Δεν θέλω να κουράσω,οπότε θα τα πω όσο πιο σύντομα γίνεται.
Golf II 1.3 (1989) το έδωσα με 220000 το 2001 χώρίς κανένα πρόβλημα ουσίας με κακή συντήρηση
Golf II 1.8 8V G60 (1991) το αποχωρίστηκα το 2003 με 170000 αφού το χάρηκα όσο κανένα άλλο, απροβλημάτιστο παρ όλη την τυπική συντήρηση και το ανελέητο κάψιμο.'Ηταν πεδίο προσωπικών δοκιμών.
BMW 318is coupe (1992) 230000 μέχρι το 2005 που το έδωσα.Με τετράφτερο δίσκο και μπλοκέ διαφορικό δεν περίμενα να αντέξει τα πάνω από 50000 με το πλάι στο τέλος αλλά, με έβγαλε ψέυτη......
Αυτό όμως που αξίζει να καταγραφεί είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο δώρο του ''μπαμπά'' σε εμένα και τα άλλα δύο αδέρφια μου που μάθαμε να οδηγούμε σε αυτό ένα
AUDI 100 1.6 85ps (1979) όπου αφού άλλαξε μοτέρ στις 160000 από λάθος του πατέρα με ένα μεταχειρισμένο, έκανε ακόμη πάνω από 400000 και όλα με υγραέριο (παράνομα τότε) και είχε σαν χόμπι τα καλοκαίρια να σέρνει τροχόσπιτο 6.0m με πέντε άτομα και πολλές αποσκευές και να κάνει το γύρο της Ευρώπης.Ακόμη υπάρχει σαν αντίκα αλλά δεν καίει ούτε 100ml λάδι σε κάθε αλλαγή.
Δεν ξέρω από τι είναι φτιαγμένα αυτά τα αυτοκίνητα αλλά δεν έχουν καμία σχέση με όλα τα μεταγενέστερα που άλλαξα μέχρι τώρα.
Ελπίζω το RAV4 του 2005 που έχω τώρα σαν οικογενειάρχης να βγάλει ασπροπρόσωπο την TOYOTA και εμένα για την επιλογή μου....