Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    xtbabis

    @xtbabis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    xtbabis Unfollow Follow

    Latest posts made by xtbabis

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
      «Η βενζινη που ψεκαζουν τα αεριου ψεκασμου(ζαβολι συγκεκριμενα) ειναι της ταξεως των 2-3 λιτρων/100 χλμ????? Αυτο ρυθμιζεται? Ποσο μπορει να πεσει το 2-3? Ειχα την εντυπωση οτι βενζινη χρησιμοποιουμε μονο κατα την εκκινηση...»


      Είναι καιρός να αντιληφθείτε, ότι η εταιρίες κατασκευής συστημάτων αερίου, έχουν τεντωμένα τα αυτιά τους στην αγορά χρηστών του αερίου. Βελτίωση ενός συστήματος είναι, να καλύπτει το δυνατόν περισσότερο την απαίτηση της αγοράς!. Σίγουρα καμία μετατροπή δεν τους καλύπτει όλους!!!. Όπως και οι βλακώδης απαιτήσεις βρίθουν!!!.
      Ο τετραγωνισμός του κύκλου, δεν έχει επιτευχτεί ακόμη!!!...
      Όταν λοιπόν διαπιστώνουν, ότι η τελική απόδοση του κινητήρα θέλει υποβοήθηση, τότε προσθέτουν και λίγη βενζίνα. Και είναι τρελό να εξανίσταστε, όταν διορθώνετε το πρόβλημα, που παρουσιάζετε από την μυημένη ικανότητα του αερίου, προσθέτοντας 2 λίτρα πχ βενζίνη, από τα 10 -12 η και περισσότερα, που έκαιγες προηγούμενα σε βενζίνη. Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι. Σιγά μην έχεις την τεράστια δαπάνη 1ε στα100κμ!.
      Άλλωστε πρέπει να ξέρεις, ότι αυτό είναι θετικό, διότι όταν ο κινητήρας χρειάζεται έξτρα δύναμη, και την καλύψει μόνον με αέριο, τότε θα έχουμε της δυσάρεστες συνέπιες που εσείς πολλές φορές περιγράφετε. Έτσι το εργοστάσιο με περίσσια λογική, σπουδή και γνώση, καλύπτει τον κινητήρα, με το φιλικό για αυτόν καύσιμο την βενζίνη!!.
      Και για να μην νομίζεις ότι λογοτεχνώ, σε πληροφορώ ότι ήταν και δική μου πρόταση προς το εργοστάσιο που συνεργαζόμουν…. Πριν 4 χρόνια…
      Ευχαριστώ
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      antoni επειδη εκτος απο τα 2 λιτρα στα 100 που δεν κοστιζουν 1ευρω αλλα 3-3,50 θα καιω και αλλα 10-12 λιτρα αεριο. δεν ενδιαφερομαι για την φοραδα αλλα για το δικο μου συμφερον...

      αν γνωριζεις να μου πεις η καταναλωση ειναι οντως 2-3 λιτρα στα 100 η λιγοτερο?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ρωτησα και σε πιο πισω σελιδες αλλα δεν πηρα απαντηση... οποτε το ξαναθετω το ερωτημα...

      Η βενζινη που ψεκαζουν τα αεριου ψεκασμου(ζαβολι συγκεκριμενα) ειναι της ταξεως των 2-3 λιτρων/100 χλμ????? Αυτο ρυθμιζεται? Ποσο μπορει να πεσει το 2-3? Ειχα την εντυπωση οτι βενζινη χρησιμοποιουμε μονο κατα την εκκινηση...

      Αν ειναι ετσι ποιος ο λογος να το περασω???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Εκλεισα Θεοδωρου zavolli τελικα με την σκεψη οτι εχουν περασει σε τοσα αυτοκινητα και εχουν μια α εμπειρια... 1 μηνα αναμονη. Επειδη εχω ακουσει διαφορα ειπα να παω καπου που εχουν καλο ονομα και δεν θα αντιμετωπισω ενδεχομενως προβληματα. Και εννοειται οτι τα 1370ε ηταν ηδη υπερβαση για μενα και δεν μπορουσα να διαθεσω περισσοτερα για καποιο συστημα 5ης γενιας.

      Σημερα ομως απο μια συζητηση που ειχα προβληματιστηκα...

      Ερωτηση, και απο αυτα που διαβασα παραπανω....Το συστημα θα ψεκαζει και βενζινη.... ποσα λιτρα /100 χλμ??? ειδα κατι για 2-3 στα 100. αυτο ρυθμιζεται ή ειναι στανταρ??? Δεν ειναι πολλα 2-3 λιτρα? και σε συνδυασμο οτι η καταναλωση ανεβαινει κατα 10-20%??? η κανω λαθος?

      Ενας εγκαταστατης σημερα εκτος Θεσσαλονικης( περναει με 1000ε ενα πολωνικο κιτ) μου ειπε >.

      Ετσι οπως τα ειπε... ψιλοξενερωσα.... Ειναι τεχνικα σωστο το παραπανω???

      Ποια η γνωμη σας? Ειχε δικαιο???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Φιλε hpdra, δεν παιζει ρολο για μενα το το συστημα. Αλλα το ποιο ειναι το καταλληλο. Υγρου ψεκασμου ή αεριου. Αυτο που λες οτι το οτι ψεκαζει βενζινη ή λιπαντικο δεν σημαινει οτι ειναι και υγρου ψεκασμου ειναι σιγουρο?

      Και τελος οσον αφορα το θεμα των χρηματων, μεχρι τωρα ελεγα οτι θα κοιταξω να βρω οτι πιο φθηνο... ακουγα για 2-3 μαστορους που το τοποθετουν με 1000 ευρω και εκλεινα προς τα εκει. Τις τελευταιες μερες ομως λογω του φοβου που μου προκαλει το αγνωστο του αντικειμενου. μαλλον παω για τα 1400 του Θεοδωρου, που ειναι απο τους πιο γνωστους, και διαβασα και καλα λογια στο φορουμ... Απο την αλλη... πως γινεται να τοποθετει υγρου ψεκασμου με μονο 1400?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dlag έγραψε:
      Εχω το opel vectra με τον ίδιο κινητήρα και στη λίστα της prins αναφέρει οτι πρόβλημα έχουν αυτοί οι κιν ητήρες που είναι 2004> δηλ. πριν το 2004. Εγώ εγκατέστησα το 4ης γενιας της zavoli στο συνεργάτη εδώ στην Αθήνα του Θεσσαλονικιού Θεοδώρου και γενικά είμαι ευχαριστημένος - έχω κάνει έως τώρα 7000χλμ. Ο Θεοδώρου σε επικοινωνία που είχα μαζί του μου είπε ότι σε οχήματα honda , mazda ,mitsubishi και σε μερικα nissan βάζει τη λαδιέρα ή ένα πρόσθετο στο ντεπόζιτο βενζίνης. Επειδή και εμένα με προβληματίζει το θέμα της φθοράς των βαλβίδων τον ρώτησα αν πρέπει να βάλω τη λαδιέρα και μου απάντησε αρνητικά διότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει πρόβλημα λέει. Επιπλέον το σύστημά μου όπως είπε και έτσι είναι ψεκάζει και βενζίνη ( σε κάθε 150λ υγραέριο καταναλώνω και 20λ βενζινη ) οπότε όπως είπε λιπαίνονται και οι βαλβίδες. Πάντως οι απόψεις γενικά διίστανται στο θέμα αυτό πχ. ο αντιπρόσωπος εδώ της prins που εγκαθιστά το flashlube έπέμεινε ότι χρειάζομαι λαδιέρα ( με κόστος 130 ευρώ έναντι 70 του Θεοδώρου)
      Θα παρακαλούσα οι φίλτατοι εγκαταστάτες του φόρουμ όπως ο antonis-team , doukias κ.ά.και άλλοι να μου πουν τη γνώμη τους αν χρειάζομαι όντως λαδιέρα ( θυμίζω οτι το όχημα μου είναι opel vectra 1600cc του 2008 με κινητήρα z16xep)και γενικά να αναπτύξουν την άποψή τους για το θέμα της λίπανσης των βαλβίδων

      Ερωτηση και σε συναρτηση με αυτα που διαβασα στο ενδιαφερον λινκ του φιλου redeingel. Απο την στιγμη που ενα συστημα ψεκαζει και βενζινη ειναι υγρου ψεκασμου?
      Στο link του redeingel αναφερει ως υγρου ψεκασμου τα 5ης γενιας μονο. Το καταλαβαινω λαθος??

