@__dstou__: Ευχαριστώ. Λαμβάνοντας υπόψιν την τελευταία πρότασή σου ... σκέφτομαι να μείνω στο 'βου' σου.
@__wantone__: Μα πήρα Toyota, θεωρητικά από τις κορυφαίες μάρκες σε αξιοπιστία. Δεν το περίμενα να έχει ο Γιαπωνέζος κιβώτιο με τόσα προβλήματα - που αναφέρονται από κάποιους στο google, βέβαια. Το λέω γιατί γνωστός μου έχει το Citroen C1 με το ίδιο κιβώτιο της Toyota (κι απ'οτι ξέρω το ίδιο φοράει και το Peugeot 108) και είναι πολύ ευχαριστημένος. Μου συστήνει υπομονή 1-2 μήνες και 'θα το λατρέψεις' λέει. Επίσης συνεχίζει: 'Ferrari είχαν όλοι αυτοί πριν πάρουν το ΜΜΤ;' και 'δηλαδή όσοι γράφουν στο internet ξέρουν καλύτερα από τις μεγάλες εταιρείες που προμηθεύονται κατά χιλιάδες C1 και 108 και τα δίνουν στα στελέχη τους;'.
Μου έκανε εντύπωση επίσης ότι ενώ πάρα πολλά προβλήματα αναφέρεται να έχει και το διπλού συμπλέκτη DSG της VW ('η χαρά του μάστορα' μου το χαρακτήρισε κάποιος πρόσφατα), η Nissan διαφημίζει το νέο Qashqai με το 'νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη' - έτσι ακριβώς το αναφέρει η διαφήμιση στην TV.
Επίσης η Toyota πουλάει το καινούριο Yaris βενζίνης με MMT κιβώτιο ενώ το υβριδικό Yaris με το κλασικό αυτόματο σασμάν (με διαφορά κόστους 500 ευρώ πιό ακριβό το υβριδικό/κλασικό).
Ευχαριστώ πολύ πάντως και για τη συμβουλή με το Ν στα φανάρια.
@__Fanis75__: 1. Έχεις δίκιο για το 2008, έχω κάνει λάθος. Είναι το 6άρι, EAT6 όπως το λένε.
2. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση για το Ν στο φανάρι. Όσον αφορά τις αλλαγές όντως είναι αρκετά 'σκληρές' και κάποιες στιγμές αργές, αλλά όταν το μάθεις/συνηθίσεις το οδηγείς πολύ καλύτερα - αυτό συμβαίνει και μ' εμένα που το οδηγώ ένα μήνα τώρα. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή πρέπει να οδηγούμε και πιο ήρεμα απ'οτι είχαμε μάθει στο παρελθόν. Το χρωστάμε και στα παιδιά μας για ένα καθαρότερο πλανήτη (εκπομπές ρύπων = αλλαγή κλίματος κλπ). Παλιότερα δεν το σκεφτόμουν έτσι βέβαια αλλά ... κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Επειδή δεν πολυκυκλοφορώ παρά συνήθως μια το πρωί και μια το βράδυ που πηγαινοέρχομαι στο γραφείο, περίπου 35 χλμ την ημέρα, μάλλον θα το κρατήσω το Yaris. Επίσης αφού μέχρι τώρα - που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου επιβεβαίωσε ότι δεν είχε ιδέα ότι έπρεπε να βάζει Ν στα φανάρια και δεν το έκανε ποτέ - έφτασε το κιβώτιο τα 86.000 χλμ χωρίς να έχει πάθει βλάβη, τότε μάλλον θα του κάνω μια προληπτική αλλάγή δίσκου/πλατώ (μου είπαν περίπου 400 ευρώ) για να με βγάλει -πρώτα ο Θεός- και τα επόμενα 80.000 χωρίς προόβλημα και ας είμαστε καλά μέχρι τότε και βλέπουμε.
Θα συνεχίσω όμως να παρακολουθώ το forum μήπως εμφανιστεί κανείς 'ομοιοπαθής' αλλά και για να ενημερώνομαι από γνώστες όπως εσείς ώστε την επόμενη φορά να κάνω καλύτερη επιλογή, γιε εμένα ή την οικογένειά μου. Ευχαριστώ και πάλι όλους σας.
Και κάτι τελευταίο που μόλις θυμήθηκα μήπως βοηθηθεί κάποιος: Μου είπε ο κάτοχος του Smart με το αντίστοιχο κιβώτιο ότι λόγω του ότι το φρένο λειτουργεί και σαν συμπλέκτης, όταν καεί ένα (ή δύο - ανάλογα το αυτοκίνητο) από τα πίσω φωτάκια των φρένων τότε διακόπτεται το κύκλωμα και δείχνει σαν να έχει βλάβη ο συμπλέκτης. Το πήγε συνεργείο γιατί δεν έπαιρνε μέσα την ταχύτητα (ούτε Ν δεν μπορούσε να βάλει - κι αυτό θέλει πολύ προσοχή στη ρυμούλκηση γιατί αν δεν έχει μπει το Ν και το τραβήξει η Express service χωρίς να έχει ανασηκώσει το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου ώστε να μην πατάνε κάτω οι μπροστινές ρόδες τότε μπορεί να γίνει μεγάλη αβαρία στο κιβώτιο) και του έδιεχνε F (fault φαντάζομαι). Του ζήταγαν τα μαλλιά της κεφαλής του ότι δήθεν είχε πάθει βλάβη το σασμάν. Το πήρε από εκεί και το πήγε κι αλλού για να πάρει κι άλλη μια γνώμη. Αυτοί του το έφτιαξαν με 3 ευρώ αλλάζοντας το καμένο λαμπάκι. Με συμβούλευσε λοιπόν να έχω πάντα μέσα στο αμάξι και 2-3 ανταλλακτικά λαμπάκια πίσω φώτων φρένου και να είναι το πρώτο πράγμα που να ελέγχω σε περίπτωση που δυσλειτουργήσει το σασμάν. Σωστό ή λάθος δεν ξέρω αλλά ακούγεται εύλογο.