Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    xronopoulosg

    @xronopoulosg

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    xronopoulosg Unfollow Follow

    Latest posts made by xronopoulosg

    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Επι του θέματος όμως drdino γιατί νομίζω πως αφήνουμε το δάσος και βλέπουμε το δέντρο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Ο χρήστης drdino έγραψε:

      τα ''νεροζούμια'' που αναφέρεις επανειλημμένα και με τόση εμμονή...

      Πρώτη φορά τα ανέφερα

      Ανακαλώ αμέσως και ζητώ συγγνώμη για το συγκεκριμένο λάθος! Δεν έχει ξαναναφερθεί αυτό από εσένα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Υποθέτοντας πως βάζεις τα νεροζούμια της αντιπροσωπείας και βάση του συλλογισμού σου θεωρήσουμε πως είναι ό,τι καλύτερο κλπ κλπ κλπ, γιατί ανησυχείς που καις λάδια;

      Ανησυχώ γιατί έχω την υποψία μήπως υπάρχει πρόβλημα στο αυτοκίνητο το οποίο είτε από έλλειψη τεχνογνωσίας δεν μπορεί να βρει ο επίσημος αντιπρόσωπος που το έχει αναλάβει είτε εσκεμμένα το κρύβει για να παρέλθει ο χρόνος της εγγύησης και μετά να μου εμφανίσει μια ''καινούργια,ασύλληπτη,ανευ προηγουμένου'' βλάβη στο αυτοκίνητο της οποίας το κόστος θα κληθώ να πληρώσω ο ίδιος. Για αυτό δεν ευθύνεται ο κατασκευαστής ούτε τα manual ούτε και τα ''νεροζούμια'' που αναφέρεις επανειλημμένα και με τόση εμμονή...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Eίναι λογικό να ξεμένει από έλαιο, όπως πολύ λογικό είναι μια φορά την εβδομάδα να κάνουμε έλεγχο της στάθμης του ελαίου και των άλλων υγρών, όπως του ψυγείου, των φρένων κλπ, αν θέλουμε το μοτέρ μας να είναι υγιές και το όχημα μας ασφαλές, τα καπό στα αυτοκίνητα ανοίγουν για να γίνονται τακτικοί έλεγχοι από τον οδηγό του οχήματος, αλλιώς θα ήταν κλειδωμένα και θα είχαν τα κλειδιά μόνο τα συνεργεία.

      Ανοίγουμε το καπό για να ελέγξουμε όλες τις στάθμες των υγρών μήπως και έχει συμβεί κάτι ΑΠΡΟΟΠΤΟ και άδειασαν τα υγρά. Και εν προκειμένω για να μιλήσουμε ως μηχανικοί: Δικαιολογεί το εγχειρίδιο του κατασκευαστή ΠΛΗΝ της περιόδου προσαρμογής(στρωσίματος) του αυτοκινήτου απώλεια ελαίου σε τόσο μεγάλο βαθμό; Αν όχι, τότε είναι σαφής δήλωση προβλήματος ως γνωστόν. Διότι για να υπάρχει απώλεια ελαίου, αυτό κάπου καταλήγει και πιθανότατα όχι στο χώρο προβλεπόμενης λίπανσης.

      Αυτό που εγραψε παραπανω ο 21Quadra [edit: και ο Onyx τωρα που το ειδα καλυτερα] είναι ακριβώς αυτο που πρεπει να γινεται απο τον μέσο άνθρωπο/ιδιοκτήτη/οδηγό.

      Ο έλεγχος είναι προληπτικός, όχι για να διαπιστωθεί η ζημια και να επισκευαστεί αλλα για να προληφθεί μεσω των ενδείξεων που συλλέγονται.Ο Νώε έφτιαξε την κιβωτό **ΠΡΙΝ **αρχίσει η βροχή.

      Απρόοπτα συμβάινουν, ναι, αλλα ο συχνός έλεγχος βοηθά να ανακαλυφθούν θεματα ΠΡΙΝ γινουν απρόοπτα.

      Τα αυτοκινητα ειναι πολυπλοκες εφευρέσεις. Δεν ειναι απαράιτητο οτι θα συμπεριφέρονται το ίδιο όλα. Είναι ηδη 5 ετών το δικό σου, έχει ενηλικιωθεί πια. Σκέψου οτι καποιοι έχουν σακχαρωδη διαβήτη απο τα 25 τους, καποιοι κατεβαζουν μπακλαβαδες/καταίφια μεχρι τα 90 τους. Η συγκριση τετοιου ειδους (όπως με το BMW που δεν καιει λαδι), είναι ατοπη.

      Όσο για το λαδι που καίει, ναι μου φαίνεται αρκετό, και καλο θα ήταν να μπεις απο κάτω να δεις αν ειναι λερωμενο κατι να σε οδηγησει προς πιθανη διαρροή η οτι άλλο. Δες εξατμιση αν το καιει. Οδηγείς ήρεμα? Πηγαινεις τσιτα συνεχεια? Ολα παιζουν ρόλο, συν αυτο που ανεφεραν παραπανω για διαφορετικες μαρκες λαδιου στα ίδια χαρακτηριστικα.

      Επίσης συγγνώμη για την ερώτηση, τι ακριβώς μηχανικός είσαι? Λογισμικού? Αν ναι, το καταλαβαίνω το σχόλιο περι manual. Για όλα τα υπόλοιπα πράγματα, το manual ειναι απλά μια καλή αρχή και όχι οι 10 απαράβατες εντολες του Μωυσή (πολύ βιβλικό παραδειγμα έπεσε σημερα, το κλεινω τώρα).

      Για να λυθεί κάθε απορία είμαι μηχανολόγος μηχανικός με αρκετές εμπειρίες σε συνεργεία αυτοκινήτων από μικρό παιδί μιας και ο πατέρας μου ενασχολείται με τα αυτοκίνητα 40 και πλεον χρόνια! Το manual θα μου επιτρέψεις να το χαρακτηρίσω βιβλίο απαράβατων εντολών μιας και ο κατασκευαστής εγγυάται για την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου μόνο αν αυτό τηρείται ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ και ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ. Επιπλέον,δεν υπάρχει κανένας άλλος άνθρωπος,ούτε καν ο πιο έμπειρος μηχανικός αυτοκινήτων του κόσμου, που να ξέρει κάθε τεχνική λεπτομέρεια για να μπορεί να συντάξει ή να βρει και να τηρήσει εμπειρικούς κανόνες για μια τέτοια κατασκευή. Ας μην ξεχνάμε πως το manual είναι πόνημα που αποτελεί αποτέλεσμα χιλιάδων ωρών εργασίας και συνεργασίας επιστημόνων πολλών κλάδων όπως για παράδειγμα μεταλλουργών, μηχανολόγων, ηλεκτρολόγων,ηλεκτρονικών κτλπ. Οπότε αποκλείεται να βγει κάτι τόσο ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό από άτομο που κατέχει πρακτική μηχανολογία και ψήγματα άλλων επιστημονικών κλάδων που προανέφερα. Είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο και φυσικά αναποτελεσματικό και χωρίς εγγύηση!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Ο χρήστης heras έγραψε:
      οποιος ακολουθει τα βιβλιαρακια που λενε αλλαγη λαδιων καθε 30.000χλμ να ειναι ετοιμος για τις συνεπειες
      ή βαζει τα νεροζουμια των αντιπροσωπειων

      τα λαδια θελουν τακτικοτατο ελεγχο και αλλαγη καθε 7.500- 10.000χλμ μαξιμουμ....και δοξα τω θεω υπαρχει μεγαλη ποικιλια απο αξιολογοτατα aftermarket λαδια σοβαρων εταιρειων για καθε μοτερ

      Τα ''νεροζούμια'' όπως τα αποκάλεσες ων αντιπροσωπειών και τα ''βιβλιαράκια'' είναι αυτά που δίνει ο κατασκευαστής ο οποίος ξέρει το αυτοκίνητο καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο και είναι και αυτά τα οποία εξασφαλίζουν την εγγύηση του κατασκευαστή για οποιαδήποτε βλάβη! Όποιος κάνει του κεφαλιού του από εκεί και πέρα καταντάει με ''σπασμένα'' μοτέρ και ''σώσον,ελέησον'' στην αντιπροσωπεία για επισκευή! Και ως απτό παράδειγμα δίνω τις βελτιώσεις ιπποδύναμης που γίνονται σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία και καταστρέφουν αυτοκίνητα κατά συρροή! Δεν είμαστε εμείς οι κατασκευαστές και για αυτό δεν μπορούμε να τους κρίνουμε χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα και την παραμικρή τεχνική λεπτομέρεια του αυτοκινήτου που αυτοί κατασκεύασαν!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Ο χρήστης drdino έγραψε:

      Eίναι λογικό να ξεμένει από έλαιο, όπως πολύ λογικό είναι μια φορά την εβδομάδα να κάνουμε έλεγχο της στάθμης του ελαίου και των άλλων υγρών, όπως του ψυγείου, των φρένων κλπ, αν θέλουμε το μοτέρ μας να είναι υγιές και το όχημα μας ασφαλές, τα καπό στα αυτοκίνητα ανοίγουν για να γίνονται τακτικοί έλεγχοι από τον οδηγό του οχήματος, αλλιώς θα ήταν κλειδωμένα και θα είχαν τα κλειδιά μόνο τα συνεργεία.

      Ανοίγουμε το καπό για να ελέγξουμε όλες τις στάθμες των υγρών μήπως και έχει συμβεί κάτι ΑΠΡΟΟΠΤΟ και άδειασαν τα υγρά. Και εν προκειμένω για να μιλήσουμε ως μηχανικοί: Δικαιολογεί το εγχειρίδιο του κατασκευαστή ΠΛΗΝ της περιόδου προσαρμογής(στρωσίματος) του αυτοκινήτου απώλεια ελαίου σε τόσο μεγάλο βαθμό; Αν όχι, τότε είναι σαφής δήλωση προβλήματος ως γνωστόν. Διότι για να υπάρχει απώλεια ελαίου, αυτό κάπου καταλήγει και πιθανότατα όχι στο χώρο προβλεπόμενης λίπανσης.

      Απρόοπτο είναι να αδειάσει πχ το υγρό των υαλοκαθαριστήρων;

      Το υγρό των καθαριστήρων είναι αναλώσιμο! Το λάδι είναι ανανεώσιμο! Και όπως αναφέρεται η συγκεκριμένη κουβέντα τότε εμένα μου φαίνεται φυσιολογικό και δικαιολογημένο να ''στεγνώσει'' το αμάξι και από υγρά φρένων! Λογικό? Γιατί όχι? Μα τι λέμε τώρα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Eίναι λογικό να ξεμένει από έλαιο, όπως πολύ λογικό είναι μια φορά την εβδομάδα να κάνουμε έλεγχο της στάθμης του ελαίου και των άλλων υγρών, όπως του ψυγείου, των φρένων κλπ, αν θέλουμε το μοτέρ μας να είναι υγιές και το όχημα μας ασφαλές, τα καπό στα αυτοκίνητα ανοίγουν για να γίνονται τακτικοί έλεγχοι από τον οδηγό του οχήματος, αλλιώς θα ήταν κλειδωμένα και θα είχαν τα κλειδιά μόνο τα συνεργεία.

      Ανοίγουμε το καπό για να ελέγξουμε όλες τις στάθμες των υγρών μήπως και έχει συμβεί κάτι ΑΠΡΟΟΠΤΟ και άδειασαν τα υγρά. Και εν προκειμένω για να μιλήσουμε ως μηχανικοί: Δικαιολογεί το εγχειρίδιο του κατασκευαστή ΠΛΗΝ της περιόδου προσαρμογής(στρωσίματος) του αυτοκινήτου απώλεια ελαίου σε τόσο μεγάλο βαθμό; Αν όχι, τότε είναι σαφής δήλωση προβλήματος ως γνωστόν. Διότι για να υπάρχει απώλεια ελαίου, αυτό κάπου καταλήγει και πιθανότατα όχι στο χώρο προβλεπόμενης λίπανσης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Σε BMW 116i έκανα 3000 χιλιόμετρα σε 1 εβδομάδα με τα λάδια στο όριο του χρόνου αλλαγής και άνοιξα μετά την επιστροφή μου για να τα αλλάξω και η στάθμη ήταν ακόμη λίγο κάτω από το max! Είναι λογικό ένα αμάξι να καταναλώνει λάδι; Δικαιολογείται μηχανολογικά αυτό;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά! Είμαι κάτοχος μιας Mercedes C-180 Kompressor μοντέλο 2007 το οποίο μου έχει παρουσιάσει την εξής περίεργη συμπεριφορά δύο φορές: Την πρώτη φορά, περί τον 1,5 χρόνο μετά την αγορά του, μετά από μερικά διαδοχικά ταξίδια, χωρίς να έχω φτάσει όμως το όριο των χιλιομέτρων και του χρόνου που ορίζει ο κατασκευαστής για αλλαγή ελαίου, που έκανα μου άναψε λαμπάκι για έλλειψη χαμηλή στάθμη ελαίου 4 μήνες πριν την προγραμματισμένη συντήρηση. Την δεύτερη φορά, τον παρόντα καιρό, μετά από 6 μήνες από την τελευταία αλλαγή ελαίου και χωρίς να έχω φτάσει το όριο των χιλιομέτρων για αλλαγή ελαίου που ορίζει ο κατασκευαστής, έλεγξα την στάθμη του λαδιού και είναι κάτω από το minimum. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει μέχρι τώρα όλα τα προγραμματισμένα σέρβις στον χρόνο που απαιτούσε το βιβλίο κατασκευαστή στον επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρίας. Η απάντηση του επίσημου αντιπροσώπου για την πρώτη κατάσταση ήταν ότι επειδή το αυτοκίνητο έκανε πολλά(;) χιλιόμετρα και επειδή το έλαιο που χρησιμοποιείται είναι συνθετικό είναι απόλυτα λογικό που άναψε η φωτεινή ένδειξη και το αυτοκίνητο ''στέγνωσε'' από λάδι. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν είναι όντως λογικό να ''ξεμένει'' το αυτοκίνητό μου από έλαιο ή απλά υπάρχει πρόβλημα το οποίο αποκρύπτεται.

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • RE: Περίεργη συμπεριφορά Mercedes c-180 kompressor

      Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά! Είμαι κάτοχος μιας Mercedes C-180 Kompressor μοντέλο 2007 το οποίο μου έχει παρουσιάσει την εξής περίεργη συμπεριφορά δύο φορές: Την πρώτη φορά, περί τον 1,5 χρόνο μετά την αγορά του, μετά από μερικά διαδοχικά ταξίδια, χωρίς να έχω φτάσει όμως το όριο των χιλιομέτρων και του χρόνου που ορίζει ο κατασκευαστής για αλλαγή ελαίου, που έκανα μου άναψε λαμπάκι για έλλειψη χαμηλή στάθμη ελαίου 4 μήνες πριν την προγραμματισμένη συντήρηση. Την δεύτερη φορά, τον παρόντα καιρό, μετά από 6 μήνες από την τελευταία αλλαγή ελαίου και χωρίς να έχω φτάσει το όριο των χιλιομέτρων για αλλαγή ελαίου που ορίζει ο κατασκευαστής, έλεγξα την στάθμη του λαδιού και είναι κάτω από το minimum. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει μέχρι τώρα όλα τα προγραμματισμένα σέρβις στον χρόνο που απαιτούσε το βιβλίο κατασκευαστή στον επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρίας. Η απάντηση του επίσημου αντιπροσώπου για την πρώτη κατάσταση ήταν ότι επειδή το αυτοκίνητο έκανε πολλά(;) χιλιόμετρα και επειδή το έλαιο που χρησιμοποιείται είναι συνθετικό είναι απόλυτα λογικό που άναψε η φωτεινή ένδειξη και το αυτοκίνητο ''στέγνωσε'' από λάδι. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν είναι όντως λογικό να ''ξεμένει'' το αυτοκίνητό μου από έλαιο ή απλά υπάρχει πρόβλημα το οποίο αποκρύπτεται.

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xronopoulosg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr