Χαιρετώ, αν και βρήκα κάποια σχετικά θέματα στο forum δεν ήταν ίδιο με την περίπτωση μου, οπότε είπα να γράψω την περίπτωση μου.
Έχω ένα audi a3 2002 (8L πλατφόρμα) 1.8Τ quattro.
Αφού έβαλα βενζίνη 50€ και ενώ ήταν λίγο πριν την ρεζέρβα το άφησα κάτω από το σπίτι, και την άλλη μέρα πήρε μπροστά με την τρίτη προσπάθεια (ενώ πριν δεν είχε κάποιο πρόβλημα). Το βράδυ που πήγα να το ξαναπάρω δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Τελικά φώναξα οδική και το πήγα σε συνεργείο. Κατ ευθείαν έβγαλε την τρόμπα χωρίς να ψάξει κάτι άλλο και την δοκίμασε εκτός αυτοκινήτου και όντως δεν γύρναγε.
Τελικά αλλάξαμε μόνο το κάτω μέρος της αντλίας (την 'μπόμπα' μας την έλεγε αυτός με τα ανταλλακτικά). Η μάρκα είναι VDO που είναι η ίδια με της μαμάς του. Από ότι μας είπαν από τα ανταλλακτικά είναι ή ίδια με του S3 γιατί είναι quattro και έχει δυο ντεπόζιτα πίσω οπότε και η αντλία πρέπει να έχει δύο εισόδους.
Στα υπόψη αυτός από τα ανταλλακτικά μας είπε ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα (Μάιος '21 το συμβάν) με τις βενζίνες σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα και πουλάει τρόμπες συνέχεια. Μου είπε να καθαρίσουμε οπωσδήποτε ντεπόζιτο και να αλλάξουμε φίλτρο. Παρόλα αυτά το συνεργείο μου είπε ότι η βενζίνη/ντεπόζιτο φαίνεται εντάξει, και δεν έκανε καμία κίνηση σχετικά με βενζίνη φίλτρο γιατί την θεώρησε περιττή.
Μετά την αλλαγή λοιπόν της αντλίας, την πρώτη φορά που δοκιμάσαμε δεν πήρε μπροστά και αποδείχθηκε ότι ήταν καμμένη η ασφάλεια (15A). Αλλάξαμε ασφάλεια και πήρε.
Έφυγα το πήγα για πλύσιμο (οπότε σταμάτησε ο κινητήρας) έβαλα μπροστά (ίσως με μια μικρή δυσκολία) και έφυγα. Την άλλη μέρα το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά. Κοιτάω την ασφάλεια καμμένη. Αλλάζω ασφάλεια την καίει πάλι.
Ξανά οδική το πάω σε άλλο συνεργείο πιο εξειδικευμένο σε audi/vw. Του τα εξηγώ όλα, του το αφήνω, το κοιτάει, με παίρνει μου λέει, τρόμπα . Ξαναπληρώνω τρόμπα (μόνο την 'μπόμπα') μου αδειάζει το ντεπόζιτο και το καθαρίζει από ότι μου είπε αν και δεν είχε ίζημα, αλλά δεν καθάρισε το 2ο ντεπόζιτο λόγω του ότι δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση. Μου βάζει 20€ βενζίνη δική του, από ότι είδα μετά μου έβαλε και μια 20αρα ασφάλεια, το παίρνω και φεύγω.
Όλο το απόγευμα το έσβησα και ξαναέβαλα μπροστά 3-4 φορές χωρίς πρόβλημα. Το αφήνω 2 μέρες γιατί έλειπα ΣΚ, πάω να το βάλω μπροστά,** δεν παίρνει** (!!!). Κοιτάω την 20Α ασφάλεια (αντί για 15Α) δεν είναι καμμένη. Δοκιμάζω ξανά δεν παίρνει με τίποτα.
Α και κάτι έξτρα κάποια στιγμή είχε πρόβλημα το φλοτέρ μάλλον γιατί μετά από γέμισμα μέχρι πάνω έδειχνε λίγο ότι να 'ναι κάποιες φορές ο δείκτης.
Και η ερώτηση του 1ος εκατομμυρίου... Τι κάνω?? παρακαλώ βοηθήστε!!