Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    stoyan

    @stoyan

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stoyan Unfollow Follow

    Latest posts made by stoyan

    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      @__dstou__: Ευχαριστώ. Λαμβάνοντας υπόψιν την τελευταία πρότασή σου ... σκέφτομαι να μείνω στο 'βου' σου.

      @__wantone__: Μα πήρα Toyota, θεωρητικά από τις κορυφαίες μάρκες σε αξιοπιστία. Δεν το περίμενα να έχει ο Γιαπωνέζος κιβώτιο με τόσα προβλήματα - που αναφέρονται από κάποιους στο google, βέβαια. Το λέω γιατί γνωστός μου έχει το Citroen C1 με το ίδιο κιβώτιο της Toyota (κι απ'οτι ξέρω το ίδιο φοράει και το Peugeot 108) και είναι πολύ ευχαριστημένος. Μου συστήνει υπομονή 1-2 μήνες και 'θα το λατρέψεις' λέει. Επίσης συνεχίζει: 'Ferrari είχαν όλοι αυτοί πριν πάρουν το ΜΜΤ;' και 'δηλαδή όσοι γράφουν στο internet ξέρουν καλύτερα από τις μεγάλες εταιρείες που προμηθεύονται κατά χιλιάδες C1 και 108 και τα δίνουν στα στελέχη τους;'.
      Μου έκανε εντύπωση επίσης ότι ενώ πάρα πολλά προβλήματα αναφέρεται να έχει και το διπλού συμπλέκτη DSG της VW ('η χαρά του μάστορα' μου το χαρακτήρισε κάποιος πρόσφατα), η Nissan διαφημίζει το νέο Qashqai με το 'νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη' - έτσι ακριβώς το αναφέρει η διαφήμιση στην TV.
      Επίσης η Toyota πουλάει το καινούριο Yaris βενζίνης με MMT κιβώτιο ενώ το υβριδικό Yaris με το κλασικό αυτόματο σασμάν (με διαφορά κόστους 500 ευρώ πιό ακριβό το υβριδικό/κλασικό).
      Ευχαριστώ πολύ πάντως και για τη συμβουλή με το Ν στα φανάρια.

      @__Fanis75__: 1. Έχεις δίκιο για το 2008, έχω κάνει λάθος. Είναι το 6άρι, EAT6 όπως το λένε.
      2. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση για το Ν στο φανάρι. Όσον αφορά τις αλλαγές όντως είναι αρκετά 'σκληρές' και κάποιες στιγμές αργές, αλλά όταν το μάθεις/συνηθίσεις το οδηγείς πολύ καλύτερα - αυτό συμβαίνει και μ' εμένα που το οδηγώ ένα μήνα τώρα. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή πρέπει να οδηγούμε και πιο ήρεμα απ'οτι είχαμε μάθει στο παρελθόν. Το χρωστάμε και στα παιδιά μας για ένα καθαρότερο πλανήτη (εκπομπές ρύπων = αλλαγή κλίματος κλπ). Παλιότερα δεν το σκεφτόμουν έτσι βέβαια αλλά ... κάλλιο αργά παρά ποτέ.

