-
Μετά την ένταξη των Α7+ στην κλάση Α8 είτε αυτό είναι στις Αναβάσεις είτε στα ραλλύ, παρατηρείται ότι οι συμμετοχές των 2κίνητων στην ανωτέρω κλάση αυξάνονται.
Δυστυχώς τα 2κίνητα αυτοκίνητα στην συγκεκριμένη κλάση δεν έχουν καμία τύχη με αντιπάλους 4κίνητα evo.
Το ίδιο συμβαίνει και στην κατηγορία 2000+ στα ράλλυ σπριντ που εκεί υπάρχουν και αυτοκίνητα από την Ε.Το παραπάνω είναι άδικο για τα 2κίνητα αυτοκίνητα και καλό είναι να διαχωριστεί η κατηγορία όπως έχει γίνει και στην ΕΕ12 και παρόλες τις προφορικές συζητήσεις που έχουν γίνει δεν δείχνει να αλλάζει κάτι.
Το παραπάνω είναι έτοιμα όλων όσων μίλησα και έτρεξαν σε αντίστοιχους αγώνες.
Αντώνης Σταφυλοπάτης
-
Μετά την ένταξη των Α7+ στην κλάση Α8 είτε αυτό είναι στις Αναβάσεις είτε στα ραλλύ, παρατηρείται ότι οι συμμετοχές των 2κίνητων στην ανωτέρω κλάση αυξάνονται.
Δυστυχώς τα 2κίνητα αυτοκίνητα στην συγκεκριμένη κλάση δεν έχουν καμία τύχη με αντιπάλους 4κίνητα evo.
Το ίδιο συμβαίνει και στην κατηγορία 2000+ στα ράλλυ σπριντ που εκεί υπάρχουν και αυτοκίνητα από την Ε.Το παραπάνω είναι άδικο για τα 2κίνητα αυτοκίνητα και καλό είναι να διαχωριστεί η κατηγορία όπως έχει γίνει και στην ΕΕ12 και παρόλες τις προφορικές συζητήσεις που έχουν γίνει δεν δείχνει να αλλάζει κάτι.
Το παραπάνω είναι έτοιμα όλων όσων μίλησα και έτρεξαν σε αντίστοιχους αγώνες.
Αντώνης Σταφυλοπάτης
Διαχωρισμός Κατηγορίας Α8 (Δικίνητα - Τετρακίνητα)