-
Ηλικία: 19 Φύλο: άνδρας
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 340Θέμα: kawasaki z1000 2006 - αγορα,αποψεις,αποριες,συμβουλες
Θελω σε κανα μηνα να παρω αυτο τερατακι.Οδηγω τον τελευταιο χρονο μια bmw 650 ενος φιλου,και τους τελευταιους τρεις μηνες ενα z750.για 750 σκεφτομουν κι εγω αρχικα,αλλα εχω ακουσει απο πολλους οτι υστερει πολυ στα φρενα κ στην αναρτηση.Εσεις τι εχετε να πειτε?
-
Ηλικία: 19 Φύλο: άνδρας
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 340Θέμα: kawasaki z1000 2006 - αγορα,αποψεις,αποριες,συμβουλες
Θελω σε κανα μηνα να παρω αυτο τερατακι.Οδηγω τον τελευταιο χρονο μια bmw 650 ενος φιλου,και τους τελευταιους τρεις μηνες ενα z750.για 750 σκεφτομουν κι εγω αρχικα,αλλα εχω ακουσει απο πολλους οτι υστερει πολυ στα φρενα κ στην αναρτηση.Εσεις τι εχετε να πειτε?
-
Ηλικία: 19 Φύλο: άνδρας
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 340Θέμα: kawasaki z1000 2006 - αγορα,αποψεις,αποριες,συμβουλες
Θελω σε κανα μηνα να παρω αυτο τερατακι.Οδηγω τον τελευταιο χρονο μια bmw 650 ενος φιλου,και τους τελευταιους τρεις μηνες ενα z750.για 750 σκεφτομουν κι εγω αρχικα,αλλα εχω ακουσει απο πολλους οτι υστερει πολυ στα φρενα κ στην αναρτηση.Εσεις τι εχετε να πειτε?
-
http://www.kawasaki-bikers.gr/
ψαξε γiα το θρεντ ultimate z1000 ..... -
Το Ζ750 παραείναι γρήγορο... Το όριο που θα έβαζα εγώ κρίνοντας από την εμπειρία σου είναι τα 600κ.εκ μονοκύλινδρο ή άντε δικύλινδρο αν είναι παλαιότερο. Το Ζ1000 θα το απέκλεια, εκτός αν θέλεις να τσακιστείς.
Καλά μυαλά ό,τι κι αν διαλέξεις. -
Ο χρήστης ALEXW1024 έγραψε:
Ηλικία: 19 Φύλο: άνδρας
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 340Θέμα: kawasaki z1000 2006 - αγορα,αποψεις,αποριες,συμβουλες
Θελω σε κανα μηνα να παρω αυτο τερατακι.Οδηγω τον τελευταιο χρονο μια bmw 650 ενος φιλου,και τους τελευταιους τρεις μηνες ενα z750.για 750 σκεφτομουν κι εγω αρχικα,αλλα εχω ακουσει απο πολλους οτι υστερει πολυ στα φρενα κ στην αναρτηση.Εσεις τι εχετε να πειτε?
διπλωμα?
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
διπλωμα?Eλα ντε?
Αφού είναι 19 ο φίλος δε μπορεί να βγάλει για ελεύθερα κυβικά.
Από 21 και πάνω δεν είναι? -
είναι jet to Z πάρτω!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το Ζ750 παραείναι γρήγορο... Το όριο που θα έβαζα εγώ κρίνοντας από την εμπειρία σου είναι τα 600κ.εκ μονοκύλινδρο ή άντε δικύλινδρο αν είναι παλαιότερο. Το Ζ1000 θα το απέκλεια, εκτός αν θέλεις να τσακιστείς.
Καλά μυαλά ό,τι κι αν διαλέξεις.Να υποθέσω οτι δεν εχεις και πολυ σχεση με μηχανες...
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Το Ζ750 παραείναι γρήγορο... Το όριο που θα έβαζα εγώ κρίνοντας από την εμπειρία σου είναι τα 600κ.εκ μονοκύλινδρο ή άντε δικύλινδρο αν είναι παλαιότερο. Το Ζ1000 θα το απέκλεια, εκτός αν θέλεις να τσακιστείς.
Καλά μυαλά ό,τι κι αν διαλέξεις.Να υποθέσω οτι δεν εχεις και πολυ σχεση με μηχανες...
Εδώ και κάποια χρόνια και μετά από 3 σπασμένα μετακάρπια, όχι δεν έχω!
Δηλαδή, εσύ που φαίνεται να έχεις παραπάνω σχέση από μένα, θα έδινες άνετα σε έναν 19χρονο ένα 1000άρι;
Το ότι ακόμη και ο νόμος το απαγορεύει, το ότι οι στατιστικές λένε πως οι νέοι οδηγοί έχουν διπλάσιες πιθανότητες να κάνουν ατύχημα, το ότι δεν θα μπορεί καν να το ασφαλίσει στο όνομά του, σου λένε κάτι;
Αλλά μάλλον εγώ φταίω που είμαι...συντηρητικός και χέστης ε;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εδώ και κάποια χρόνια και μετά από 3 σπασμένα μετακάρπια, όχι δεν έχω!Δηλαδή, εσύ που φαίνεται να έχεις παραπάνω σχέση από μένα, θα έδινες άνετα σε έναν 19χρονο ένα 1000άρι;
Το ότι ακόμη και ο νόμος το απαγορεύει, το ότι οι στατιστικές λένε πως οι νέοι οδηγοί έχουν διπλάσιες πιθανότητες να κάνουν ατύχημα, το ότι δεν θα μπορεί καν να το ασφαλίσει στο όνομά του, σου λένε κάτι;
Αλλά μάλλον εγώ φταίω που είμαι...συντηρητικός και χέστης ε;
Ασε τι λεει ο νομος γιατι κατα καιρους οι νομοι λενε διαφορα και διαφορετικα για τα ιδια πραγματα. Αυτο δεν αποδυκνειει τιποτα.
Ουτε εγω του προτεινω να παρει καποιο μηχανακι το οποιο θα οδηγει παρανομα...αλλα τα να λες οτι το 750 παραείναι γρήγορο απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα. Ειναι γρηγορο...αλλα ειναι πολυ ευκολο και φιλικο μηχανακι να ξεκινησεις την επαφη σου με τις μηχανες.Εχω φιλους που εχουν χιλιαρια και επειδη τα σεβονται (αλλα και τα φοβουνται σε καποιο βαθμο) τα χαιρονται όσο θα χαίρονταν οποιοδηποτε μηχανακι.
Μυαλο χρειαζεται...ολα τα αλλα θα τα βρεις στην πορεια.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Εδώ και κάποια χρόνια και μετά από 3 σπασμένα μετακάρπια, όχι δεν έχω!
Δηλαδή, εσύ που φαίνεται να έχεις παραπάνω σχέση από μένα, θα έδινες άνετα σε έναν 19χρονο ένα 1000άρι;
Το ότι ακόμη και ο νόμος το απαγορεύει, το ότι οι στατιστικές λένε πως οι νέοι οδηγοί έχουν διπλάσιες πιθανότητες να κάνουν ατύχημα, το ότι δεν θα μπορεί καν να το ασφαλίσει στο όνομά του, σου λένε κάτι;
Αλλά μάλλον εγώ φταίω που είμαι...συντηρητικός και χέστης ε;
Ασε τι λεει ο νομος γιατι κατα καιρους οι νομοι λενε διαφορα και διαφορετικα για τα ιδια πραγματα. Αυτο δεν αποδυκνειει τιποτα.
Ουτε εγω του προτεινω να παρει καποιο μηχανακι το οποιο θα οδηγει παρανομα...αλλα τα να λες οτι το 750 παραείναι γρήγορο απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα. Ειναι γρηγορο...αλλα ειναι πολυ ευκολο και φιλικο μηχανακι να ξεκινησεις την επαφη σου με τις μηχανες.Εχω φιλους που εχουν χιλιαρια και επειδη τα σεβονται (αλλα και τα φοβουνται σε καποιο βαθμο) τα χαιρονται όσο θα χαίρονταν οποιοδηποτε μηχανακι.
Μυαλο χρειαζεται...ολα τα αλλα θα τα βρεις στην πορεια.
O νόμος για να λέει κάτι, δεν μπορεί να είναι εντελώς λάθος. Ή να το πω αλλιώς, δεν μπορεί να είναι λάθος επειδή μας ...βολεύει να είναι λάθος!
Αποδεικνύει αρκετά: ένας οδηγός 19 ετών, είναι υποχρεωμένος ΚΑΙ από το νόμο , αλλά ΚΑΙ από τις στατιστικές, να οδηγεί κάτι ήρεμο και με λίγα άλογα. Αυτό δεν χωράει κουβέντα, εκτός αν θεωρείς πως ΟΛΟΙ θα γλιτώσουν από τις στατιστικές, κάτι εντελώς απίθανο...Ενα 750άρι, όσο παλαιο και να είναι , είναι ένα δυνατό και γρήγορο μηχανάκι που θα ζυγίζει και μια 200άρα κιλά για πλάκα συνήθως... ΔΕΝ είναι ό,τι καλύτερο λοιπόν για έναν 19άρη οδηγό κι αν θέλεις, εγώ το όριο θα το έβαζα και αρκετά αργότερα... Ίσως και μετά τα 25. Το 1000άρι, δεν το συζητώ καν, εκεί οι στατιστικές είναι περίπου συντριπτικές, για νέους οδηγούς με τέτοια μηχανάκια.
ΔΕΝ γίνεται ένας μέσος 19άρης να έχει το μυαλό ενός 25άρη , ενός 30άρη κ.ο.κ . Κι ακριβώς επειδή δεν ξέρεις τι μυαλό κουβαλάει ο καθένας, επομένως δεν γίνεται να προτείνεις κατι τέτοιο.
Να στο θέσω και πιο απλά; Νομίζεις πως ΟΛΟΙ όσοι τσακίζονται , είτε ελαφρά (που σημαίνει μερικές μέρες στο νοσοκομείο και μερικοί μήνες ανάρρωσης...), είτε βαριά (νεκροί ή ανάπηροι για μια ζωή), μέχρι εκείνη τη στιγμή, πίστευαν κάτι διαφορετικό από αυτό που λες; Είμαι σίγουρος πως πίστευαν πως 'το έχουν', 'έχουν μυαλό', 'έχουν χέρια' κλπ κλπ κλπ
Για το πόσο δίκιο είχαν, σε παραπέμπω σε μια βόλτα στο ΚΑΤ... Για να μην πω κάπου αλλού και με πεις εγκάθετο...Κοντολογίς: αν εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος θέλετε να πάτε κόντρα στις στατιστικές και τις πιθανότητες, be my guest! Κανέναν δεν μπορώ να εμποδίσω και σε κανέναν δεν θα βάλω μυαλό, αφού φαίνεται πως όλοι έχουν...
Αλλά μην λες πως επειδή έχω διαφορετική άποψη από σένα, δεν έχω εμπειρία... Λέω ό,τι λέω, ακριβώς επειδή έχω την εμπειρία.
Κατανοητό; -
Εχει απόλυτο δίκιο ο HF... κάπου έχουμε χάσει το μέτρο. Φιλικό ένα μηχανάκι 750 κ.εκ.; Σίγουρα πολύ πιο εύκολο σε σχέση με το παρελθόν (αν και όχι οσο νομίζετε) αλλά δεν παύει να έχει απαγορευτικά πολλή δύναμη για την 'όρεξη' ενός 19χρονου (μη σου πω και 25χρονου). Αν ήταν 'μυαλωμένος' άλλωστε τι ακριβώς τη θέλει 750άρα μηχανή; Μη μου πείτε για αξιοπιστία και για ασφαλείς προσπεράσεις και εδώ διότι θα με στεναχωρήσετε πάλι.
Ο νομοθέτης ξέρει πολύ καλά τι του γίνεται... μια χαρά είναι ένα μικρό μοτοσυκλετάκι για να ψηθεί και όταν μεγαλώσει, με το καλό (και μπορεί να την πάρει/συντηρήσει και μόνος του ακόμα καλύτερα) να την πάρει και να την χαρεί. Όχι ότι δε μπορεί να κάνει σαχλαμάρες και το 125ρι... Αλλά αν είναι πιο 'μυαλωμένος' μπορεί και να τη γλιτώσει με καμμία μελανιά και κανένα σπασμένο δάχτυλο και να καταφέρει να απολαύσει τις χαρές του μοτοσυκλετισμού για πολύ καιρό ακόμα (έχει μπόλικο απο δαύτον μπροστά του), ενώ στην αντίθετη περίπτωση φοβάμαι πως κάτι τέτοιο είναι μάλλον πολύ πιθανό να μη συμβει.Και προτού βιαστείς, έχω μια 12ετία πάνω σε σέλες και ιστορικό τρίμηνων διακοπών σε πλήρη ακινησία, ενώ και εγώ, κατά δήλωση τρίτων, ήμουν σοβαρός και 'μυαλωμένος' νέος (ας είναι καλά ο καλός Θεούλης δλδ που μας έβγαλε από το μαύρο σκοτάδι τελευταία στιγμή ουκ ολίγες φορες!! ) !
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
O νόμος για να λέει κάτι, δεν μπορεί να είναι εντελώς λάθος. Ή να το πω αλλιώς, δεν μπορεί να είναι λάθος επειδή μας ...βολεύει να είναι λάθος!Εμενα προσωπικα δε με βολευει κατι...
Απλα πριν καποια χρονια απο τα 18 μπορουσες να οδηγησεις οτι ηθελες...
Μετα εβαλαν ορια τα δυο χρονια μεχρι 125 cc
Μετα αλαξαν τα κυβικα και μιλησαν για ιπποδυναμη και τα σχετικα...Μην μιλαμε για τους νομους της Ελλαδας που ειναι αρκετα παραλογοι και δε στηριζονται σε ερευνες και στατιστικες, αλλα σε αλλα πραγματα.
Ενα 750άρι, όσο παλαιο και να είναι , είναι ένα δυνατό και γρήγορο μηχανάκι που θα ζυγίζει και μια 200άρα κιλά για πλάκα συνήθως... ΔΕΝ είναι ό,τι καλύτερο λοιπόν για έναν 19άρη οδηγό κι αν θέλεις, εγώ το όριο θα το έβαζα και αρκετά αργότερα... Ίσως και μετά τα 25. Το 1000άρι, δεν το συζητώ καν, εκεί οι στατιστικές είναι περίπου συντριπτικές, για νέους οδηγούς με τέτοια μηχανάκια.
Ενα SS 600 ειναι πολυ πιο δυσκολο και επικυνδυνο να οδηγηθει γρηγορα απο ενα Z 750. Το Ζ ειναι πολυ ευκολο μηχανακι και δεν ειναι μηχανακι που σε βαζει στην πριζα. Τα κυβικα δε λενε τιποτα απο μονο τους. Εχει σημασια για ποια κατηγορια μηχανων μιλας και τη χρηση θα τους κανεις.
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
O νόμος για να λέει κάτι, δεν μπορεί να είναι εντελώς λάθος. Ή να το πω αλλιώς, δεν μπορεί να είναι λάθος επειδή μας ...βολεύει να είναι λάθος!Εμενα προσωπικα δε με βολευει κατι...
Απλα πριν καποια χρονια απο τα 18 μπορουσες να οδηγησεις οτι ηθελες...
Μετα εβαλαν ορια τα δυο χρονια μεχρι 125 cc
Μετα αλαξαν τα κυβικα και μιλησαν για ιπποδυναμη και τα σχετικα...Μην μιλαμε για τους νομους της Ελλαδας που ειναι αρκετα παραλογοι και δε στηριζονται σε ερευνες και στατιστικες, αλλα σε αλλα πραγματα.
Κοντολογίς: αν εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος θέλετε να πάτε κόντρα στις στατιστικές και τις πιθανότητες, be my guest! Κανέναν δεν μπορώ να εμποδίσω και σε κανέναν δεν θα βάλω μυαλό, αφού φαίνεται πως όλοι έχουν...
Εγω προσωπικα όπως και αρκετοι φίλοι μου παμε κοντρα στις στατιστικες σου. Στατιστικες που αφορουν άτομα που το πρωτο πραγμα που τους ενδιέφερε οταν πηραν μηχανη ειναι να μαθουν να κανουν σουζα, στατιστικες που αφορουν άτομα που τη λεξη κρανος τη διαβασαν μονο στο βιβλιο με τα σηματα.
Αλλά μην λες πως επειδή έχω διαφορετική άποψη από σένα, δεν έχω εμπειρία... Λέω ό,τι λέω, ακριβώς επειδή έχω την εμπειρία.
Κατανοητό;Προφανως δεν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια για τα παραπανω που λες...εκτος αν λεγοντας εμπειρια ενννοεις τις στατιστικες.
-
Μ αυτα π διαβαζω,εχω αγχωθει..κ πολυ μαλιστα..με την καλη εννοια..βασικα ψηνομουν για το ζ απο ομορφια..εχω διπλωμα,γιατι ειμαι 20 κ οχι 19,απλα δεν θελω να παρω ουτε σκουτερ ουτε μια μηχανη με 40 αλογα.Δεν λεω οτι ξερω απο διτροχα,αλλα...κ τι να παρω?κανα nexus 500?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Και προτού βιαστείς, έχω μια 12ετία πάνω σε σέλες και ιστορικό τρίμηνων διακοπών σε πλήρη ακινησία, ενώ και εγώ, κατά δήλωση τρίτων, ήμουν σοβαρός και 'μυαλωμένος' νέος (ας είναι καλά ο καλός Θεούλης δλδ που μας έβγαλε από το μαύρο σκοτάδι τελευταία στιγμή ουκ ολίγες φορες!! ) !Δεν εχω κατι προσωπικο με κανεναν. Δεχομαι αυτα που λες...αλλα εχεις οδηγησει Ζ 750; Ο ανθρωπος οδηγει ενα χρονο ενα μονοκυλινδρο 650, οδηγαει καποιο καιρο ενα ζ 750.
Οτι μπορει να παθει αυτο που οδηγαει ηδη, μπορει να το παθει με οποιοδηποτε μηχανακι.Αν παθει κατι δε θα του φταιει το μηχανακι (ηδη με αυτο που εχει μπορει να παθει πολλα) αλλα η βλακεια του.
Υ.Γ. Επιμενω πως δε συμφωνω να οδηγαει χωρις να εχει το καταλληλο διπλωμα.
-
Ο χρήστης ALEXW1024 έγραψε:
Μ αυτα π διαβαζω,εχω αγχωθει..κ πολυ μαλιστα..με την καλη εννοια..βασικα ψηνομουν για το ζ απο ομορφια..εχω διπλωμα,γιατι ειμαι 20 κ οχι 19,απλα δεν θελω να παρω ουτε σκουτερ ουτε μια μηχανη με 40 αλογα.Δεν λεω οτι ξερω απο διτροχα,αλλα...κ τι να παρω?κανα nexus 500?Θες γυμνο?
Για τη χρηση θες τη μηχανη?
-
Ούτε το μαχαίρι φταίει, αν το δώσεις σε ένα μωρό παιδί και σφαχτεί...
Το Ζ είναι πανεύκολο αλλά δεν παύει να είναι ένα τετρακύλινδρο 750-1000.
Ασε που από την ευκολία χειρισμών που σου προσφέρει θα ξεθαρρέψεις γρήγορα και αν δεν έχεις την εμπειρία ή τη σύνεση να συγκρατηθείς θα την φας, αυτό λέμε!Alex, κράτα τη βεσπούλα σου λίγο ακόμα, που και κουκλάρα είναι και της ηλικίας σου, βγάλε το μεγάλο το δίπλωμά σου να είσαι κύριος σε κανα χρόνο και ξεκίνα σιγά σιγά να ανεβαίνεις, έχεις άπειρο χρόνο μπροστά σου.
(προσωπική σύμβουλή από προσωπικά παθήματα: κράτα και κανα φράγκο για άλλες δραστηριότητες, τα ακριβά χόμπυ, όπως οι μηχανές, σε 'κολλάνε' και λιγάκι! )
-
@ D-jet & HighFidelity:
Θα συμφωνήσω γενικά με τον dimgster.
Τα περί διπλωμάτων είναι απλά μπούρδες και κανένας νομοθέτης δεν είναι σοφός. Μαλακες είναι και ολα γινονται με εισπρακτικά κριτήρια και μίζες και καθόλου δε νοιάζονται για την ασφάλειά μας. Αλλιώς θα υπήρχε ένα αδιάβλητο σύστημα εξετάσεων, με διάφορα τεστ δεξιοτήτων, πραγματικά μελετημένο και όχι σαν το σημερινό αίσχος που είναι φτιαγμενο για να παίρνουν μίζες οι εξεταστές και να περνάει και η κουτσή Μαρία (και να δίνουν για δίπλωμα μηχανής με παπί, άτομα που σε αερόψυκτη μηχανή έψαχναν να βρουν απο που παιρνει νερό το ψυγείο - μπροστά στα μάτια μου αυτό, μάλιστα επειδή ήμουν τότε ο μόνος που δε λαδωσε, με έκοψαν επίτηδες τα μουνοπ@ν@).Επίσης η ηλικία δε μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί απόλυτο κριτήριο. Ούτε βέβαια και τα κυβικά. Εδώ υπάρχει το παράδοξο να βλέπεις παιδιά που κυριολεκτικά γεννήθηκαν καβάλα σε μια μηχανή, να τρέχουν σε αγώνες ή να οδηγούν 1000άρες καλύτερα από οποιονδήποτε μέσο έμπειρο αναβάτη (όπως εμείς) από τα 17-18 τους, ενώ έχουν μπει στο σπορ από τα 15 ή και πιο πριν.
Αν το λέτε από άποψη 'ωριμότητας' και πάλι η ηλικία δεν αποτελεί απόλυτο κριτήριο.
Εγώ πάντως στο ΚΑΤ που είπατε, πιο πολλούς 30ηδες άσχετους έχω δεν να τσακίζονται με παπάκια, παρά 20αρηδες+ με 1000αρες. Η ωριμότητα και η σχέση του καθενός με τη μηχανή είναι καθαρά ατομικό θέμα και όχι θέμα ηλικίας. Αν υπήρχε και σωστή παιδεία από νεαρή ηλικία θα ήταν ακόμη καλύτερα τα πράγματα. Εγω πχ έμαθα να οδηγώ σε GPZ Ninja 400, πολύ μικρός και κρυφά στην αρχή από τον πατέρα μου, στον οποίο άνηκε η μηχανή. Παπι δεν είχα ποτέ ούτε μικρή μηχανη και το μόνο σοβαρό ατύχημα το είχα με ένα KDX250 ενός φίλου σε ηλικια 24 ετών και από κακό υπολογισμό.Για να συνοψίσω, θεωρώ ότι είναι μύθος γενικά το ότι πρέπει να ξεκινήσεις από λίγα κυβικά και ανεβαίνεις σταδιακά (δλδ να φτάσεις 45 για να παρεις 1000αρα που θα εχουν πήξει και τα μυαλα σου) αλλα αντίθετα όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο. Πάντα βέβαια με σεβασμό και σύνεση στο μηχάνημα σου και με υπομονή και δουλειά για να το μάθεις (αν μπορείς και μαθήματα και πίστα ακόμα καλύτερα).
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
@ D-jet & HighFidelity:
Θα συμφωνήσω γενικά με τον dimgster.
Τα περί διπλωμάτων είναι απλά μπούρδες και κανένας νομοθέτης δεν είναι σοφός. Μαλακες είναι και ολα γινονται με εισπρακτικά κριτήρια και μίζες και καθόλου δε νοιάζονται για την ασφάλειά μας. Αλλιώς θα υπήρχε ένα αδιάβλητο σύστημα εξετάσεων, με διάφορα τεστ δεξιοτήτων, πραγματικά μελετημένο και όχι σαν το σημερινό αίσχος που είναι φτιαγμενο για να παίρνουν μίζες οι εξεταστές και να περνάει και η κουτσή Μαρία (και να δίνουν για δίπλωμα μηχανής με παπί, άτομα που σε αερόψυκτη μηχανή έψαχναν να βρουν απο που παιρνει νερό το ψυγείο - μπροστά στα μάτια μου αυτό, μάλιστα επειδή ήμουν τότε ο μόνος που δε λαδωσε, με έκοψαν επίτηδες τα μουνοπ@ν@).Επίσης η ηλικία δε μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί απόλυτο κριτήριο. Ούτε βέβαια και τα κυβικά. Εδώ υπάρχει το παράδοξο να βλέπεις παιδιά που κυριολεκτικά γεννήθηκαν καβάλα σε μια μηχανή, να τρέχουν σε αγώνες ή να οδηγούν 1000άρες καλύτερα από οποιονδήποτε μέσο έμπειρο αναβάτη (όπως εμείς) από τα 17-18 τους, ενώ έχουν μπει στο σπορ από τα 15 ή και πιο πριν.
Αν το λέτε από άποψη 'ωριμότητας' και πάλι η ηλικία δεν αποτελεί απόλυτο κριτήριο.
Εγώ πάντως στο ΚΑΤ που είπατε, πιο πολλούς 30ηδες άσχετους έχω δεν να τσακίζονται με παπάκια, παρά 20αρηδες+ με 1000αρες. Η ωριμότητα και η σχέση του καθενός με τη μηχανή είναι καθαρά ατομικό θέμα και όχι θέμα ηλικίας. Αν υπήρχε και σωστή παιδεία από νεαρή ηλικία θα ήταν ακόμη καλύτερα τα πράγματα. Εγω πχ έμαθα να οδηγώ σε GPZ Ninja 400, πολύ μικρός και κρυφά στην αρχή από τον πατέρα μου, στον οποίο άνηκε η μηχανή. Παπι δεν είχα ποτέ ούτε μικρή μηχανη και το μόνο σοβαρό ατύχημα το είχα με ένα KDX250 ενός φίλου σε ηλικια 24 ετών και από κακό υπολογισμό.Για να συνοψίσω, θεωρώ ότι είναι μύθος γενικά το ότι πρέπει να ξεκινήσεις από λίγα κυβικά και ανεβαίνεις σταδιακά (δλδ να φτάσεις 45 για να παρεις 1000αρα που θα εχουν πήξει και τα μυαλα σου) αλλα αντίθετα όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο. Πάντα βέβαια με σεβασμό και σύνεση στο μηχάνημα σου και με υπομονή και δουλειά για να το μάθεις (αν μπορείς και μαθήματα και πίστα ακόμα καλύτερα).
+1
ωραια τα ειπες
kawasaki z1000 2006 - αγορα,αποψεις,αποριες,συμβουλες