Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    sitelem2

    @sitelem2

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sitelem2 Unfollow Follow

    Latest posts made by sitelem2

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Προς sitelem2 και laskos32 ειδατε ποτε ειναι γραμμενο το ποστ που απαντατε; 01/08/05 ,μολις το δευτερο ποστ στο θεμα.5 χρονια και 4 μηνες εχουν περασει απο τοτε.Ηταν τα πραγματα τοτε οπως ειναι τωρα;Πολυ αμφιβαλλω

                                                                                                 Οκ
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      .

      [b]Εύχομαι καλές δουλειές με το νέο έτος σε όσους κερδοσκοπούν σήμερα !!!!![/b] [/quote] χαχαχαχα καλοοοοοο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      σε λιτρα μετριεται και το υγραεριο. Ειχε ο πατερας μου για καμια πενταετια υγραεριο... και πρεπει να πω:

      1. ναι δεν θα εχεις πορτμπαγκαζ μετα την μπουκαλα που θα μπει.
      2. Σχετικα με το τι χρηματα θα γλιτωσεις... χμμμ, και το υγραεριο δεν ειναι σε καλυτερη μοιρα απο τιμες. Για να βγαλεις την διαφορα, θα πρεπει να κινησε αρκετα... να γραφεις χιλιομετρα αλλιως δεν θα ελεγα πως σε συμφερει.
      3. Θα μυριζεις υγραεριο.... οχι εσυ... το αμαξι σου! Θα ειναι ευδιακριτη μυρωδια πραγμα που δεν θες να σου συμβει σε κανα μπλοκο της τροχαιας γιατι ετσι και σε παρουν πρεφα εμπλεξες (αν δεν κανω λαθος παραμενει παρανομο για χρηση απο ιδιωτικα ΙΧ)
      4. Οποτε θα περνας ΚΤΕΟ θα πρεπει να ξυλωνεις μπουκαλα...
      5. Θα εχεις ενα 10-20% απωλεια ισχυος στον κινητηρα
      6. Οντως θα εχεις αυξημενη εμβελεια... εειχαμε κανει Αθηνα - Θεσσαλονικη με επιστροφη... συμπληρωνοντας μονο κατι ψιλα για να μην τυχον και μας αφησει. Εννοειται και με τα 2 τεποζιτα (βενζινη και υγραεριο)
      7. σε περιπτωση καλου ατυχηματος, δεν θα βασανιστεις καθολου... ουτε εσυ ουτε τα διπλανα σου οχηματα Δεν θα καταλαβετε τιποτα... trust me on this one...

      Επισης, το αμαξι σου θα αποκτησει παρατσουκλια απο φιλους και συγγενεις στο στυλ 'η γκαζιερα' 'το γκαζοζεν' κλπ κλπ κλπ

      Παντως δωστου και μια δευτερη σκεψη αν πραγματικα αξιζει η φασαρια...

      οτι νανε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      «από sitelem2 » 08/12/10 15:26
      Οι αισθητήρες λάμδα έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής (ανάλογα με τους υδρογονάνθρακες που περνάνε από την εξάτμιση),

      Πιθανόν για αυτό να έχεις τα απανωτά ραγίσματα και φλάντζες, τα οποία είναι 100% αποτελέσματα παρατεταμένης υπερθέρμανσης του μπλοκ...».


      Σίγουρα η ζωή ενός L, παρατείνετε από σωστές ρυθμίσεις. Τα tester ελέγχουν μόνο το ηλεκτρικό τους μέρος, και ενόσω δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά οι L, δείχνουν ότι είναι σωστοί!. Εδώ μετράει η εμπειρία. Όταν ενόσω είναι σωστός, βλέπουμε καυσαέρια, τότε τον ξεβιδώνουμε, και τον βάζουμε στο ultrasonic του καθαρισμού μπεκ, και τον κάνει ‘τζάμι’!.
      Οπωσδήποτε ένα τέτοιο φαινόμενο, θα ‘έβγαζε’ βλάβη και με βενζίνη. Σίγουρα εκεί η ανίχνευση με τα καυσαέρια, θα ήταν ευκολότερη. Το αέριο δεν βγάζει καυσαέρια τόσα, άρα ο παράγον ‘πείρα’ από πλευράς συνεργείου, είναι επιβεβλημένος.
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      .................................Δηλαδή εγώ τι πρέπει να κάνω? πως θα καταλάβω ότι είναι χαλασμένος ο L?
      Μπορώ να τον καθαρίσω μόνος μου με ένα σύστημα καθαρισμού που έχω με υπέρηχους?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      οι βαλβίδες και οι οδηγοί τους, εντάξει ??

