Εψαξα στο ιντερνετ και βρήκα πολλές ντίζες για το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν είναι όλες ίδιες. Δηλαδή όσες δεν έχουν παξιμάδι δεν είναι καλές? Νομίζω ότι το παξιμάδι που λέμε είναι μέσα στο λαστιχάκι, το λαστιχάκι πιάνω και βιδώνω για να ανέβει το πετάλι. Υπάρχει κάτι άλλο που να χαλαρώνει το πετάλι εκτός από την ντίζα? Αυτό το δίχαλο που ανέφερα έχει σχέση? Επηρεάζει πολύ τον μηχανισμό? Σαν μπαλάκι μου το περιέγραψαν που ίσως έχει σπάσει.
Best posts made by Zer90
-
RE: Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004
Latest posts made by Zer90
-
RE: Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004
Εψαξα στο ιντερνετ και βρήκα πολλές ντίζες για το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν είναι όλες ίδιες. Δηλαδή όσες δεν έχουν παξιμάδι δεν είναι καλές? Νομίζω ότι το παξιμάδι που λέμε είναι μέσα στο λαστιχάκι, το λαστιχάκι πιάνω και βιδώνω για να ανέβει το πετάλι. Υπάρχει κάτι άλλο που να χαλαρώνει το πετάλι εκτός από την ντίζα? Αυτό το δίχαλο που ανέφερα έχει σχέση? Επηρεάζει πολύ τον μηχανισμό? Σαν μπαλάκι μου το περιέγραψαν που ίσως έχει σπάσει.
-
RE: Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004
@ilias-a said in Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004:
@zer90 said in Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004:
KIA Picanto του 2004.
Κοντρα παξιμαδι για να μη λασκαρει εχει?
Εβγαλα φωτογραφία το λαστιχάκι που βιδώνω. Το κόκκινο σημάδι το έκανα για να καταλάβω αν θα μετακινηθεί το λαστιχάκι. Δε ξέρω αν αυτό το λαστιχάκι που το βιδώνω είναι το παξιμάδι που εννοείς ή έπρεπε να έχει και κάτι άλλο από κάτω. Ξαναγράφω όμως τα ερωτήματα που έθεσα γιατί δεν τα σχολίασε κανείς.
Μπορεί η ντίζα να χρειάζεται λίγο χρόνο μέχρι τελικά να μείνει σε μια θέση? Μπορεί να σπάσει ξανά επειδή με το βίδωμα ουσιαστικά την τεντώνω όπως καταλαβαίνω? Πώς γίνεται να χαλαρώνει αφού παρατηρώντας την κίνηση που γίνεται με το πάτημα του συμπλέκτη βλέπω μόνο να τραβιέται η ντίζα αλλά όχι να ξεβιδώνει το ελαστικό παξιμάδι που βιδώνω εγώ? Υπάρχει περίπτωση απλά να φταίει το ανταλλακτικό?
-
RE: Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004
@ilias-a said in Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004:
Για ποιο αυτοκινητο μιλας?
KIA Picanto του 2004.
-
Χαλαρώνει η ντίζα συμπλέκτη-Picanto 2004
Γεια σας
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που λογικά δεν σχετίζεται με τη μάρκα και το μοντέλο. Καθώς δεν έχω τόσες τεχνικές γνώσεις, ελπίζω να βρω εδώ απάντηση ή κάποια πρόταση για το πρόβλημα του αυτοκινήτου. Και ξεκινάω την περιγραφή.
Αφού έσπασε η ντίζα συμπλέκτη και τοποθετήθηκε η καινούρια, αυτή φαίνεται σαν να χαλαρώνει και το πεντάλ από εκεί που ξεκινάει ψηλά καταλήγει μέσα σε λίγες ημέρες να απομονώνει χαμηλά. Οταν συμβαίνει αυτό, οι ταχύτητες μπαίνουν δύσκολα με μια αίσθηση ότι φταίει ο λεβιές, δηλαδή εκεί χρειάζεται παραπάνω δύναμη και υπομονή μέχρι να μπει η όποια ταχύτητα. Τραβώντας την ντίζα λίγο προς τα πάνω και βιδώνοντας αυτή επιστρέφει το πεντάλ πιο ψηλά και οι ταχύτητες μπαίνουν χωρίς κανένα πρόβλημα. Συμπεραίνω ότι εφόσον μετά το βίδωμα όλα λειτουργούν καλά, το όποιο θέμα υπάρχει είναι στην ντίζα ή κάπου μετά από αυτήν. Μου είπαν ότι με αλλαγή δίσκου πλατό κτλ θα φτιάξει αλλά δεν το πιστεύω γιατί το αυτοκίνητο δεν πατινάρει καθόλου και με την ντίζα στο σωστό σημείο οι ταχύτητες μπαίνουν χωρίς κανένα θέμα. Μια άλλη εκδοχή είναι ότι έχει σπάσει κάποιο εξάρτημα που λέγεται δίχαλο (δεν ξέρω αν το γράφω σωστά ούτε ακριβώς το μηχανισμό) κι αυτό θα προκαλεί συνέχεια την χαλάρωση της ντίζας. Σημειώνω ότι το χαλάρωμα προκύπτει περίπου μετά από 200 χιλιόμετρα ή 2 εβδομάδες κάπως έτσι, όχι αμέσως.
Μπορεί η ντίζα να χρειάζεται λίγο χρόνο μέχρι τελικά να μείνει σε μια θέση? Μπορεί να σπάσει ξανά επειδή με το βίδωμα ουσιαστικά την τεντώνω όπως καταλαβαίνω? Πώς γίνεται να χαλαρώνει αφού παρατηρώντας την κίνηση που γίνεται με το πάτημα του συμπλέκτη βλέπω μόνο να τραβιέται η ντίζα αλλά όχι να ξεβιδώνει το ελαστικό παξιμάδι που βιδώνω εγώ? Υπάρχει περίπτωση απλά να φταίει το ανταλλακτικό? Ελπίζω να έκανα σχετικά καλή περιγραφή.