Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μήπως θα βοηθούσε ένα τηλέφωνο στα κεντρικά της fiat;Το λέω γιατί σα να μου φαίνεται ότι προσπαθούν να βελτιώσουν το after market τους.το λέω γιατί μας πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά ρωτώντας για το πόσο ευχαριστημένοι είμαστε με τον αντιπρόσωπό μας (Παναγιωτίδης,ο μοναδικός στο νομό Πέλλας) και ζητώντας να βαθμολογίσουμε σε διάφορους τομείς(εξηπηρέτηση,χρόνος παράδοσης κτλ).Δε ξέρω αν αυτό έγινε κατόπιν κάποιας καταγγελείας για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία,πάντως νομίζω ότι τυχόν παράπονα εισακούονται σχετικά καθώς τα κεντικά μπορούν να ''τρίξουν το δόντια'' στους διάφορους αντιπροσώπους.Πάντως ένα κλειδί με τηλεχειρισμό έχει πολύ καιρό που το περιμένω...Από την Ιταλία με τα πόδια να το φέρναν έπρεπε να είχε φτάσει...
Είναι δυνατόν σε Αθήνα-Θεσ/νίκη όπου υπάρχουν παραπάνω από μια αντιπροσωπείες,άρα και ανταγωνισμός, για κάθε εταιρία να συμπεριφέρονται έτσι;Φανταστείτε που μπορούν να φτάσουν στην επαρχία με το μονοπώλιο που έχουν ανά νομό...Επαφιόμαστε στην καλή τους θέληση...
Egw pantos phga k sta kentrika.Yphrxe mia alfa kalh thelish alla den eftase gia na simazepsei ta asimazeyta tou amaksiou mou
Φίλε val, σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator)