«από sitelem2 » 08/12/10 15:26
Οι αισθητήρες λάμδα έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής (ανάλογα με τους υδρογονάνθρακες που περνάνε από την εξάτμιση),
Πιθανόν για αυτό να έχεις τα απανωτά ραγίσματα και φλάντζες, τα οποία είναι 100% αποτελέσματα παρατεταμένης υπερθέρμανσης του μπλοκ...».
Σίγουρα η ζωή ενός L, παρατείνετε από σωστές ρυθμίσεις. Τα tester ελέγχουν μόνο το ηλεκτρικό τους μέρος, και ενόσω δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά οι L, δείχνουν ότι είναι σωστοί!. Εδώ μετράει η εμπειρία. Όταν ενόσω είναι σωστός, βλέπουμε καυσαέρια, τότε τον ξεβιδώνουμε, και τον βάζουμε στο ultrasonic του καθαρισμού μπεκ, και τον κάνει ‘τζάμι’!.
Οπωσδήποτε ένα τέτοιο φαινόμενο, θα ‘έβγαζε’ βλάβη και με βενζίνη. Σίγουρα εκεί η ανίχνευση με τα καυσαέρια, θα ήταν ευκολότερη. Το αέριο δεν βγάζει καυσαέρια τόσα, άρα ο παράγον ‘πείρα’ από πλευράς συνεργείου, είναι επιβεβλημένος.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
.................................Δηλαδή εγώ τι πρέπει να κάνω? πως θα καταλάβω ότι είναι χαλασμένος ο L?
Μπορώ να τον καθαρίσω μόνος μου με ένα σύστημα καθαρισμού που έχω με υπέρηχους?