-
kalispera k apo mena..an k grafo gia proti fora parakoloutho sinexos ola ta themata pou exoun tethei k sizitithei.me ti seira mou tha thela na rotiso k go gia mia metatropi.exo ena opel astra GT tou 92 8v 1400cc.Tha ithela na rotiso an xerei kaneis an i metatropi toy DBila borei na bei k sto sigekrimeno amaxi.An oxi iparxei kati pou boro na toy kano prokeimenou na toy ayxiso ligo tin ipodinammi????ayti ti stigmi to mono pou toy exo kanei einai oti exo valei mia eleytheras exatmisei k ena messaio kazanaki.tora skeftomai na allaxo to kataliti vazontas enan agonistiko i eleytheras opos legetai k na valo k ena xtapodi.uparxei kati allo pou boro na kano sto sigekrimeno moter?..thimizo oti einai 1400cc 8v.An ontos i metatropi dbila bainei k sto sigekrimeno amaxi tha prepei na allaxo kati apo ayta pou idi exo valei??
eyxaristo k perimeno apo esas tis apantiseis sas k tis apopseis sas.
-
kalispera k apo mena..an k grafo gia proti fora parakoloutho sinexos ola ta themata pou exoun tethei k sizitithei.me ti seira mou tha thela na rotiso k go gia mia metatropi.exo ena opel astra GT tou 92 8v 1400cc.Tha ithela na rotiso an xerei kaneis an i metatropi toy DBila borei na bei k sto sigekrimeno amaxi.An oxi iparxei kati pou boro na toy kano prokeimenou na toy ayxiso ligo tin ipodinammi????ayti ti stigmi to mono pou toy exo kanei einai oti exo valei mia eleytheras exatmisei k ena messaio kazanaki.tora skeftomai na allaxo to kataliti vazontas enan agonistiko i eleytheras opos legetai k na valo k ena xtapodi.uparxei kati allo pou boro na kano sto sigekrimeno moter?..thimizo oti einai 1400cc 8v.An ontos i metatropi dbila bainei k sto sigekrimeno amaxi tha prepei na allaxo kati apo ayta pou idi exo valei??
eyxaristo k perimeno apo esas tis apantiseis sas k tis apopseis sas.
-
kalispera k apo mena..an k grafo gia proti fora parakoloutho sinexos ola ta themata pou exoun tethei k sizitithei.me ti seira mou tha thela na rotiso k go gia mia metatropi.exo ena opel astra GT tou 92 8v 1400cc.Tha ithela na rotiso an xerei kaneis an i metatropi toy DBila borei na bei k sto sigekrimeno amaxi.An oxi iparxei kati pou boro na toy kano prokeimenou na toy ayxiso ligo tin ipodinammi????ayti ti stigmi to mono pou toy exo kanei einai oti exo valei mia eleytheras exatmisei k ena messaio kazanaki.tora skeftomai na allaxo to kataliti vazontas enan agonistiko i eleytheras opos legetai k na valo k ena xtapodi.uparxei kati allo pou boro na kano sto sigekrimeno moter?..thimizo oti einai 1400cc 8v.An ontos i metatropi dbila bainei k sto sigekrimeno amaxi tha prepei na allaxo kati apo ayta pou idi exo valei??
eyxaristo k perimeno apo esas tis apantiseis sas k tis apopseis sas.
-
Ο χρήστης akougiou έγραψε:
kalispera k apo mena..an k grafo gia proti fora parakoloutho sinexos ola ta themata pou exoun tethei k sizitithei.me ti seira mou tha thela na rotiso k go gia mia metatropi.exo ena opel astra GT tou 92 8v 1400cc.Tha ithela na rotiso an xerei kaneis an i metatropi toy DBila borei na bei k sto sigekrimeno amaxi.An oxi iparxei kati pou boro na toy kano prokeimenou na toy ayxiso ligo tin ipodinammi????ayti ti stigmi to mono pou toy exo kanei einai oti exo valei mia eleytheras exatmisei k ena messaio kazanaki.tora skeftomai na allaxo to kataliti vazontas enan agonistiko i eleytheras opos legetai k na valo k ena xtapodi.uparxei kati allo pou boro na kano sto sigekrimeno moter?..thimizo oti einai 1400cc 8v.An ontos i metatropi dbila bainei k sto sigekrimeno amaxi tha prepei na allaxo kati apo ayta pou idi exo valei??eyxaristo k perimeno apo esas tis apantiseis sas k tis apopseis sas.
Καλωσήρθες!
Αν μπορείς γράφε σε Ελληνικά γιατί τα greeklish είναι δυσανάγνωστα.
Η μετατροπή του Μπίλα:
- Παίζει μόνο για τον 16βάλβιδο ECOTEC
- Δεν είναι και κάτι καταπληκτικό anyway
Χωρίς να ξέρω 'απ'έξω' τα συγκεκριμένα μοτέρ, θα έλεγα να αφήσεις στην ησυχία του το 1400άρι και να κοιτάξεις για κανένα τροπέτο (κινητήρας, φρένα, αντιστρεπτικές, κλπ) από δίλιτρο. Ο Hunter έχει κάνει τέτοια μετατροπή και πιθανώς μπορεί να βοηθήσει. (έτσι Ανδρέα;)
Πέραν της αύξησης σε ιπποδύναμη και ροπή θα έχεις και μια καλή βάση για περαιτέρω 'πείραγμα'.
-
Επειδή ειναι σχετικά παλιό το αμαξι ειναι πολύ δύσκολο να βρεις κινητήρα απο Opel Astra 2.0 to GSI κ να μην εχει προβλημα.Συνηθως ειναι καταπονεμενοι οι κινητηρες.Αλλα ακομα κ να βρεις,ποσο περιπου θα κοστισει?? Μπορώ να έχω καποια επικοινωνία με τον Ηunter??
