Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    rally ΔΕΘ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. rally ΔΕΘ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    48
    139
    850
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rallycards last edited by

      Οπως πάντα, το θέαμα στην φουρκέτα στο εκκλησάκι εξαιρετικό!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dino last edited by

        Δεν είναι δυνατόν δηλαδή.
        Κάνω μια σαφέστατη ερώτηση.
        -Τι προβλέπεται. Και βγαίνει κάποιος και άλλα αντι άλλων.
        Μήπως αυτά που γράφω δεν εμφανίζονται σωστά ?
        Τι κρίσεις και ιστορίες μου λες ?

        Και να μην ξεχάσω. Αν πας ταξίδι , βάζε την οικογένεια εκεί, δώσε τους και το γκάζι για να είναι ασφαλείς.

        Και την επόμενη φορά, επι του θέματος, όχι γύρω γύρω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          malsot last edited by

          Ο χρήστης dino έγραψε:
          Δεν είναι δυνατόν δηλαδή.
          Κάνω μια σαφέστατη ερώτηση.
          -Τι προβλέπεται. Και βγαίνει κάποιος και άλλα αντι άλλων.
          Μήπως αυτά που γράφω δεν εμφανίζονται σωστά ?
          Τι κρίσεις και ιστορίες μου λες ?

          Και να μην ξεχάσω. Αν πας ταξίδι , βάζε την οικογένεια εκεί, δώσε τους και το γκάζι για να είναι ασφαλείς.

          Και την επόμενη φορά, επι του θέματος, όχι γύρω γύρω.

          Είναι κρίμα πραγματικά να παρεξηγούμαστε γι αυτό και πρόσθεσα την φράση 'με την καλή έννοια'.Απο κει και πέρα το μόνο ερώτημα που δεν σου απήντησα είναι το τι προβλέπεται εαν φτάσει κάποιος στο κοντρόλ λυμένος.... τίποτα μιας και με το που περάσεις το flying της οποιαδήποτε ειδικής μπορεί να τραβήξεις την πόρπη της ζώνης και να λυθείς....συνήθες φαινόμενο ιδιαίτερα όταν τις σφίγγεις πολύ σε σημείο που να σε πονούν- αλλά και πάλι σου αναφέρω ότι το τι θα κάνεις το δικό σου κεφάλι είναι δικό σου θέμα,δηλαδή ο έφορος οφείλει να τσεκάρει στον τεχνικό έλεγχο ή και ενδιάμεσα σε ειδικές αν το αυτοκίνητο πλειρεί τους κανόνες ασφαλείας και αν η ένδυση είναι η προβλεπόμενη....από κει και πέρα όποιος δεν τα χρησιμοποιεί σωστά,άθελά του σε ατύχημα γίνεται ακόμα και αυτόχθονας....!
          Καλύτερα τώρα?????
          Και δεν είμαι κάποιος σαν και σένα....είμαι αγωνιζόμενος και το όνομά παρόλο που οι περισσότεροι το γνωρίζουν εύκολα το καταλαβαίνεις από το nickname μου......το άλλα ντ'άλλων τώρα...δεν το σχολιάζω!!!!!
          Άμα ήσουν και συ στη θέση μου που στο πρώτο αγώνα που πήραμε με την αδερφή μου -αγωνιζόμενη και οδηγός επίσης- τη μητέρα μας να δούμε αγώνα μαζί και σκοτώθηκε άνθρωπος μπροστά στα μάτια μας διότι δεν χρησιμοποιούσε τα συστήματα ασφαλείας σωστά-θα έβλεπα τι εξήγηση δίνεις στην έκφραση 'άλλα ντι άλλων'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            glf last edited by

            ωραία φωτο Χάρη !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maleleni last edited by

              Ο χρήστης dino έγραψε:

              Το γράφει ατην περιγραφή του αγώνα. Κόπηκε η ντίζα γκαζιού και ο άνθρωπος δείχνει την κλάση του.

              ΜΠΡΑΒΟ

              Ναι συμφωνώ, αλλά.
              Άκουσα μια συζήτηση, για πλήρωμα που έφτασε σε αφετηρία (Λιβάδι νομίζω) και ο συνοδηγός ήταν λυμένος και δεν τους άφησαν να ξεκινήσουν μέχρι να δεθεί και χρεώθηκαν ποινή.
              -Στην περίπτωση που τερματίζουν και ο ένας είναι λυμένος, τι προβλέπεται ?
              -Αν γινόταν κάποιου είδους ατύχημα , ή έστω χρειαζόταν ενα δυνατό φρενάρισμα, ποιές οι πιθανότητες τραυματισμού ?
              Αξίζει το ρίσκο τελικά ?

              ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΛΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ......... ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ................ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΜΟΜΦΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΣΑΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakinen last edited by

                Ο χρήστης malsot έγραψε:
                όπως καταλαβαίνεισ **ούτε λόγος για ρίσκο τραυματισμού **από την στιγμή μάλιστα που ο ίδιος ο συνοδηγός ήλεγχε το γκάζι.

                μην είσαι τόσο απόλυτος σ αυτό.
                Και δηλαδή απαγορεύεται να ξεκινήσω μια ειδική αν δεν είμαι καλά δεμένος και δεν μου επιτρέπεται να ξεκινήσω αλλά επιτρέπεται να την κάνω μέσα στο καπώ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dino last edited by

                  ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΛΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ......... ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ................[/quote]

                  Και αν απλά προσπαθώ όσο πιό ευγενικά και χωρίς να θίξω κανέναν, να αναπτύξω πλήρως το θέμα, τι γίνεται ?
                  Θα πρέπει να απολογούμαι στον οποιονδήποτε που ενδεχομένως να βιάζεται να απαντήσει ?
                  Και αν δεν είμαι αγωνιζόμενος ?
                  Και αν είμαι ?
                  Είναι τόσο δύσκολο πια απλά να συζητηθεί κάτι εδω μέσα ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    malsot last edited by

                    Ο χρήστης dino έγραψε:
                    Θα πρέπει να απολογούμαι στον οποιονδήποτε που ενδεχομένως να βιάζεται να απαντήσει ?

                    Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείτε όταν λέτε στον οποιονδήποτε......
                    Εγώ είμαι αυτός που απαντάει στον οποιονδήποτε που τελικά αποδεικνύεται ότι έχει και δεύτερο nickname και αγωνιζόμενος είναι,και έμπειρος είναι....και τελικά λόγος να γίνεται,και μάλιστα με το ρίσκο να παρεξηγηθώ μιας και δεν είμαι ανώνυμος! Και για του λόγου το αληθές μέχρι και σο αγωνιστικό μου αυτοκίνητο το γράφω το nickname μου!
                    http://www.reporter-images.com/fotoweb/ ... 12&search=
                    (IPTC105%20contains%20(27th%20Rally%20Fthiotidos%2C))%20AND%20(IPTC005%20contains%20(Lamia%2C%2020-22%20April%202007))&sorting=ModifiedTimeAsc

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sp0 last edited by

                      Επιγραμματικά η άποψή μου:

                      Μεγάλος συνοδηγός ο Στεφανής εντός και εκτός μπάκετ.

                      Η εικόνα που είδαμε ήταν μια απόφαση που πάρθηκε εν θερμώ και από τη λαχτάρα να συνεχίσουν τον αγώνα...Θα έλεγα εικόνα από άλλες εποχές...

                      Αλλά....

                      Κανείς έχων σώας τας φρένας δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι το εγχείρημα ήταν και ασφαλές και σύννομο.....

                      Παλαιότερα, που η ασφάλεια ήταν σε δεύτερη και τρίτη μοίρα, αυτή η εικόνα δεν θα ξένιζε, αλλά σήμερα που αποκλείονται αυτοκίνητα με στραβό προφυλακτήρα, είναι η υπερβολή της υπερβολής....

                      Είπαμε όμως....Η φούρια του αγώνα.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        malsot last edited by

                        sorry. επανάλληψη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sp0 last edited by

                          DOUBLE POST

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maleleni last edited by

                            Και αν απλά προσπαθώ όσο πιό ευγενικά και χωρίς να θίξω κανέναν, να αναπτύξω πλήρως το θέμα, τι γίνεται ? Δεν θέλατε αυτό γιατι απλα θα μπορουσατε να ρωτήσετε τι γίνεται εαν κάποιος φτάσει χωρις να έχει δεθεί στην αφετηρία τι γίνεται????
                            Θα πρέπει να απολογούμαι στον οποιονδήποτε που ενδεχομένως να βιάζεται να απαντήσει ? δεν σας είπε κανένας να απολογηθείτε
                            Και αν δεν είμαι αγωνιζόμενος ? Είστε
                            Και αν είμαι ? .....................................................................................
                            **Είναι τόσο δύσκολο πια απλά να συζητηθεί κάτι εδώ μέσα... **Εσείς με την ανωνυμίας σας το κάνετε και επειδή δεν ξέρετε τι ακριβώς θέλετε


                            ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΣΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΟΙΤΑΖΕ ΜΕ!!!!!!!!!!! χιχιχιχοχοχοχαχαχαχοχεχεχε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nik last edited by

                              Ο χρήστης malsot έγραψε:
                              Όλα τα τοπ Ν φορούσαν 18αρες πλιν του Κύρκου Jr. Τα C2 που έτρεχαν ήταν Α6 εκτός από του Χ. Οικονόμου που είναι R2. Το VTS είναι τύπος C2 παραγωγής ενώ το Challenge είναι επίπεδο εξέλιξης όπως λέμε Yaris cup και Yaris A5...πιστέυω να σε βοήθησα....

                              Tου Χ. Οικονόμου δηλώθηκε ως Α (Kitcar)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nik last edited by

                                Ο χρήστης dino έγραψε:
                                Η λογική , τουλάχιστον η δική μου , λέει περισσότερα περάσματα γιατί είναι θέμα ασφάλειας πάνω απ΄όλα. Τουλάχιστον στις νέες ειδικές και για τους νέους αγωνιζόμενους.
                                Αλλά με λογικά και συμβατικά αυτοκίνητα, τα οποία να μην προκαλούν και κανονικό ρυθμό , για να μην δημιουργούνται προβλήματα με τους περίοικους.

                                Συνήθως τα περισσότερα περασματα φέρνουν περισσότερη σιγουριά. Εκεί γίνονται και τα περισσότερα ατυχήματα. 'Ο φόβος φυλάει τα έρμα'

                                Επίσης να ξες ότι κανεις δεν τηρεί τον ΚΟΚ στις δοκιμές και τα προβλήματα με τους περιοίκους είναι συχνά με τα αυτοκίνητα βόλτας.

                                Σε παλαιότερους αγώνες, οπου δεν μπορούσες να κανεις πολλές δοκιμές λόγω περιορισμένου χρόνου και μεγάλων ειδικών διαδρομών αλλά και αγώνων (40 χλμ φτάναν οι ειδικές) τα ατυχήματα ήταν λιγοστά και όλοι πηγαίναν prima vista. Τώρα οι ειδικές γίνονται πίστα. Υπάρχει σιγουριά και εκεί γίνεται το λάθος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dino last edited by

                                  Λοιπόν. Ας τα πάρουμε τα θέματα ένα ένα.

                                  Και αν απλά προσπαθώ όσο πιό ευγενικά και χωρίς να θίξω κανέναν, να αναπτύξω πλήρως το θέμα, τι γίνεται ? Δεν θέλατε αυτό γιατι απλα θα μπορουσατε να ρωτήσετε τι γίνεται εαν κάποιος φτάσει χωρις να έχει δεθεί στην αφετηρία τι γίνεται????

                                  Αυτό ακριβώς κάνω. Και το δηλώνω. Αν το εκλαμβάνεις διαφορετικά, πρόβλημά σου. Λύσε το.
                                  Και αν θελήσω να πω κάτι άλλο και δεν μπορώ, θα ζητήσω βοήθεια.

                                  Θα πρέπει να απολογούμαι στον οποιονδήποτε που ενδεχομένως να βιάζεται να απαντήσει ? δεν σας είπε κανένας να απολογηθείτε

                                  Και όμως, νάτο που συμβαίνει χάρη σε εσάς.

                                  Και αν δεν είμαι αγωνιζόμενος ? Είστε
                                  Εδώ είμαστε εκτός αγώνος έτσι και αλλιώς.

                                  Και αν είμαι ? Μάλλον σάς ενόχλησε ο Στεφανής και δεν ξέρετε τι και πως να το παραπονεθείτε
                                  Αυτό απο μέρους σου δεν το περίμενα. Το χαρακτηρίζω κακοήθεια και σε παρακαλώ να το σβήσεις όσο γίνεται πιο γρήγορα. Όσο για το αν με έχει ενοχλήσει ο κύριος, μπορείς να ανατρέξεις λίγο πιό πίσωστις δημοσιεύσεις μου.

                                  Είναι τόσο δύσκολο πια απλά να συζητηθεί κάτι εδώ μέσα... Εσείς με την ανωνυμίας σας το κάνετε και επειδή δεν ξέρετε τι ακριβώς θέλετε
                                  Ανωνυμία ή όχι, δική μου επιλογή και σε παρακαλώ να το σεβαστείς. Και αν το επέλεξα, έχω τους λόγους μου τους οποίους δεν χρειάζεται να μάθεις κιόλας.
                                  Και αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι θέλω ή τι εννοώ ακριβώς, μπορείς να ρωτήσεις.
                                  Αντί αυτού, έχετε επιλέξει κάποιου είδους προσωπικής αντιπαράθεσης.
                                  Όπως επίσης μπορείτε και να διαλέξετε τον τόνο, το ύφος και το είδος της συζήτησης που μπορούμε να κάνουμε. Πιστεύω πως είμαι αρκετά ευγενικός και απο την απάντηση που είμαι σίγουρος πως θα λάβω, θα καταλάβω και την επιλογή σας.
                                  Καληνύχτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimosr last edited by

                                    Ο χρήστης malsot έγραψε:
                                    ....άθελά του σε ατύχημα γίνεται ακόμα και αυτόχθονας....!