      μάλλον το αυτοκίνητο δουλεύει καλά τώρα

      Αισθητήρα λάμδα έχεις αλλάξει ποτέ σου?

      οχι

      Οι αισθητήρες λάμδα έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής (ανάλογα με τους υδρογονάνθρακες που περνάνε από την εξάτμιση), διότι με τον καιρό βουλώνουν οι οπές τους και αρχίζουν να δείχνουν στην ηλεκτρονική πιό φτωχό μίγμα από ότι πραγματικά υπάρχει. Σαν αποτέλεσμα η ηλεκτρονική δίνει εντολή για εμπλουτισμό και αποκτάς πιό πλούσια καύση από ότι πρέπει. Στην βενζίνα η πλούσια καύση σημαίνει πιό κρύα καύση, αλλά στο υγραέριο νομίζω συμβαίνει το αντίθετο, αποκτάς πιό θερμή καύση μέσα στον θάλαμο και αυξημένη θερμοκρασία καυσαερίων.

      Πιθανόν για αυτό να έχεις τα απανωτά ραγίσματα και φλάντζες, τα οποία είναι 100% αποτελέσματα παρατεταμένης υπερθέρμανσης του μπλοκ...

      Όπως και να έχει, ο λάμδα καλό είναι να αλλάζεται μετά τις 100.000 χλμ, ξαναφέρνει την κατανάλωση στα σωστά της και βγάζει τα λεφτά που κοστίζει από τις βενζίνες που γλυτώνεις.

                     ..............................................                                                                    Σε ευχαριστώ πολύ θα το κοιτάξω, δεν έχω πολλές γνώσεις  από μηχανική.  Δεν το ήξερα αυτό αλλά έπρεπε να μου το πούνε και στην αντιπροσωπεία που πηγαίνω φαντάζομαι.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      οι βαλβίδες και οι οδηγοί τους, εντάξει ??

      μάλλον το αυτοκίνητο δουλεύει καλά τώρα

      Αισθητήρα λάμδα έχεις αλλάξει ποτέ σου?

      οχι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας και από εμένα παρακολούθησα όλη την συζήτηση ,έχω ένα lacetti 1600 το έχω 5 χρόνια, το αυτοκίνητο τα τελευταία 4 χρόνια κάνει 150 χιλιόμετρα κάθε μέρα, πριν από 3.5 χρόνια το έβαλα υγραέριο .Δούλευε άψογα το υγραέριο μπήκε περίπου στα 50.000 χιλιόμετρα τώρα έχω 200.000, στα 180.000 χλ μου ράγισε το κεφαλάρι και έμπαζε νερά στον κινητήρα άλλαξα το κεφαλάρι με τις απαιτούμενες εργασίες φλάντζα και τα λοιπά στα 200.000 που είμαι τώρα έχανε πάλι νερά ανοίχτηκε πάλι , αυτήν την φορά ο κορμός τις μηχανής έκανε βαθουλώματα [ ψωρίαση ] κατέβηκε η μηχανή λύθηκε πήγε ρεκτιφιέ πλανιαριστικε όπως και το κεφαλάρι ,αλλάχτηκαν προληπτικά ελατήρια και κουζινέτα το αυτοκίνητο έχει κάνει 2.000 και λειτουργεί άψογα … υποθέτω πώς όλα αυτά πρέπει να τα έκανε το υγραέριο αν και έχω και λίγο βαρύ πόδι ,σκέπτομαι να βάλω λιπαντήρα , θα κάνει κάτι η πεταμένα λεφτά? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας ελπίζω να μην πάθετε τα ίδια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sitelem2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr