Παιδια και εγω αγορασα τα EBC Green stuff και το μετανιωσα ...
καλυτερα τα μαμα τακακια .... πανε οι δισκοι μου, καπουτ ....
Παιδια και εγω αγορασα τα EBC Green stuff και το μετανιωσα ...
καλυτερα τα μαμα τακακια .... πανε οι δισκοι μου, καπουτ ....
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Στο Super-Mini κολλάω... πές μας χρυσόστομέ!!!Να αναφερθώ και εγώ λίγάκι στους Άγγλους οι οποίοι μάλλον ζούν σε άλλο κόσμο... τα σχόλια που έχουν κάνει ανα καιρούς για διάφορα αυτοκίνητα είναι απίστευτα αστεία και άσχετα. Το γελίο της υπόθεσης είναι ότι συμφωνούν όλοι οι Άγγλοι δημοσιογράφοι και περιοδικά σε τέτοια σχόλια... για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι μόνο σε σχόλια για το Type-R.... αλλά το Top-Gear να βγάλει... ΩΩΠΠΠΠ κα΄τι μου ήρθε τώρα!!!
Μήπως λές το PUMA;;;;;;;;
E oxi και να συγκρινουμε το TypeR με το Puma ... τσ τσ τσ ιεροσυλια ...
Ηχητικο και οπτικο κοσμημα ...
Φιλε MarWax στα μεγαρα εχεις μπει με το δικο μου 180αρι!!
Απλα εβαλα προγραμμα της Seat Force τωρα - καμια σχεση με πριν- καμια σχεση φυσικα σε αισθηση και με το cupraR. Το cupraR που αναφερθηκα ειναι αυτο του Θοδωρη στο GTC.
Εχεις δικιο που λες οτι θα πρεπει να συγκρινουμε τα παντα μαμα. Απλα η μεταμορφωση με την PSS9 ηταν τοσο μεγαλη, ειδικα οταν το οδηγουσα στα μεγαρα το τιμονι ηταν πραγματικα ξυραφι!!
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Θα διαφωνησω ομως σε κατι με το φιλο Soto_Leon20VT...
Πως συμπαιρενουμε οτι ενα αυτοκινητο (σαν αυτοκινητο ομως, κι οχι σαν υπολογιστης) εχει τη δυνατοτητα να περασει την δυναμη του στο δρομο, απο τη στιγμη που οπως λες 'το traction control βαραει ακομα και στην 4η ταχυτητα' ...
Νομιζω οτι σωστο συμπερασμα για πλαισιο, αναρτησεις κλπ μπορει να βγει μονο αν εξετασουμε τις δυνατοτητες τους χωρις τη βοηθεια αλλων παραγοντων.
Το ιδιο ισχυει και για την 147GTA ας πουμε. ΠΡΟΣΟΧΗ.. Δεν υποννοω οτι δεν ειναι καλα αυτοκινητα. Απλα πιστευω οτι με τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σε λειτουργια δεν βγαινουν ασφαλη συμπερασματα για το ζητουμενο μας.
Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.
Πραγματι, 40 κιλα ροπης ειναι παρα πολυ δυσκολο να περασουν στο δρομο με φουλ γκαζι. Δεν νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που να μπορει να το κανει αυτο ακομα και με μπλοκε. Εδω ειναι που τα αυτοκινητα ξεχωριζουν, ακομα και το focus RS (Το καλυτερο FWD), σιγουρα σπιναρει στις εξοδους αν του αυξησεις τη ροπη στα 40 κιλα.
Νομιζω οτι για το Leon CupraR με 1000 ευρω εχεις και το μπλοκε. Παντως το σιγουρο ειναι οτι οσο τα αλογα και η ροπη ανεβαινουν, τα καλουδια που θα σου προσφερουν και το αναλογο handling ανεβενουν εκθετικα στο κοστος!
Φιλε Vasilios,
θεωρω γενικοτερα το αμαξι (Leon CupraR +PSS9 +Revo ECU) και σαφως το σασι ειδικοτερα, απο τα καλυτερα στην αγορα, διοτι ειμαι συνεπιβατης σε αυτο το αμαξι που κατεχει κολλητος, και στις διαφορες κοντρες που γινονται κατα καιρους με S2000 & TypeR η εισοδος-εξοδος-σταθεροτητα μεσα στη στροφη και στην ευθεια ηταν σε καθε περιπτωση αισθητα ανωτερες.
Ειδικα το S2000 θελει χερια οχι μαλακιες, ο κωλος του ειναι πολυ παιχνιδιαρης, και δεν πρεπει να τραμαζεις οταν το οδηγεις στο οριο.
Ρυθμιζομενη η PSS9 στο 1 (το σκληροτερο) το αμαξι ειναι καρτ. Η λεξη κλισεις ειναι σχεδον ανυπαρκτη. Και ομως, το σασι δειχνει οτι συνεργαζεται αψογα καθως ουτε ψαρεματα στις εξοδους των στροφουν εχουμε ουτε δεν μπορει να βαλει τα αλογα κατω, (ασχετα αν το traction control βαραει ακομα και στην 4η ταχυτητα! , εμμ, 40 κιλα ροπης ειναι αυτα! )
Καλα, για τις ιδιες τις κοντρες δεν πολυ ασχολειται μαζι τους, καθως η διαφορα ροπης κυριως ειναι η διπλασια.
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Kai na katalixo... oti to Type-R isos afti tin stigmi mazi me to Focus RS (apo oti diavazo mono xoris na exo odogisi) einai oti kalitero stin brostini kinisi
Φιλε με θυμασαι ;
Γιατι δεν βαζεις στην ομαδα και ενα αλλο αξιολογο τουτου που ακουει στο ονομα : Seat Leon CupraR ;
Παρενθεση : αφου του προσθεσεις την αναρτηση PSS9 και το προγραμμα της Revo (δηλ. + 1 εκατομυριο) οπου με 11 εκατ. δρχ. εχεις 280 αλογα, 40 κιλα ροπης και την αναρτηση PSS9. Τα φρενα της Brembo? ok + 300 χιλ.δρχ.
Τι λετε ;