Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι εξατμισεων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι εξατμισεων...
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 23
    • 24
    • 9 / 24
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    462
    15412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Θα πάθεις πλάκα....

      Η τιμή μια χαρά είναι Γιουρίπιντες!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        iceman_n last edited by

        παρατηρησα σημερα οτι η χειροποιητη που εχω απο καταλυτη και πισω εχει διαφορετικο παχος σωληνωσεων.

        δηλαδη το μεσαιο καζανακι εχει εσωτερικη 50αρα σωληνα ενω το τελικο εχει 55αρα σωληνα.

        η εξατμιση ειναι απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.

        χανω σε αποδοση ετσι ?? για ποιο λογο την εχει κανει ετσι ?? για περισσοτερο μπασο ηχο ??

        αν μπορειτε βοηθηστε με

        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kouk last edited by

          Τι αυτοκίνητο?

          Η στένωση στην μέση της εξάτμισης μπορεί και να βοηθάει στην διατηρηση backpressure....αν είναι ατμοσφαιρικό αυτό είναι καλό για να έχεις ροπή χαμηλά..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            iceman_n last edited by

            ναι ατμοσφαιρικο ειναι

            fiat punto HGT.

            ποια ειναι η γνωμη σου λες να ειναι καλη.στον Σιδερη εχει φτιαχτει.

            βοηθα αν μπορεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kouk last edited by

              Κάτσε...δεν είμαι και κανένας ειδικός! Εμπειρικά σου λέω ότι λέω...

              Δεν ξέρω αν είναι καλή ή κακή. Πάντως σαν διάμετρος καλή μου ακούγεται. Το στένεμα θα κάνει κάποιο θόρυβο αλλά θα βοηθάει και χαμηλα όπως σου είπα.

              Μην ψάχνεσαι πολύ. Βρες τις προδιαγραφές μιας επώνυμης εξάτμισης για το αυτοκίνητό σου και σύγκρινε την διάμετρο που χρησιμοποιεί εκείνος ο κατασκευαστής...

              π.χ. http://www.supersprint.it

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman_n last edited by

                η supersprint ειναι ολοκληρη με 50αρα διατομη

                αλλα ειναι οριακη και συνηθως σε HGT θεωρειτε καλυτερη η 55αρα διατομη αν εχει και καποια μικρα εξτρα το αμαξι.

                επισης αυτο που με προβληματιζει ειναι το μεγεθος τον καζανιων ειναι σχετικα μεγαλο

                πες μου την αποψη σου με ενδιαφερει

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kouk last edited by

                  Αφου φαίνεται ότι το έχεις ψάξει....αφήσε την όπως είναι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman_n last edited by

                    μωρε το εχω ψαξει αλλα ξερω και απο αλλους οτι πρεπει να ειναι 55αρα ολοκληρη εμενα ειναι μιση 50αρα και μιση 55αρα για αυτο προβληματιστικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ε δες τότε τι διαφορές έχει με την SS (μέγεθος καζανιών) και δες πόσο αποκλίνει.

                      Η στένωση στην σωλήνα μπορεί να εξισορροπείται από τα διαφράγματα στα καζανάκια (αν εχει).

                      Πάντως μην περιμένεις να καταφέρεις να κάνεις με μια εξάτμιση από μάστορα ότι έχει κάνει μια εταιρεία εξειδικευμένη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                        επισης αυτο που με προβληματιζει ειναι το μεγεθος τον καζανιων ειναι σχετικα μεγαλο

                        Σ' αυτό που έχει σημασία το μέγεθος είναι το πίσω (η εξάτμιση έχει παλμούς, δεν είναι συνεχής ροή). Όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman_n last edited by

                          μαλλον θα το παω για δυναμομετρηση απο Σεπτεμβρη κανονικα πρεπει να βγαζω 145 αν δεν τα βγαζω κατι τρεχει.

                          ειναι δοκιμασμενα τα πραγματα που εχω επανω για αυτο μιλαω για αυτα τα αλογα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ποιος είναι ο χρόνος ζωής μιας εργοστασιακής εξάτμισης? Ποιο μέρος χαλάει (σαπίζει, τρυπάει) πρώτο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              b_x last edited by

                              Να ρωτήσω κιεγώ με την σειρά μου κάτι:στα τούρμπο,η αλλαγή εξάτμισης μόνο από καταλύτη και πίσω έχει κανένα όφελος; Ή πρέπει να αλλάξεις και ντάουν-πάιπ για να δεις διαφορές;

                              Και ποιες θα είναι αυτές οι διαφορές,δεδομένου ότι οι διάμετροι είναι πάντα μεγαλύτεροι;Χάνεις χαμηλά και κερδίζεις ψηλά;Στις μεσαίες τι γίνεται;Από ροπή;Μιλάω για vag tfsi...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                Ποιος είναι ο χρόνος ζωής μιας εργοστασιακής εξάτμισης? Ποιο μέρος χαλάει (σαπίζει, τρυπάει) πρώτο?

                                To τελευταιο καζανακι τρυπαει σχεδον παντα πρωτο.Ο χρονος ζωης εξαρταται απο τα ποσα χλμ κανεις καθημερινα(αν προλαβαινει να στεγνωνει απο την υγρασια),την υγρασια που εχει εκει που κυκλοφορεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  euripides last edited by

                                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                  Ποιος είναι ο χρόνος ζωής μιας εργοστασιακής εξάτμισης?

                                  20 χρόνια, καλά είναι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Το τελικό τρυπάει πρώτο από το θειάφι που βρίσκεται στα κατάλοιπα της καύσης και το οποίο αναμιγνύεται με την υγρασία της καύσης που υπάρχει στα πρώτα λεπτά λειτουργίας του κρύου κινητήρα και το μετατρέπει σε υδροχλωρικό οξύ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Ο χρήστης Euripides έγραψε:

                                      Ποιος είναι ο χρόνος ζωής μιας εργοστασιακής εξάτμισης?

                                      20 χρόνια, καλά είναι;

                                      Αυτό διάβασα πιο πάνω και έκανα την ερώτηση. Είμαι στα 6 χρόνια χωρίς πρόβλημα, αλλά....προβληματίστηκα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Η εργοστασιακη μου,μου ειχε αντεξει κοντα στα δεκα χρονια και εμενα.Απο εκει και επειτα,αυτες του εμπορίου κρατούσαν τρία (βαρειά τεσσερα) χρονακια και τρυπούσαν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Αν κάνεις μικρές διαδρομές και το σβήνεις, το νερό μένει μέσα στην εξάτμιση και τρυπάει πιο γρήγορα. Αν κάνεις μόνο μεγάλες διαδρομές (ζεσταίνεται και στεγνώνει η εξάτμιση) τότε αντέχει πολλά χρόνια - μπορεί 20

                                          Έχει σχέση που οδηγάς, εμένα που κάθε Σ/Κ το χειμώνα γεμίζει αλάτια από κάτω το αμάξι, τρύπησε το τελικό στη κόλληση (έφυγε η σωλήνα) στα 7-8 χρόνια. 2 χρόνια αργότερα τρύπησε η μεσαία σωλήνα από τη πάνω πλευρά κατά μήκος της ραφής (σε 2-3 μέρη). Αν μένεις σε μέρη που ρίχνουν το χειμώνα αλάτι συνέχεια θα τρυπήσει ακόμα πιο γρήγορα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            g47 last edited by

                                            Heat shield για το τελικο μου, απο που μπορω να προμηθευτω?

                                            Γειά σας θάλασσες και όρη
                                            γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                            για της Αστραπής την Κόρη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 9 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr