To θέμα μας εδώ απο οτι κατάλαβα δεν είναι η αξιοπιστία και η στρωτή λειτουργία αλλά τι μπορεί να κάνει το εν λόγω μοτερ με ατμοσφαιρικό τρόπο.
Για την αξιοπιστία πρέπει να πώ οτι εφόσον η μετατροπή είναι σωστή και ολκληρωμένη δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα.
Οσο για την ομαλή λειτουργία , μην τα θέλουμε και όλα δικά μας!
Οταν αναβαθμίζουμε τον κινητήρα ενός Rallye ή VTS στα 160Ps ας πούμε, είναι πρακτικά αδύνατο να πετύχουμε ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Αυτό όμως είναι λογικό και αναμενόμενο.
Latest posts made by powerkan
-
RE: Μαγικά Βελτιωτικά
-
RE: Μαγικά Βελτιωτικά
ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
ΕΙΜΑΙ 'ΝΕΟΣ' ΣΤΟ FORUM ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡ 1.6 16V KΑΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.
ΠΕΡΝΩ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ RALLYE.
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΡΙΑΚΑ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΤΑ 170PS ΜΕ ΜΑΜΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΧ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΟΥΚΟΥ(ΤΡΕΧΕΙ DRAGSTER) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ MOTER ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΠΗ ΜΕ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 220PS ΣΤΡΟΦΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ 9500RPM. ΑΥΤΟ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ 12,282SEC ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΙΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ 0-402 ΜΕΤΡΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΝ.