Λοιπόν παιδιά, καλημέρα σε όλους καταρχήν. Ούτε maf, ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε εγκέφαλος ούτε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Απλά ο **αισθητήρας λ! **Ευτυχώς υπάρχει ένας καλός μάστορας εδω στα μέρη μου. Μόλις πήγα και του εξήγησα το πρόβλημα απλά ξεκίνησε απο τον αισθητήρα και μου είπε 'ξεκιναμε από τα 'ματια' του αυτοκινήτου. Και μετά τσεκάρουμε ολα τα υπόλοιπα'. Φυσικά ο αισθητήρας έδινε πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών και αυτό διημιουργούσε το πρόβλημα. Τον αλλάξαμε και επιτέλους έχω ξανά το αμάξι μου όπως πρέπει. Ξαναβρήκε όλη του την ιπποδύναμη και φυσικά 'έστρωσε'. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα σε ολο το φάσμα στροφών. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου και βοήθησαν κατά κάποιο τρόπο να λυθεί. Έστω που με κάνατε να σκεφτώ και να πάω στο συγκεκριμένο μάστορα!
Best posts made by takisalmeran15
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Latest posts made by takisalmeran15
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Μπράβο Τακης που επέστρεψες να γράψεις για τη λύση του προβλήματος. Να το χαρείς
Εννοείται πως θα το έκανα mastoras78.! Το χαίρομαι ήδη.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
TakisAlmeraN15 wrote:
Λοιπόν παιδιά, καλημέρα σε όλους καταρχήν. Ούτε maf, ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε εγκέφαλος ούτε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Απλά ο **αισθητήρας λ! **Ευτυχώς υπάρχει ένας καλός μάστορας εδω στα μέρη μου. Μόλις πήγα και του εξήγησα το πρόβλημα απλά ξεκίνησε απο τον αισθητήρα και μου είπε 'ξεκιναμε από τα 'ματια' του αυτοκινήτου. Και μετά τσεκάρουμε ολα τα υπόλοιπα'. Φυσικά ο αισθητήρας έδινε πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών και αυτό διημιουργούσε το πρόβλημα. Τον αλλάξαμε και επιτέλους έχω ξανά το αμάξι μου όπως πρέπει. Ξαναβρήκε όλη του την ιπποδύναμη και φυσικά 'έστρωσε'. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα σε ολο το φάσμα στροφών. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου και βοήθησαν κατά κάποιο τρόπο να λυθεί. Έστω που με κάνατε να σκεφτώ και να πάω στο συγκεκριμένο μάστορα!
o 1ος λ ήταν λογικα ; Πολλές φορές παρόλο που δέν ανάβει βλάβη μπορέι να ευθύνεται . Γενικά όριο ζωής έχουν 100,000 χιλιόμετρα .
Ακριβώς..ο πρώτος λ που δεν μου έβγαζε check emgine. Αν και το αμάξι μου έχει μόνο έναν. Πάνω στην πολλαπλή.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Λοιπόν παιδιά, καλημέρα σε όλους καταρχήν. Ούτε maf, ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε εγκέφαλος ούτε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Απλά ο **αισθητήρας λ! **Ευτυχώς υπάρχει ένας καλός μάστορας εδω στα μέρη μου. Μόλις πήγα και του εξήγησα το πρόβλημα απλά ξεκίνησε απο τον αισθητήρα και μου είπε 'ξεκιναμε από τα 'ματια' του αυτοκινήτου. Και μετά τσεκάρουμε ολα τα υπόλοιπα'. Φυσικά ο αισθητήρας έδινε πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών και αυτό διημιουργούσε το πρόβλημα. Τον αλλάξαμε και επιτέλους έχω ξανά το αμάξι μου όπως πρέπει. Ξαναβρήκε όλη του την ιπποδύναμη και φυσικά 'έστρωσε'. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα σε ολο το φάσμα στροφών. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου και βοήθησαν κατά κάποιο τρόπο να λυθεί. Έστω που με κάνατε να σκεφτώ και να πάω στο συγκεκριμένο μάστορα!
-
RE: Mini R56 ρεταρισμα χαμηλές στροφές
Καλημέρα σε όλους. Έχω ένα Mini Cooper r56 1.4 του 2009. Το πρόβλημα είναι ότι όταν ζεσταίνεται παρουσιάζει ρεταρισμα στο ρελαντί ενώ όταν ανεβαίνουν οι στροφές λειτουργεί κανονικά.
Έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιασμός, έδρες βαλβίδων, σίγουρα δεν είναι από μηχανή. Έχει κάποιος πάθει κάτι παρόμοιο;;; και ξέρει;
Νίκος
Καλημέρα. Τη βαλβίδα θερμοκρασίας να κοιτάξεις και τη βαλβίδα του ρελαντί. Δίνει λάθος εντολή στον εγκέφαλο. Με αποτέλεσμα να δίνει λάθος μείγμα. Οπότε ρεταρει. Παίζει βέβαια να είναι και ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Βαλβίδα EGR έχεις καθαρίσει ; Ώστε να το αποκλείσεις και αυτό ;
To Μαφ εάν έχεις καθάρισε το με σπρέι που είναι μονο για μαφ πρίν τόν αλλάξεις .
Πολλαπλασιαστής / ανάφλεξη ξερω οτι σου το παρουσιάζει στην επιτάχυνση τα ρεταρίσματα .
Μπουζί φοράει τα σωστά ; Πόσα χιλιόμετρα τα έχεις επάνω ;
Τη βαλβίδα AGR την έχω καταργήσει αναγκαστικά. Έχω αλλάξει μηχανή με GA15 που δεν έχει βαλβίδα AGR στην εισαγωγή. Λες να μου τα έχει κάνει όλα χάλια εκεί μεσα και να διαβάζει λάθος ακόμη και ο αισθητήρας λ? Θα τα βγάλω όλα, θα τα καθαρίσω και θα τα ξαναβάλω και θα κάνω δοκιμή. Και το MAF θα το κάνω με σπρέι για MAF. Λες να είναι πολλαπλασιαστής έτσι απλά? Όσο για τα μπουζί αλλάχτηκαν (σέρβις) αφού ξεκίνησε να το κάνει αυτό το θέμα. Έχουν τώρα ~7000km. Και βάζω πάντα ότι φοράει μαμά: NGK. Θα ξεκινήσω σιγά σιγά τις εργασίες (να έχω και τον απαραίτητο χρόνο) και θα δείξει. Ευχαριστώ για το χρόνο σου φίλε.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Βαλβίδα EGR έχεις καθαρίσει ; Ώστε να το αποκλείσεις και αυτό ;
To Μαφ εάν έχεις καθάρισε το με σπρέι που είναι μονο για μαφ πρίν τόν αλλάξεις .
Πολλαπλασιαστής / ανάφλεξη ξερω οτι σου το παρουσιάζει στην επιτάχυνση τα ρεταρίσματα .
Μπουζί φοράει τα σωστά ; Πόσα χιλιόμετρα τα έχεις επάνω ;
Τη βαλβίδα AGR την έχω καταργήσει αναγκαστικά. Έχω αλλάξει μηχανή με GA15 που δεν έχει βαλβίδα AGR στην εισαγωγή. Λες να μου τα έχει κάνει όλα χάλια εκεί μεσα και να διαβάζει λάθος ακόμη και ο αισθητήρας λ? Θα τα βγάλω όλα, θα τα καθαρίσω και θα τα ξαναβάλω και θα κάνω δοκιμή. Και το MAF θα το κάνω με σπρέι για MAF. Λες να είναι πολλαπλασιαστής έτσι απλά? Όσο για τα μπουζί αλλάχτηκαν (σέρβις) αφού ξεκίνησε να το κάνει αυτό το θέμα. Έχουν τώρα ~7000km. Και βάζω πάντα ότι φοράει μαμά: NGK. Θα ξεκινήσω σιγά σιγά τις εργασίες (να έχω και τον απαραίτητο χρόνο) και θα δείξει. Ευχαριστώ για το χρόνο σου φίλε.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Είχα παρόμοιο πρόβλημα σε 208 πριν μια εβδομαδα.
Το πήγα σε συνεργείο και το σύνδεσε στον υπολογιστή και ο υπολογιστής του έβγαλε 20 'θέματα' Έπαθε πλάκα ο μάστορας. Μετά άρχισε να κουνάει και να παίζει με τους πολλαπλασιαστές και μου λέει είναι ο μεσαίος πολλαπλασιαστής. Φωνάζει τον υπάλληλο και του λέει βγάλε ένα πολλαπλασιαστή από ένα άλλο αυτοκίνητο που είχε στο μαγαζί και φέρε μου τον.Τον βάζει στο 208 και κατευθείαν το μοτέρ λειτούργησε σαν καινούργιο. Παράγγειλε πολλαπλασιαστή και σε 20 λεπτά το αμάξι ήταν στο δρόμο.
Οκ. Επειδή κι εμένα το μυαλό μου πήγε σε πολλαπλασιαστή θα κοιτάξω μήπως βρώ καινούργιο και να τον αλλάξω. Έβαλα τον ίδιο μεταχειρισμένο και κάνει τα ίδια. Και μετά θα δω το ενδεχόμενο για εγκέφαλο. Ευχαριστώ
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Ok παιδιά. Να πω την αλήθεια πήγε και μένα ο νους μου στον εγκέφαλο από την πρώτη στιγμή. Check πιο πάνω τι έγραψα για πολλαπλασιαστή. Και το δικό μου έχει έναν. Μέσα στο ντιστρυμπιτερ. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω Original. Να ψάξω για μεταχειρισμένο? Δεν είναι και ότι καλύτερο. θα δώ. Τέλος πάντων αν δεν γίνει κάτι θα πάω για εγκέφαλο.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Το MAF φίλε μου είμαι ακριβώς το ίδιο με το μαμά: Hitachi original με κωδικό. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει 'σχιστοματικο' ηλεκτρονικό στο αμάξι μου.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Ευχαριστώ φίλε. Δεν είχα σκεφτεί κάτι τέτοιο ομολογώ. Θα το κάνω και θα σας ενημερώσω