Ο χρήστης octavia 2003 έγραψε:
Έχει νόημα αντί για 91Τ να πάω σε λάστιχο με μεγαλύτερη τελική όπως πχ 91Η ή 91V; Σ ένα τεστ στο 4Τ που είχα διαβάσει παλιά, έλεγε ότι το ΙΔΙΟ ΛΑΣΤΙΧΟ μάρκα, διαστάσεις (δε θυμάμαι πιο) σε Η φρενάριζε καλύτερα στα 60-0 από το V, ενώ το V φρενάριζε καλύτερα στα 80-0. Επίσης, για παράδειγμα η Bridgestone για το ER300 δίνει σε 195/65/15 91Η κατανάλωση Ε βροχή Β και 71db θόρυβο ενώ σε 91V κατανάλωση Ε βροχή C και 72db θόρυβο.
Προφανώς τα 91Τ είναι χειμερινά . Σε αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους τα 91Η είναι τα πιό συνηθισμένα . Η Mishelen όμως για το Passat 1,6 προτείνει 91V.