-
Γεια σας!
Έχει παρουσιαστεί ένα αρκετά σημαντικό κατασκευαστικό ελάττωμα στη μηχανή μου και δεν μπορώ να βρω τι φταίει!
Καίει λάδια κατά την εκκίνηση του κινητήρα.Μόνο κατά την εκκίνηση.....
Το μηχανάκι έχει μείνει για έλεγχο σε επίσημο σέρβις πάρα πολλές μέρες μέσα και το πρόβλημα συνεχίζεται.
Το αποκορύφωμα είναι ότι η εταιρία υποστηρίζει πως είναι φυσιολογικό να καίει 1,5λιτρο λάδι ανά 2000 χιλιόμετρα.Και με έγγραφό της υποστηρίζει ότι με είχε ενημερώσει!Ψευδώς βέβαια.....Όπως είναι φυσιολογικό αυτή η ποσότητα λαδιού μου φαίνεται υπερβολική.Χωρίς να είμαι μηχανικός......
Κάποια στιγμή φαντάζομαι ότι ο κινητήρας θα θέλει λύσιμο.Τι θα κάνατε στην θέση μου?
Εφαρμόζεται στη χώρα μας η κοινοτική οδηγία αντικατάστασης μοτοσυκλέτας?Θα την βρω την άκρη.....αλλά αυτό το 1,5 λίτρο ανά 2000 χιλιόμετρα τι σκέψεις σας δημιουργεί?
Είμαι άδικα απογοητευμένος? -
Γεια σας!
Έχει παρουσιαστεί ένα αρκετά σημαντικό κατασκευαστικό ελάττωμα στη μηχανή μου και δεν μπορώ να βρω τι φταίει!
Καίει λάδια κατά την εκκίνηση του κινητήρα.Μόνο κατά την εκκίνηση.....
Το μηχανάκι έχει μείνει για έλεγχο σε επίσημο σέρβις πάρα πολλές μέρες μέσα και το πρόβλημα συνεχίζεται.
Το αποκορύφωμα είναι ότι η εταιρία υποστηρίζει πως είναι φυσιολογικό να καίει 1,5λιτρο λάδι ανά 2000 χιλιόμετρα.Και με έγγραφό της υποστηρίζει ότι με είχε ενημερώσει!Ψευδώς βέβαια.....Όπως είναι φυσιολογικό αυτή η ποσότητα λαδιού μου φαίνεται υπερβολική.Χωρίς να είμαι μηχανικός......
Κάποια στιγμή φαντάζομαι ότι ο κινητήρας θα θέλει λύσιμο.Τι θα κάνατε στην θέση μου?
Εφαρμόζεται στη χώρα μας η κοινοτική οδηγία αντικατάστασης μοτοσυκλέτας?Θα την βρω την άκρη.....αλλά αυτό το 1,5 λίτρο ανά 2000 χιλιόμετρα τι σκέψεις σας δημιουργεί?
Είμαι άδικα απογοητευμένος? -
Γεια σας!
Έχει παρουσιαστεί ένα αρκετά σημαντικό κατασκευαστικό ελάττωμα στη μηχανή μου και δεν μπορώ να βρω τι φταίει!
Καίει λάδια κατά την εκκίνηση του κινητήρα.Μόνο κατά την εκκίνηση.....
Το μηχανάκι έχει μείνει για έλεγχο σε επίσημο σέρβις πάρα πολλές μέρες μέσα και το πρόβλημα συνεχίζεται.
Το αποκορύφωμα είναι ότι η εταιρία υποστηρίζει πως είναι φυσιολογικό να καίει 1,5λιτρο λάδι ανά 2000 χιλιόμετρα.Και με έγγραφό της υποστηρίζει ότι με είχε ενημερώσει!Ψευδώς βέβαια.....Όπως είναι φυσιολογικό αυτή η ποσότητα λαδιού μου φαίνεται υπερβολική.Χωρίς να είμαι μηχανικός......
Κάποια στιγμή φαντάζομαι ότι ο κινητήρας θα θέλει λύσιμο.Τι θα κάνατε στην θέση μου?
Εφαρμόζεται στη χώρα μας η κοινοτική οδηγία αντικατάστασης μοτοσυκλέτας?Θα την βρω την άκρη.....αλλά αυτό το 1,5 λίτρο ανά 2000 χιλιόμετρα τι σκέψεις σας δημιουργεί?
Είμαι άδικα απογοητευμένος? -
Κατ'αρχάς δεν μας είπες για ποιά μηχανή μιλάμε.
750ml/1000Km είναι μεγάλη ποσότητα, μάλλον παραπάνω και από τους boxer της BMW που όντως τσιμπάνε λάδι. Για να λες ότι καίει μόνο κατά την εκκίνηση, σημαίνει ότι βλέπεις μπλε καπνό στην αρχή, όσο είναι κρύο ακόμα. Σωστά;
Το πιο απλό που μπορείς να ελέγξεις πρώτο είναι η στάθμη λαδιού. Αν είναι παραπάνω από το κανονικό τότε η αυξημένη πίεση θα οδηγεί σε μεγαλύτερη εξάτμιση από την εξαέρωση του κάρτερ (PCV). Επίσης κοίτα την κατάσταση των σωληνώσεων εξαέρωσης κλπ. Αν χάνει λάδια από αλλού (έχεις ελέγξει ότι δεν στάζει από φλάτζες κλπ, ε;) τότε φεύγουν είτε από τα έδρανα των βαλβίδων ή από τα ελατήρια απόξεσης και συμπίεσης των εμβόλων. Τα μπουζί σε τι κατάσταση είναι, έχουν ίχνη από λάδι; Στο συνεργείο μπορούν να μετρήσουν σχετικά εύκολα τη συμπίεση του κινητήρα, αυτή η πληροφορία θα σε βοηθήσει.
Τέλος, αν και είναι περισσότερο συμπτωματική θεραπεία, μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση αν αλλάξεις το λάδι με κάποιο συνθετικό, με χαμηλό δείκτη NOACK και ίσως 1 'κλίμακα' ιξώδους παραπάνω αν σε παίρνει (πχ. 20W-50 από 10W-40).
Μέχρι πόσο λάδι?