Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    stefcrz

    @stefcrz

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stefcrz Unfollow Follow

    Latest posts made by stefcrz

    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης gakost έγραψε:
      Διαβάστε λίγο τι λέει ο άνθρωπος το αμάξι δεν έχει δυναμό φορτίζει από την μπαταρία των ηλεκτροκινητήρων .

      Ερώτηση αν δεν στην καλύπτει η εγγύηση στην αντιπροσωπεία που πήγες έχεις δοκιμάσει να πας και σε άλλη αντιπροσωπεία;

      Στην τελική θα το ψάξω να μου την αλλαξουν μέσω εγγύησης αλλα το θεμα μου δεν είναι αυτό. Αυτο που θέλω να ξερω είναι τι άλλη καλήτερη λύση υπάρχει για την περιπτωσή μου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefcrz
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Στην πιο πάνω φωτογραφία το αυτοκίνητο είναι με τη μηχανή αναμένη? Αν ναι εχει πρόβλημα το δυναμό.

      Βασικα δεν υπαρχει δυναμο, αλλα υπάρχει περιπτωση να εχει προβλημα το συστημα φορτισης? Πριν τα πεξει η μπαταρια, με αναμενη τη μηχανή έδιχνε 13 κατι βολτ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefcrz
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Προκειτε να αλλαξω μπαταρια στο αμαξι και θα θελα να ακουσω τη γνωμη σας. Το αμαξι είναι ενα HONDA CRZ υβρηδικο μολις 2 χρονών. Δεν είχα κανενα προβλημα αρχικά μέχρι που εγκατεστησα ενα multimedia radio το οποίο είχε μεγάλη κατανάλωση και εκτος αυτου λογο κακης ρυθμισης δεν εσβηνε οταν εκλεινα το διακόπτη αλλα εμπενε σε αναμονη με αποτελεσμα να τραβαει μονιμα απο την μπαταρια. Στη συνεχεια λόγο δουλειάς το αμαξι εμενε ακίνητο για μεγαλο χρονικό διαστημα και κάθε φορά το έβρησκα νεκρό τελείως. Μεχρι να παρω χαμπαρι τι γινετε με το ραδιο και με την ακινησια η μπαταρια αχρηστευτικε. Τωρα η κατασταση εχει χειροτερέψει και κάθε φορά κουβαλάω μαζί μου μια μπαταρια starter για να το βαλω μπροστά. ειχα σκοπο να το αφήσω να τσουλισει ετσι κουτσα κουτσα ενα χρόνο ακόμα για είναι κριμα για κενούριο αμαξι να αλλαξω μπαταρια σε τόσο μικρο χρονικό διαστημα. Αλλα όμως επιδη χειμωνιάζει και δε βλεπω να τη βγαζει άλλο πηρα απόφαση να την αλλαξω.

      Ο τυπος της μπαταριας είναι 38B19L-MF 40AH 330 CCA
      Διαστ.
      Length [mm]: 187
      Width [mm]: 140
      Height [mm]: 227

      Καταρχήν το αμαξι δεν έχει δυναμό. Η μπαταρία 12v φορτίζετε εν κινηση απο την μεγαλη μπαταρία(100ν).
      Επισεις Δεν υπαρχει μίζα. Το αμαξι πέρνει μπροστά με τη βοηθεια του ηλεκτροκινητηρα ο οποίος πέρνει ενεργεια πάλι απο την μεγαλη μπαταρια. Η 12ν μπαταρία για την εκκινηση χρειάζετε μόνο για να λυτουργισουν τα ηλεκτρικά όργανα ρελεδες κτλ.

      Ο κυριοτερος λόγος που ποστάρω είναι οτι θέλω να ακούσω τη γνώμη σας μηπος υπάρχει κάποια λύση ωστε έχω μεγαλύτερη διάρκεια στη μπαταρία. Εχω κατι ακουσει για τις μπαταρίες βαθειάς εκφόρτισης οι οποίες έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Απο τη στιγμη που το αμαξι αυτό δεν έχει μίζα για να πάρει μπροστά, μήπος θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τετοιου ίδους μπαταρία?

      Θα ανεβάσω και μια φωτο με τις μετρισεις της μπαταριας τωρα εν λυτουργια απο μια επιλογή που έχει το ραδιο αυτό.

      Στέκουν αυτές οι τιμές?
      primary kaι secondary είναι οι καταναλώσεις του ραδιου.

      Δεν εχεις εγγυηση να την περασουν εκει την μπαταρια;

      Δεν μου την αλλαζουν λόγο οτι ήταν δικό μου λάθος. Ασε που για να σου βάλουν αλλην απο την αντιπρωσοπια θέλουν 220€. Ακόμα και ο τύπος που ήταν στα ανταλακτικά, κατι τον έποιασε όταν είδε την τιμή στο κομπουτερ. 'Δεν πας καλύτερα να την πάρεις απέξω' μου ειπε διακριτικά........... Ρώτησα μήπος είναι κάποιος ιδικός τύπος αλλα δεν ηξερε κανένας. Μόνο αυτον τον κωδικό έχει επάνο 38b19l-mf.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefcrz
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Τι ακριβώς δείχνει η εικόνα; Το efficiency σε τι αναφέρεται, ότι από τα 28βάτ τα 25 ξοδεύονται και τα άλλα χάνονται; Τι είναι το πρωτεύον και τι το δευτερεύον; Τι δουλειά έχουν τα 18 βόλτ;
      12,3 για την μπαταρία είναι χαμηλά, αν τόσο δείχνει φορτισμένη μάλλον την πετάς (αν ήθελες μίζα με αυτήν).
      Ο ηλεκτροκινητήρας εκτελεί χρέη μίζας αλλά και ηλεκτρογεννήτριας. Αν η 12βολτη σίγουρα δεν συμμετέχει σε μίζα τότε μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις μια βαθειάς εκφόρτισης αλλά ποιο το νόημα. Μόνο αν σβηστός το κάνεις ντίσκο. Αλλιώς αν όταν σβήνεις σβήνουν όλα και δεν έχεις απώλειες και η πιο μικρή μπαταρία θα σου έκανα, πρέπει να βρεις τις απώλειες, πιθανότατα στις συνδέσεις ή τη λειτουργία του συστήματος AV.

      Το Efficency δεν εχω καταλάβει τι ακριβός είναι αλλα βγένει απο τα νουμερα αυτα. Τα 18ν (primary) είναι η τροφοδοσία μητρικής της κεντικής μοναδας του . Εχει ειδικό τροφοδοτικό που μετασχηματιζει απο τα 12ν στα 18ν. Το προβλημα με το ραδιο το έχω λύσει πλέον. όταν σβηνει δεν τραβαει τιποτα. Στις αρχές εν λυτουργια του αμαξιου εφτανε τα 13 κατι βολτ. τώρα είναι στα δώδεκα ακριβός. Ο βασικός λογος που θέλω αλλη μπαταρία είναι μπάς και κραταει λίγο παραπάνο γιατι αναγκαστικά θα πρέπει να μένει ακίνητο.

      Οποτε αν πάω σε βαθειάς εκφόρτισης μπαταρία θα υπάρχει κάποιο θέμα με το σύστημα φόρτισης? Σε τι τιμές πέζουν αυτες? Θα βρω στο δικό μου μεγενθος? Μηπος η μπαταρία του τώρα είναι τελείως σακατεμένη και αν έβαζα μια άλλη ιδιου τύπου καλητερης ποιοτητας θα ελεινα όλα τα προβλήματά μου?

      Ευχαστώ!
      Πολυ χρήσιμο το θέμα αυτό! αξίζει να διαβάσεις μέχρι το τευτέο ποστ. οι απαντησεις είναι πολύ έγκυρες και απο οτι φένετε οι ποιο πολές είναι απαντημένες απο επαγκελματίες. Πολή καλη δουλεια, Μπράβο σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefcrz
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      24W καταναλώνει το ράδιο σε αναμονή;

      Κάποιο λάθος έχει γίνει στην εγκατάσταση.
      Έχει κάμερα και μένει συνεχώς αναμμένη η οθόνη κλπ - κάτι δεν είναι σωστό.

      Αυτο δεν ειναι σε αναμονή. ειναι σε κανονική λειτουργια. Το συστημα αυτο είναι τύπου carpc. To primary ειναι η τροφοδοσια για την κεντρική μοναδα και to secondary η τροφοδοσια για την οθονη. Δηλαδή ειναι υπερβολικά 25 W για κανονική λυτουργία? Αν μετραει καλά αυτο, τα αμβερ 2,3 A της μπαταρίας , ειναι ok ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefcrz
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Προκειτε να αλλαξω μπαταρια στο αμαξι και θα θελα να ακουσω τη γνωμη σας. Το αμαξι είναι ενα HONDA CRZ υβρηδικο μολις 2 χρονών. Δεν είχα κανενα προβλημα αρχικά μέχρι που εγκατεστησα ενα multimedia radio το οποίο είχε μεγάλη κατανάλωση και εκτος αυτου λογο κακης ρυθμισης δεν εσβηνε οταν εκλεινα το διακόπτη αλλα εμπενε σε αναμονη με αποτελεσμα να τραβαει μονιμα απο την μπαταρια. Στη συνεχεια λόγο δουλειάς το αμαξι εμενε ακίνητο για μεγαλο χρονικό διαστημα και κάθε φορά το έβρησκα νεκρό τελείως. Μεχρι να παρω χαμπαρι τι γινετε με το ραδιο και με την ακινησια η μπαταρια αχρηστευτικε. Τωρα η κατασταση εχει χειροτερέψει και κάθε φορά κουβαλάω μαζί μου μια μπαταρια starter για να το βαλω μπροστά. ειχα σκοπο να το αφήσω να τσουλισει ετσι κουτσα κουτσα ενα χρόνο ακόμα για είναι κριμα για κενούριο αμαξι να αλλαξω μπαταρια σε τόσο μικρο χρονικό διαστημα. Αλλα όμως επιδη χειμωνιάζει και δε βλεπω να τη βγαζει άλλο πηρα απόφαση να την αλλαξω.

      Ο τυπος της μπαταριας είναι 38B19L-MF 40AH 330 CCA
      Διαστ.
      Length [mm]: 187
      Width [mm]: 140
      Height [mm]: 227

      Καταρχήν το αμαξι δεν έχει δυναμό. Η μπαταρία 12v φορτίζετε εν κινηση απο την μεγαλη μπαταρία(100ν).
      Επισεις Δεν υπαρχει μίζα. Το αμαξι πέρνει μπροστά με τη βοηθεια του ηλεκτροκινητηρα ο οποίος πέρνει ενεργεια πάλι απο την μεγαλη μπαταρια. Η 12ν μπαταρία για την εκκινηση χρειάζετε μόνο για να λυτουργισουν τα ηλεκτρικά όργανα ρελεδες κτλ.

      Ο κυριοτερος λόγος που ποστάρω είναι οτι θέλω να ακούσω τη γνώμη σας μηπος υπάρχει κάποια λύση ωστε έχω μεγαλύτερη διάρκεια στη μπαταρία. Εχω κατι ακουσει για τις μπαταρίες βαθειάς εκφόρτισης οι οποίες έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Απο τη στιγμη που το αμαξι αυτό δεν έχει μίζα για να πάρει μπροστά, μήπος θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τετοιου ίδους μπαταρία?

      Θα ανεβάσω και μια φωτο με τις μετρισεις της μπαταριας τωρα εν λυτουργια απο μια επιλογή που έχει το ραδιο αυτό.

      Στέκουν αυτές οι τιμές?
      primary kaι secondary είναι οι καταναλώσεις του ραδιου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stefcrz
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr