-
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα που έχει σχέση με τα πραγματικά coupe που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.Για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο πραγματικό coupe θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί εξ’αρχής,από λευκή κόλλα,ως πραγματικό coupe,τόσο εσωτερικά,όσο κυρίως εξωτερικά.Μια απλά διθέσια έκδοση ενός sedan δεν είναι κατά την γνώμη μου,πραγματικό coupe.Μία δεύτερη παράμετρος έχει άμεση σχέση με την ιπποδύναμη του κινητήρα.Κινητήρες με απόδοση 90 ή 110 ίππων,δεν είναι δυνατόν να κινούν ένα πραγματικό coupe όπως πρέπει.Άλλη μία παράμετρος αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν coupe οχήματα με τις ίδιες αναρτήσεις,τα ίδια ελαστικά,τις ίδιες αναλογίες βάρους κτλ με την οικογενειακή έκδοση του μοντέλου.
Ρίχνοντας μια ματιά στα αυτοκίνητα που προσφέρουν οι εταιρίες σήμερα,με λύπη διαπιστώνω ότι χαρακτηρίζονται coupe πολλά μοντέλα αλλά ελάχιστα είναι τα πραγματικά coupe.
Θα ήθελα την γνώμη σας για το θέμα αυτό…
ΥΓ.Το πραγματικό coupe έχει άλλη μία ιδιότητα.Πρέπει να είναι ιταλικό και δη Alfa Romeo!!! -
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα που έχει σχέση με τα πραγματικά coupe που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.Για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο πραγματικό coupe θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί εξ’αρχής,από λευκή κόλλα,ως πραγματικό coupe,τόσο εσωτερικά,όσο κυρίως εξωτερικά.Μια απλά διθέσια έκδοση ενός sedan δεν είναι κατά την γνώμη μου,πραγματικό coupe.Μία δεύτερη παράμετρος έχει άμεση σχέση με την ιπποδύναμη του κινητήρα.Κινητήρες με απόδοση 90 ή 110 ίππων,δεν είναι δυνατόν να κινούν ένα πραγματικό coupe όπως πρέπει.Άλλη μία παράμετρος αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν coupe οχήματα με τις ίδιες αναρτήσεις,τα ίδια ελαστικά,τις ίδιες αναλογίες βάρους κτλ με την οικογενειακή έκδοση του μοντέλου.
Ρίχνοντας μια ματιά στα αυτοκίνητα που προσφέρουν οι εταιρίες σήμερα,με λύπη διαπιστώνω ότι χαρακτηρίζονται coupe πολλά μοντέλα αλλά ελάχιστα είναι τα πραγματικά coupe.
Θα ήθελα την γνώμη σας για το θέμα αυτό…
ΥΓ.Το πραγματικό coupe έχει άλλη μία ιδιότητα.Πρέπει να είναι ιταλικό και δη Alfa Romeo!!! -
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα που έχει σχέση με τα πραγματικά coupe που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.Για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο πραγματικό coupe θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί εξ’αρχής,από λευκή κόλλα,ως πραγματικό coupe,τόσο εσωτερικά,όσο κυρίως εξωτερικά.Μια απλά διθέσια έκδοση ενός sedan δεν είναι κατά την γνώμη μου,πραγματικό coupe.Μία δεύτερη παράμετρος έχει άμεση σχέση με την ιπποδύναμη του κινητήρα.Κινητήρες με απόδοση 90 ή 110 ίππων,δεν είναι δυνατόν να κινούν ένα πραγματικό coupe όπως πρέπει.Άλλη μία παράμετρος αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν coupe οχήματα με τις ίδιες αναρτήσεις,τα ίδια ελαστικά,τις ίδιες αναλογίες βάρους κτλ με την οικογενειακή έκδοση του μοντέλου.
Ρίχνοντας μια ματιά στα αυτοκίνητα που προσφέρουν οι εταιρίες σήμερα,με λύπη διαπιστώνω ότι χαρακτηρίζονται coupe πολλά μοντέλα αλλά ελάχιστα είναι τα πραγματικά coupe.
Θα ήθελα την γνώμη σας για το θέμα αυτό…
ΥΓ.Το πραγματικό coupe έχει άλλη μία ιδιότητα.Πρέπει να είναι ιταλικό και δη Alfa Romeo!!! -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
ΥΓ.Το πραγματικό coupe έχει άλλη μία ιδιότητα.Πρέπει να είναι ιταλικό και δη Alfa Romeo!!! -
Βρέ άς είναι πραγματικά κουπέ,καί άς μήν είναι Alfa Romeo!!!
Αλήθεια,ποιά από τά παρακάτω αυτοκίνητα θεωρείτε σάν πραγματικά κουπέ;
-Hyundai Coupe
-Opel Manta
-Opel Calibra
-Opel Astra Coupe
-Ford Capri
-Ford Puma
-Fiat Coupe
-Fiat 128 3P
-Renault Fuego
-Renault Megane Coupe
-Alfa Romeo GTV(παλιό καί νέο)
-Alfa Romeo Sprint
Βάλτε καί όποιο άλλο έχω ξεχάσει παρακαλώ!!! -
Δεν ειμαι σιγουρος οτι εννοεις διθεσια η διπορτη εκδοση ενος Sedan.
Δηλαδη ενα κουπε (coupe) ειναι το Φερραρι Enzo, και οχι το BMW Μ3.Για τα 90-110 αλογα συμφωνω μαλλον για διτροχες ιποδυναμεις μου φαινονται.
Να και μερικα Κουπε:
Γερμανικα:
τα BMW
Μ3 (καινουργια εκδοση οχι οτι η προηγουμενη θα μου κακοπεφτε)
850CSi
Αντε παρε και το Μ1
Porsche 911.
κτλΚαι μερικα Αμερικανικα:
Corvette Z06
Viper SRT10
κτλΦυσικα Ιταλικα:
Ferrari
Lambo
Αλφα GTV
κτλEγγλεζικα:
Αston Martin
Jaguar XJS
κτλΓιαπωνεζικα
Toyota Supra
Mazda Rx7 Rx8
Nissan 300Z, 350Z
Skyline GTR (R32-33-34..)
Subaru 22B ( για να βλογαμε τα γενεια μας )
κτλYπαρχουν και αλλα σε στυλ ΜacLaren και ακομα πιο εξωτικα.
Τωρα βεβαια αν εννοουσες αυτοκινητα που μπορει να τα παρει καποιος στην Ελλαδα με συμβατο μισθο. Η λιστα μικραινει κατακορυφα και η διαιτα αρχιζει
Νικος
-
Κουπέ, ρόουντστερς, σούπερκαρς φλερτάρουν μεταξύ τους κάνοντας πολλές φορές δυσδιάκριτα τα όριά τους. Π.χ. Τα ?ουντι TT και Μερτσεντες CLK είναι κουπέ? Τα Τογιότα MR2, Όπελ Speedster, BMW Ζ8, Μερτσέντες SLR? To αμερικάνικα Mustang και Viper? Η Λότους Elan?
Εγώ πάντως από παλιά ξέρω ότι Κουπέ ονομάζονται τα σπορ δίπορτα αυτοκίνητα
-
Alfa Romeo Alfetta GTV, GTV6
Alfa Romeo SZ
Alfa Romeo TZ1, TZ2
Alfa Romeo Canguro
Alfa Romeo Giulia GT
Alfa Romeo GTA 1300 Junior
Alfa Romeo 2000 GT Veloce
Alfa Romeo Junior Zagato
Alfa Romeo Giulietta SS, SZ
Alfa Romeo 33 Stradale
Alfa Romeo Montreal
Fiat Coupe
Fiat Dino Coupe
Fiat 124 Coupe
Fiat 128 Coupe
Lancia Fulvia Coupe
Lancia Beta Coupe
Lancia Montecarlo
Lancia Flaminia Coupe
Lancia Flavia CoupeΚαι για να μη μιλάνε οι διάφοροι Γερμανοί, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, ακόμη ακόμη και Ιάπωνες...
http://www.fast-autos.net/alfaromeo/33t4.jpg
http://www.alma.it/vanzettip/fulvia/img/fanalino_ita1.jpg
http://www.ritzsite.net/Fiat_Dino/1967_Fiat_Dino_2000_coupe.JPG
http://www.supercars.net/servlets/PW/garagePics/Panzer/33car0.jpgΓια τις φωτο μπήκαν τα λινκς λόγω του μεγέθους τους (moderator)
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
[snip]
Και για να μη μιλάνε οι διάφοροι Γερμανοί, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, ακόμη ακόμη και Ιάπωνες...
[snip]
Παρντόν???? Δηλαδή όλες οι Πόρσε (το αντίπαλο δέος της Φεράρι) τι είναι? Δεν είναι κουπέ? Τα Νισάν 350ΖΧ και Μάζντα RX8?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
Και για να μη μιλάνε οι διάφοροι Γερμανοί, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, ακόμη ακόμη και Ιάπωνες...
[snip]
Παρντόν???? Δηλαδή όλες οι Πόρσε (το αντίπαλο δέος της Φεράρι) τι είναι? Δεν είναι κουπέ?
Καμμία αντίρρηση ότι είναι κουπέ και φυσικά πραγματικά κουπέ.... Αλλά για ρίξε μια ματιά στις φωτό...Δεν τα ξεχνάς όλα μονομιάς...;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
Και για να μη μιλάνε οι διάφοροι Γερμανοί, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, ακόμη ακόμη και Ιάπωνες...
[snip]
.....Τα Νισάν 350ΖΧ και Μάζντα RX8?
Καλό θα είναι να μη μπλέκουμε τα μύδια με τα......
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Καμμία αντίρρηση ότι είναι κουπέ και φυσικά πραγματικά κουπέ.... Αλλά για ρίξε μια ματιά στις φωτό...Δεν τα ξεχνάς όλα μονομιάς...;
Ουπς, στο ενδιάμεσο πρόσθεσα και 2 ιάπωνες στο παραπάνω μήνυμα. Σε ότ ιαφορά την ερώτηση, προσωπικά δεν τα ξεχνάω όλα μονομιάς αφού αν μπορούσα θα τα αγόραζα ΟΛΑ (ιταλικά, γερμανικά, ιαπωνέζικα ακόμα και αμερικάνικα )
Πάντως οι Ιταλοί έβγαζαν και βγάζουν απίστευτα κουπέ (και όχι μόνο) αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
.....Τα Νισάν 350ΖΧ και Μάζντα RX8?
Καλό θα είναι να μη μπλέκουμε τα μύδια με τα......
Χμμμ... από που προκύπτει αυτή η απαξίωση για τα εν λόγω κουπέ? Προσωπικά δεν έχω διαβάσει ούτε μια κακή κριτική για αυτά. Απεναντίας έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
.....Τα Νισάν 350ΖΧ και Μάζντα RX8?
Καλό θα είναι να μη μπλέκουμε τα μύδια με τα......
Χμμμ... από που προκύπτει αυτή η απαξίωση για τα εν λόγω κουπέ? Προσωπικά δεν έχω διαβάσει ούτε μια κακή κριτική για αυτά. Απεναντίας έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια!
Μια ματιά μονάχα φτάνει.....
Μα τώρα θα βάλουμε στο ίδιο καζάνι το RX8 και την Tipo 33 Stradale...? Μας βλέπει και ο Θεός....
-
Μισό λεπτό βρε συ Θόδωρε. Με αυτή τη λογική, θα βάλουμε στο ίδιο καζάνι οποιαδήποτε Alfa Romeo με τη McLaren F1? Μας βλέπει και ο Θεός
-
Και για να μην ξεχνιόμαστε...
Ferrari 250 GT Berlinetta SWB
Ferrari 250 GTO
Ferrari 250 LM
Ferrari 275 GTB
Ferrari Dino 246Αλλά για να μην τα πολυλογώ και ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες μη κάμπριο Φερράρι που δημιουργήθηκαν και πρόκειται να δημιουργηθούν...
http://www.geocities.com/fgto412/dino246gt/d6.jpg
http://www.geocities.com/fgto412/dino246gt/d4.jpg
http://www.sportscarspictures.com/photoautre/ferrari/250/gto/1962_ferrari_250_gto_17_m.jpg -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μισό λεπτό βρε συ Θόδωρε. Με αυτή τη λογική, θα βάλουμε στο ίδιο καζάνι οποιαδήποτε Alfa Romeo με τη McLaren F1? Μας βλέπει και ο ΘεόςΤώρα μας πας να μας την πεις επειδή κερδίσατε ένα Le Mans ή μου φαίνεται... Θέλεις να συγκρίνουμε την Άλφα Ρομέο με τη ΜακΛάρεν όσον αφορά τους αγώνες;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Μισό λεπτό βρε συ Θόδωρε. Με αυτή τη λογική, θα βάλουμε στο ίδιο καζάνι οποιαδήποτε Alfa Romeo με τη McLaren F1? Μας βλέπει και ο Θεός
Τώρα μας πας να μας την πεις επειδή κερδίσατε ένα Le Mans ή μου φαίνεται... Θέλεις να συγκρίνουμε την ?λφα Ρομέο με τη ΜακΛάρεν όσον αφορά τους αγώνες;
Δεν θέλω να συγκρίνουμε τίποτα, εσύ θέλεις να συγκρίνουμε (btw, για θύμισέ μου, σε ποιούς αγώνες τρέχει η Άλφα αυτή την στιγμή... κακία )
Το thread άνοιξε για όλα τα κουπέ.
-
[quote='titsataki']Δεν ειμαι σιγουρος οτι εννοεις διθεσια η διπορτη εκδοση ενος Sedan.
Συγγνωμη.Δικό μου λάθος.Δίπορτη έκδοση ήθελα να γράψω,οχι διθέσια
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μισό λεπτό βρε συ Θόδωρε. Με αυτή τη λογική, θα βάλουμε στο ίδιο καζάνι οποιαδήποτε Alfa Romeo με τη McLaren F1? Μας βλέπει και ο Θεός
Τώρα μας πας να μας την πεις επειδή κερδίσατε ένα Le Mans ή μου φαίνεται... Θέλεις να συγκρίνουμε την ?λφα Ρομέο με τη ΜακΛάρεν όσον αφορά τους αγώνες;
Δεν θέλω να συγκρίνουμε τίποτα, εσύ θέλεις να συγκρίνουμε (btw, για θύμισέ μου, σε ποιούς αγώνες τρέχει η Άλφα αυτή την στιγμή... κακία )
Το thread άνοιξε για όλα τα κουπέ.ΟΚ, ας μη συγκρίνουμε τότε. Η Άλφα Ρομέο αυτή τη στιγμή δεν τρέχει επίσημα σε αγώνες αυτοκινήτου, αλλά στο βάθος της ιστορίας πιστεύω πως έχει να πει δυο τρία πραγματάκια παραπάνω από τη McLaren (ήδη κινούμαστε στα όρια της ιεροσυλίας...). Για θύμισέ μου τώρα εσύ πόσα και ποια κουπέ αυτοκίνητα έχει κατασκευάσει η McLaren και ποιά η Alfa Romeo ώστε να επανέλθουμε και στο θέμα μας...
Πραγματικά coupe