-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Δηλαδή μάλλον να ξεχασω τα καλα κρατηματα? (δεν μπορω να το πιστεψω...απογοητευση...)Φίλε μου εσύ δεν είσαι που προβληματιζόσουν για 15 'φορουμικές' σελίδες σχετικά με το τι να πάρεις;Δε σου γράψαμε τίποτα σχετικό με κρατήματα;Τα γερμανικά συνήθως είναι λίγο πίσω σε αίσθηση σε σχέση με τα γαλλικά (μην πω οτι τα γαλλικά είναι μπροστά απ όλους τους υπόλοιπους...).Πάντως το Βέκτρα μπορεί να μην είναι παιχνιδιάρικο-είναι όμως σίγουρα ασφαλές.Άλλωστε όλα τα νέα μοντέλα πάνω κάτω είναι πιο άχρωμα σε συμπεριφορά-δες και το διάδοχο της xsara τη C4.Απ το 9 στο 7 για να μπω και στο ύφος του του Ποπολάρου...
από τη μία τα γαλλικά είναι μποστά από τους υπόλοιπους, από την άλλη από το 9 στο 7. Λίγο αντιφατικό.
Μπορεί να ΗΤΑΝ τα γαλλικά ανώτερα, αλλά τα τελευταία δείγματα μάλλον προς το αντίθετο συγκλίνουν
Να βγάλω κι εγώ τα αντι-οπελικά αισθήματα, δεν έχω οδηγήσει κανένα που να στρίβει (καί είναι αρκετά ). Κι από αίσθηση με τέτοιο τιμόνι και κιβώτια, άστα να πάνε
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Δηλαδή μάλλον να ξεχασω τα καλα κρατηματα? (δεν μπορω να το πιστεψω...απογοητευση...)Φίλε μου εσύ δεν είσαι που προβληματιζόσουν για 15 'φορουμικές' σελίδες σχετικά με το τι να πάρεις;Δε σου γράψαμε τίποτα σχετικό με κρατήματα;Τα γερμανικά συνήθως είναι λίγο πίσω σε αίσθηση σε σχέση με τα γαλλικά (μην πω οτι τα γαλλικά είναι μπροστά απ όλους τους υπόλοιπους...).Πάντως το Βέκτρα μπορεί να μην είναι παιχνιδιάρικο-είναι όμως σίγουρα ασφαλές.Άλλωστε όλα τα νέα μοντέλα πάνω κάτω είναι πιο άχρωμα σε συμπεριφορά-δες και το διάδοχο της xsara τη C4.Απ το 9 στο 7 για να μπω και στο ύφος του του Ποπολάρου...
από τη μία τα γαλλικά είναι μποστά από τους υπόλοιπους, από την άλλη από το 9 στο 7. Λίγο αντιφατικό.
Μπορεί να ΗΤΑΝ τα γαλλικά ανώτερα, αλλά τα τελευταία δείγματα μάλλον προς το αντίθετο συγκλίνουν
Να βγάλω κι εγώ τα αντι-οπελικά αισθήματα, δεν έχω οδηγήσει κανένα που να στρίβει (καί είναι αρκετά ). Κι από αίσθηση με τέτοιο τιμόνι και κιβώτια, άστα να πάνε
Περι Opel