-
Ο χρήστης nplatis έγραψε:
Ενδιαφέρον αυτό με το θόρυβο του Golf... Νομίζω ότι και στους τελευταίους 4Τ, μεταξύ Bravo και Golf, το Golf έβγαινε λίγο πιο θορυβώδες (εκτός και αν θυμάμαι λάθος, δεν τους έχω κοντά.)
Και μενα με παραξενεψε η μετρηση. Οταν μαλιστα ολοι λενε πως εχει ησυχη καμπινα το Bravo... Οπως ειπα ομως ο θορυβος προερχεται απο την κυλιση, οποτε εχει σημασια και το οδοστρωμα στο οποιο μετρησαν καθως και τα ελαστικα... επισης εχει σημασια και η συχνοτητα του θορυβου, στο αν ειναι ενοχλητικη η οχι.
Δοκιμασε τα και θα εχεις καλη αποψη γυρω απο το θεμα (το Bravo ειναι ηδη εδω και καιρο στις αντιπροσωπειες)
-
το civic γιατι σταματησες να το σκέφτεσαι? Ειδες που εχουν πάρει μερικά στο γραφείο?
Εχει ενα μαυρο κάτω στο παρκινγκ που ειναι τριθυρο....
-
Λόγω τιμής καταρχήν, ανεβαίνει κάπως... Επίσης ας πούμε και λόγω αντιρρήσεων (όχι δικών μου, κάθε άλλο!) ως προς την εμφάνιση...
-
να σε παω εγω μία βόλτα με το δικό μου μπας και αλλαξοπιστήσεις.....
-
παντως για να μιλήσουμε σοβαρά επειδή ξέρω και τι άνθρωπος είσαι...
Καλυτερα για σένα για τη χρήση που θες να πάεις 1,4 TSI (πήρε άλλος ένα στο γραφείο, μπορώ να στο δείξω ποιο είναι) ή το LEON το 1,8Τ εφόσον δεν θέλεις honda γιατι είναι πιο ακριβό (σημειώνω ότι τώρα θα αρχίσει να ειναι ετοιμοπαράδοτο),,....
Καλό είναι να πάρεις για την εθνική οδό που το θέλεις ένα αμάξι που θα σε απαλλάξει από τις νταλίκες σε ορισμένα σημεία που έχει ανηφόρα προς Τρίπολη.
Επιπλέον κάτι που κουφάθηκα... Ακουσα ότι υπάρχει ξεστοκάρισμα στα accord σπορτ 2000 κυβικά στα 22 χιλιάρικα... (τσάμπα δηλαδή)
Πρόταση για μικρομεσαίο, καλοτάξιδο!