-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Η διαφορα Sainz - Βurns ειναι οτι ο μεν δεν μπορει να χτυπησει τη νικη πουθενα υπο φυσιολογικες συνθηκες ενω ο δε δεν εχει προθεση να χτυπησει τη νικη σε καθε αγωνα. Οπου τον παιρνει τον Βρετανο (Νεα Ζηλανδια,Φιλανδια,ασφαλτο) πιεζει και απειλει.Ο Sainz οταν οι αλλοι δεν εχουν προβληματα αρκειται σε χαμηλες θεσεις ενω ο Βurns φαινεται να ελεγχει την επιδοση του.
Θεωρω οτι αυτην την στιγμη ο Burns ειναι ταχυτερος,'εξυπνοτερος' απο τον Sainz.
Πολυ απολυτο σε βρισκω! Στην Τουρκια πως κερδισε με 47sec απο τον 2ο Burns; Στην Aργεντινη πως ηταν 1ος μεχρι να φαει καπελο 1min.
Οσοι οδηγουν στις κορυφαιες αυτες ομαδες μπορουν να οδηγησουν για την νικη!!! Ειτε o Sainz ειναι ειτε McRae Loeb Burns Solberg Makinen Martin!
O Sainz ειναι ισως ο καλυτερος all-rounder, γιατι μπορει k παει σ ολα τα rally. Δεν λεω οτι ειναι ο ταχυτερος αλλα αυτη την στιγμη στην Citroen αυτος εχει κερδισει τις περισσοτερες ειδικες στα μεχρι στιγμης rally. -
Νομιζω οτι εχουμε υποβιβασει τον παραγοντα 'ανθρωπινη αντοχη'.Εκει που μπορει να γινει μια συγκριση (κατα τη γνωμη μου παντα) ειναι στις μεγαλες ειδικες.Στις μικρες και να μην πιεσεις ,ποσο θα φας ? Δυο-τρια -πεντε δευτερα ? Στις μεγαλες ομως των τριαντα και χιλιομετρων φαινεται η διαφορα μεταξυ ΙΣΩΝ.Εκει ισως φανει και ποιος κανει αγωνα τακτικης και συντηρηση και ποιος ειναι 'Ιαβερης'
Γιατι ολοι ειναι χεραδες μηδενος εξαιρουμενου,αλλιως δεν θα ησαν Παγκοσμιοι.
Ας μας δωσει καποιος τους χρονους για να εχουμε ενα ακομη κριτηριο για την αποδοση των εν λογω κυριων. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εξάλλου και ο Σκωτσέζος, είναι αναμφισβήτητα ταχύτατος με την Xsara (μας το έδειξε και στον τελευταίο αγώνα με τα άλματα των 50 μέτρων με 170+ στο κοντέρ!) αλλά αυτό που φάνηκε να έχει ξεχάσει ήταν ότι αν πας με 101% είναι πιο πιθανό να δεις τα δένδρα ανάποδα απ' ότι τη ράμπα του τερματισμού.Όντως, λοιπόν, μαγκιά του Βρετανού αν το πάρει φέτος, ακόμα και χωρίς νίκη.
Για να γελάσουμε και λίγο θα σας πω τι λέει ένας φίλος μου για τις συχνές τούμπες του McRAE.Λέει λοιπόν ότι ο COLIN 'γυρίζει' το αυτοκίνητό του συχνά-πυκνά τούμπα για να δούμε αν είναι (το αυτοκίνητο δηλαδή) 'αγοράκι' ή 'κοριτσάκι'
Πάντως και χωρίς πλάκα τώρα έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε τον McRAE μονίμως έξω από τον δρόμο σε διάφορες 'πόζες'
Το εμπεδώσαμε COLIN μπορείς να το κάνεις καλά αυτό το 'κόλπο'
Άλλαξε 'τροπάρι' επιτέλους -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Νομιζω οτι εχουμε υποβιβασει τον παραγοντα 'ανθρωπινη αντοχη'.Εκει που μπορει να γινει μια συγκριση (κατα τη γνωμη μου παντα) ειναι στις μεγαλες ειδικες.Στις μικρες και να μην πιεσεις ,ποσο θα φας ? Δυο-τρια -πεντε δευτερα ? Στις μεγαλες ομως των τριαντα και χιλιομετρων φαινεται η διαφορα μεταξυ ΙΣΩΝ.Εκει ισως φανει και ποιος κανει αγωνα τακτικης και συντηρηση και ποιος ειναι 'Ιαβερης'
Γιατι ολοι ειναι χεραδες μηδενος εξαιρουμενου,αλλιως δεν θα ησαν Παγκοσμιοι.
Ας μας δωσει καποιος τους χρονους για να εχουμε ενα ακομη κριτηριο για την αποδοση των εν λογω κυριων.Πανω σ αυτο, σαν 1 παραδειγμα στη Φινλανδια
SS16 Moksi-Leustu - 40.95km η καταταξη ως εξης- Μartin 20:39.2
- Solberg +2
- Burns +3.7
- Sainz +4.3
- Loeb +8.8
- Makinen +10
Δεν νομιζω οτι η φυσικη τους κατασταση σ αυτο το επιπεδο τους ειναι εμποδιο στην αποδοση τους.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Πολυ απολυτο σε βρισκω! Στην Τουρκια πως κερδισε με 47sec απο τον 2ο Burns; Στην Aργεντινη πως ηταν 1ος μεχρι να φαει καπελο 1min.
Οσοι οδηγουν στις κορυφαιες αυτες ομαδες μπορουν να οδηγησουν για την νικη!!! Ειτε o Sainz ειναι ειτε McRae Loeb Burns Solberg Makinen Martin!
O Sainz ειναι ισως ο καλυτερος all-rounder, γιατι μπορει k παει σ ολα τα rally. Δεν λεω οτι ειναι ο ταχυτερος αλλα αυτη την στιγμη στην Citroen αυτος εχει κερδισει τις περισσοτερες ειδικες στα μεχρι στιγμης rally.Σε κατι τετοιους αγωνες (Τουρκια,Κυπρο,Σαφαρι,Ακροπολις παλιοτερα) ειναι κορωνα - γραμματα ο αγωνας. Εξαλλου δεν δικαιολογειται αλλιως το γεγονος οτι o Duval πηρε ποντιουμ και ο Panizzi βαθμους. Ασε που περασε πρωτος αφου εγκατελειψαν ή ειχαν προβληματα οι πρωτοι.Και ο Solberg 4 λεπτα μπροστα αποτον Rovanpera τερματισε στην Κυπρο αλλα..Δεν τους θεωρω αξιοπιστο κριτηριο αυτους τους αγωνες.
Το ιδιο εγινε και στην Αργεντινη οπου μεχρι να χτυπησει ο Gronholm και να εγκαταλειψει ο Martin ο Sainz δεν ειχε ελπιδες.
Συμφωνω πως ειναι απο του καλυτερους all-rounder.Αλλα τετοιου ειδους οδηγοι εχουν το μειονεκτημα οτι πουθενα δεν ειναι πολυ καλοι αλλα απλα παντου καλοι. -
Εγω πιστευω οτι αν εχει αυτοκινητο που ειναι τοσο καλο οσο το Focus η to Peugeot παιζει ευκολα στην 3αδα σχεδον παντου. Απο ποτε αυτος με τον McRae εχουν να δουν αυτοκινητο που ειναι η κορυφη?
Εγω εκει αποδιδω κ ενα μεγαλο μερος των ατυχηματων του McRae. O ιδιος παραδεχτηκε οτι τωρα αισθανθηκε πολυ ανετα με το Citroen που ουτως ή αλλως ειναι κατωτερο των Peugeot k Ford.
Aποψη μου βεβαια, δεν μπορουμε να συμφωνουμε παντα με ολους κ με ολα!!!! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Απο ποτε αυτος με τον McRae εχουν να δουν αυτοκινητο που ειναι η κορυφη?Δυστυχως το διδυμο αυτο εχει φαει γονιμα χρονια με το να καθεται και εξελισσει τα νεα αυτοκινητα...Κριμα χαραμιζονται...Που να διεκδικουσες πρωταθλημα με Focus 2001-2002?Τωρα ομως που τα Focus ειναι No1 τωρα βρηκαν να φυγουν...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Για να γελάσουμε και λίγο θα σας πω τι λέει ένας φίλος μου για τις συχνές τούμπες του McRAE.Λέει λοιπόν ότι ο COLIN 'γυρίζει' το αυτοκίνητό του συχνά-πυκνά τούμπα για να δούμε αν είναι (το αυτοκίνητο δηλαδή) 'αγοράκι' ή 'κοριτσάκι'Πολύ καλό, Θοδωρή!!!
-
Νομίζω είναι σχετικό με το θέμα να υπενθυμίσω αυτά που έλεγε ο μεγάλος Βάλτερ Ρερλ για τον Σάιθ: 'όπως έχουν γίνει τα ράλλυ, δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσει απέναντι σ'αυτά τα τρελόπαιδα'. Και ο Ρερλ ήταν ένας από τους master tacticians, αλλά κανένας δεν τόλμησε να πει ότι ήταν αργός οδηγός. Δεν νομίζω ότι τίθεται τέτοιο θέμα για κανέναν από τους κορυφαίους. Κατ'αυτή την έννοια θεωρώ ότι η ψηφοφορία δεν έχει νόημα και γι'αυτό δεν ψήφισα.
-
Καλα ο Ρερλ εκτος απο στρατηγος ηταν παρα πολυ γρηγορος! Δεν το συζηταμε.
Δεν νομιζω οτι ενα ραλυ θα το αντιμετωπισει το ιδιο ο Sainz κ το ιδιο o Solberg για παραδειγμα.
Το pedal to the metal με το αργα αλλα σταθερα σ αυτους τους οδηγους δεν πολυπαιζει παντως. Εγω πιστευω οτι ο καθενας παει οσο γρηγοροτερα μπορει.
Κ αν δεν μπορει να παει γρηγορα δεν νομιζω οτι θα ειχε θεση σε ομαδα. Επισης μην ξεχναμε οτι εμεις βλεπουμε κ κρινουμε μονο απο τ αποτελσματα (κ οτι φτανει στον τυπο) χωρις να γνωριζουμε πολλες λεπτομερειες. Ας πουμε εγω δεν πιστευω οτι ο Μakinen μεσα σ ενα διαστημ 2 ετων 'κουλαθηκε'. Την προηγουμενη χρονια στον 1ο αγωνα με Subaru στο Monte αλλα εδειξε. Καπου πρεπει να οφειλεται αυτη η πτωση. Στον συνοδηγο; Σε προβλημα υγειας; κατι αλλο; δεν μπορει να 'κουλαθηκε' ετσι ξαφνικα. 'Κουλαθηκε' που λεει ο λογος, σε σχεση μ αυτο που ηταν. -
Εννοειται πως οι περισσοτεροι οδηγοι αξιζουν τη θεση τους ιδιως οταν μιλαμε για καποιον που εχει μεινει στην επιφανεια του παγκοσμιου στερεωματος εδω και χρονια. Αλλα πλεον στα ισα υστερει σε ταχυτητα. Ισως λογω ωριμοτητας και εμπειριας.
Εκει που ο A θα παρει μια στροφη με τερμα γκαζι, ο B θα αφησει λιγο γιατι ξερει οτι υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες να του φυγει.Eτσι ευκολα χανει 0,5 sec. Αμα ο A το κανει αυτο 5-6 φορες ακομα και γλιτωσει φτιαχνει διαφορες,παιρνει ειδικες και σκιζει... Αμα του φυγει ομως μια φορα τοτε ο Β προσπερνα και νικα.Αυτο ειναι διαφορα τακτικης.Αλλα μιλαμε για λεπτομερειες τωρα.
Ομως με τα χρονια που παιρνoυν οι οδηγοι παυουν να ειναι αυτο που λεμε...aggressive.
Vasilios δεν μπορω να καταλαβω γιατι αρνησε την υπαρξη διαφορετικων τακτικων.Δεν ειναι προφανες οτι ενας οδηγος καποια φορα θα ρισκαρει περισσοτερο και καποια αλλη φορα θα κοιταξει πρωτα να τερματισει και μετα οτι του βγει?Δεν πιστευω οτι οι οδηγοι μολις μπαινουν στην ειδικη ειναι αποφασισμενοι να τα δωσουν ολα για να παρουν τον ελαχιστο χρονο.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Vasilios δεν μπορω να καταλαβω γιατι αρνησε την υπαρξη διαφορετικων τακτικων.Δεν ειναι προφανες οτι ενας οδηγος καποια φορα θα ρισκαρει περισσοτερο και καποια αλλη φορα θα κοιταξει πρωτα να τερματισει και μετα οτι του βγει?Δεν πιστευω οτι οι οδηγοι μολις μπαινουν στην ειδικη ειναι αποφασισμενοι να τα δωσουν ολα για να παρουν τον ελαχιστο χρονο.
Μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι είπα. Δεν αρνούμαι την ύπαρξη διαφορετικών τακτικών, αλλά αρνούμαι εμφατικά την δυαλιστική αντίληψη περί λευκού και μαύρου, χωρίς τις ενδιάμεσες διαβαθμίσεις του γκρίζου. Είναι κάτι που πιθανώς θα χρειαστεί να μεγαλώσεις λίγο για να καταλάβεις.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
...αρνούμαι εμφατικά την δυαλιστική αντίληψη περί λευκού και μαύρου, χωρίς τις ενδιάμεσες διαβαθμίσεις του γκρίζου. Είναι κάτι που πιθανώς θα χρειαστεί να μεγαλώσεις λίγο για να καταλάβεις.Αυτο και γω το αρνουμαι και επαυξανω.Εξ αλλου ποτε δεν ισχυριστικα κατι τετοιο.Ειμαι αρκετα μεγαλος για να το καταλαβω απο τωρα.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Αυτο και γω το αρνουμαι και επαυξανω.Εξ αλλου ποτε δεν ισχυριστικα κατι τετοιο.Ειμαι αρκετα μεγαλος για να το καταλαβω απο τωρα.
Τότε θα πρέπει να έχεις καταλάβει το εξής:
Ο κορυφαίος οδηγός (ας τον ορίσουμε ως αυτόν που κερδίζει **και **ειδικές **και **αγώνες **και **πρωταθλήματα, για να μην αρχίσει η γκρίνια για την Εγγλέζα πάλι ) είναι αυτός που 'παίζει' με τις ισορροπίες ανάμεσα στις δύο πρακτικές που αναφέρεις, σε επίπεδο ειδικής, ακόμα και σε επίπεδο στροφής!
Άρα δεν μπορεί κανείς να ψηφίσει 'Ολυμπιακό' ή 'Παναθηναϊκό', τουλάχιστον σε ότι αφορά τακτικές.
Σε ό,τι αφορά **νοοτροπίες **βέβαια...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Τότε θα πρέπει να έχεις καταλάβει το εξής:
Ο κορυφαίος οδηγός (ας τον ορίσουμε ως αυτόν που κερδίζει **και **ειδικές **και **αγώνες **και **πρωταθλήματα, για να μην αρχίσει η γκρίνια για την Εγγλέζα πάλι ) είναι αυτός που 'παίζει' με τις ισορροπίες ανάμεσα στις δύο πρακτικές που αναφέρεις, σε επίπεδο ειδικής, ακόμα και σε επίπεδο στροφής!
Άρα δεν μπορεί κανείς να ψηφίσει 'Ολυμπιακό' ή 'Παναθηναϊκό', τουλάχιστον σε ότι αφορά τακτικές.
Σε ό,τι αφορά **νοοτροπίες **βέβαια...
Τωρα καταλαβα οτι μαλλον εσυ δεν με καταλαβες.
Οπως ειπα και στην 1η μου δημποσιευση στο θεμα, η καλυτερη τακτικη ειναι η ενδιαμεση.Εσυ το ξαναλες με αλλα λογια.Ωραια συμφωνουμε σε αυτο (οποτε δεν υπαρχει χασμα γεννεων ).
Ομως εγω ρωταω: πια τακτικη ειναι πιο 'καλη' μετα τον ιδανικο συνδιασμο και των δυο?
Εδω δεν χωραει απαντηση: 'η ομαδα που υποστηριζω ειναι κατι αναμεσα σε ολυμπιακο-παναθηναικο' -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Τωρα καταλαβα οτι μαλλον εσυ δεν με καταλαβες.
Οπως ειπα και στην 1η μου δημποσιευση στο θεμα, η καλυτερη τακτικη ειναι η ενδιαμεση.Εσυ το ξαναλες με αλλα λογια.Ωραια συμφωνουμε σε αυτο (οποτε δεν υπαρχει χασμα γεννεων ).
Ομως εγω ρωταω: πια τακτικη ειναι πιο 'καλη' μετα τον ιδανικο συνδιασμο και των δυο?
Εδω δεν χωραει απαντηση: 'η ομαδα που υποστηριζω ειναι κατι αναμεσα σε ολυμπιακο-παναθηναικο'Τότε γιατί δεν έδωσες και αυτή την επιλογή στην ψηφοφορία; 'Πότε έτσι και πότε αλλιώς'.
Αυτή ήταν η μοναδική αντίρρησή μου. Ξαναδιάβασε το αρχικό μου post αν θέλεις...
Τακτικες στο WRC