το mail mou ειναι kantonios@mailbox.gr.Αν μπορει ας μου στειλει ενα mail για να μπορεσουμε να επικοινωνησουμε.Αν υπαρχει και καποιος αλλος που μπορει να βοηθήσει ας στείλει mail να μιλήσουμε είτε απο κοντά είτε από το τηλέφωνο. Φυσίκα όποιος ειναι γνώστης του αντικειμένου θα ήθελα κ τις απόψεις του κ εδώ απο το forum. Ξέρω αρκετά ατομα που έχουν το συγκεκριμένο αμαξι κ ενδιαφέρονται για κάποια μετροπή.
Ευχαριστώ.
-
Αντώνη,καλωσήρθες πρώτα απ'όλα στό φόρουμ μάς!!!
Αν θά αποφασίσεις νά ρίξεις πάνω έναν δίλιτρο θά κάνεις (κατά τή γνώμη μου) τήν καλύτερη κίνηση!
Αυτό όμως πού φοβάμαι είναι ότι δέν μπορείς ,βάσει νόμου, νά ανεβάσεις τόν κυβισμό τού αυτοκινήτου σου,πάνω από 200κ.εκ.!!!Δέν είμαι σίγουρος γιά αυτό,οπότε άς μάς πεί κάποιος πού γνωρίζει!!!
Η μετατροπή πού έκανα εγώ,έγινε τό 1994,καί μού είχε στοιχίσει 450χιλιάδες η αγορά του τροπέτου,σύν περίπου 150 χιλιάρικα τά περαστικά(σέ φίλο).Ο κινητήρας ήταν ο δίλιτρος οχταβάλβιδος (C20NE) καί είχε προέλθει από Vectra (καί όχι από Καντέτ).
Αυτό έγινε γιά νά μήν είναι 'φαγωμένος'!!!Αλλη αντιμετώπιση καί μεταχείριση θά είχε ένα χάτσμπακ,καί άλλη ένα οικογενειακό!!!
Άν νομίζεις ότι μπορώ νά σέ βοηθήσω παραπάνω,μή διστάσεις νά μέ ενοχλήσεις!!! -
πιστεύεις ότι έστω κ ο 1600 απο GSI θα ναι αξιόπιστος??? Αξίζει μια τέτοια κίνηση?? Και απο κει κ πέρα να προχωρήσω σε μια μετατροπή 3 ου σταδιου...σταδιακά πάντα...Ξέρεις περίπου από τιμές ή έχεις κάποιον γνωστό που μ΄πορώ να ρωτήσω???
-
Τό άν θά είναι αξιόπιστος,δέν μπορώ νά τό ξέρω!!!Μεταχειρισμένος κινητήρας είναι πάντα 'γουρούνι στό σακί'!!!Αυτό ήταν καί τό σκεπτικό μου όταν διάλεξα οχταβάλβιδο καί μάλιστα από βέκτρα.Αν θά πάρεις 1600GSi,πιθανώτατα αυτός πού τό είχε θα τό ξέσκιζε.Από μετατροπές τώρα,δέν έχω ίδέα!!!Πιστεύω ότι τά υπόλοιπα παιδιά κάτι θά έχουν νά σού πούνε παραπάνω σέ αυτό τό θέμα.
Πάντως κράτα μάς ενήμερους γιά τίς κινήσεις σου!!! -
Ο χρήστης akougiou έγραψε:
πιστεύεις ότι έστω κ ο 1600 απο GSI θα ναι αξιόπιστος??? Αξίζει μια τέτοια κίνηση?? Και απο κει κ πέρα να προχωρήσω σε μια μετατροπή 3 ου σταδιου...σταδιακά πάντα...Ξέρεις περίπου από τιμές ή έχεις κάποιον γνωστό που μ΄πορώ να ρωτήσω???Κατ'αρχάς νομίζω ότι η νομοθεσία περί 200cc θα ισχύσει από του χρόνου, οπότε προλαβαίνεις...
Πέραν αυτού, για να καταλάβω, τι εννοείς 3ο στάδιο; Συνήθως τρίτο στάδιο εννοούμε άγριους εκκεντροφόρους, σοβαρή ροϊκή βελτίωση, πιθανώς σφυρήλατα έμβολα, αλλαγμένη εισαγωγή/εξαγωγή, σοβαρές αλλαγές στον προγραμματισμό, κ.ά. Αν σκοπεύεις να ρίξεις τόσα λεφτά, τότε καλύτερα να πάρεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο...
Εξάλλου μη νομίζεις ότι ο 1600 θα είναι αισθητά φτηνότερος από τον δίλιτρο. Και καλύτερα, όπως σου είπε και ο Ανδρέας, αν ψάξεις για τροπέτο που θα έχει κι'άλλα πράγματα.
Καλή επιτυχία ό,τι και αν επιλέξεις!
-
Kατι γνωστοι εδω στην πατρα,εχουν τις μετατροπες τις οπελ για πλακα.
(πραγματικοι οπελιστι)
Αφου εβαλαν 2 λιτρο gsi σε corsa B(εχει παρουσιαστει στο power techniques), συνεχισαν με αστρα gsi που φορα μοτερ απο calibra turbo.
Tο αμαξι ειναι εκπληκτικα γρηγορο.Τα μοτερ τα φερνουν νομιζω απο ιταλια,ειναι καλη περιπτωση.
Τα ειπα αυτα για να σου δωσω να καταλαβεις οτι εχεις πολλες επιλογες και οτι ολα γινονται αν υπαρχχει καποιο χρημα και σωστος μαστορας.
Παντως προτεινω να ψαξεις για μοτερ calibra turbo
Opel Astra GT 92 1400cc 8v.Metatropi.........ginetai???