-
Αν μετρησουμε το ρευμα στον αισθητηρα λ θα ειναι ιδιο πριν κ μετα απο βελτιωση(εκκεν/ρουs συμπιεση προγραμμα)? για ιδιο αυτ/το.ποια ειναι η η ενδειξη σε νορμαλ αυτ/τα .Νομιζω πρεπει να ειναι η ιδια κ σε βελτιωμενα-αγωνιστικα
-
Αν μετρησουμε το ρευμα στον αισθητηρα λ θα ειναι ιδιο πριν κ μετα απο βελτιωση(εκκεν/ρουs συμπιεση προγραμμα)? για ιδιο αυτ/το.ποια ειναι η η ενδειξη σε νορμαλ αυτ/τα .Νομιζω πρεπει να ειναι η ιδια κ σε βελτιωμενα-αγωνιστικα
-
Αν μετρησουμε το ρευμα στον αισθητηρα λ θα ειναι ιδιο πριν κ μετα απο βελτιωση(εκκεν/ρουs συμπιεση προγραμμα)? για ιδιο αυτ/το.ποια ειναι η η ενδειξη σε νορμαλ αυτ/τα .Νομιζω πρεπει να ειναι η ιδια κ σε βελτιωμενα-αγωνιστικα
-
Μόλις ξεκινήσεις το αυτοκίνητο κρύο, πρέπει να έχεις 0,45V όταν ζεσταθεί, closed loop σε ταξίδι ανεβαίνει και κατεβαίνει γύρω από αυτή τη τιμή. Δεν έχει σημασία πόσο γιατί οι αισθητήρες λ δεν μετρούν με ακρίβεια εκτός από τη περιοχή του μείγματος αέρα/καυσίμου 14,7. Στο ρελαντί και στο τέρμα γκάζι ο λ αγνοείται και ψεκάζεται προκαθορισμένη ποσότητα καυσίμου.
Δεν πρόκειται να αλλάξει η ένδειξη του λ 'πριν κ μετα απο βελτιωση(εκκεν/ρουs συμπιεση προγραμμα)' εκτός από το τέρμα γκάζι αν και εκεί η τιμή δεν έχει καμία σημασία γιατί ο λ δεν έχει ακρίβεια μέτρησης στο A/F 12,8 - εκτός εάν έχεις αισθητήρα λ ευρέως φάσματος (αλλά εκεί δεν σε ενδιαφέρουν τα βολτ αλλά μετράς την ένταση που χρειάζεται να δώσεις ώστε να είναι 'σταθερός' ο λ).
Να κοιτάξεις στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα τα βολτ να είναι συνέχεια πάνω ή κάτω από το 0,45 - αλλαγή περίπου ανά δευτερόλεπτο.
αισθητηραs λ