                                    Αυτόχειρας ίσως ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      glf last edited by

                                      γιατί συζητάτε για να συζητάτε ? Ελένη το τραβάς από εκεί που δεν παίρνει.
                                      o dino δεν μιλάει για τα πρόσωπα, αλλά για το αν είναι ασφαλές κάτι τέτοιο!

                                      θυμάστε συζητήσεις επι συζητήσεων για τον τροχό του Loeb στην Αττική οδό ?
                                      ε, βγάλανε και φιρμάνι οτι σε παρόμοια περίπτωση το όχημα θα αποκλείεται και τελείωσε εκεί.

                                      ε κάτι τέτοιο βάζει στο τραπέζι ο dino (αν κατάλαβα καλά). το κατά πόσο είναι ασφαλές στους... καιρούς που ζούμε.
                                      που αν το εσώρουχο έχει ταμπελάκι -86 δεν σε σώζει από τη φωτιά και αν έχει -2000 σε σώζει.
                                      την τσέπη των εμπόρων σώζει θα πω εγώ ....

                                      ΥΓ. και εγώ το καταχάρηκα όταν το άκουσα και όταν το είδα και στη φωτογραφία και 1000 μπράβο του που το έκανε !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        maleleni last edited by

                                        Κακοήθης δεν ήμουν ποτέ για να γίνω τώρα!!! !Ποτέ όμως, γιατί εγώ τουλάχιστον έχω το θάρρος της γνώμης μου …….. (δεν νομίζω ότι έχει κανείς να φοβηθεί τίποτα για να γράφει με 2-3 nick)
                                        Επίσης εσείς γράψατε ότι άκουσα ότι βρέθηκε κάποιο πλήρωμα μπλα μπλα μπλα και μετά ρωτάτε!!!!! Νομίζω πως δεν χρειαζόταν η αναφορά του συμβάντος . όσο για τον τόνο σας (Αν το εκλαμβάνεις διαφορετικά, πρόβλημά σου. Λύσε το) Θα ήταν πιο σωστό νομίζω να μου το εξηγήσετε (όλοι μπορούμε να κάνουμε λάθη και δεν έχουμε την ίδια αντίληψη). …. Και όχι να με ειρωνεύεστε …. Και επειδή μου ζητήθηκε να το σταματήσω εδώ το κάνω. (δεν μπορώ να το διαγράψω δεν ξέρω πως γίνεται και επίσης το αναφέρετε και εσείς στο post σας δεν έχω όμως πρόβλημα να το κάνω αφού θέλετε και αν σας πρόσβαλα ζητώ συγνώμη αν και δεν έπρεπε γιατί σας καλύπτει το δεύτερο nick)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          roadrunner_gr last edited by

                                          Ο χρήστης dimosR έγραψε:

                                          ....άθελά του σε ατύχημα γίνεται ακόμα και αυτόχθονας....!

                                          Αυτόχειρας ίσως ;

                                          Πιθανόν εννοεί ότι γίνεται ένα με τον περιβάλοντα χώρο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dino last edited by

                                            Δεν χρησιμοποιώ δεύτερο nick . Πάντα με αυτό έγραφα. Και έχω το θάρρος της γνώμης και τα στοιχεία μου τα έχουν αυτοί που επιλέγω, και δεν είναι λίγοι.
                                            Τώρα, για τα υπόλοιπα.
                                            Ναί, το άκουσα για το άλλο πλήρωμα. Δεν ήμουν παρών, οπότε το γράφω έτσι , προκειμένου να είμαι εντάξει.
                                            Όσο για την αναφορά του συμβάντος, την θεώρησα απαραίτητη. Γιατί ο κριτής της εκκίνησης δεν το επιτρέπει και του τερματισμού το επιτρέπει ?
                                            Και ρωτάω αν τελικά επιτρέπεται.
                                            Το εξήγησα ρε παιδιά. Τι άλλο να κάνω ?
                                            Και θα ήθελα να σβήσεις σε παρακαλώ αυτήν την παράγραφο, χρησιμοποιώντας το edit απο το post σου. Μπορεί εμείς να παρεξηγηθούμε και να βγάλουμε τα μάτια μας, αλλά ας είναι τουλάχιστον σε σωστή βάση. Δεν έχω ανταλλάξει ούτε καν καλημέρα με τον άνθρωπο. Που να με ενοχλήσει ?
                                            Και το ίδιο θα κάνω και εγώ απο το δικό μου.
                                            Τέλος, δεν θα ήθελα να ζητήσεις συγνώμη, δεν είναι δίκαιο. Και αφού σου ζήτησαν να σταματήσεις, μπορούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση μέσω pm, προκειμένου να διευθετηθεί η διαφωνία.
                                            Καλημέρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr