εμφανίσεις, ο Andersson που κατέκτησε τον τίτλο στο JRC!
Τεράστιο ενδιαφέρον στη συνέχεια...Όποιος κερδίσει στην Ιαπωνία αποκτά τον πρώτο λόγο για το πρωτάθλημα οπότε περιμένουμε με ανυπομονησία τον αγώνα!
Παρά την καταπληκτική εμφάνιση του Latvala στην Κορσική (όπως και στην Καταλωνία στη Φινλανδία και στους περισσότερους αγώνες φέτος...) θεωρώ πως δεν είναι έτοιμος να βρεθεί ακόμα στην 1η ομάδα της Ford...Μια ακόμη χρονιά στη Β ομάδα θα ήταν καλύτερη τόσο για αυτόν, όσο και για την ομάδα του Wilson... Αρκεί βέβαια ο Βρετανός να επιλέξει κάποιον καλύτερο αφού δεν υφίσταται και οικονομικό πρόβλημα με τα έσοδα από το Abu Dhabi... Καλύτεροι του Latvala αυτή τη στιγμή; Μάλλον μόνο ο Petter και ο Duval...
Πολύ καλούς χρόνους έγραψε στον αγώνα και ο Bettega στην 1η του εμφάνιση στο πρωτάθλημα με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC... Όπως σχολίασε φίλος σε ξένο forum, έχουμε ξανά Alen, έχουμε ξανά Bettega άρα τί μένει; Να επιστρέψει η Lancia στο θεσμό για να ζήσουμε ένδοξες στιγμές του παρελθόντος!!!!!
-
Ντεμπούτο και για το sx4. Από το νέο έτος θα συμμετέχει και επίσημα.Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ντεμπούτο και για το sx4. Από το νέο έτος θα συμμετέχει και επίσημα.Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες.Ήταν τέτοια η εμφάνιση του που το ξέχασα...
Κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα με superrally, έκανε περισσότερο δοκιμές παρά αγώνα, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα νεότητας... Σε κανένα σημείο όμως του αγώνα δεν έδειξε ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικό, έστω για μια θέση στους βαθμούς... Μετά από αυτή την εμφάνιση θα το σκεφτεί καλά ο Gardemeister να υπογράψει συμβόλαιο με τους Ιάπωνες, αφού αρκετά έχει ταλαιπωρηθεί στην καριέρα του σε Seat, Skoda κτλ... -
Ντεμπούτο και για το sx4. Από το νέο έτος θα συμμετέχει και επίσημα.Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες.
Ήταν τέτοια η εμφάνιση του που το ξέχασα...
Κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα με superrally, έκανε περισσότερο δοκιμές παρά αγώνα, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα νεότητας... Σε κανένα σημείο όμως του αγώνα δεν έδειξε ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικό, έστω για μια θέση στους βαθμούς... Μετά από αυτή την εμφάνιση θα το σκεφτεί καλά ο Gardemeister να υπογράψει συμβόλαιο με τους Ιάπωνες, αφού αρκετά έχει ταλαιπωρηθεί στην καριέρα του σε Seat, Skoda κτλ..EΓΩ ΠΡVΣΟΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ..ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΙΧΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ..
ΟΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ...ΓΡΙΦΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΙΡΛΑΝΔΙΑ....ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΟΝΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ..ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΟΛΑ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ SX-4 ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ..
ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ....ΕΔΩ ΠΕΡΣΙ ΕΧΑΣΕ Η ΕΡΓOΣΤΑΣΙΑΚΗ SUZUKI ΤA S-1600 AΠO TON IΔΙΩΤΗ SANDEL ME TO RENAULT CLIO ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ.....
ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ CITROEN FORD???
EΔΩ ΟΛΟΚΡΗΡΗ SUBARU ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ...ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΗ...Η SUZUKI...TI NA KANEI??
MΑΚΑPΙ ΠΑΝΤΟΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝΟΥΝ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ...Ο ΧΩΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΕΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ..
ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΤΟΝΙ Η ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ FORD ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΣΤΗΝ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN THN PH-SPORT MAZI ME TON AUVA... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο Loeb είναι ο καλύτερος οδηγός της εποχής του, κι ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών!
