-
Τα δεδομένα Swift 2007 1.3 πετρέλαιο, μιζάρει κανονικά παίρνει μπρος για 3 δευτερόλεπτα ρελαντί 800 στροφές και σβήνει ακαριαία, έχει δοκιμαστεί με πατημα το γκαζι τερμα παλι το ιδιο. Δοκιμάστηκε το αντικλείδι, το ίδιο, αλλάχτηκε μπαταρία στο κλειδί το ίδιο. Στο διαγνωστικό βγάζει βλάβη P1483.
Το μυαλο μου παει σε κεραία immobilizer, αισθητήρα στρόφαλου....
Οι γνώμες σας
-
Τα δεδομένα Swift 2007 1.3 πετρέλαιο, μιζάρει κανονικά παίρνει μπρος για 3 δευτερόλεπτα ρελαντί 800 στροφές και σβήνει ακαριαία, έχει δοκιμαστεί με πατημα το γκαζι τερμα παλι το ιδιο. Δοκιμάστηκε το αντικλείδι, το ίδιο, αλλάχτηκε μπαταρία στο κλειδί το ίδιο. Στο διαγνωστικό βγάζει βλάβη P1483.
Το μυαλο μου παει σε κεραία immobilizer, αισθητήρα στρόφαλου....
Οι γνώμες σας
-
-
Να ελέγξω την καλωδίωση στον αισθητήρα θερμοκρασίας και τον αισθητήρα λ;
Οταν συνδέθηκα την πρώτη φορά που πήγα το διαγνωστικο διάβασε θερμοκρασία ψυκτικου 27 βαθμούς, θερμοκρασια εισαγωγης 17, μου είπε οτι το είχε κινήσει πριν 2 ωρες και μετά δεν έπαιρνε μπρος.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχω, παίρνει μπρος 800 στροφές και σε 3 δευτερόλεπτα σβήνει, δεν αποκρίνεται στο πάτημα γκαζιού για να ανεβάσει στροφές, συμπεραίνω οτι έχει συμπίεση ο κινητήρας, υπάρχει αέρας, καύσιμο, πίεση, προθερμάνσεις λειτουργούν αλλιώς δεν θα επαιρνε μπρος. Το γεγονός οτι παίρνει μπρος και σβήνει ακαρίαια μπορώ να υποθέσω ότι ο εγκέφαλος παίρνει σήμα από καποιο αισθητήρα και τον σβήνει εχω καταλήξει σε 2 υποθέσεις:
- Δοκίμασα και τα 2 κλειδιά, έχει τάση η μπαταρία των κλειδιών, αλλά αν έχει χαλάσει η κεραία του immobilizer που βρίσκεται εκεί στην κλειδαριά που βάζουμε μπρος, δεν θα δίνει σήμα και έτσι ο εγκεφαλος θα σβηνει ακαρίαια τον κινητήρα. Εχω παρατηρησει τη λειτουργια του immobilizer οταν δεν γνωριζει το κλειδι-τσιπακι ή δεν λειτουργει η κεραια immobilizer σε αλλα αυτοκινητα δεν αφηνει να γυρισει η μιζα, σε αλλα γυρναει η μιζα αλλα δεν στελνει σημα στα μπεκ, σε αλλα γυρναει μιζα παιρνει μπρος και σβηνει τον κινητηρα αμέσως κατι που ταιριαζει ακριβως με την περιγραφη μου
2.Επειτα σκέφτηκα τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου στον συλλέκτη που είναι πολυ συχνη αιτια βλαβης σε πετρελαια, δεν ξερω πως θα μπορουσα να τον ελεγξω ειναι με 3pin, καποια στιγμη θα περασω να ξεκουμπωσω τη φυσα του και να δοκιμασω να παρει μπρος
Δεν παίρνει μπρος Suzuki