-
Ερωτήσεις (κατόπιν εορτής)
Έψαχνα για την δουλειά έναν 'χαμάλη' 1/2 - 3/4 του τόνου σε κλουβάκι. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι φθηνός (πολύ φθηνός) και για φορολογικούς λόγους εκτός από οικονομικούς...
Κοίταζα τα Fiorino του 96-2000 και έβγαιναν αρκετά ακριβά, εκτός του ότι ήταν ταλαιπωρημένα. Μετά κοίταζα προς VW Caddy, Seat Inca μεριά, αλλά αυτά που δεν είχαν σάπιους (μέχρι αηδίας) πίσω θόλους, ήταν πανάκριβα για τα πολλά χλμ που είχαν.
Κατέληξα να κοιτάω Opel Combo από 96 έως 2000 μοντέλα. Υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε μεγάλη κλίμακα τιμών...απο πολύ φθηνά έως παράλογα ακριβά...
Βρήκα λοιπόν ένα με 250κ χλμ, κλασσικά σάπια αεροτομή, αλλά η υπόλοιπη καρότσα σε καλή κατάσταση για την ηλικία του, με μόνο πρόβλημα την φθορά της τσιμούχας της πόρτας του οδηγού. Έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού, τρόμπα βενζίνης και συρματόσχοινο συμπλέκτη πρόσφατα. Ο κινητήρας μπέρδευε στο ρελαντί λίγο όταν το έβαλα μπροστά και ενώ ήταν κρύο βέβαια...όταν μάρσαρα είχε πολύ γλυκό ήχο (ραπτομηχανή). Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε καν τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο, όταν τον ρώτησα αν έχει κάνει ποτέ γενική επισκευή...
Με λίγα λόγια το έκλεισα (αύριο θα το καπαρώσω) και στις 17 του μήνα θα το παραλάβω...
Τα χλμ που θα κάνει είναι πολλά (150 την ημέρα μέσος όρος Χ 6 ημέρες την εβδομάδα = 4000 τον μήνα). Τα φορτία δεν θα είναι μεγάλα...από 150 έως 600 κιλά και για λίγα χλμ. Οι ώρες και οι περιοχές που θα κινείται είναι τέτοιες που δεν αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφόρες, δεν θα υπάρχουν προσπεράσεις και γενικά δεν θα ζορίζεται πολύ.
Σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και να βρω έναν κινητήρα μετ/νο με καλό κορμό, να του κάνω γενική επισκευή και να τον αφήσω να περιμένει την κατάρρευση του υπάρχοντος (που μπορεί να αργήσει βέβαια)Πάμε στις ερωτήσεις τώρα:
α) Είχε ποτέ κανείς ένα ίδιο, για να μου γράψει τις εμπειρίες του?
β) Αυτός ο κινητήρας αντέχει το υγραέριο?
γ) Υπάρχουν κάποια σημεία που πάσχει?
δ) Τι θα πρέπει να έχω σαν στοκ, ώστε να προλαμβάνω πιθανές ζημιές χωρίς να χάνονται πολλές εργατώρες? -
Ερωτήσεις (κατόπιν εορτής)
Έψαχνα για την δουλειά έναν 'χαμάλη' 1/2 - 3/4 του τόνου σε κλουβάκι. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι φθηνός (πολύ φθηνός) και για φορολογικούς λόγους εκτός από οικονομικούς...
Κοίταζα τα Fiorino του 96-2000 και έβγαιναν αρκετά ακριβά, εκτός του ότι ήταν ταλαιπωρημένα. Μετά κοίταζα προς VW Caddy, Seat Inca μεριά, αλλά αυτά που δεν είχαν σάπιους (μέχρι αηδίας) πίσω θόλους, ήταν πανάκριβα για τα πολλά χλμ που είχαν.
Κατέληξα να κοιτάω Opel Combo από 96 έως 2000 μοντέλα. Υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε μεγάλη κλίμακα τιμών...απο πολύ φθηνά έως παράλογα ακριβά...
Βρήκα λοιπόν ένα με 250κ χλμ, κλασσικά σάπια αεροτομή, αλλά η υπόλοιπη καρότσα σε καλή κατάσταση για την ηλικία του, με μόνο πρόβλημα την φθορά της τσιμούχας της πόρτας του οδηγού. Έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού, τρόμπα βενζίνης και συρματόσχοινο συμπλέκτη πρόσφατα. Ο κινητήρας μπέρδευε στο ρελαντί λίγο όταν το έβαλα μπροστά και ενώ ήταν κρύο βέβαια...όταν μάρσαρα είχε πολύ γλυκό ήχο (ραπτομηχανή). Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε καν τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο, όταν τον ρώτησα αν έχει κάνει ποτέ γενική επισκευή...
Με λίγα λόγια το έκλεισα (αύριο θα το καπαρώσω) και στις 17 του μήνα θα το παραλάβω...
Τα χλμ που θα κάνει είναι πολλά (150 την ημέρα μέσος όρος Χ 6 ημέρες την εβδομάδα = 4000 τον μήνα). Τα φορτία δεν θα είναι μεγάλα...από 150 έως 600 κιλά και για λίγα χλμ. Οι ώρες και οι περιοχές που θα κινείται είναι τέτοιες που δεν αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφόρες, δεν θα υπάρχουν προσπεράσεις και γενικά δεν θα ζορίζεται πολύ.
Σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και να βρω έναν κινητήρα μετ/νο με καλό κορμό, να του κάνω γενική επισκευή και να τον αφήσω να περιμένει την κατάρρευση του υπάρχοντος (που μπορεί να αργήσει βέβαια)Πάμε στις ερωτήσεις τώρα:
α) Είχε ποτέ κανείς ένα ίδιο, για να μου γράψει τις εμπειρίες του?
β) Αυτός ο κινητήρας αντέχει το υγραέριο?
γ) Υπάρχουν κάποια σημεία που πάσχει?
δ) Τι θα πρέπει να έχω σαν στοκ, ώστε να προλαμβάνω πιθανές ζημιές χωρίς να χάνονται πολλές εργατώρες? -
Ερωτήσεις (κατόπιν εορτής)
Έψαχνα για την δουλειά έναν 'χαμάλη' 1/2 - 3/4 του τόνου σε κλουβάκι. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι φθηνός (πολύ φθηνός) και για φορολογικούς λόγους εκτός από οικονομικούς...
Κοίταζα τα Fiorino του 96-2000 και έβγαιναν αρκετά ακριβά, εκτός του ότι ήταν ταλαιπωρημένα. Μετά κοίταζα προς VW Caddy, Seat Inca μεριά, αλλά αυτά που δεν είχαν σάπιους (μέχρι αηδίας) πίσω θόλους, ήταν πανάκριβα για τα πολλά χλμ που είχαν.
Κατέληξα να κοιτάω Opel Combo από 96 έως 2000 μοντέλα. Υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε μεγάλη κλίμακα τιμών...απο πολύ φθηνά έως παράλογα ακριβά...
Βρήκα λοιπόν ένα με 250κ χλμ, κλασσικά σάπια αεροτομή, αλλά η υπόλοιπη καρότσα σε καλή κατάσταση για την ηλικία του, με μόνο πρόβλημα την φθορά της τσιμούχας της πόρτας του οδηγού. Έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού, τρόμπα βενζίνης και συρματόσχοινο συμπλέκτη πρόσφατα. Ο κινητήρας μπέρδευε στο ρελαντί λίγο όταν το έβαλα μπροστά και ενώ ήταν κρύο βέβαια...όταν μάρσαρα είχε πολύ γλυκό ήχο (ραπτομηχανή). Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε καν τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο, όταν τον ρώτησα αν έχει κάνει ποτέ γενική επισκευή...
Με λίγα λόγια το έκλεισα (αύριο θα το καπαρώσω) και στις 17 του μήνα θα το παραλάβω...
Τα χλμ που θα κάνει είναι πολλά (150 την ημέρα μέσος όρος Χ 6 ημέρες την εβδομάδα = 4000 τον μήνα). Τα φορτία δεν θα είναι μεγάλα...από 150 έως 600 κιλά και για λίγα χλμ. Οι ώρες και οι περιοχές που θα κινείται είναι τέτοιες που δεν αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφόρες, δεν θα υπάρχουν προσπεράσεις και γενικά δεν θα ζορίζεται πολύ.
Σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και να βρω έναν κινητήρα μετ/νο με καλό κορμό, να του κάνω γενική επισκευή και να τον αφήσω να περιμένει την κατάρρευση του υπάρχοντος (που μπορεί να αργήσει βέβαια)Πάμε στις ερωτήσεις τώρα:
α) Είχε ποτέ κανείς ένα ίδιο, για να μου γράψει τις εμπειρίες του?
β) Αυτός ο κινητήρας αντέχει το υγραέριο?
γ) Υπάρχουν κάποια σημεία που πάσχει?
δ) Τι θα πρέπει να έχω σαν στοκ, ώστε να προλαμβάνω πιθανές ζημιές χωρίς να χάνονται πολλές εργατώρες? -
κατι ψιλα αναλωσιμα τα χρειαζεται απο τη στιγμη που θα κανει χιλιομετρα οπως ενα σετ μπουζωκαλωδια, μπουζι, φιλτρο αερος/βενζινης/λαδιου και ενα αισθητηρα λ
αυτοι οι κινητηρες πρεπει να κινουσαν το astra f αν προκειται για το 16βαλβιδο η το 8βαλβιδο που κινουσε τα corsa
αυοι οι κινητηρες ειχαν ροπη στα χαμηλα και ειναι συχνο το φαινομενο να πατιναρει ο συμπλεκτης οταν εχει καποια παλαιοτητα η μετα απο φθορα του να μην εμπλεκεται με την ιδια ευκολια η 2η ταχυτητα
τη φθαρμενη τσιμουχα σε ενα λαμαρινα να πας θα σου βρει καινουρια και θα στην περασει αμεσα
ενα τετοιο combo μοντελο 1997 το κυκλοφορουσα με τον 1.7diesel ατμοσφαιρικο σε ταξιδι 1200χιλιομετρα δεν κουρασε ιδιαιτερα απο θορυβο, αλλα σε βενζινοκινητη εκδοση ειναι αλλο πραγμα πιστευω αν το μετατρεψεις σε υγραεριοκινητο δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα ηταν η δεκαετια που πραγματικα οι γερμανικοι κινητηρες ειχαν ενισχυμενες βαλβιδες
Απορίες σχετικά με Opel Combo 1,4 1996