-
Τα διαθέτει μαγαζί που θέλει να μου τα πουλήσει. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο μοντέλο. Διάσταση 195/70-14 σε παλιό μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο.
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τη μάρκα αυτή ελαστικών. Δεν είμαι εναντίον λιγότερο εμπορικών κατασκευαστών, άλλωστε φαίνεται να είμαι ο μόνος που είχε συμπαθήσει τα Marangoni Trio.... Απλά θέλω να δω αν έχουν κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα (αντοχή, φθορά, συμπεριφορά σε διάφορες συνθήκες κλπ).
Θέλω γρήγορη φθορά (γιατί πόσα χιλιόμετρα θα προλάβω να κάνω σε 2 χρόνια που θέλουν τα λάστιχα στην Ελλάδα για να ξεραθούν?), καλή πρόσφυση στο στεγνό (όταν βρέχει σε ελληνικό δρόμο πάω σαν χεσμένος ή απλά κάθομαι σπίτι μου), όχι ψηλό δείκτη ταχύτητας (παλιό αυτοκίνητο) αλλά μάλλον ψηλό δείκτη φορτίου (βαρύ αυτοκίνητο). -
Τα διαθέτει μαγαζί που θέλει να μου τα πουλήσει. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο μοντέλο. Διάσταση 195/70-14 σε παλιό μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο.
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τη μάρκα αυτή ελαστικών. Δεν είμαι εναντίον λιγότερο εμπορικών κατασκευαστών, άλλωστε φαίνεται να είμαι ο μόνος που είχε συμπαθήσει τα Marangoni Trio.... Απλά θέλω να δω αν έχουν κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα (αντοχή, φθορά, συμπεριφορά σε διάφορες συνθήκες κλπ).
Θέλω γρήγορη φθορά (γιατί πόσα χιλιόμετρα θα προλάβω να κάνω σε 2 χρόνια που θέλουν τα λάστιχα στην Ελλάδα για να ξεραθούν?), καλή πρόσφυση στο στεγνό (όταν βρέχει σε ελληνικό δρόμο πάω σαν χεσμένος ή απλά κάθομαι σπίτι μου), όχι ψηλό δείκτη ταχύτητας (παλιό αυτοκίνητο) αλλά μάλλον ψηλό δείκτη φορτίου (βαρύ αυτοκίνητο). -
Τα διαθέτει μαγαζί που θέλει να μου τα πουλήσει. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο μοντέλο. Διάσταση 195/70-14 σε παλιό μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο.
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τη μάρκα αυτή ελαστικών. Δεν είμαι εναντίον λιγότερο εμπορικών κατασκευαστών, άλλωστε φαίνεται να είμαι ο μόνος που είχε συμπαθήσει τα Marangoni Trio.... Απλά θέλω να δω αν έχουν κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα (αντοχή, φθορά, συμπεριφορά σε διάφορες συνθήκες κλπ).
Θέλω γρήγορη φθορά (γιατί πόσα χιλιόμετρα θα προλάβω να κάνω σε 2 χρόνια που θέλουν τα λάστιχα στην Ελλάδα για να ξεραθούν?), καλή πρόσφυση στο στεγνό (όταν βρέχει σε ελληνικό δρόμο πάω σαν χεσμένος ή απλά κάθομαι σπίτι μου), όχι ψηλό δείκτη ταχύτητας (παλιό αυτοκίνητο) αλλά μάλλον ψηλό δείκτη φορτίου (βαρύ αυτοκίνητο). -
Πιστεύω ότι τα ΚUMHO είναι παρεξηγημένα λάστιχα και ότι αξίζουν τα (λίγα) λεφτά τους. Αν η τιμή τους είναι καλή δεν βλέπω το λόγο να μην τα επιλέξεις.
Σαν εταιρεία πάντως έχει επενδύσει πολλά λεφτά σε αγώνες-εξέλιξη και στην Ευρώπη , εκτός Ασίας και Αμερικής. -
Τα μαμίσια Kumho που είχα στο accent τα είχα αλλάξει άρον-άρον στα δύο χρόνια με μόλις 12.000 χλμ, μετά από μια παρολίγον περιπέτεια σε δρόμο με λίγα νερά. Δεν ξέρω βέβαια πόσο καιρό κάθονταν στη μάντρα πριν αγοράσω το αυτοκίνητο, όμως μόνο εμπιστοσύνη δεν ενέπνεαν. Σε άλλο accent, τα Kumho 3 ετών βρώμιζαν τον αέρα όταν φρενάριζα δυνατά σε στεγνό.
