παιδια για να μην αρχισω ενα καινουριο Thread ας συνεχισω απο αυτο εδω.
Εχω ενα honda civic 1600 και 2003 μοντελο, με υγραεριο, και 340000χιλιομετρα.
Μου καιει αρκετο λαδι (1λτ στα 2000χιλιομετρα) αν και πλανιαρισα κεφαλαρι πριν απο 20000χιλιομτρα.
εχω ακομα θεμα με το ρελαντι που σβηνει και υποψιαζομαι οτι θελω αλλαγη μοτερ ρελαντι.
εχει σχεση η καταναλωση λαδιου με την αντικατασταση του μοτερ ρελαντι; (γιατι δειχνει να υπονοειται μεσα απο τις προηγουμενες συζητησεις)
το αμαξι εχει σταθερο ρελαντι απλα εχει μια αποτομη καθιση οταν αλλαζω ταχυτητες ή βαζω τη νεκρη περιμενοντας στο φαναρι. αν δεν σβησει με την καθιση (δλδ πεφτει κατω απο 500 στροφεςς) τοτε δεν σβηνει η μηχανη δλδ δεν αυξομειωνει. Μονο στην πρωτη φορα που απο 3000στροφες βαζω τη νεκρη και κατεβαινουν οι στροφες.
Εχετε καμια ιδεα;