-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ξεκίνησε η 2η μέρα του αγώνα χωρίς καμία μεταβολή στις πρώτες θέσεις. Δυστυχώς δεν προβλέπεται καμία μάχη αν δεν αλλάξουν οι συνθήκες.Ρε παιδια μην τρελαθουμε.Οι διαφορες των 7,5 δευτερολεπτων ειναι διαφορες σχετικα μεγαλες για την F1 και πολυ μικρες για το WRC.Αν πριν μερικα χρονια μιλουσαμε στην αρχη του δευτερου σκελους για διαφορα 7,5 δευτερολεπτων θα ηταν οχι μονο μαχη,αλλα θα ηταν σκοτωμος.Εχουμε ηδη μαχη,δεν νομιζω οτι πρεπει να αλλαξουν οι συνθηκες για να δουμε τη δουμε.Με το παραμικρο λαθος θα αλλαξουν οι ισορροπιες και εμεις δεν βλεπουμε μαχη;Δηλαδη επρεπε να ειναι 0,7 η διαφορα για να θεωρουσαμε κατι τετοιο;Μαλιστα στην 7η ειδικη των 21,88 χλμ η διαφορα ηταν μολις 2,7 υπερ του Loeb ο οποιος δηλωσε οτι πηγαινε flat out οπως και ο ψηλος βεβαια.*Coming out on top of this tricky morning challenge, Sébastien Loeb drove his Citroën C4 from start to finish with a fastest time of 14'15'1. 'I tried hard, as hard as possible. It was a tricky stage,' said the Frenchman. 'In this stage, if you want to push hard, you sometimes need to take risks.'
Marcus Grönholm lost 2.7 seconds to his rival on this route, thereby increasing his overall time deficit to Loeb. 'I am giving it my best,' the Ford team driver declared. 'I cannot do anything more.'*
.Σε μια ειδικη 21,88 με τα γκαζι στο πτωμα και απο τους δυο και διαφορα 2,7 δευτερα στο τελος της ειδικης,νομιζω οτι εχουμε μαχη. -
σωστος ο yugo.παντως δεν περιμενα τον ψηλο τοσο κοντα.περιμενα κατι καλυτερο απο τα sx4 αλλα δεν πειραζει ειναι βρεφος ακομα,
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ξεκίνησε η 2η μέρα του αγώνα χωρίς καμία μεταβολή στις πρώτες θέσεις. Δυστυχώς δεν προβλέπεται καμία μάχη αν δεν αλλάξουν οι συνθήκες.
Ρε παιδια μην τρελαθουμε.Οι διαφορες των 7,5 δευτερολεπτων ειναι διαφορες σχετικα μεγαλες για την F1 και πολυ μικρες για το WRC.Αν πριν μερικα χρονια μιλουσαμε στην αρχη του δευτερου σκελους για διαφορα 7,5 δευτερολεπτων θα ηταν οχι μονο μαχη,αλλα θα ηταν σκοτωμος.Εχουμε ηδη μαχη,δεν νομιζω οτι πρεπει να αλλαξουν οι συνθηκες για να δουμε τη δουμε.Με το παραμικρο λαθος θα αλλαξουν οι ισορροπιες και εμεις δεν βλεπουμε μαχη;Δηλαδη επρεπε να ειναι 0,7 η διαφορα για να θεωρουσαμε κατι τετοιο;Μαλιστα στην 7η ειδικη των 21,88 χλμ η διαφορα ηταν μολις 2,7 υπερ του Loeb ο οποιος δηλωσε οτι πηγαινε flat out οπως και ο ψηλος βεβαια.
Ο Loeb παίρνει σε κάθε ειδική μετά την 3 σταθερά 1-2-3 δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα η διαφορά να έχει ανοίξει στα 12 δευτερόλεπτα μετά την Ε.Δ. 9. Δυστυχώς πλέον στην άσφαλτο και ιδιαίτερα με αντίπαλο όπως ο Γάλλος, πρέπει να συμβούν διάφορα για να καλυφθεί αυτή η διαφορά.
Μας σώζει μια βροχή ή μια λάθος επιλογή ελαστικών του Loeb (δεν συμβαίνει και συχνά...).Οι χρόνοι του Bernardi με το SX4 βελτιώνονται ειδική προς ειδική! Θετικό!
Μάχη έχουμε για την 5η θέση μεταξύ Latvala και Petter!
-
Δήλωση του Gronholm σε φινλανδικό μέσο: 'It would be so easy without Loeb, I'd be the tarmac master'!
-
ημερα 1η κορσικη (στο 2,16 κοιταξτε περασμα ο λοεμπ )
εχει και την εξοδο του χιρβονεν ινκαρ
http://es.youtube.com/watch?v=Qv4NuuWk6q0μερος 2ο
-
Μπορει η διαφορα να ειναι μικρη ακομα και να αρκει ενα τετ-α-κε για να βρεθεις πισω, αλλα ειναι συνεχως αυξανόμενη. Μαχη εχουμε, αλλα την κερδιζει ο Loeb ,δυσκολα μεν αλλα ξεκάθαρα, με 3/3 μεχρι τωρα.
-
Έτσι, η διαφορά είναι μεγάλη για μάχη. Μόνο βροχή, λάθος ελαστικά, έξοδο ή μηχανικό πρόβλημα θα αλλάξει την κατάσταση.
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Δήλωση του Gronholm σε φινλανδικό μέσο: 'It would be so easy without Loeb, I'd be the tarmac master'!Ο Bernardi ανεβαίνει σε χρόνους, έμαθε τα λαμπάκια
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο Bernardi ανεβαίνει σε χρόνους, έμαθε τα λαμπάκια
Δυστυχώς εγκατέλειψε πάλι πριν την 11η Ε.Δ... Ελπίζω όχι πάλι από τα λαμπάκια...
-
Μόλις ξεκίνησε?
-
ξαναεγκατελειψε το σουζουκι...κριμα
για μενα η εκπληξη ειναι ο Λατβαλα πολυ καλος σε επιφανια αγνωστη μπροστα απο τα εργοστασιακα σουμπαρου και με σταθερα 4-5-6 χρονους ..μπραβο του!!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
για μενα η εκπληξη ειναι ο Λατβαλα **πολυ καλος σε επιφανια αγνωστη **...
Τί εννοείς;;;
-
Προβλήματα για τα Xsara της Kronos... Ο Stohl έχασε περισσότερα από 12 λεπτά με πρόβλημα στην πίεση καυσίμου, ενώ πρόβλημα αντιμετωπίζει και ο Duval που έχασε 16 δευτερόλεπτα από τον Latvala. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί και στην επόμενη ειδική τότε θα χάσει θέσεις...
-
@ harris
εννοω οτι ο 22χρονος Λατβαλα δεν εχει εμπειρια απο ασφαλτο και ειναι εμπρος απο σολμπεργκ ατκινσον πονς με εργοστασιακα σκουμπι , λιγο πισω απο τον σπεσιαλιστα ντουβαλ που θα εκοβε βαθμους απο γκρονχολμ
με φοκους 06 σαφως υποδεεστερο αυτοκινητο απο ξαρα στην ασφαλτο -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
@ harris
εννοω οτι ο 22χρονος Λατβαλα δεν εχει εμπειρια απο ασφαλτο και ειναι εμπρος απο σολμπεργκ ατκινσον πονς με εργοστασιακα σκουμπι , λιγο πισω απο τον σπεσιαλιστα ντουβαλ που θα εκοβε βαθμους απο γκρονχολμ
με φοκους 06 σαφως υποδεεστερο αυτοκινητο απο ξαρα στην ασφαλτοΔιαφωνώ σε όλα!
Ο Latvala έχει μεγάλη εμπειρία σε άσφαλτο που του τη δίνουν οι 15 αγώνες WRC που έχει κάνει σε τέτοια επιφάνεια και οι πολλοί τοπικοί σε Βρετανία και Ιταλία. Το ότι χάνει από τους πρωτοπόρους 0,7s/ km σε άσφαλτο και χώμα δείχνει πως δεν είναι πιο άπειρος στην άσφαλτο από ότι στο χώμα...
Διαφωνώ επίσης στο ότι το Focus WRC 06 είναι υποδεέστερο από την Xsara στην άσφαλτο. Από ποιά δεδομένα προκύπτει αυτό;Σε αυτό που συμφωνώ είναι πως η μέχρι τώρα εμφάνιση του είναι εκπληκτική και αξίζει τον τίτλο του ανθρώπου του αγώνα!
-
Η ουσία είναι ότι σφάζονται για την 4η θέση. Duval είναι 2 δεύτερα μπροστά από Latvala ο οποίος είναι 7 μπροστά από Peter.
-
Τελείωσε και η 2η μέρα και τα πράγματα ξεκαθάρισαν. Πάντως οι 2 είναι σε άλλο αγώνα.
Μάχη θα γίνει για την 4η θέση αύριο με duval, latvala, Solberg που τους χωρίζουν 9''. -
@harris
λες οτι ο Λατβαλα εχει εμπειρια σε ασφαλτο σε συγκριση με ποιον με τον σολμπεργκ τον πρωταθλητη του 03 και με εργοστασιακο αυτοκινητο απο το 99 αν δεν κανω λαθος με το λευκο φοκους rs το ακροπολις?
με τον Ντυβαλ εχει πιο πολυ εμπειρια στην ασφαλτο?
απο τον Πονς πρεπει να εχει το 1/3 των ασφαλτινων ραλλυ που εχει κανει
το να συγκρινεις αγωνες εθνικου επιπεδου με την συμμετοχη καποιου για διπλασια χρονια με εργοστασιακη ομαδα ειναι ατυχες για μενα
ο Λατβαλα οταν λεω οτι δεν εχει εμπειρια στην ασφαλτο εννοω σε συγκριση με τους παραπανω και οχι με εμενα και εσενατο ξαρα χειροτερο απο φοκους στην ασφαλτο? απο ποτε?
για μετρα ασφαλτινους αγωνες τα τελευταια 3 χρονια -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
@harris
λες οτι ο Λατβαλα εχει εμπειρια σε ασφαλτο σε συγκριση με ποιον με τον σολμπεργκ τον πρωταθλητη του 03 και με εργοστασιακο αυτοκινητο απο το 99 αν δεν κανω λαθος με το λευκο φοκους rs το ακροπολις?
με τον Ντυβαλ εχει πιο πολυ εμπειρια στην ασφαλτο?
απο τον Πονς πρεπει να εχει το 1/3 των ασφαλτινων ραλλυ που εχει κανει
το να συγκρινεις αγωνες εθνικου επιπεδου με την συμμετοχη καποιου για διπλασια χρονια με εργοστασιακη ομαδα ειναι ατυχες για μενα
ο Λατβαλα οταν λεω οτι δεν εχει εμπειρια στην ασφαλτο εννοω σε συγκριση με τους παραπανω και οχι με εμενα και εσενατο ξαρα χειροτερο απο φοκους στην ασφαλτο? απο ποτε?
για μετρα ασφαλτινους αγωνες τα τελευταια 3 χρονιαΟ Latvala έχει αρκετούς αγώνες ώστε να μην θεωρείται άπειρος στην άσφαλτο. Το Xsara δεν νομίζω να είναι καλύτερο των Focus στην άσφαλτο. Τουλάχιστον τα Xsara της Kronos. O Latvala δεν έχει Focus 3ετίας. Πρέπει να είναι 06 speck αν δεν κάνω λάθος.
Σίγουρα όμως η επίδοση του είναι πολύ καλή κ υποσχόμενη. Αν πάντως ο Duval δεν είχε πρόβλημα με την Citroen δεν νομίζω να συζητούσαμε κάτι για την 4η θέση. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
@harris
λες οτι ο Λατβαλα εχει εμπειρια σε ασφαλτο σε συγκριση με ποιον με τον σολμπεργκ τον πρωταθλητη του 03 και με εργοστασιακο αυτοκινητο απο το 99 αν δεν κανω λαθος με το λευκο φοκους rs το ακροπολις?
με τον Ντυβαλ εχει πιο πολυ εμπειρια στην ασφαλτο?
απο τον Πονς πρεπει να εχει το 1/3 των ασφαλτινων ραλλυ που εχει κανει
το να συγκρινεις αγωνες εθνικου επιπεδου με την συμμετοχη καποιου για διπλασια χρονια με εργοστασιακη ομαδα ειναι ατυχες για μενα
ο Λατβαλα οταν λεω οτι δεν εχει εμπειρια στην ασφαλτο εννοω σε συγκριση με τους παραπανω και οχι με εμενα και εσενατο ξαρα χειροτερο απο φοκους στην ασφαλτο? απο ποτε?
για μετρα ασφαλτινους αγωνες τα τελευταια 3 χρονιαΟ Latvala έχει αρκετούς αγώνες ώστε να μην θεωρείται άπειρος στην άσφαλτο. Το Xsara δεν νομίζω να είναι καλύτερο των Focus στην άσφαλτο. Τουλάχιστον τα Xsara της Kronos. O Latvala δεν έχει Focus 3ετίας. Πρέπει να είναι 06 speck αν δεν κάνω λάθος.
Σίγουρα όμως η επίδοση του είναι πολύ καλή κ υποσχόμενη. Αν πάντως ο Duval δεν είχε πρόβλημα με την Citroen δεν νομίζω να συζητούσαμε κάτι για την 4η θέση.+1
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ο Latvala έχει αρκετούς αγώνες ώστε να μην θεωρείται άπειρος στην άσφαλτο.Ποσους; Ειναι ευκολο να βρει καποιος ποσους ασφαλτινους εχει κανει ο Latvala με WRC σε συγκριση ας πουμε με Sordo, Atkinson, Henning?
WRC 2007 - 13oς γύρος Ράλλυ Κορσικής