Ίσως είχα πέσει στην περίπτωση, όμως με τα michelin energy νιώθω πολύ καλύτερα. -
Είχα Kumho στο R19 16V σε διάσταση 195/50-15. Κανένα πρόβλημα. Όλα μια χαρά.
Συγκρίσεις με άλλα δεν μπορώ να σου πώ γιατί όταν αλλάζεις και βάζεις καινούργια, τα πάντα φαίνονται καλύτερα... -
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Είχα Kumho στο R19 16V σε διάσταση 195/50-15. Κανένα πρόβλημα. Όλα μια χαρά.
Συγκρίσεις με άλλα δεν μπορώ να σου πώ γιατί όταν αλλάζεις και βάζεις καινούργια, τα πάντα φαίνονται καλύτερα...Ποιό μοντέλο έχεις , το Ecsta Supra 712 ή το KH11. Σκέφτομαι να βάλω τα πρώτα. Σε τι τιμή το βρήκες και ρωτώ μιά που στο νετ το βλέπω το λάστιχο σαν 'value for money' λάστιχο και οι δικοί μας το μοστράρουν σαν κορυφαίο της κατηγορίας του!!!
-
Τελικά τα έβαλα τα Kumho, είναι τα Powerstar 758 σε μέγεθος 195/70-14 και μια και πια έχουν κάτσει καλά και δοκιμάστηκαν σε πόλη, επαρχία, χωματόδρομο και εθνική οδό και σε βροχή έχω να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω με κάτι άλλο ούτε με τα προηγούμενα αφού μαζί με τα λάστιχα (που ήταν 175-14 κάτι σε Michelin χωρίς φθορά αλλά 5-6 ετών) αλλάχτηκαν και τα αμορτισέρ που υστερούσαν πολύ.
Έχω μάλλον υπερβολική πρόσφυση σε στροφές (αν κάτι τέτοιο είναι δυνατό!) (τα επίπεδα καθίσματα έχουν μηδενική πλευρική στήριξη και σαν δερμάτινα είναι και γλυστερά....)! Βοηθάει και το 50/50 ζύγισμα του αυτοκινήτου. Στο όριο ήπια υποστροφή και σε άφημα σαφής αλλαγή ζυγίσματος αλλά χωρίς γύρισμα.
Χαζοσπιναρίσματα στις εκκινήσεις σπάνια, θετικό σημείο.
Σε χώμα πολύ άνετα και με καλή πρόσφυση, δεν γυρίζει εύκολα.
Μάλλον μαλακά πλαϊνά που δεν προωθούν τις γρήγορες αντιδράσεις αλλά από άνεση πάει πολύ καλά. Ο τυχόν θόρυβος καλύπτεται έτσι κι αλλιώς από την βουή του κινητήρα (δεν έχει 5η) και τους έντονους αεροδυναμικούς οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω.
Σε βρεγμένο μάλλον έχω αισθανθεί τα όρια της υδρολίσθησης σε κακό γυαλιστερό δρόμο με πολύ νερό σε ταχύτητες μεγαλύτερες από όσο μπορούσα να ελπίζω.... οπότε καλά κι απο εκεί, δεν πάμε και γυρεύοντας στο βρεγμένο στην Ελλάδα.
Τα φρένα δεν έχουν δοκιμαστεί ιδιαίτερα αλλά γενικά το αυτοκίνητο με 4 δίσκους φρενάρει πολύ καλά (ιδίως με τα νέα αμορτισέρ) και λόγω βάρους και γενικού στυλ δεν χρησιμοποιείται για φρεναρίσματα οριακά για τοποθέτηση κλπ. Πάντως μπλοκάρουν δύσκολα ακόμα και σε βρεγμένο.
Συνολικά ικανοποιημένος, τα λάστιχα εμπνέουν εμπιστοσύνη και υπερκαλύπτουν τις ανάγκες και δυνατότητες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και του οδηγού (που αναγκαστικά προσαρμόζεται στις δυνατότητες του αυτοκινήτου) που τα θεωρεί ευχάριστη έκπληξη!
Εντυπώσεις από λάστιχα Kumho?