-
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. Τα 1400 με τα 1600 ποσο μεγαλη διαφορα μπορει να εχουν στο θεμα καταναλωσης? Το γνωριζω πως τα 1600ρια εχουν μεγαλυτερο και πιο μακρυ κιβωτιο αλλα ενα 1600αρι,με συντηριτικη οδηγηση (οχι ξερογκαζα και μακακιες) θα εχει πολυ διαφορα απο το 1400αρι? Επισης θα μπορουσε καποιος να με διαφωτησει με τα τεκμηρια τι παιζει και υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ τους καθως και στα τελη και τα ασφαληστρα? Ευχαριστω παρα πολυ εκ των προτερων!!
-
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. Τα 1400 με τα 1600 ποσο μεγαλη διαφορα μπορει να εχουν στο θεμα καταναλωσης? Το γνωριζω πως τα 1600ρια εχουν μεγαλυτερο και πιο μακρυ κιβωτιο αλλα ενα 1600αρι,με συντηριτικη οδηγηση (οχι ξερογκαζα και μακακιες) θα εχει πολυ διαφορα απο το 1400αρι? Επισης θα μπορουσε καποιος να με διαφωτησει με τα τεκμηρια τι παιζει και υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ τους καθως και στα τελη και τα ασφαληστρα? Ευχαριστω παρα πολυ εκ των προτερων!!
-
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. Τα 1400 με τα 1600 ποσο μεγαλη διαφορα μπορει να εχουν στο θεμα καταναλωσης? Το γνωριζω πως τα 1600ρια εχουν μεγαλυτερο και πιο μακρυ κιβωτιο αλλα ενα 1600αρι,με συντηριτικη οδηγηση (οχι ξερογκαζα και μακακιες) θα εχει πολυ διαφορα απο το 1400αρι? Επισης θα μπορουσε καποιος να με διαφωτησει με τα τεκμηρια τι παιζει και υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ τους καθως και στα τελη και τα ασφαληστρα? Ευχαριστω παρα πολυ εκ των προτερων!!
-
υπο περιπτωσεις το 1600αρι θα μπορουσε να ειναι και οικονομικότερο.. ( λιγότερη πιεση δια την ιδια αποδοση πχ ταξιδι με 5 ατομα )
-
Οσον αφορα τεκμηρια κ ασφαλιστρα, οταν αυτα βγαινουν βασει κυβικων (στην Ελλαδαρα μας δηλαδη), μοναδικη λογικη εξηγηση ειναι οτι κοιτανε πως να σου τα παρουν πιο ευκολα (κρατος, ασφαλιστικες κ οποιος αλλος). Δεν εχει καμμια λογικη να κατατασσεις οχηματα βασει κυβικων.
-
Ο χρήστης Kyriakos Kypraios έγραψε:
Το γνωριζω πως τα 1600ρια εχουν μεγαλυτερο και πιο μακρυ κιβωτιοΤι εννοείς μεγαλύτερο κιβώτιο;
Και όχι, δεν είναι θέσφατο ότι τα 1600 έχουν μακρύτερη κλιμάκωση από τα αντίστοιχα 1400.
-
Εννοω πιο μακριες σχεσεις μεταξυ τους
-
Η διαφορά σε κάθε περίπτωση είναι μικρή μια και συνήθως μιλάμε για τον ίδιο πρακτικά κινητήρα με μια μικρή διαφορά σε διάμετρο ή/και διαδρομή των πιστονιών, ειδικά αν οδηγείται νορμάλ.
Πιθανότερο είναι ο μεγάλος να καίει κάτι παραπάνω στην πόλη και κάτι παρακάτω στα φορτία αλλά πάει κατά περίπτωση (ανάλογα με κιβώτιο-μετάδοση και τρόπο οδήγησης).
Σε μερικές περιπτώσεις αν το 1600 έχει πιο σπορ προσανατολισμό μπορεί να είναι και κοντύτερη η μετάδοση.
Στην ασφάλεια έχει σημασία και η εμπορική αξία που δηλώνεις (και που πρέπει να θυμάσαι εσύ να την μειώνεις και να μην περιμένεις να το κάνουν από την καλή τους την καρδιά αυτοί, άσχετα αν δεν πρόκειται να στα δώσουν αν κάτι συμβεί).
Σε τέλη κυκλοφορίας αν μιλάμε για καινούργιο με το νέο σύστημα έχει σημασία η δηλωμένη από τον κατασκευαστή κατανάλωση σε κάποιες ειδικές συνθήκες. Η κατανάλωση αυτή είναι γνωστή από πριν επιλέξεις το αυτοκίνητο και ελάχιστη σχέση έχει με την πραγματική (αυτή που πετυχαίνεις εσύ και τις ανάγκες της οποίας πληρώνεις σε βενζίνη...).
Τα τεκμήρια επίσης είναι απόλυτα υπολογίσιμα και η διαφορά επίσης είναι πολύ μικρή. Βέβαια όλα αυτά μπορεί να αλλάξουνε...
Κυβικα