Διαφωνώ με αυτούς που υποστηρίζουν ότι τα πρωταθλήματα που πήρε ήταν εύκολα ή χωρίς σοβαρούς ανταγωνιστές...Στην πρώτη του πλήρη χρονιά έβαλε από κάτω οδηγούς παγκόσμιους πρωταθλητές όπως οι Sainz, Burns, Gronholm, Mcrae, Makinen, τους 2 από αυτούς μάλιστα, ίσως τους καλύτερους από τους προαναφερομένους, με ίδιο όπλο. Στη δεύτερη του χρονιά πάλι με πολλούς μεγάλους μέσα κατέκτησε με άνεση τον τίτλο και η συνέχεια είναι γνωστή σταματώντας μέχρι τώρα το κοντέρ στις 35 νίκες.Χάρη δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι είναι μεγάλος οδηγός. Έβαλε όντως κάτω στην πρώτη του χρονιά αρκετούς αλλά το έχασε από τον Solberg. Κ μην ξεχνάς πως φτάνοντας στον τελευταίο αγώνα ήταν κ o Sainz στο παιχνίδι που είχε πολύ άδοξη έξοδο από πρόβλημα στα ηλεκτρικά που προκλήθηκε από την onboard camera.
Τo 2004 υπήρχε κάποιος πληθωρικός ανταγωνισμός. Μετά απλά ήταν παιχνίδι για 1. 2005 Solberg κ Gronholm κ Martin απλά υπέφεραν με τον τελευταίο να τελειώνει την καριέρα του στην Βρετανία.
Το 06 παρουσιάστηκε ένα μελλοντικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο ευτυχώς από την Ford αλλά βέβαια υπήρχαν προβλήματα νεότητας που έκαναν τον Loeb πρωταθλητή με απουσία του σε 4 αγώνες λόγω του τραυματισμού του έχοντας επικρατήσει στους 8 από τους 12 αγώνες κ στους υπόλοιπους τερματίζοντας 2ος.Σίγουρα το έργο του πολύ πιο εύκολο. Αν ο Gronholm δεν έτρεχε φέτος δεν θα ήταν σίγουρος πρωταθλητής τώρα ο Seb? Αφού υπάρχει γενική ανυπαρξία... Μετά τους 2 δυστυχώς το χάος από την στιγμή που κ ο Solberg είναι κλειδωμένος στην ανύπαρκτη από το 05 Subaru.
Σκέψου πως το 2002 είχαμε 7 διαφορετικούς νικητές σε 14 rally! To 2003 6 διαφορετικούς νικητές πάλι σε 14 rally. Με 6 επίσημους κατασκευαστές όπως κ το 2002.
Το 2004 ήταν 5 αυτοί που πήραν νίκες με 5 κατασκευαστές επίσημους κ 16 rally.
2005 4 διαφορετικούς νικητές με 6 κατασκευαστές κ 16 rally.
Κ πάμε στο 2006 που οι νικητές ήταν 3 σε 16 rally κ 2 επίσημους κατασκευαστές 2 η μάλλον 3 μια κ η Kronos ήταν backed by Citroen.
Κάθε πέρσι κ καλύτερα....!Δεν λέω ότι δεν άξιζε να τα πάρει αλλά ήταν κ θέμα συγκυριών στο ότι δεν υπήρχε ανταγωνισμός μια κ ήταν παιχνίδι για 1 κ οι υπόλοιποι κομπάρσοι το 05 κ 06.
Anyway πιστεύω πως αν υπήρχαν έστω 3 οδηγοί ανά ομάδα κ τουλάχιστον 3 4 σοβαρές εργοστασιακές συμμετοχές τα πράγματα ίσως να ήταν λιγάκι πιο ενδιαφέροντα κ το έργο του Seb πιο δύσκολο.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ντεμπούτο και για το sx4. Από το νέο έτος θα συμμετέχει και επίσημα.Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες.
Ήταν τέτοια η εμφάνιση του που το ξέχασα...
Κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα με superrally, έκανε περισσότερο δοκιμές παρά αγώνα, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα νεότητας... Σε κανένα σημείο όμως του αγώνα δεν έδειξε ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικό, έστω για μια θέση στους βαθμούς... Μετά από αυτή την εμφάνιση θα το σκεφτεί καλά ο Gardemeister να υπογράψει συμβόλαιο με τους Ιάπωνες, αφού αρκετά έχει ταλαιπωρηθεί στην καριέρα του σε Seat, Skoda κτλ...Εντάξει κ το 206 του έφευγαν τα αμορτισέρ από τους θόλους στις πρώτες εμφανίσεις του . Πάντως άκουσα στο rally radio έναν από τους υπεύθυνους της ομάδας να λέει ότι ήταν ευχαριστημένοι που στη παρθενική εμφάνιση έχαναν σε pure speed περί τα 1,6 secs το χλμ από τους πρωτοκλασσάτους.
Ας περιμένουμε την συνέχεια για ποιο ασφαλή συμπεράσματα. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Χάρη δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι είναι μεγάλος οδηγός. Έβαλε όντως κάτω στην πρώτη του χρονιά αρκετούς αλλά το έχασε από τον Solberg. Κ μην ξεχνάς πως φτάνοντας στον τελευταίο αγώνα ήταν κ o Sainz στο παιχνίδι που είχε πολύ άδοξη έξοδο από πρόβλημα στα ηλεκτρικά που προκλήθηκε από την onboard camera.
Τo 2004 υπήρχε κάποιος πληθωρικός ανταγωνισμός. Μετά απλά ήταν παιχνίδι για 1. 2005 Solberg κ Gronholm κ Martin απλά υπέφεραν με τον τελευταίο να τελειώνει την καριέρα του στην Βρετανία.Και όλοι οι οδηγοί το 2004 να ήταν παρόντες τα επόμενα χρόνια, ο συνδυασμός Loeb- Citroen ήταν αδύνατο να χάσει τον τίτλο... Θα υπήρχε περισσότερος ανταγωνισμός, θα κέρδιζε λιγότερους αγώνες ο Γάλλος αλλά θα ήταν πάλι αυτός που στο τέλος θα χαμογελούσε. Η υπεροχή του από οποιονδήποτε άλλο στην άσφαλτο, σε συνδυασμό με την ισορροπία στο χώμα ήταν αρκετά για να του δίνουν πρωταθλήματα.
Και στο παρελθόν ίσως θα μπορούσε να ξεχωρίσει κάποιος οδηγός από όλους τους άλλους αν τα rally ήταν δοκιμασία απόλυτης ταχύτητας. Όμως δεν ήταν. Τότε έπαιζαν ρόλο οι στρατηγικές, η οικονομία δυνάμεων, η οικονομία ελαστικών ή ανταλλακτικών, η προστασία του αυτοκινήτου. Δεν θυμάμαι στην προ Loeb εποχή να υπήρχε κάποιος οδηγός που να μην κάνει οδηγικό λάθος σε τακτά χρονικά διαστήματα... Δεν θυμάμαι αυτοκίνητο που να μην βγάλει ζημιές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα... Κάποτε έμενε κάποιος 3 λεπτά πίσω και είχε ελπίδες να ανακάμψει και να κερδίσει κιόλας! Σήμερα, μένει ο Gronholm 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γάλλο στην Κορσική και γνωρίζουμε πως ο αγώνας έχει κριθεί...Στη σημερινή εποχή, με τους οδηγούς υπολογιστές και τα αυτοκίνητα άρματα μάχης, τερματίζει κανείς ένα Ακρόπολις οδηγώντας επί τρεις ημέρες στο 100% έχοντας κάθε 60-70 χιλιόμετρα 'καινούριο' αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Χάρη δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι είναι μεγάλος οδηγός. Έβαλε όντως κάτω στην πρώτη του χρονιά αρκετούς αλλά το έχασε από τον Solberg. Κ μην ξεχνάς πως φτάνοντας στον τελευταίο αγώνα ήταν κ o Sainz στο παιχνίδι που είχε πολύ άδοξη έξοδο από πρόβλημα στα ηλεκτρικά που προκλήθηκε από την onboard camera.
Τo 2004 υπήρχε κάποιος πληθωρικός ανταγωνισμός. Μετά απλά ήταν παιχνίδι για 1. 2005 Solberg κ Gronholm κ Martin απλά υπέφεραν με τον τελευταίο να τελειώνει την καριέρα του στην Βρετανία.Και όλοι οι οδηγοί το 2004 να ήταν παρόντες τα επόμενα χρόνια, ο συνδυασμός Loeb- Citroen ήταν αδύνατο να χάσει τον τίτλο... Θα υπήρχε περισσότερος ανταγωνισμός, θα κέρδιζε λιγότερους αγώνες ο Γάλλος αλλά θα ήταν πάλι αυτός που στο τέλος θα χαμογελούσε. Η υπεροχή του από οποιονδήποτε άλλο στην άσφαλτο, σε συνδυασμό με την ισορροπία στο χώμα ήταν αρκετά για να του δίνουν πρωταθλήματα.
Και στο παρελθόν ίσως θα μπορούσε να ξεχωρίσει κάποιος οδηγός από όλους τους άλλους αν τα rally ήταν δοκιμασία απόλυτης ταχύτητας. Όμως δεν ήταν. Τότε έπαιζαν ρόλο οι στρατηγικές, η οικονομία δυνάμεων, η οικονομία ελαστικών ή ανταλλακτικών, η προστασία του αυτοκινήτου. Δεν θυμάμαι στην προ Loeb εποχή να υπήρχε κάποιος οδηγός που να μην κάνει οδηγικό λάθος σε τακτά χρονικά διαστήματα... Δεν θυμάμαι αυτοκίνητο που να μην βγάλει ζημιές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα... Κάποτε έμενε κάποιος 3 λεπτά πίσω και είχε ελπίδες να ανακάμψει και να κερδίσει κιόλας! Σήμερα, μένει ο Gronholm 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γάλλο στην Κορσική και γνωρίζουμε πως ο αγώνας έχει κριθεί...Στη σημερινή εποχή, με τους οδηγούς υπολογιστές και τα αυτοκίνητα άρματα μάχης, τερματίζει κανείς ένα Ακρόπολις οδηγώντας επί τρεις ημέρες στο 100% έχοντας κάθε 60-70 χιλιόμετρα 'καινούριο' αυτοκίνητο...
Κ έτσι όπως το λες να ήταν σίγουρα το πρωτάθλημα δεν θα ήταν τόσο μονότονο. Όπως κ να το κάνουμε όμως με περισσότερους μέσα σίγουρα τα ισοπεδωτικά ρεκόρ του Seb δεν θα είχαν επιτευχθεί τόσο εύκολα όσο τώρα.
Από εκεί κ μετά υπήρχαν κ οι Martin, Solberg, Dudu που πήγαιναν στην άσφαλτο κ κέρδισαν έχοντας καλό αυτοκίνητο.Τώρα για το γινόταν παλιότερα αν αρχίσουμε δεν θα τελειώνουμε. Πολύ πιο συναρπαστικές εποχές. Ίσως όχι πάντα για τον τίτλο του πρωταθλητή αλλά το κάθε rally ξεχωριστά πολύ πιο συναρπαστικό κ απρόβλεπτο. Όπως είπες τότε έπαιζαν ρόλο πολλοί περισσότεροι παράγοντες εκτός της απόλυτης ταχύτητας. Δεν ήταν κ τ αυτοκίνητα αλεξίσφαιρα όπως τώρα. Διαφορές μεγάλες κ πάλι δεν ήσουν σίγουρος για την τελική έκβαση του αγώνα.
Εκεί ο Loeb δεν θα φαινόταν καλύτερος των Auriol, Sainz, Kankunen, Tommy, Colin κλπ. Προσωπική υποθετική εκτίμηση κ ίσως λανθασμένη που σίγουρα δεν πρόκειται να απαντηθεί ποτέ...!Όμως για να μην λέω μόνο τ ανάποδα, γιατί έχουμε δει κάποιες μάχες του Marcus με τον Seb που ήταν πραγματικά επικές με αποκόρυφωμα το rally Νέας Ζηλανδίας που καθήλωσε στην κυριολεξία όλους τους λάτρεις του σπορ.
WRC 2007 - 13oς γύρος Ράλλυ Κορσικής