Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μπουκάλι 250ml, για 250 λίτρα βενζίνα. 10ml ανά 10 λίτρα. Το μπουκάλι έχει οξύ ρύγχος.
Ο τρόπος που ‘δουλεύει’: αλείφει όλες της επιφάνειες που περνά η βενζίνα. Έτσι δεν κολάν επάνω κατάλοιπα καύσης κλπ. Έτσι έχοντας καθαρή επιφάνεια, το αραιωμένο λιπαντικό, φέρνει αποτέλεσμα. Επί πλέον βοηθάει να μην έχουμε φθορά στην ψυχρή έναυση, και παραμένει ελαφρά ποσότητα επάνω στους εγχυτήρες των μπεκ, οπότε δεν οξειδώνονται και δεν βουλώνουν.Α.
Καλημέρα και απο εμένα αν και δεν απάντησες στο quote που είχα κάνει, δεν θα είμαι επιθέτικος μαζί σου γιατί αναγνωρίζω οτι έχεις εμπειρία στην μηχανολογία αλλά και καλό λόγο. Όμως είμαι κάθετος σε κάποιες πεποιθήσεις σου, πχ κάνεις χρήση προιόντων αποτελεσματικών μεν πχ λαδιέρα ή καθαρίστικα αλλά 'παλιάς' τεχνολογιάς, η λαδιέρα αν δεν κάνω λάθος είναι πάνω απο 30 χρόνια στην αγορά και τα redex δεν εχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια. Η λαδιέρα ξέρω πως μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη είτε απο αστοχία υλικού είτε απο κακή εγκατάσταση του εκάθοστε 'μάστορα', έχω δεί καταλύτες χαλάσμενους απο λαδιέρα και έχω γνωρίσει κάποιον που χάλασε το μοτερ του απο υδραυλική συμπίεση απο το παραπάνω λάδι που έριχνε η λαδιέρα και τώρα είναι σε δικαστήρια. Γνώμη μου πάντως κάλες οι παλιές λύσεις αλλά γιατί να μην προτιμήσω ενα προίον που το βάζεις μια φορά και κάνει λίπανση και καθαρισμό για πολλά km ? απο το να βάζω σε κάθε γέμισμα και λίγο πρόσθετο προτιμώ να βάλω Tunap που διαρκεί 10.000km καθαρίζει προστατευεί και λιπαίνει, βγήκε πέρσι στην αγορά και καλύπτει και βιοκαύσιμα, κάνει αυτο που θες με το keep clean effect, ή ένα Ρrotec που λειτουργεί με ανάλογο τρόπο ή ακομα και wynn's που δουλεύουν με 'επιμετάλωση' αλλά βγάζει μόνο 4.000km. Τα protec kai Tunap έχουν και TUV απο ότι έχω δεί πράγμα που συμαίνει πως αυτο που λένε το κάνουν.
Τέλος πάντων καλημέρα τα φορουμ είναι για να μοιραζόμαστε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας και μέσα απο τον διάλογο να μαθαίνουμε και να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας .
Υ.Γ Ελπίζω να αντέξει το lpg στα 80λεπτά