      Και οσον αφορα το κοστος? το λινκ μεσα αναφερει... το 4ης γενιας κοστίζει περίπου από € 1200 έως € 1400+
      μια εγκατασταση LPG 5ης γενιας κοστίζει περίπου από € 1700 έως € 2200+. Αυτο σημαινει οτι οσοι μου λενε για υγρου, 5ης γενιας, ή και 6ης με 1400 λενε ψεμματα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      ναι το ειχα δει το βιντεακι, πολυ καλος φαινεται ο κυριος και σοβαροτατος και δειχνει γνωστης, αλλα δεν ξερω, απο αλλα που διαβαζω μπερδευομαι...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:

      Γεια σας και απο μενα,
      Εχω ενα astra H 1600 με κωδικο κινητηρα z16xep και θελω να κανω και εγω την μετατροπη. Σε πιο πισω σελιδες διαβασα οτι λογω κινητηρα ισως εχω προβληματα.
      Επειδη δεν γνωριζω το αντικειμενο, τι πρεπει να προτιμησω? συστημα με λαδιερα η χωρις? Λιγο πιο πανω ειδα οτι υπαρχουν πλεον και συστηματα 6ης γενιας. Μεχρι τωρα ηξερα για τα 4ης και 5ης. Τι ειναι καλυτερο?

      4ης, 5ης, 6ης και βαλε ειναι πλεον καθαρα εννοιες εντυπωσιασμου. Η βασικη λειτουργια του κιτ συστηματος υγραεριου ειναι αυτο που σε νοιαζει. Υπαρχουν 2 κατηγοριες:
      α) υγρου ψεκασμου
      β) αεριου ψεκασμου
      Απο κει και περα σε καθε κατηφορια υπαρχουν διαφορες τεχνολογιες οπου καθε εγκαταστατης το βαφτιζει οπως του ερθει 4ης, 5ης, 6ης εχω ακουσει μεχρι και 7ης και φυσικα εσκασα στα γελια.

      Φιλε sdaoulas2 δεν εχω κολλημα με το τι γενιας το συστημα που θα τοποθετησουν, αλλα κολλαω και εγω σε αυτο που ειπες, γιατι το ξερω οτι ετσι λειτουργουν οι περισσοτεροι, ο καθε ενας προκειμενου να δελεασει τον υποψηφιο πελατη το βαφτιζει οπως θελει, προτεινει οτι θελει, εμπορευεται και τον συμφερει, ουτως ωστε να σε κερδισει δινοντας ισως καλυτερη τιμη χωρις ομως να περναει αυτο που πραγματικα ταιριαζει στο αυτοκινητο, για να γλιτωσει πχ το επιπλεον κοστος που θα εχει για αυτον η λαδιερα, για να ειναι η τιμη του ιδια η και καλυτερη με καποιου αλλου εγκαταστατη.

      Επειδη δεν γνωριζω.... τα υγρου ψεκασμου δεν ειναι τα συστηματα που περιλαμβανουν και λαδιερα? η λαδιερα αυτο δεν κανει στην ουσια? να λιπαινει τον κινητηρα? Μπορει δηλαδη να υπαρχει και συστημα υγραου ψεκασμου χωρις λαδιερα?

      Για αυτο ρωταω ποιες εταιριες κατασκευης κιτ προτεινετε ή ακομα καλυτερα αν δεν υπαρχει προβλημα (θεμα διαφημισης κλπ) ποιους εγκαταστατες προτεινετε απο την εμπειρια σας για να μην εχουμε προβληματα?

      Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις, αλλα ακουμε πολλα καθημερινα, θελω να κανω την μετατροπη αμεσα αλλα ειμαι επιφυλακτικος λογω αγνοιας και δικης μου αλλα ενδεχομενως και πολλων που ασχολουνται με το αντικειμενο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dlag έγραψε:
      Εχω το opel vectra με τον ίδιο κινητήρα και στη λίστα της prins αναφέρει οτι πρόβλημα έχουν αυτοί οι κιν ητήρες που είναι 2004> δηλ. πριν το 2004. Εγώ εγκατέστησα το 4ης γενιας της zavoli στο συνεργάτη εδώ στην Αθήνα του Θεσσαλονικιού Θεοδώρου και γενικά είμαι ευχαριστημένος - έχω κάνει έως τώρα 7000χλμ. Ο Θεοδώρου σε επικοινωνία που είχα μαζί του μου είπε ότι σε οχήματα honda , mazda ,mitsubishi και σε μερικα nissan βάζει τη λαδιέρα ή ένα πρόσθετο στο ντεπόζιτο βενζίνης. Επειδή και εμένα με προβληματίζει το θέμα της φθοράς των βαλβίδων τον ρώτησα αν πρέπει να βάλω τη λαδιέρα και μου απάντησε αρνητικά διότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει πρόβλημα λέει. Επιπλέον το σύστημά μου όπως είπε και έτσι είναι ψεκάζει και βενζίνη ( σε κάθε 150λ υγραέριο καταναλώνω και 20λ βενζινη ) οπότε όπως είπε λιπαίνονται και οι βαλβίδες. Πάντως οι απόψεις γενικά διίστανται στο θέμα αυτό πχ. ο αντιπρόσωπος εδώ της prins που εγκαθιστά το flashlube έπέμεινε ότι χρειάζομαι λαδιέρα ( με κόστος 130 ευρώ έναντι 70 του Θεοδώρου)
      Θα παρακαλούσα οι φίλτατοι εγκαταστάτες του φόρουμ όπως ο antonis-team , doukias κ.ά.και άλλοι να μου πουν τη γνώμη τους αν χρειάζομαι όντως λαδιέρα ( θυμίζω οτι το όχημα μου είναι opel vectra 1600cc του 2008 με κινητήρα z16xep)και γενικά να αναπτύξουν την άποψή τους για το θέμα της λίπανσης των βαλβίδων

      6ος του 2004 ειναι το αμαξι μου. Αν πουμε οτι πηγαινω στον Θεοδωρου που ειναι και απο τα πιο γνωστα συνεργεια, να ζητησω και τοποθετηση λαδιερας? Αν το κοστος ειναι μονο 70 ευρω και ειναι καλυτερο για τον κινητηρα σιγουρα αξιζει να την βαλω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας και απο μενα,
      Εχω ενα astra H 1600 με κωδικο κινητηρα z16xep και θελω να κανω και εγω την μετατροπη. Σε πιο πισω σελιδες διαβασα οτι λογω κινητηρα ισως εχω προβληματα.
      Επειδη δεν γνωριζω το αντικειμενο, τι πρεπει να προτιμησω? συστημα με λαδιερα η χωρις? Λιγο πιο πανω ειδα οτι υπαρχουν πλεον και συστηματα 6ης γενιας. Μεχρι τωρα ηξερα για τα 4ης και 5ης. Τι ειναι καλυτερο?
      Ακομη ποιες εταιριες κρινετε σαν καλυτερες-καταλληλοτερες? Απο τους περισσοτερους ακουω οτι ολα τα κιτ ειναι τουρκικα κλπ. Εννοειται βεβαια οτι με ενδιαφερει να μην ξεφυγω και στο κοστος, οσον αφορα την μετατροπη. Απο μια προχειρη ερευνα που εχω κανει παντως κυμαινονται γυρω στα 1300-1400 ευρω, χωρις ομως να γνωριζω ποιο συστημα απο αυτα που μου προτεινουν ειναι καλυτερο και καταλληλοτερο για το αυτοκινητο μου. Καθημερινα ακουω διαφορες αποψεις οι οποιες δυστυχως πιστευω οτι βασιζονται στο τι θελει να πουλησει και εμπορευεται ο καθε μαστορας και οχι στο τι ταιριαζει στο δικο μου αυτοκινητο.

      Θα μπορουσατε να μου προτεινετε καποιον εγκαταστατη στην Θεσσαλονικη ο οποιος αποδεδειγμενα συνδυαζει και αξιοπιστια και τιμη?

      Ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xtbabis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr