Καλησπέρα στην ομάδα! Καλή χρονιά με υγεία! Λοιπόν,έχω ένα αγροτικό μιάμιση καμπίνα isuzu dmax 2013 μοντέλο και αντιμετωπίζω το τελευταίο καιρό ένα θεματάκι.Ψάχνω μήπως έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλο. Το αυτοκίνητο σε πολλές επιταχύνσεις, κυρίως στις πιο δυνατές παρουσιάζει ξαφνικές ελλείψεις ισχύος και μετά επανέρχεται κατευθείαν η δύναμη. Επειδή το είχα πάρει καινούριο και δε θέλω να το αφήσω σε κάποιο μηχανικό να το λύσει όλο, προσπαθώ να βρω κάποια παρόμοια περίπτωση για να κινηθώ κάπως στοχευμένα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εάν κούρασα με το κείμενο.
P
Posts made by padious
-
ISUZU DMAX 2013posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις