-
Η ιστορία έχει ως εξής. Πριν από ένα χρόνο πούλησα το 4κύλινδρο 600άρι, για λόγους καθαρά οικονομίας. 1000 χλμ κάνω το μήνα μόνο για το πήγαινε-έλα στη δουλειά και μ' αυτό ήταν οικονομική αιμορραγία, αν συνυπολογίσετε και κόστος συντήρησης (μόνο να σκεφτεί κανεις οτι κάθε λίγο παραπάνω από χρόνο χρειαζόμουν λάστιχα αρκεί). H μηχανή δυστυχώς δεν έκανε άλλες διαδρομές (τα ταξίδια έχουν κοπεί και εντός πόλης κάνω τεράστια προσπάθεια ν' ανέβει η ταυρίνα), οπότε κινήθηκα προς ένα cbf250. Δεν μπορώ να πω, τα λεφτά του τα έβγαλε και με το παραπάνω, υπολογίζω οτι έχω γλιτώσει πάνω από 700 ευρώ σε ένα χρόνο σε σχέση με τη μεγάλη, αλλά δυστυχώς... δε μου αρκεί πια...
Ψάχνω λοιπόν -με την προϋπόθεση βεβαίως οτι το 250 θα πουληθεί) για ένα 2κύλινδρο 500άρι με τη λογική οτι και οικονομικά ειναι για τα κυβικά τους σε κατανάλωση και συντήρηση (σε σχέση με το 4κύλινδρο πάντα) και τα αλογάκια δεν τους λείπουν και σίγουρα μιλάμε για καλύτερα πλαίσια/αναρτήσεις κτλ. Και το περίεργο ειναι οτι τα βρίσκει κανείς σε πολύ χαμηλή τιμή, ίσως επειδή δεν έχουν πολλή ζήτηση.
Προϋποθέσεις: γυμνό, όχι πάνω από 10ετίας, κάπου γύρω στα 1500 ευρώ, να μην αγγίξει τα 2 χιλιάρικα και να ειναι γενικά αξιόιπιστο. Αυτά που έχω ξεχωρίσει ειναι τα Honda CB500, Kawa ER5 και Suzuki GS500. Aπό αυτά απ' όσο ξέρω το Honda ειναι το πιο ενεργοβόρο, αλλά και το πιο αξιόπιστο και το GS αντιθέτως το πιο οικονομικό. Το ER με χαλάει που έχει πισω ταμπούρο (ΟΚ, δεκτό στα 20 άλογα, αλλά στα κοντά 50 και στα σαφώς περισσότερα κιλά μου φαίνεται κάπως). Για το GS επίσης ξέρω οτι ο κινητήρας του ειναι αειθαλής, εξέλιξη πολύυυ παλιότερων μοντέλων, με ό,τι σημαίνει αυτό σε θέματα αξιοπιστίας. Εχει επίσης την πιο 'racing' θέση οδήγησης από τα τρία, αυτό τώρα δεν ξέρω αν ειναι ακριβώς καλό, σε καθημερινές μετακινήσεις φοβάμαι οτι θα ειναι πιο κουραστικό.Για πείτε απόψεις όσοι έχετε μια εικόνα ή έχετε οδηγήσει κάποιο από αυτά.
-
Η ιστορία έχει ως εξής. Πριν από ένα χρόνο πούλησα το 4κύλινδρο 600άρι, για λόγους καθαρά οικονομίας. 1000 χλμ κάνω το μήνα μόνο για το πήγαινε-έλα στη δουλειά και μ' αυτό ήταν οικονομική αιμορραγία, αν συνυπολογίσετε και κόστος συντήρησης (μόνο να σκεφτεί κανεις οτι κάθε λίγο παραπάνω από χρόνο χρειαζόμουν λάστιχα αρκεί). H μηχανή δυστυχώς δεν έκανε άλλες διαδρομές (τα ταξίδια έχουν κοπεί και εντός πόλης κάνω τεράστια προσπάθεια ν' ανέβει η ταυρίνα), οπότε κινήθηκα προς ένα cbf250. Δεν μπορώ να πω, τα λεφτά του τα έβγαλε και με το παραπάνω, υπολογίζω οτι έχω γλιτώσει πάνω από 700 ευρώ σε ένα χρόνο σε σχέση με τη μεγάλη, αλλά δυστυχώς... δε μου αρκεί πια...
Ψάχνω λοιπόν -με την προϋπόθεση βεβαίως οτι το 250 θα πουληθεί) για ένα 2κύλινδρο 500άρι με τη λογική οτι και οικονομικά ειναι για τα κυβικά τους σε κατανάλωση και συντήρηση (σε σχέση με το 4κύλινδρο πάντα) και τα αλογάκια δεν τους λείπουν και σίγουρα μιλάμε για καλύτερα πλαίσια/αναρτήσεις κτλ. Και το περίεργο ειναι οτι τα βρίσκει κανείς σε πολύ χαμηλή τιμή, ίσως επειδή δεν έχουν πολλή ζήτηση.
Προϋποθέσεις: γυμνό, όχι πάνω από 10ετίας, κάπου γύρω στα 1500 ευρώ, να μην αγγίξει τα 2 χιλιάρικα και να ειναι γενικά αξιόιπιστο. Αυτά που έχω ξεχωρίσει ειναι τα Honda CB500, Kawa ER5 και Suzuki GS500. Aπό αυτά απ' όσο ξέρω το Honda ειναι το πιο ενεργοβόρο, αλλά και το πιο αξιόπιστο και το GS αντιθέτως το πιο οικονομικό. Το ER με χαλάει που έχει πισω ταμπούρο (ΟΚ, δεκτό στα 20 άλογα, αλλά στα κοντά 50 και στα σαφώς περισσότερα κιλά μου φαίνεται κάπως). Για το GS επίσης ξέρω οτι ο κινητήρας του ειναι αειθαλής, εξέλιξη πολύυυ παλιότερων μοντέλων, με ό,τι σημαίνει αυτό σε θέματα αξιοπιστίας. Εχει επίσης την πιο 'racing' θέση οδήγησης από τα τρία, αυτό τώρα δεν ξέρω αν ειναι ακριβώς καλό, σε καθημερινές μετακινήσεις φοβάμαι οτι θα ειναι πιο κουραστικό.Για πείτε απόψεις όσοι έχετε μια εικόνα ή έχετε οδηγήσει κάποιο από αυτά.
2κύλινδρα 500ρια