-
Πλεον ηρθε η ωρα να αποχωριστω το παπι και να παρω κατι μεγαλυτερο...
Η χρηση θα ειναι 60% ασφαλτος και τα υπολοιπα χωμα (οχι βραχια και τετοια).
Κυριως θελω κατι να αντεχει τους χωματοδρομους του νησιου (τυπικα ενα 4χ4 για να του διαβεις σωστα αν το συγκρινουμε με αμαξι..)Ειμαι αναμεσα στα 2 παραπανω με το ΚΤΜ να μου αρεσει περισσοτερο αλλα να εχει και 2κ παραπανω.. (5000Ε η KLR και 7000Ε το ΚΤΜ)
Εχει κανεις τα παραπανω?? Ζημιες? Συμπεριφορα στο χωμα???Ευχαριστω προκαταβολικα...
-
Πλεον ηρθε η ωρα να αποχωριστω το παπι και να παρω κατι μεγαλυτερο...
Η χρηση θα ειναι 60% ασφαλτος και τα υπολοιπα χωμα (οχι βραχια και τετοια).
Κυριως θελω κατι να αντεχει τους χωματοδρομους του νησιου (τυπικα ενα 4χ4 για να του διαβεις σωστα αν το συγκρινουμε με αμαξι..)Ειμαι αναμεσα στα 2 παραπανω με το ΚΤΜ να μου αρεσει περισσοτερο αλλα να εχει και 2κ παραπανω.. (5000Ε η KLR και 7000Ε το ΚΤΜ)
Εχει κανεις τα παραπανω?? Ζημιες? Συμπεριφορα στο χωμα???Ευχαριστω προκαταβολικα...
-
Πλεον ηρθε η ωρα να αποχωριστω το παπι και να παρω κατι μεγαλυτερο...
Η χρηση θα ειναι 60% ασφαλτος και τα υπολοιπα χωμα (οχι βραχια και τετοια).
Κυριως θελω κατι να αντεχει τους χωματοδρομους του νησιου (τυπικα ενα 4χ4 για να του διαβεις σωστα αν το συγκρινουμε με αμαξι..)Ειμαι αναμεσα στα 2 παραπανω με το ΚΤΜ να μου αρεσει περισσοτερο αλλα να εχει και 2κ παραπανω.. (5000Ε η KLR και 7000Ε το ΚΤΜ)
Εχει κανεις τα παραπανω?? Ζημιες? Συμπεριφορα στο χωμα???Ευχαριστω προκαταβολικα...
-
Πηγα στην ΚΤΜ που ειναι στην Κυμης στο Ν Ηρακλειο για να κοιταξω...
Ειχε το καινουργιο lc4 με την παραξενη εξατμιση πισω (δεν μ αρεσε σαν πελαργος ηταν) και αλλο ενα πανω του 2006 (λογικα στοκ? η βγαινει ακομα) το οποιο ηταν κουκλα αλλα μοταρντ...
Το μηχανακι απλα αψογο (θεση οδηγησης κλπ) και μου ειπε οτι υπαρχει και σε εντουρο...Το διλλημα ειναι εδω... Παιρνω το μοταρντ και ενα σετ ζαντολαστιχα για το νησι με τπτ ψευτοχωματινα ή το εντουρο και το κυκλοφορω και στην πολη και ενα σετ μοταρντ λαστιχα ( ?)
Το 2006 το δινει 7650Ε .. Σωστη η τιμη??
-
Εντουρο δυστηχως γιοκ οποτε πηρα υποχρεωτικα μοταρντ και βρεθηκαν ζαντολαστιχα εντουρο τα οποια θα παρω και θα κουμπωθουν αμεσως πανω..
Απο λαστιχο τι να κουμπωσω πανω για να παιζει κ ασφαλτο χωρις να σκοτωθω??Μεσα στην εβδομαδα θα το εχω στα χερια μου μαλλον...
Ελπιζω να μπορεσω να σεταρω την αναρτηση για χωμα (οκ η διαδρομη της θα ειναι λιγο ακυρη αλλα τι να κανουμε τουλαχιστον σκληροτητα).. -
Καμια σχεση τα δυο μηχανακια!Το KTM ειναι εντελως σκληροπηρυνικο,σε βαζει συνεχως στην πριζα κ εχει απιστευτες δυνατοτητες!Επισης εχει πολυ ακριβοτερο κοστος χρησης κ χειροτερη αξιοπιστια...!
-
Αν και kawasakias, θα σου προτεινα να παρεις το ΚΤΜ
Το KLR ειναι κατι σαν XT, αν και θα σε καλυψει σε αυτο που θες, αλλα επειδη βαζω στοιχημα οτι θα πορωθεις με το χωμα, παρε απο τωρα το ΚΤΜ να μην ζοριζεσαι με ανταλλαγεςΑν θες να δεις κατι αντιστοιχο σε Ιαπωνεζικο για να εχεις μια σφαιρικη αποψη, δες τα Yamaha WR450F και Suzuki DR400z
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
το wrf θελει καθε 1000χλμ σερβις..H αληθεια ειναι οτι καθαροαιμιζει το wrf, αλλα δεν υπαρχει και τιποτα αντιστοιχο σε japan
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
δεν εχει χειροτερη αξιοπιστια.η κακη φημη βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που το πηραν για μαγκια κ εκαναν οτι δεν λεει ο κατασκευαστης η το εβλεπαν χλιαρα το ολο θεμα.
εχω κανει 17000χλμ κ πολυ σκληρα κ δεν μου εχει βγαλει την παραμικρη ζημια περα απ τα αναλωσιμα που περιμενα λογω χρησης.
ναι ομως,εχει πιο ακριβα ανταλλακτικα.
παιρνεις ομως ΚΤΜ κ οχι XR η TT να σου σβησει στην μεση της χωματερολασπωμενης ανηφορας κ συ καταιδρωμενος να βαρας μανιβελιες..Το λεω επειδη φιλος μου ειχε παρει KTM LC4(ακομα πρεπει να το εχει,ψαχνει να το πουλησει)κ του εβγαλε πολλα προβληματα με μεγαλο κοστος επισκευης!Χρειαστηκε κανα 2 φορες να λυθει το μοτερ για επισκευη μεσα σε συντομο χρονικο διαστημα...Κ φυσικα οταν παιρνεις KTM δεν το παιρνεις για να πηγαινεις κυρια!Το DR400Z πρεπει να'ναι καλη επιλογη...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
δεν εχει χειροτερη αξιοπιστια.η κακη φημη βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που το πηραν για μαγκια κ εκαναν οτι δεν λεει ο κατασκευαστης η το εβλεπαν χλιαρα το ολο θεμα.
εχω κανει 17000χλμ κ πολυ σκληρα κ δεν μου εχει βγαλει την παραμικρη ζημια περα απ τα αναλωσιμα που περιμενα λογω χρησης.
ναι ομως,εχει πιο ακριβα ανταλλακτικα.
παιρνεις ομως ΚΤΜ κ οχι XR η TT να σου σβησει στην μεση της χωματερολασπωμενης ανηφορας κ συ καταιδρωμενος να βαρας μανιβελιες..Το λεω επειδη φιλος μου ειχε παρει KTM LC4(ακομα πρεπει να το εχει,ψαχνει να το πουλησει)κ του εβγαλε πολλα προβληματα με μεγαλο κοστος επισκευης!Χρειαστηκε κανα 2 φορες να λυθει το μοτερ για επισκευη μεσα σε συντομο χρονικο διαστημα...Κ φυσικα οταν παιρνεις KTM δεν το παιρνεις για να πηγαινεις κυρια!Το DR400Z πρεπει να'ναι καλη επιλογη...
δεν του το εφτιαξαν στην εγγυηση?
μαλλον θα καταλαβαν οτι εχει φραγκα η ειναι ασχετοι οι μηχανικοι.
εδω τα ΚΤΜ εχουν σαρωσει σε πολλους αγωνες.δεν ειναι τυχαιο.. -
Μεταχειρισμενο το πηρε...δε νομιζω να ειχε εγγυηση...
-
Δυστηχως το θεμα με το ΚΤΜ σκαλωσε λογω αντιπροσωπιας και αλλαγης μοντελου αφου τελικα πορτοκαλι ηθελα αλλα ειχαν μονο μαυρο (στην αρχη βεβαια ειχαν πει οτι ηταν πορτοκαλι) και τροχοι enduro καπου στο δρομο απο 500Ε πηγαν στο 1000ρικο ....
Στραβωσα κ γω και εσκασα ακυρο στην παραγγελια...
Το καινουργιο lc4 εντομεταξυ εκτος οτι παει 9κ ειναι σαν πελεκανος..
Γιατι το χαλασαν τοσο δεν καταλαβα ποτε....Προστοπαρων θα καλυφθω με μια ΧΤ (ασχετο με τα παραπανω i know) και βλεπω του χρονου τι θα κανω..
Μαλλον επρεπε να αποφασισω την αγορα κανα 6μηνο πριν και οχι πανω στην αλλαγη μοντελου αλλα......
KLR vs LC4 Τι να παρω???