      Επειδή δεν πολυκυκλοφορώ παρά συνήθως μια το πρωί και μια το βράδυ που πηγαινοέρχομαι στο γραφείο, περίπου 35 χλμ την ημέρα, μάλλον θα το κρατήσω το Yaris. Επίσης αφού μέχρι τώρα - που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου επιβεβαίωσε ότι δεν είχε ιδέα ότι έπρεπε να βάζει Ν στα φανάρια και δεν το έκανε ποτέ - έφτασε το κιβώτιο τα 86.000 χλμ χωρίς να έχει πάθει βλάβη, τότε μάλλον θα του κάνω μια προληπτική αλλάγή δίσκου/πλατώ (μου είπαν περίπου 400 ευρώ) για να με βγάλει -πρώτα ο Θεός- και τα επόμενα 80.000 χωρίς προόβλημα και ας είμαστε καλά μέχρι τότε και βλέπουμε.
      Θα συνεχίσω όμως να παρακολουθώ το forum μήπως εμφανιστεί κανείς 'ομοιοπαθής' αλλά και για να ενημερώνομαι από γνώστες όπως εσείς ώστε την επόμενη φορά να κάνω καλύτερη επιλογή, γιε εμένα ή την οικογένειά μου. Ευχαριστώ και πάλι όλους σας.
      Και κάτι τελευταίο που μόλις θυμήθηκα μήπως βοηθηθεί κάποιος: Μου είπε ο κάτοχος του Smart με το αντίστοιχο κιβώτιο ότι λόγω του ότι το φρένο λειτουργεί και σαν συμπλέκτης, όταν καεί ένα (ή δύο - ανάλογα το αυτοκίνητο) από τα πίσω φωτάκια των φρένων τότε διακόπτεται το κύκλωμα και δείχνει σαν να έχει βλάβη ο συμπλέκτης. Το πήγε συνεργείο γιατί δεν έπαιρνε μέσα την ταχύτητα (ούτε Ν δεν μπορούσε να βάλει - κι αυτό θέλει πολύ προσοχή στη ρυμούλκηση γιατί αν δεν έχει μπει το Ν και το τραβήξει η Express service χωρίς να έχει ανασηκώσει το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου ώστε να μην πατάνε κάτω οι μπροστινές ρόδες τότε μπορεί να γίνει μεγάλη αβαρία στο κιβώτιο) και του έδιεχνε F (fault φαντάζομαι). Του ζήταγαν τα μαλλιά της κεφαλής του ότι δήθεν είχε πάθει βλάβη το σασμάν. Το πήρε από εκεί και το πήγε κι αλλού για να πάρει κι άλλη μια γνώμη. Αυτοί του το έφτιαξαν με 3 ευρώ αλλάζοντας το καμένο λαμπάκι. Με συμβούλευσε λοιπόν να έχω πάντα μέσα στο αμάξι και 2-3 ανταλλακτικά λαμπάκια πίσω φώτων φρένου και να είναι το πρώτο πράγμα που να ελέγχω σε περίπτωση που δυσλειτουργήσει το σασμάν. Σωστό ή λάθος δεν ξέρω αλλά ακούγεται εύλογο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stoyan
    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέο μέλος στο forum κι αν κάνω κάτι λάθος τη συμπαθειά σας!
      Πιστεύω ότι στην επιλογή του κιβωτίου παίζει ρόλο και η ηλικία του οδηγού. Αγοράζοντας το πρώτο μου αυτοκίνητο το 1986 καθόλου δεν με απάσχολούσε τι θα είναι το κιβώτιο. Όταν όμως το 2009 όντας ήδη σχεδόν 50άρης αποφάσισα να πάρω το Renault Scenic 3, 2000cc, βενζίνη, με αυτόματο κιβώτιο της NIssan ενθουσιάστηκα τόσο που είπα όχι χειροκίνητο σασμάν πια. Διευκρίνση, το χρησιμοποιούσα κυρίως μέσα στην κίνηση της Αθήνας εξού και η κατανάλωση ήταν ... στο Θεό (περίπου 40-50 ευρώ την εβδομάδα για βενζίνη!). Όταν το τράκαραν το καλοκαίρι που μας πέρασε και το Scenic έγινε παλιοσίδερα αγόρασα το Peugeot 2008, 1200cc, με 7-ταχυτο CVT σασμάν. Στα περίπου 2500 χιλ. που έχω κάνει από τότε είναι επίσης πολύ καλό, σαφώς οικονομικότερο από το Scenic (βεβαίως και λόγω χαμηλότερου βάρους αμαξώματος) αλλά τις αλλαγές τις αισθάνεσαι αρκετά περισσότερο από το Scenic - εδώ ίσως παίζει ρόλο και το turbo που παίρνει εμπρός κάποια στιγμή ενώ στο Scenic πού ήταν 2000 cc ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν ένοιωθες καμία αλλαγή - ήταν απόλυτα γραμμικό και, προσοχή, χωρίς να χάνει σε απόδοση - όταν το πάταγες το γκάζι (και ανηφόρα και φορτωμένος - τετραμελής οικογένεια βλέπεις) το αυτοκίνητο έφευγε σφαίρα. Πρόσφατα έδωσα στο γιό μου ένα Peugeot 307 του 2003, 1400cc, βενζίνης, με χειροκίνητο σασμάν που οδηγούσα επί 15 χρόνια (καθόλου δεν τον απασχολεί στα 22 του το αυτόματο κιβώτιο) και αναζήτησα ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με 'αυτόματο' κιβώτιο. Βρήκα να πωλείται από ιδιώτη ένα Yaris του 2011, 1300cc, βενζίνης, με 86000 χλμ. 'αυτόματο'. Το τσέκαρα και ήταν ατρακάριστο και σε πολύ καλή κατάσταση και χωρίς να το πολυψάξω - έλλειψη χρόνου λόγω υποχρεώσεων - το αγόρασα. Μετά από λίγες μέρες όμως κατάλαβα ότι αυτό το κιβώτιο ήταν κάπως διαφορετικό από αυτά που είχα συνηθίσει και εννούσα ως αυτόματα. Είδα ότι ο τύπος του είναι 5-ταχυτο 'MMT', το ημι-αυτόματο σειριακό της Toyota, κι άρχισα να γκουγκλάρω για να βρω τον κατάλληλο τρόπο χρήσης του. Λοιπόν, 'έπαθα φρίκη' από τα προβλήματα που τoυ καταμαρτυρούν και καταριούνται την Toyota για τον τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου, ότι δεν είναι καθολου ομαλές οι αλλαγές - που πράγματι δεν είναι (αν και ένα μήνα τώρα που το οδηγώ άρχισα κάπως να το συνηθίζω και να το ελέγχω αρκετά καλύτερα) και το κυριότερο ότι χαλάει εύκολα και το κόστος επισκευής του είναι πολύ μεγάλο έως και απαγορευτικό (πολλοί λένε ότι προτίμησαν να πουλήσουν ή να ανταλλάξουν το αυτοκίνητό τους παρά να επισκευάσουν το σασμάν). Ένας γνωστός που του το ανέφερα πρόσφατα μου είπε ότι αυτός είχε ένα παρεμφερές κιβώτιο σε ένα Smart κι ότι καλύτερα να αλλάξω δίσκο/πλατώ και λάδια προληπτικά πριν χαλάσουν γιατί εάν συμβεί αυτό και πας για επισκευή αφού πάθεις τη βλάβη τότε χρειάζεται επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος κλπ κλπ και το κόστος ... εκτοξεύεται. Επίσης ότι εάν χαλάσει κάποιος από τους 3 ενεργοποιητές ('actuators') πάλι κοστίζει πολύ η επισκευή τους. Επίσης μου είπαν όταν περιμένω στο φανάρι ή είμαι ακινητοποιημένος στην κίνηση να βάζω το 'Ν' (δεν έχει 'P') ώστε να μην τρώγεται ο συμπλέκτης (αυτό όμως, εαν ισχύει, ψιλο-καταργεί την έννοια του αυτόματου, έτσι δεν είναι;). Ξέρει κανείς από εσάς εάν έχει κάτι απ' όλα αυτά βάση και τι είναι καλύτερο να κάνω για λόγους συντήρησης και κόστους αλλά και ασφάλειας; Σημείωση: προτιμώ να πληρώσω για κάτι προγραμματισμένο και προληπτικό (το βλέπω σαν π.χ. την αλλαγή του ιμάντα εκκεντροφόρου) παρά να γίνει πρώτα η ζημιά και αφού μείνω στη μέση του δρόμου, διακινδυνεύοντας την ασφάλειά μου καθώς και των άλλων στο δρόμο, να τρέχω μετά για επείγουσες επισκευές με ανεξέλεγκτο κόστος. Μήπως, όμως, τελικά, απλά την πάτησα; Άλλη μια σημείωση: η κατανάλωση βενζίνης του Yaris είναι η χαμηλότερη που είχε αμάξι μου μέχρι τώρα!!! και το Yaris είναι χάρμα να το οδηγείς μέσα στην πόλη - ευελιξία και κατάλληλο μέγεθος!
      Τη συμβουλή σας και ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για το μέγεθος του μηνύματος - έκθεση ιδεών - που έγραψα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stoyan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr