-
Συγνώμη για το καινουριο τόπικ, δεν ξερω αν εχει συζητηθει το θεμα στο παρελθον αλλα σαν νεος που ειμαι, ελπιζω να με συγχωρεσετε.
Θελω λοιπον να σας ρωτησω, τι ακριβως ειχε γινει πριν απο 5-6 χρονια οταν και στους τελευταιους αγωνες της χρονιας (αν θυμαμαι καλα στον προτελευταιο), ειχε διαπιστωθει μια παρατυπια στα μονοθεσια της Σκουντερια ενος χιλιοστου.
Τελικα, μετα τον σαλο που ειχε γινει, η Φερραρι αθωωθηκε. Θυμαται κανεις να μου πει γιατι ειχε κατηγορηθει και τελικα γιατι αθωωθηκε?
Ευχαριστω εκ των προταιρων, ενας Φερραρικος και γνωστος του mschumacher.
-
Συγνώμη για το καινουριο τόπικ, δεν ξερω αν εχει συζητηθει το θεμα στο παρελθον αλλα σαν νεος που ειμαι, ελπιζω να με συγχωρεσετε.
Θελω λοιπον να σας ρωτησω, τι ακριβως ειχε γινει πριν απο 5-6 χρονια οταν και στους τελευταιους αγωνες της χρονιας (αν θυμαμαι καλα στον προτελευταιο), ειχε διαπιστωθει μια παρατυπια στα μονοθεσια της Σκουντερια ενος χιλιοστου.
Τελικα, μετα τον σαλο που ειχε γινει, η Φερραρι αθωωθηκε. Θυμαται κανεις να μου πει γιατι ειχε κατηγορηθει και τελικα γιατι αθωωθηκε?
Ευχαριστω εκ των προταιρων, ενας Φερραρικος και γνωστος του mschumacher.
-
Συγνώμη για το καινουριο τόπικ, δεν ξερω αν εχει συζητηθει το θεμα στο παρελθον αλλα σαν νεος που ειμαι, ελπιζω να με συγχωρεσετε.
Θελω λοιπον να σας ρωτησω, τι ακριβως ειχε γινει πριν απο 5-6 χρονια οταν και στους τελευταιους αγωνες της χρονιας (αν θυμαμαι καλα στον προτελευταιο), ειχε διαπιστωθει μια παρατυπια στα μονοθεσια της Σκουντερια ενος χιλιοστου.
Τελικα, μετα τον σαλο που ειχε γινει, η Φερραρι αθωωθηκε. Θυμαται κανεις να μου πει γιατι ειχε κατηγορηθει και τελικα γιατι αθωωθηκε?
Ευχαριστω εκ των προταιρων, ενας Φερραρικος και γνωστος του mschumacher.
-
Ο χρήστης tzampazos έγραψε:
Συγνώμη για το καινουριο τόπικ, δεν ξερω αν εχει συζητηθει το θεμα στο παρελθον αλλα σαν νεος που ειμαι, ελπιζω να με συγχωρεσετε.Θελω λοιπον να σας ρωτησω, τι ακριβως ειχε γινει πριν απο 5-6 χρονια οταν και στους τελευταιους αγωνες της χρονιας (αν θυμαμαι καλα στον προτελευταιο), ειχε διαπιστωθει μια παρατυπια στα μονοθεσια της Σκουντερια ενος χιλιοστου.
Τελικα, μετα τον σαλο που ειχε γινει, η Φερραρι αθωωθηκε. Θυμαται κανεις να μου πει γιατι ειχε κατηγορηθει και τελικα γιατι αθωωθηκε?
Ευχαριστω εκ των προταιρων, ενας Φερραρικος και γνωστος του mschumacher.
Αν δεν κάνω λάθος μιλάς για τα πλαινά στα ψυγεία (δεν θυμάμαι το όνομα) τα οποια βρέθηκαν 5 χιλ μεγαλύτερα.
Αν θυμάμαι καλά στη δίκη αποδείχτικε πως δεν πρόσφεραν κανένα όφελος, πράγμα το οποίο υποστήριξαν και οι σχεδιαστές των αντίπαλων όμάδων, και ειδικά ο Αντριαν Νιουι.Αυτά με κάθε επιφίλαξη.
-
Ο χρήστης tzampazos έγραψε:
Ευχαριστω εκ των προταιρων, ενας Φερραρικος και γνωστος του mschumacher.
? Το nickname δε μου λέει κάτι, στείλε ένα PM για να καταλάβω ποιος είσαι
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Ευχαριστω εκ των προταιρων, ενας Φερραρικος και γνωστος του mschumacher.
? Το nickname δε μου λέει κάτι, στείλε ένα PM για να καταλάβω ποιος είσαι
-
Για την ακρίβεια, η FIA επικαλέστηκε σφάλμα των ΔΙΚΩΝ της μετρητικών οργάνων, στο GP της Μαλαισίας.
-
Απόφαση που βρωμούσε, σίγουρα...
Σε συνδυασμό με τον τρόπο που άλλαξε χέρια στους τελευταίους γύρους το πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ για το οδηγών ο Hakkinen δεν απειλήθηκε καθόλου (στη Suzuka o Coulthard στούκαρε σε έναν τοίχο, έχασε κάποιες θέσεις και η Ferrari πήρε το κατασκευαστών) έδωσε λαβή για υπόνοιες ότι τα πρωταθλήματα μοιράστηκαν παρασκηνιακά. Το αν έχουν δώση αλήθειας ίσως να μην το μάθουμε ποτέ.
-
Ο χρήστης staavros έγραψε:
Απόφαση που βρωμούσε, σίγουρα...Σε συνδυασμό με τον τρόπο που άλλαξε χέρια στους τελευταίους γύρους το πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ για το οδηγών ο Hakkinen δεν απειλήθηκε καθόλου (στη Suzuka o Coulthard στούκαρε σε έναν τοίχο, έχασε κάποιες θέσεις και η Ferrari πήρε το κατασκευαστών) έδωσε λαβή για υπόνοιες ότι τα πρωταθλήματα μοιράστηκαν παρασκηνιακά. Το αν έχουν δώση αλήθειας ίσως να μην το μάθουμε ποτέ.
Έχω την εντύπωση ότι ο DC αποσύρθηκε από τον αγώνα, ενώ ήταν πολύ πίσω, 9ος νομίζω.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Απόφαση που βρωμούσε, σίγουρα...
Σε συνδυασμό με τον τρόπο που άλλαξε χέρια στους τελευταίους γύρους το πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ για το οδηγών ο Hakkinen δεν απειλήθηκε καθόλου (στη Suzuka o Coulthard στούκαρε σε έναν τοίχο, έχασε κάποιες θέσεις και η Ferrari πήρε το κατασκευαστών) έδωσε λαβή για υπόνοιες ότι τα πρωταθλήματα μοιράστηκαν παρασκηνιακά. Το αν έχουν δώση αλήθειας ίσως να μην το μάθουμε ποτέ.
Έχω την εντύπωση ότι ο DC αποσύρθηκε από τον αγώνα, ενώ ήταν πολύ πίσω, 9ος νομίζω.
Αν έχει κάποιος χρόνο ας το κοιτάξει, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στη Suzuka ήταν σε θέση που έδινε στη McLaren το κατασκευαστών για 1-2 πόντους και είχε ατύχημα μόνος του και έπεσε σε θάση που το έπαιρνε πια η Ferrari με αντίστοιχα μικρή διαφορά.
-
Το πρόβλημα ήταν ότι τα barge boards (τα κάθετα φτερά μπροστά από την εισαγωγή των ψυγείων) ήταν 5 χιλιοστά πιο έξω απο το επιτρεπτό. Η πλάκα είναι ότι στη Φερράρι τα καλύπταν με καλύματα κάθε φορά που ερχόταν το αυτοκίνητο στα πιτς, προκαλώντας περιέργεια αλλά και υποψίες. Στη Φερράρι υποστήριζαν πως δεν βοηθούσαν αλλά αν είναι έτσι γιατί τα χρησιμοποίησαν. Γνώμη μου είναι ότι η Φερράρι αθωώθηκε για να παιχτεί το πρωτάθλημα μέχρι τον τελευταίο αγώνα.
Ο Κούλθαρντ πρέπει να ήταν 4ος και έδινε πρωτάθλημα στη ΜκΛάρεν αν τερμάτιζε. Χτύπησε όμως το αυτοκίνητο του έπεσε πιο πίσω και τελικά εγκατέλειψε. Εν μέρει έχετε και οι δύο δίκιο. Από τις πιο κουφές στούκες που έχω δει πάντως. Το χάνει στη δεξιά καμπή μετά τη φουρκέτα, κάνει μισό τετ α κε, το ρύγχος χτυπάει στο εσωτερικό της στροφής και διαλύεται και μετά το αυτοκίνητο επανέρχεται στην πίστα και ισιώνει σαν από θαύμα (με πολλά χιλιόμετρα όλα αυτά).
-
Από όσα θυμάμαι:
Μιλάμε για την σεζον 1999, στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Μαλαισία (με τελευταίο στην Ιαπωνία). Η Ferrari έκανε το 1-2, με τον Hakkinen τρίτο και τον Coulthard εκτός από νωρίς, αποτέλεσμα που άφηνε και τα δύο πρωταθλήματα ανοιχτά. Ωστόσο μετά το GP, οι Ferrari βρέθηκαν παράνομες και ακυρώθηκαν (δεν θυμάμαι ακριβώς την παράβαση, νομίζω είναι αυτή που είπε ο ody_xanthi), γεγονός που έδινε και τα δύο πρωταθλήματα στην McLaren. Αυτό όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν και το καλύτερο για την FIA και στην έφεση η Ferrari δικαιώθηκε με την δικαιολογία ότι τα μηχανήματα δεν ήξεραν να μετράνε!
Έτσι πήγαμε στην Suzuka με τον Irvine 4 βαθμούς μπροστά από τον Hakkinen και τη Ferrari 4 βαθμούς μπροστά από την McLaren, με τον Irvine να κάνει την αμίμητη δήλωση: Θα τον αφήσω να φύγει μπροστά (τον Mika) γιατί όταν είναι μόνος του μπροστά κάνει λάθη!
Ο Hakkinen ήθελε την νίκη για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, αλλά ο Schumacher πήρε την pole. Στην εκίννηση ο Φινλανδός τον πέρασε, έφυγε μπροστά και δεν έκανε λάθος! Ο Schumacher τερμάτισε κοντά του αλλά ουσιαστικά δεν τον απείλησε. Ο Coulthard (15 γύρους περίπου πριν το τέλος) ήταν τρίτος και ο Irvine τέταρτος. Αν τερμάτιζαν έτσι το κατασκευαστών θα πήγαινε στην McLaren αλλά ο Σκωτσέζος στούκαρε (και έφαγε τα μπινελίκια της ζωής του ). -
Με ένα όργανο που είχε ακρίβεια +-1 μετρήσαν κάτι και το βρήκαν εκτός προδιαγραφών για 2.
Όμως όποιος ξέρει από τεχνολογία μετρήσεων καταλαβαινει πως ΕΞΑΝΤΛΩΝΤΑΣ το ΝΟΜΙΜΟ περιθώριο των μετρητικών οργάνων ΔΕΝ μπορεί να αποδειχθεί παράνομο το όχημα!!!
ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ εδώ είναι γιατί δεν χρησιμοποίησαν καλύτερα όργανα και να επαναλάβουν τη μέτρηση!
Από τη στιγμή που δεν την επανέλαβαν όμως με ΑΛΛΑ όργανα, πιο ακριβή, ΔΕΝ μπορούσαν να στοιχειοθετήσουν παράβαση.ΤΟ ΥΠΟΠΤΟ πάλι είναι πως ο μετρών λογικά ήξερε την ακρίβεια του οργάνου του, και ΕΙΔΕ το σφάλμα ΑΜΕΣΑ. Γιατί λοιπόν δεν είπαν εξαρχής όλα καλά και να πάμε σπίτια μας, ή όχι, ξανακάντε την μέτρηση με καλύτερο όργανο, παρά τους βγάλαν παράνομους μόνο για να αθωωθούν σε χρονικό σημαίο που ΠΛΕΟΝ το αμάξι δεν ήταν διαθέσιμο για επανάληψη των μετρήσεων;;;
-
George εγώ γιατί νομίζω ότι είχανε πάει ένα μοντέλο του οχήματος μπροστά στην επιτροπή των ενστάσεων και σε όλους τους τεχνικούς διευθυντές περάσανε τα πλαϊνά badge boards τα οποία έπρεπε να ήταν 5 mm και ήταν 10mm... Τα δέσανε πάνω στο μοντέλο και αποδείχθηκε ότι ήταν στα 5mm τελικά και ότι έκανε λάθος το μετρητικό όργανο της FIA και του Charrlie Widding στην Μαλαισία.............
-
Εγώ πάντως έχω εκείνο τον αγώνα σε βιντεοκασέτα.
-
Εγω δεν εχω τον αγωνα αυτο σε βιντεοκασετα, αλλα εχω μια ντουζινα αλλους αγωνες σε βιντεοκασετες!
Απο Σουζουκα '99, Σπα '00, Ιντερλαγκος '01, Σιλβερστοουν '01, ΜοντεΚαρλο '02, Σιλβερστοουν '04 σε Σπα '04 και αρκετους αλλους. Εχω και διαφορα qualifyings! Το qualifying του Ευρωπαικου Γκραν Πρι '03 ειναι το αγαπημενο μου! -
Έχω όλο το 2004-2005 πλην Βέλγιο - Μονκό 2004 που είναι μισά, σε DVD.
Και άλλα παλιότερα πχ το τελευταίο μακρύ Χοκ. -
Χοκενχαιμ 2000. Τη βαζω και ανατριχιαζω!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Χοκενχαιμ 2000. Τη βαζω και ανατριχιαζω!Αυτό είναι του Ρούμπενς, ε;;
Κορυφαίο!!
Αυτό όντως λείπει από τη (νέα σε ηλικία) συλλογή μου!! -
Τυχαία έχω το silverstone99(τραυματισμός Σουμάχερ), καθώς εκείνη την ώρα ταξίδευα και το έγραψα στο βίντεο για να το δω αργότερα. Όταν γύρισα σπίτι και μου είπαν τί είχε συμβεί δεν πίστευα στα αυτιά μου, μέχρι που το είδα ο ίδιος.
Ακόμη έχω Σουζούκα2000 και Μονακό2001. Είχα και άλλους 3 αλλά τους έσβησα . Τουλάχιστον έχω ένα μεγάλο(θέλω να πιστεύω) αρχείο σε βίντεο που έχω κατεβάσει από το internet, περίπου 800MB και ολοένα μεγαλώνει.
Αθώωση Φερράρι