Δε μιλάμε για να σου πετάει κώλους για πλάκα και να φοβάσαι...
Φιλε onyx τοση ωρα μεχρι να απαντησεις, διαβαζα καποιες απο τις συζητησεις του forum αφιερωμενες στην αναρτηση και το χαμηλωμα. Οσο περισσοτερο διαβαζω λοιπον, καταλαβαινω πως το πιο σωστο ειναι να πας σε ετοιμες δοκιμασμενες λυσεις του κατασκευαστη. Ειναι πολυ βαθια τα νερα της επιστημης του αυτοκινητου για να κανεις σωστη επιλογη σε τετοια θεματα με aftermarket προιοντα. Ή τουλαχιστον να ξερεις την επιλογη, το αποτελεσμα και τις συνεπειες αυτου. Ομολογω πως το κεφαλι μου εγεινε σαλατα με ολες τις γωνιες καμπερ, καστερ, το κεντρο βαρους και το κεντρο περιστροφης κ.α που μεταβαλλονται αμα αλλαξεις αναρτηση, ελατηρια, αντιστεπτικες κλπ. Αν αποφασισω να κανω τελικα αυτο που εχω στο μυαλο μου, θα φροντισω να εχω το κεφαλι μου ησυχο με την stadar επιλογη. Αλλα μου γενναται και η εξης απορια : Γινεται παντα οι κατασκευαστες να κανουν την πιο σωστη επιλογη σε θεμα αναρτησης, ελαστικων κτλ. ;
Επειδη οπως ειπες και εσυ η οδηγηση παιζει μεγαλο ρολο πιστευω πως ειναι ωρα να αρχισουμε να περναμε περισσοτερη ωρα στον δρομο παρα μπροστα στην οθονη του υπολογιστη.