Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    skal

    @skal

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skal Unfollow Follow

    Latest posts made by skal

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Μπουκάλι 250ml, για 250 λίτρα βενζίνα. 10ml ανά 10 λίτρα. Το μπουκάλι έχει οξύ ρύγχος.
      Ο τρόπος που ‘δουλεύει’: αλείφει όλες της επιφάνειες που περνά η βενζίνα. Έτσι δεν κολάν επάνω κατάλοιπα καύσης κλπ. Έτσι έχοντας καθαρή επιφάνεια, το αραιωμένο λιπαντικό, φέρνει αποτέλεσμα. Επί πλέον βοηθάει να μην έχουμε φθορά στην ψυχρή έναυση, και παραμένει ελαφρά ποσότητα επάνω στους εγχυτήρες των μπεκ, οπότε δεν οξειδώνονται και δεν βουλώνουν.

      Α.

      Καλημέρα και απο εμένα αν και δεν απάντησες στο quote που είχα κάνει, δεν θα είμαι επιθέτικος μαζί σου γιατί αναγνωρίζω οτι έχεις εμπειρία στην μηχανολογία αλλά και καλό λόγο. Όμως είμαι κάθετος σε κάποιες πεποιθήσεις σου, πχ κάνεις χρήση προιόντων αποτελεσματικών μεν πχ λαδιέρα ή καθαρίστικα αλλά 'παλιάς' τεχνολογιάς, η λαδιέρα αν δεν κάνω λάθος είναι πάνω απο 30 χρόνια στην αγορά και τα redex δεν εχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια. Η λαδιέρα ξέρω πως μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη είτε απο αστοχία υλικού είτε απο κακή εγκατάσταση του εκάθοστε 'μάστορα', έχω δεί καταλύτες χαλάσμενους απο λαδιέρα και έχω γνωρίσει κάποιον που χάλασε το μοτερ του απο υδραυλική συμπίεση απο το παραπάνω λάδι που έριχνε η λαδιέρα και τώρα είναι σε δικαστήρια. Γνώμη μου πάντως κάλες οι παλιές λύσεις αλλά γιατί να μην προτιμήσω ενα προίον που το βάζεις μια φορά και κάνει λίπανση και καθαρισμό για πολλά km ? απο το να βάζω σε κάθε γέμισμα και λίγο πρόσθετο προτιμώ να βάλω Tunap που διαρκεί 10.000km καθαρίζει προστατευεί και λιπαίνει, βγήκε πέρσι στην αγορά και καλύπτει και βιοκαύσιμα, κάνει αυτο που θες με το keep clean effect, ή ένα Ρrotec που λειτουργεί με ανάλογο τρόπο ή ακομα και wynn's που δουλεύουν με 'επιμετάλωση' αλλά βγάζει μόνο 4.000km. Τα protec kai Tunap έχουν και TUV απο ότι έχω δεί πράγμα που συμαίνει πως αυτο που λένε το κάνουν.
      Τέλος πάντων καλημέρα τα φορουμ είναι για να μοιραζόμαστε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας και μέσα απο τον διάλογο να μαθαίνουμε και να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας .

      Υ.Γ Ελπίζω να αντέξει το lpg στα 80λεπτά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      skal
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Κύριε Αντώνη τι γνώμη έχετε για τα λιπαντικά που το ένα μπαίνει στην βενζίνη και το άλλο πρεσάρεται στην δεξαμενή του LPG? Eίναι αποτελεσματικά??? Σύγκριση με την Λαδιέρα? Ένα μάστορας μου είπε ότι θέλει 60ευρώ για να μου τα βάζει κάθε 10000χλμ καλά είναι??? Παρακαλώ τα φώτα σας ...


      Η λαδιέρα είναι συνεχής. 10000 θα το κάψει με το άδειασμα της δεξαμενής!!!!..... μετά? , στύλε τον να μάθει.
      Και στα καινούργια μου αυτοκίνητα, βάζω ρεντεχ στην βενζίνα, πάντα και αδιαλείπτως, διότι θέλω το κάτι της περισσότερο από πλευράς λίπανσης.
      Φιλικά
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      Η λογική λέει πως μετά απο 10.000km θα θέλει πάλι πρόσθετο λίπανσης, κοίτα στην αγορά υπάρχουν πρόσθετα απο 2 εταιρίες Tunap και Protec, τo tunap αντέχει για 10.000 βάση των προδιαγραφών του κατασκευαστή του και είναι φτιαγμένο για την ΟPEL, είναι εγκεκριμένο απο κάποια αυτοκινητοβιομηχανια ενώ το Protec βασίζεται στην ίδεα του Tunap αλλά βγάζει λιγότερα km, αυτά έχουν αναφερθει και παλιότερα στο ίδιο Forum , τώρα με μια mini ερευνά και λίγο google είδα πως δεν βασίζονται στην ποσότητα λιπάντικου αλλά στο να φτιαχτεί film λιπανσης που θα αντέχει στο χρόνο, αλήθεια το redex τι λίπανση προσφέρει ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      skal
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr