-
Καλησπέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματά Όσον αφορά την external wastegate σε turbo αυτοκίνητο...
- Τι κανει ακριβως;
- Άκουσα ότι κάνει πρόβλημα στο turbo.Αληθεύει;
3)Αν πράγματι κάνει πρόβλημα στο turbo γιατί την βάζουν;
Αυτές είναι οι ερωτήσεις μου... Σας ευχαριστώ έκτον πρότερον.
-
Καλησπέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματά Όσον αφορά την external wastegate σε turbo αυτοκίνητο...
- Τι κανει ακριβως;
- Άκουσα ότι κάνει πρόβλημα στο turbo.Αληθεύει;
3)Αν πράγματι κάνει πρόβλημα στο turbo γιατί την βάζουν;
Αυτές είναι οι ερωτήσεις μου... Σας ευχαριστώ έκτον πρότερον.
-
Καλησπέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματά Όσον αφορά την external wastegate σε turbo αυτοκίνητο...
- Τι κανει ακριβως;
- Άκουσα ότι κάνει πρόβλημα στο turbo.Αληθεύει;
3)Αν πράγματι κάνει πρόβλημα στο turbo γιατί την βάζουν;
Αυτές είναι οι ερωτήσεις μου... Σας ευχαριστώ έκτον πρότερον.
-
-
Ο χρήστης Pantelakis12 έγραψε:
Καλησπέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματά Όσον αφορά την external wastegate σε turbo αυτοκίνητο...- Τι κανει ακριβως;
- Άκουσα ότι κάνει πρόβλημα στο turbo.Αληθεύει;
3)Αν πράγματι κάνει πρόβλημα στο turbo γιατί την βάζουν;
Αυτές είναι οι ερωτήσεις μου... Σας ευχαριστώ έκτον πρότερον.
- ειναι μια 'εξοδος' των καυσαεριων που παρακαμπτει τη φτερωτη των καυσαεριων, ετσι ωστε αυτα να μη περνανε απο αυτη = να μη τη γυρνανε = να μην της ανεβαζουν παραπανω στροφες απο αυτες που - κουνωντας αντιστοιχα και τον συμπιεστη, μεσω του κοινου αξονα - θα δημιουργησουν την επιθυμητη πιεση. Τοποθετειται στους αυλους της πολλαπλης εξαγωγης ωστε να δημιουργει αυτη τη παρακαμψη της τουρμπινας απο τα καυσαερια:
- Για να απαντηθει αυτο, πρεπει να μας πεις ΤΙ προβλημα ακουσες οτι δημιουργει. Αλλα υποψιαζομαι μπαρουφα αυτου που το ειπε, για τον εξης απλο λογο: ενα τουρμπο με δικια του εσωτερικη wastegate, ΔΕΝ χρειαζεται ΚΑΙ εξωτερικη (για την ακριβεια δεν θα δουλεψει), οποτε δεν τη βαζεις ---> no problem. Ενα τουρμπο που δεν εχει δικια του εσωτερικη wastegate, ΑΠΑΙΤΕΙ εξωτερικη (θα ανεβαζει πιεση συνεχεια, μεχρι να φτασει στο θεο) και ειναι σχεδιασμενο για να λειτουργει με τετοια ---> no problem.
Πιθανολογω οτι το 'προβλημα' ειναι σε κατι πατεντες τυπου 'παιρνουμε τουρμπο με εσωτερικη' (βλεπε φωτο παρακατω, ειναι αυτο το 'πορτακι' στα δεξια της φτερωτης), τη ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΛΛΗΣΗ ωστε να μην ανοιγει, και βαζουμε εξωτερικη.
- η εξωτερικη, εκει που μπαινει σωστα και προβλεπομενα, επιτυγχανει καλυτερο ελεγχο της ροης των καυσαεριων = καλυτερο ελεγχο της πιεσης του τουρμπο. Ειδικα σε κατι μοτερ - τερατα που μια εσωτερικη πολυ απλα δεν θα ειχε το μεγεθος που χρειαζεται ωστε να χρειαστει να απελευθερωνει μεγαλες μαζες καυσαεριων για να ελεγξει την ανοδο της πιεσης.
External Wastegate σε Turbo