Προκειτε να αλλαξω μπαταρια στο αμαξι και θα θελα να ακουσω τη γνωμη σας. Το αμαξι είναι ενα HONDA CRZ υβρηδικο μολις 2 χρονών. Δεν είχα κανενα προβλημα αρχικά μέχρι που εγκατεστησα ενα multimedia radio το οποίο είχε μεγάλη κατανάλωση και εκτος αυτου λογο κακης ρυθμισης δεν εσβηνε οταν εκλεινα το διακόπτη αλλα εμπενε σε αναμονη με αποτελεσμα να τραβαει μονιμα απο την μπαταρια. Στη συνεχεια λόγο δουλειάς το αμαξι εμενε ακίνητο για μεγαλο χρονικό διαστημα και κάθε φορά το έβρησκα νεκρό τελείως. Μεχρι να παρω χαμπαρι τι γινετε με το ραδιο και με την ακινησια η μπαταρια αχρηστευτικε. Τωρα η κατασταση εχει χειροτερέψει και κάθε φορά κουβαλάω μαζί μου μια μπαταρια starter για να το βαλω μπροστά. ειχα σκοπο να το αφήσω να τσουλισει ετσι κουτσα κουτσα ενα χρόνο ακόμα για είναι κριμα για κενούριο αμαξι να αλλαξω μπαταρια σε τόσο μικρο χρονικό διαστημα. Αλλα όμως επιδη χειμωνιάζει και δε βλεπω να τη βγαζει άλλο πηρα απόφαση να την αλλαξω.
Ο τυπος της μπαταριας είναι 38B19L-MF 40AH 330 CCA
Διαστ.
Length [mm]: 187
Width [mm]: 140
Height [mm]: 227
Καταρχήν το αμαξι δεν έχει δυναμό. Η μπαταρία 12v φορτίζετε εν κινηση απο την μεγαλη μπαταρία(100ν).
Επισεις Δεν υπαρχει μίζα. Το αμαξι πέρνει μπροστά με τη βοηθεια του ηλεκτροκινητηρα ο οποίος πέρνει ενεργεια πάλι απο την μεγαλη μπαταρια. Η 12ν μπαταρία για την εκκινηση χρειάζετε μόνο για να λυτουργισουν τα ηλεκτρικά όργανα ρελεδες κτλ.
Ο κυριοτερος λόγος που ποστάρω είναι οτι θέλω να ακούσω τη γνώμη σας μηπος υπάρχει κάποια λύση ωστε έχω μεγαλύτερη διάρκεια στη μπαταρία. Εχω κατι ακουσει για τις μπαταρίες βαθειάς εκφόρτισης οι οποίες έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Απο τη στιγμη που το αμαξι αυτό δεν έχει μίζα για να πάρει μπροστά, μήπος θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τετοιου ίδους μπαταρία?
Θα ανεβάσω και μια φωτο με τις μετρισεις της μπαταριας τωρα εν λυτουργια απο μια επιλογή που έχει το ραδιο αυτό.

Στέκουν αυτές οι τιμές?
primary kaι secondary είναι οι καταναλώσεις του ραδιου.